Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Stavka v ameriški avtoindustriji: kaj zahteva sindikat, kaj svarijo družbe, ali lahko učinki pljusknejo v Evropo
Strani: 1
Iz stavkovnega sklada UAW v vrednosti 825 milijonov dolarjev stavkajoči dobivajo 500 dolarjev tedenskega nadomestila, pokrijejo pa jim tudi stroške zdravstvene oskrbe.Torej stavko plačuje sindikat.
Na RTV pa stavkajoče plačujemo davkoplačevalci ;=)))
V tem primeru bo zagotovo plusknilo v Evropo.
[Froc]Mediana plače je pri Tesli višja kot pri ostalih. Samo pri Tesli ni prostora za zajebancijo in politiko. Te zamenjajo z robotom ali novo giga prešo.
Na ta način si bodo močno poslabšali izhodišča v primerjavi s proizvajalci električnih vozil, Tesle in Kitajcev. Ker bodo težje prodajali bistveno dražje ICE vozila v primerjavi z bistveno cenejšimi električnimi. Ti delajo precej več ur tedensko za zmerne plače, a zato dobijo delnice, ki so precej bolj obetavne. Tole bo nevarno za Ford, GM Stelantis, povezano pa še cela dobaviteljska veriga in dealerski sektor. Ali s podporo sindikatom to Biden dela namenoma? Za podporo prijateljem v "zelenemu" energetskemu sektorju? V narekovajih zato, ker so to že obstoječi veliki energetski konglomerati, ki se jim tu obetajo še mnogo večji dobički in ne neki novinci.
V tem primeru bo zagotovo plusknilo v Evropo.
Po Sandyu Monroeu bosta na 20 let gledano zagotovo preživela le dva, Tesla in Toyota. Ostali pa si kopljejo vsaj težave, če ne grob že danes. Za njih je skrajni čas danes da spremenijo strategije in prično učinkovito proizvajati, pa ne s podražitvijo dela in skrajšanjem urnika, ampak z inovinarjem, vertikalno proizvodnjo in dobavno verigo ...
Proizvodnje avtomobilov ne moreš kar tako nekam preseliti.
In tudi ne moreš kar tako dobiti novih delavcev, ki bi znali delati te reči.
Ko bodo novodobni sužnji dovolj stiskani bo napočil čas, da se končno postavijo turbokapitalistom po robu.
No oni dementnež pa je bolje, da bi ostal doma, ker ga itak samo še pobirajo.
Glej in se smej !
www.24ur.com/novice/...-pade.html
[Froc]Tesla je na državnih infuzijah direktno in indirektno ker je ogromno veljakov delničarjev če bi bilo realno s temi cenami glede na stroške in zadolženost ne preživi
Ja, to pa še prihaja. In bo udarilo še huje.
Po Sandyu Monroeu bosta na 20 let gledano zagotovo preživela le dva, Tesla in Toyota. Ostali pa si kopljejo vsaj težave, če ne grob že danes. Za njih je skrajni čas danes da spremenijo strategije in prično učinkovito proizvajati, pa ne s podražitvijo dela in skrajšanjem urnika, ampak z inovinarjem, vertikalno proizvodnjo in dobavno verigo ...
[slovenecnb1]Tesla ima v principu zelo malo dolga glede na equity.
> [Froc]
> Ja, to pa še prihaja. In bo udarilo še huje.
> Po Sandyu Monroeu bosta na 20 let gledano zagotovo preživela le dva, Tesla in Toyota. Ostali pa si kopljejo vsaj težave, če ne grob že danes. Za njih je skrajni čas danes da spremenijo strategije in prično učinkovito proizvajati, pa ne s podražitvijo dela in skrajšanjem urnika, ampak z inovinarjem, vertikalno proizvodnjo in dobavno verigo ...
Tesla je na državnih infuzijah direktno in indirektno ker je ogromno veljakov delničarjev če bi bilo realno s temi cenami glede na stroške in zadolženost ne preživi
Tisti, ki je v riti kar se tiče dolgov je Volkswagen. Sploh ko pomisliš, da je večina dolga za že zastarele izpuharske tehnologije in z njimi povezano proizvodnjo.
Strani: 1