Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 2.846
[#3021202] 24.05.23 04:14
Odgovori   +    4
Bruseljski kvazi politiki itak pojme nimajo, kot že neštetokrat rečeno o teh zadevah.

Živijo v svojem pravljičnem svetu in ne vidijo dlje od svojega nosu.

Očitno bo enkrat celotna EU morala z bicikli in traktorji do vseh lokalnih vlad in v Bruselj.

Hvala Bogu, da še imamo vmes tu in tam kakšnega razumnega politika.

Zanimivo, da minister za promet iz Nemčije ve kaj je prav, ampak Nemško uradno stališče je drugačno, ker ima zelena teta, ki je Nemčiji že naredila ogromno škodo še vedno moč.

No, upanje vedno ostaja in pridejo naslednje volitve.
MatevzGroboljsek sporočil: 195
[#3021206] 24.05.23 07:25
Odgovori   +    2
Glede na cilj euro 7, in pa seveda EVjev, mi je zelo všeč tale video od "Adam Something", ki seveda oboje postavi v perspektivo:
youtu.be/V1kOLhhSjl8
OgnjenAnto sporočil: 220
[#3021261] 24.05.23 18:29 · odgovor na: MatevzGroboljsek (#3021206)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 24.05.2023 18:29
[MatevzGroboljsek]
Glede na cilj euro 7, in pa seveda EVjev, mi je zelo všeč tale video od "Adam Something", ki seveda oboje postavi v perspektivo:
youtu.be/V1kOLhhSjl8
Ja, najbolj bi pomagala ukinitev indivudualnega prometa. Samo potem je to defacto konec avtomobilske industrije.
Mislim, da v tem primeru, bi si tudi oni sami raje kot rešitev izbrali električni avto.

Problem pa je, da tako, kot vse establirane industrije, si želijo imeti trenutno stanje. Torej individualni transport, pa da ostane vse kot je.

Skratka, avto industrija je zadnja, ki bi jo treba povprašati za mnenje o Euro 7. Tle špila samo še predpis pa gažlja za po riti.
FIN-544124 sporočil: 2.846
[#3021264] 24.05.23 22:35 · odgovor na: OgnjenAnto (#3021261)
Odgovori   +    1

Ja, najbolj bi pomagala ukinitev indivudualnega prometa. Samo potem je to defacto konec avtomobilske industrije.

Ne konec avtomobilske industrije, ampak konec civilizacije in vrnitev v kameno dobo.

Ali pa s konjsko vprego !!!
OgnjenAnto sporočil: 220
[#3021290] 25.05.23 12:37 · odgovor na: FIN-544124 (#3021264)
Odgovori   +    1
[]
>
> Ja, najbolj bi pomagala ukinitev indivudualnega prometa. Samo potem je to defacto konec avtomobilske industrije.


Ne konec avtomobilske industrije, ampak konec civilizacije in vrnitev v kameno dobo.

Ali pa s konjsko vprego !!!
Civilizacija se ni začela z avtomobilsko industrijo. In se tudi ne bo končala, če gre avtomobilska industrija po gobe. Trenutna avtomobilska industrija je ena velika abominacija, kjer konkreten procent BDP dobesedno mečemo stran in uničujemo tako svoje zdravje, kot planet.
MatevzGroboljsek sporočil: 195
[#3021319] 26.05.23 08:36 · odgovor na: OgnjenAnto (#3021261)
Odgovori   +    0
[OgnjenAnto]
Mislim, da v tem primeru, bi si tudi oni sami raje kot rešitev izbrali električni avto. /.../


Nedvomno je takšno razmišljanje vodilnih v podjetjih, katerih motivacije so zelo kratkoročne narave.
Na žalost je podobno pri politikih.

Če pa bi kdorkoli od teh gledal dolgoročno, je pa tudi menjava evropske avtomobilske industrije za npr evropsko železnisko/avtobusno/tramvajsko/kolesarsko industrijo boljša, kot pa popolna odvisnost od afriških in kitajskih rudnin in njihove proizvodnje baterij ter EV vozil.
Seveda ob tem, da bomo še več zapravili za popravilo cest, da bomo s tem uvozili še večje težave z vodo/kemično onasneževanje itn.; in da nihče realistično ne pričakuje popolne zamenjave avtomobilov z javnim prevozom (ever), kaj šele koliko desetletij bi trajalo, da bi naslovil urbane centre.
Srticakja07 sporočil: 10
[#3021348] 26.05.23 21:34 · odgovor na: OgnjenAnto (#3021290)
Odgovori   +    2
Brez avta zmrznejo:
- vsi obmestni šoping centri
- večina športnih resortov izven velikih centrov (npr ski)
- t.i.kmečki turizmi ipd ponudbe, izletniško dnevni turizem nasploh
- camping turizem( ta ni compatibel niti z BEV_avtodom na štrom!?)
-in in in.....dopolni po želji

Halo, je tam vodovodar? Spušča, teče...hitro!
Majser: "Ja, kje žvite guspot?" Odg.: ....(vnesi pol Slovenije)
Majster: " E neće, do vas ni busa in tirov."

Strani: 1