24 min
Klemen Boštjančič: Pošta in Zavarovalnica Triglav ostajata strateški naložbi
39 min
Brezžične tehnologije prinašajo različne možnosti uporabe
41 min
Vlada začela s postopki za priznanje Palestine
49 min
Blaž Brodnjak: NLB bo čez pet let delala milijardo evrov čistega dobička na leto 6
58 min
Kako v hrvaški Istri skušajo rešiti pomanjkanje zdravstvenih delavcev: 20.000 evrov za nakup prvega stanovanja
2 uri
Koliko Never je prodal Rimac? In zakaj več ne bo delal električnih hiper avtov
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Večer: Vlada bi sebi in drugim funkcionarjem plače zvišala prek 40 odstotkov 5
3 ure
Varnostna tveganja pri uporabi digitalne identitete
3 ure
Izzivi in prelomnice
6 ur
Vino tedna: Lapor belo 2020, Krapež
6 ur
Povezovanje slovenskih podjetij s poslovnimi priložnostmi v Nemčiji (Oglas)
9 ur
Obiskali smo skladišče visokoradioaktivnih odpadkov: zabojniki prenesejo padec letala
9 ur
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims 1
10 ur
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
11 ur
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
11 ur
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo 6
11 ur
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
11 ur
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
16 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.829
[kosmrlj]
Obstajata 2 načina za zaščito pred prevrtavanjem kilometrov.

1. Tehnični. S ključi, ki preprečujejo nepooblaščene posege v določene shranjene podatke v avtomobilu. To stane par evrov po avtu, ampak proizvajalcem ni v interesu. Bolj kot je nesiguren trg rabljenih avtomobilov, večja je verjetnost, da bojo ljudje kupili nov avto. Za tiste, ki kupujejo avto za par jurjev pa jim je tako ali tako vseeno.

2. Birokratski. Mislim, da ima tako urejena Danska. Vsak vulkanizer, serviser, tehnični, klima mojster, ... je pri vsakem posegu na avtomobilu zakonsko dolžen v enotno bazo vpisati število kilometrov. S tem dobiš več merilnih točk kot naša baza, ki ima do osmega leta 3 vnose. Tako so manipulacije precej težje.
Potem pa zahtevajte še za Vsako Damo in vsakega Gospoda še Zgodovono vseh spolnih partnerjev in njihovo "prevoženo" kilometrino in seznam vseh možnih bolezni partnerjev...

Pa da se ne bo kdo preveč vsajal....V tem mojem primeru gre manda za Zdravje v tistem prvem pa samo za Pleh!!!

Zahtevam, da so vsi moji prevoženi kilometri v avtu in v postelji Moja Zasebna Stvar!!!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3018989

Strani: 1

0313EKINX sporočil: 572
Kolega. Mislim da imas, ali pa se bos imel tezave. Najnovejsi avtomobili visjega cenovnega razreda imajo SIM kartico, so priklopljeni na splet. V realnem casu proizvajalec dobiva podatke o stanju avtomobila. Tako se ve, kako hitro vozis, koliko dnevno prevozis, kako hitro pospesujes....in to je sele zacetek. Ce se bos zelel temu izogniti, bos moral kupovati stare, rabljene avtomobile. Vsako leto starejse
primozxy sporočil: 414
Če je človek pošten poten ni problema, če bi mu za vsakem vogalu popisovali kilometre... Mene osebno nič ne moti
trocki sporočil: 1.237
[0513ANITO]
Zahtevam, da so vsi moji prevoženi kilometri v avtu in v postelji Moja Zasebna Stvar!!!
Čr greš na avtolog.si/ tam v pišeš št. šasije svojega avta, boš videl celotno zgodovino prevoženih km. Prav tako tvoj sosed, že bo stopil do tvojega avta in prebral to številko ter si jo zapomnil ali napisal.
Baje lahko registrirani uporabniki vidijo tudi zgodovino spolnih aktivnosti v avtu ;)
kzupanc sporočil: 10.519
[0513ANITO]
> [kosmrlj]
> Obstajata 2 načina za zaščito pred prevrtavanjem kilometrov.
>
> 1. Tehnični. S ključi, ki preprečujejo nepooblaščene posege v določene shranjene podatke v avtomobilu. To stane par evrov po avtu, ampak proizvajalcem ni v interesu. Bolj kot je nesiguren trg rabljenih avtomobilov, večja je verjetnost, da bojo ljudje kupili nov avto. Za tiste, ki kupujejo avto za par jurjev pa jim je tako ali tako vseeno.
>
> 2. Birokratski. Mislim, da ima tako urejena Danska. Vsak vulkanizer, serviser, tehnični, klima mojster, ... je pri vsakem posegu na avtomobilu zakonsko dolžen v enotno bazo vpisati število kilometrov. S tem dobiš več merilnih točk kot naša baza, ki ima do osmega leta 3 vnose. Tako so manipulacije precej težje.

Potem pa zahtevajte še za Vsako Damo in vsakega Gospoda še Zgodovono vseh spolnih partnerjev in njihovo "prevoženo" kilometrino in seznam vseh možnih bolezni partnerjev...

Pa da se ne bo kdo preveč vsajal....V tem mojem primeru gre manda za Zdravje v tistem prvem pa samo za Pleh!!!

Zahtevam, da so vsi moji prevoženi kilometri v avtu in v postelji Moja Zasebna Stvar!!!
To je po moje malo preveč konzervativno in "sebično". Prevoženi kilometri avta, ko ga prodajaš, niso več zasebna stvar. Resničnost podatkov je pravna zadeva. Recimo, če so zasebna stvar, potem prodajaš avto brez navajanja prevoženih km. Dejansko pa je tudi serviserju treba navesti realne prevožen km, pa na tehničnem itd.

Strani: 1