Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0126Bacis sporočil: 3.030
[]
Celoten del članka:
"Ocenjujejo, da bo do leta 2030 proizvodnja litra obnovljivega sintetičnega goriva stala med 1,2 in 1,4 evra (brez davka), do leta 2050 pa naj bi cena zdrsnila pod evro za liter. Po ocenah ICCT pa bo cena litra e-goriva v letu 2030 precej višja, med tremi in štirimi evri."

Sicer pa glej za primerjavo biopropan; je 80% dražji od navadnega propana in se danes skoraj ne prodaja. Z večanjem proizvodnje bo komot le cca 40% dražji od običajnega propana.

Tako bo metanol 40% dražji od bencina, vendar leta 2030. Ker pa smo že v zadnjih 2 letih preživeli tak nihaj, potem bomo tudi leta 2035 preživeli ceno 2 eur za l metanola. Npr.

A ključ je tudi v izkoristku. Gl. novi Mazdin dizel 3,3 l prostornine. 15 let nazaj je "pil" 9 l na 100 km, danes 6 l. Gre za izjemen napredek. S hibridno kombinacijo lahko optimizirajo. Metanol ima torej še nekaj prihodnosti.
Da je Mazda motor lep napredek se seveda strinjam.

Mene bolj moti potenciranje "škodljivosti" CO2 (glej 1. post).
Si vedel, da je nafta za vodo druga najpogostejša tekočina na Zemlji?

Pa še ena varianta "goriva":
Kdo potrebuje bencin, če ima na voljo natrij?
hackaday.com/2023/03...ot-sodium/

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3018332

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
Hmm, glede natrija je zanimivo, ampak... teh tez je bilo nebroj. Vedno je neka alternativna oblika goriva, ki ostane v "predalu" in ne pride na trg kot množičen pojav.
Glede CO2 me čudi, da ga nimaš za toplogreden plin. Je, vendar tu nastaja vprašanje, kolikšna je absorbcija... Domnevam, da v naravi obstaja mehanizem za reabsorbcijo.

Poglej, sem kar prepričan, da obstaja precej alternativnih vrts goriva, problem je, ker je celotna industrija v rokah nekaj odločevalcev. Ker pač nafta in plin dajeta ustrezno redistribucijo bogastva.

(Aaka, ko je ruski car rekel 1917 njet Shellu glede provizije, je bil v ruski revoluciji odstranjen. Z oborežnimi boljševiki, vodje upora pa inštruirane v Švici). Model vedno teče že desetletja.

Zakaj bi torej prešaltali na Na, če pa sistem funkcionira, le nekoliko ga je treba spremeniti, da bo izpustov CO2 manj. Manj, ne pa nič.

Zato je parola brezogljičemn ali nič emisijski parodična. In jo kot mantro kar naprej ponavljajo... da je že ponarodela.
hostamox sporočil: 8.460
Se pravi, da je nafte toliko kot vode skoraj :).
Vseeno bolje da imamo vsaj vodo.

Strani: 1