Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0126Bacis sporočil: 3.010
[]
Celoten del članka:
"Ocenjujejo, da bo do leta 2030 proizvodnja litra obnovljivega sintetičnega goriva stala med 1,2 in 1,4 evra (brez davka), do leta 2050 pa naj bi cena zdrsnila pod evro za liter. Po ocenah ICCT pa bo cena litra e-goriva v letu 2030 precej višja, med tremi in štirimi evri."

Sicer pa glej za primerjavo biopropan; je 80% dražji od navadnega propana in se danes skoraj ne prodaja. Z večanjem proizvodnje bo komot le cca 40% dražji od običajnega propana.

Tako bo metanol 40% dražji od bencina, vendar leta 2030. Ker pa smo že v zadnjih 2 letih preživeli tak nihaj, potem bomo tudi leta 2035 preživeli ceno 2 eur za l metanola. Npr.

A ključ je tudi v izkoristku. Gl. novi Mazdin dizel 3,3 l prostornine. 15 let nazaj je "pil" 9 l na 100 km, danes 6 l. Gre za izjemen napredek. S hibridno kombinacijo lahko optimizirajo. Metanol ima torej še nekaj prihodnosti.
Da je Mazda motor lep napredek se seveda strinjam.

Mene bolj moti potenciranje "škodljivosti" CO2 (glej 1. post).
Si vedel, da je nafta za vodo druga najpogostejša tekočina na Zemlji?

Pa še ena varianta "goriva":
Kdo potrebuje bencin, če ima na voljo natrij?
hackaday.com/2023/03...ot-sodium/

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(