7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
ZDA namerava Izraelu zagotoviti dodatno orožje; v Gazi v dveh dneh ubitih 130 ljudi 2
10 ur
Hrvaška je rekorderka pri cenah vina, tudi Slovenija ne zaostaja veliko 2
11 ur
Nemškega voditelja bolj kot žalitve skrbi Muskova podpora skrajno desničarski stranki 4
13 ur
Ogledujem si delnico podjetja za kibernetsko varnost
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 ur
Rok Marolt iz Svobode nazaj na Kontrolo zračnega prometa Slovenije 1
18 ur
Microsoft namerava letos vložiti 80 milijard dolarjev v podatkovne centre, ki podpirajo AI 1
18 ur
Sodnik je določil datum izreka Trumpove kazni, a izključil zaporno kazen
18 ur
Ameriška podjetja prevladujejo na lestvici 100 najvrednejših borznih podjetij. Kje je Evropa? 7
20 ur
V turizmu zadovoljni z minulim letom. Kaj napovedujejo za prihodnje mesece?
22 ur
Nepremičnine: Cene letos kam? 2
1 dan
Johnson zmagal na dramatičnem glasovanju in postal predsednik predstavniškega doma ZDA
1 dan
Večer: Odstopila dva člana sveta agencije za energijo 12
1 dan
TOP 30 najdražjih avtomobilov Slovencev v letu 2024 - slovenski podjetnik si lasti kar dva med petimi najdražjimi 21
1 dan
Najbolj brani članki danes
1 dan
Evropski milijoni za štiri slovenske zelene projekte. Kaj bodo delali? 2
1 dan
Promet na nemških letališčih ovirajo tehnične težave
1 dan
Na Kitajskem uspešnih le še nekaj domačih avtomobilskih znamk in Tesla
1 dan
Pozor! Furs spet poziva, da prijavite davek na vikende, velika in druga stanovanja 5

Strani: 1

Poletje3 sporočil: 126
[#3017675] 14.03.23 12:25
Odgovori   +    11
Zadnja sprememba: Poletje3 14.03.2023 12:31
Politikom v Sloveniji, kjer dobaviteljska industrija nemški avtomobilski industriji predstavlja pomemben delež gospodarstva in izvoza, pa je kot običajno, tudi tokrat vseeno. Še bolj vseeno pa jim je, kako bodo mobilni tisti iz blokovskih naselij in tisti, ki nimajo možnosti javnega prevoza...
comteo sporočil: 664
[#3017683] 14.03.23 13:52 · odgovor na: Poletje3 (#3017675)
Odgovori   +    2
Kdor bo 2030 proizvajal naftne avte bo itak propadel.
EU komisija poskuša predramiti evropsko avto industrijo, pa se eni uporajo :-D.
To je ko hočeš končati kot Nokia ali Kodak.
Kitajci, Korejci in Američani drvijo s polno sapo proti elektro mobilnosti in ne bodo čakali. Enako kot kupci avtomobilov.

Prebivalci v EU so še v dobri meri pod vplivom naftne propagande, ki si želi čim dlje zadržati zaslužke. Trpela bo celotna EU, ko ji propade avtoindustrija.
0513ANITO sporočil: 10.844
[#3017684] 14.03.23 13:56 · odgovor na: comteo (#3017683)
Odgovori   +    8
[comteo]
Kdor bo 2030 proizvajal naftne avte bo itak propadel.
EU komisija poskuša predramiti evropsko avto industrijo, pa se eni uporajo :-D.
To je ko hočeš končati kot Nokia ali Kodak.
Kitajci, Korejci in Američani drvijo s polno sapo proti elektro mobilnosti in ne bodo čakali. Enako kot kupci avtomobilov.

Prebivalci v EU so še v dobri meri pod vplivom naftne propagande, ki si želi čim dlje zadržati zaslužke. Trpela bo celotna EU, ko ji propade avtoindustrija.
Medtem pa tole...

oilprice.com/Energy/...rices.html
comteo sporočil: 664
[#3017690] 14.03.23 14:36 · odgovor na: 0513ANITO (#3017684)
Odgovori   +    2

Medtem pa tole...

oilprice.com/Energy/...rices.html

Februarja pa spet rast.
A kdo pričakuje neprekinjeno premočrtno rast?
Seveda je veliok vplivov različnih dejavnikov.
Trenutno beremo o povečanju aktiuvnosti spodbujanja v EU zaradi sledenja ogromni injekciji v ZDA. V začetku leta je kazalo, da bo del te industrije iz EU odšla v ZDA, ker je tam klima veliko boljša in olajšave zajetne. Evropa pa zaostaja na področju elektro mobilnosti.
Ampak, zadnjih 14 dni je EU sprejela podobno zajetne ukrepe, da zadrži tehnologijo (in pritegne novo) doma.

KAr pomeni spet navpično rast.

Strani: 1