8 min
Reportaža: zakaj je ljubljanski Auto Motor Show bolj vzdržen kot bleščeč avtosalon
9 min
ZEW: indeks nemških gospodarskih pričakovanj si je maja opomogel
20 min
[E-knjiga] Slovenija in njene sosede: denar, davki in vsakdan
34 min
Nove posplošene vrednosti nepremičnin: Slovenija vredna 298 milijard evrov 3
1 ura
Ljubljanska borza: SBI TOP pridobil en odstotek
1 ura
52. Praznik refoška in Slovenske Istre: praznik vina, ljudi in razgledov
1 ura
Vipavska dolina vabi na dvodnevni festival vina in kulinarike
1 ura
Goldman Sachs znižal verjetnost recesije v ZDA na 35 odstotkov
2 uri
Kako hrvaški evri poganjajo slovenski agrobiznis 1
2 uri
Evropske delnice danes začele z rastjo
2 uri
Podjetniki, iščete nove priložnosti? Izkoristite gospodarski potencial med Hrvaško in Slovenijo (PRO)
2 uri
Bayer z nižjim upadom dobička v prvem četrtletju od pričakovanega
3 ure
Kako pred nakupom stanovanja preveriti dejanske stroške ogrevanja in učinkovitost porabe energije v stavbi
3 ure
Carine: kakšen dogovor, to je 90-dnevna pavza, takšen bo udarni val v oskrbovalnih verigah
3 ure
Koliko EU sredstev dobijo Muskova podjetja
3 ure
Bloomberg: Boeing lahko ponovno dostavlja letala kitajskim letalskim družbam
9 ur
Prisluhnite Frankloskopu: Kako volimo Slovenci in kdo bo naslednji premier? 4
9 ur
Državne dražbe: pisarne v Ljubljani, zemljišča na Obali, skladišče, stanovanja in hiše
13 ur
Carine: Dogovor Kitajske in ZDA tečaje delnic pognal navzgor
15 ur
Prijeten in odslej tudi ugoden vstop v Fordovo e-mobilnost 2

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kje rastejo strokovnjaki za digitalni marketing

Strani: 1

slovenecnb1 sporočil: 6.194
[#3016745] 24.02.23 15:32
Odgovori   +    2
Ne vem zakaj bi rabili ta kader, ker ravno te odpuščajo FB Amazon, Microsoft ...To je isto kot v nabavi imaš ekonomista, ki prodaja orodje ki ga ne pozna. Ko prodajo prevzame inženir, ki izdelek pozna prodaja zraste ker se zna prilagoditi potrebam uporabnika. Primer švedske firme svedrov kvaliteta top poslovanje tema ko je prevzel trženje inženir je bilo njegovo vprašanje kaj prodajamo vsi so rekli svedre on pa jim je odgovoril ne luknje prodjamo po tem je nastala zgodba o uspehu prej so pa digitalno pregorel za brez veze. Itak se pa v EU digitalno trži vsaj pol popolnoma nepotrebne krame smeti po domače sam EU to dovoli namestp da bi trg zaščitila
Endimion sporočil: 10.866
[#3016750] 24.02.23 18:04 · odgovor na: slovenecnb1 (#3016745)
Odgovori   +    2
Me sme zanimati ime tega švedskega proizvajalca orodij (svedrov)?

Sandvik je firma ki obstaja že 160 let.

In njihov digital poslovanje je še danes ma ravni emailov in pdf datotek. Ne sprašuj kako vem. Sploh njihov Češko-Angleški subsidiary Dormer-Pramet je živ obup.

Dobesedno smo jih učili kaj je EDIFACT protokol,.. mi neki abervezni slovenčki.

Pri digital marketingu pa je premalo poznati le robo, ki jo prodajaš (vsekakor pa pomaga). Ker maš na oni strani inženirja tvoje ali podobne stroke. Ki se spozna na svedre materiale in obdelavo. Moraš mu denimo znat predstavit nov prodajni kanal, nov način, etc... in iz izkušnje ti povem, da je vse preveč "inzenirjev" v Sloveniji še vedno navajenih na papir. In te bo klical vsako leto za nov papirnat katalog. Ne zezam se. In ni jih malo. Pa majo super podjetja. Sam pač njemu je to OK. Jaz na prodajni strani mu moram ustreči v njegovih željah, da mu bom kaj prodal. Borba za kupce je pa neizprosna.

Pri nas v podjetju opažam, da prodajniki niso več prodajniki v smislu "Salesman" ampak svetovalci kupcu. Za tehnološke rešitve. Ne pa da kupec kliče svojega komercialista in mu po telefonu "ti Polde rabim 10 HSS svedrov, tri navojce M6, in 50 CNMG ploščic". In pol to Komercialist kuca ko idiot v ERP, da gre v nabavo, al pa iz zaloge ven. To je stran metanje njegovega časa. On je inženir. Njegov čas je dragocen.

In navadit ljudi na digital.. ni tako trivialno lahka naloga. Sploh ne v panogah, ki so nišne.

Strani: 1