Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kje rastejo strokovnjaki za digitalni marketing
Strani: 1
sporočil: 6.194
Ne vem zakaj bi rabili ta kader, ker ravno te odpuščajo FB Amazon,
Microsoft ...To je isto kot v nabavi imaš ekonomista, ki prodaja
orodje ki ga ne pozna. Ko prodajo prevzame inženir, ki izdelek
pozna prodaja zraste ker se zna prilagoditi potrebam uporabnika.
Primer švedske firme svedrov kvaliteta top poslovanje tema ko je
prevzel trženje inženir je bilo njegovo vprašanje kaj prodajamo vsi
so rekli svedre on pa jim je odgovoril ne luknje prodjamo po tem je
nastala zgodba o uspehu prej so pa digitalno pregorel za brez veze.
Itak se pa v EU digitalno trži vsaj pol popolnoma nepotrebne krame
smeti po domače sam EU to dovoli namestp da bi trg zaščitila
sporočil: 10.866
Me sme zanimati ime tega švedskega proizvajalca orodij
(svedrov)?
Sandvik je firma ki obstaja že 160 let.
In njihov digital poslovanje je še danes ma ravni emailov in pdf datotek. Ne sprašuj kako vem. Sploh njihov Češko-Angleški subsidiary Dormer-Pramet je živ obup.
Dobesedno smo jih učili kaj je EDIFACT protokol,.. mi neki abervezni slovenčki.
Pri digital marketingu pa je premalo poznati le robo, ki jo prodajaš (vsekakor pa pomaga). Ker maš na oni strani inženirja tvoje ali podobne stroke. Ki se spozna na svedre materiale in obdelavo. Moraš mu denimo znat predstavit nov prodajni kanal, nov način, etc... in iz izkušnje ti povem, da je vse preveč "inzenirjev" v Sloveniji še vedno navajenih na papir. In te bo klical vsako leto za nov papirnat katalog. Ne zezam se. In ni jih malo. Pa majo super podjetja. Sam pač njemu je to OK. Jaz na prodajni strani mu moram ustreči v njegovih željah, da mu bom kaj prodal. Borba za kupce je pa neizprosna.
Pri nas v podjetju opažam, da prodajniki niso več prodajniki v smislu "Salesman" ampak svetovalci kupcu. Za tehnološke rešitve. Ne pa da kupec kliče svojega komercialista in mu po telefonu "ti Polde rabim 10 HSS svedrov, tri navojce M6, in 50 CNMG ploščic". In pol to Komercialist kuca ko idiot v ERP, da gre v nabavo, al pa iz zaloge ven. To je stran metanje njegovega časa. On je inženir. Njegov čas je dragocen.
In navadit ljudi na digital.. ni tako trivialno lahka naloga. Sploh ne v panogah, ki so nišne.
Sandvik je firma ki obstaja že 160 let.
In njihov digital poslovanje je še danes ma ravni emailov in pdf datotek. Ne sprašuj kako vem. Sploh njihov Češko-Angleški subsidiary Dormer-Pramet je živ obup.
Dobesedno smo jih učili kaj je EDIFACT protokol,.. mi neki abervezni slovenčki.
Pri digital marketingu pa je premalo poznati le robo, ki jo prodajaš (vsekakor pa pomaga). Ker maš na oni strani inženirja tvoje ali podobne stroke. Ki se spozna na svedre materiale in obdelavo. Moraš mu denimo znat predstavit nov prodajni kanal, nov način, etc... in iz izkušnje ti povem, da je vse preveč "inzenirjev" v Sloveniji še vedno navajenih na papir. In te bo klical vsako leto za nov papirnat katalog. Ne zezam se. In ni jih malo. Pa majo super podjetja. Sam pač njemu je to OK. Jaz na prodajni strani mu moram ustreči v njegovih željah, da mu bom kaj prodal. Borba za kupce je pa neizprosna.
Pri nas v podjetju opažam, da prodajniki niso več prodajniki v smislu "Salesman" ampak svetovalci kupcu. Za tehnološke rešitve. Ne pa da kupec kliče svojega komercialista in mu po telefonu "ti Polde rabim 10 HSS svedrov, tri navojce M6, in 50 CNMG ploščic". In pol to Komercialist kuca ko idiot v ERP, da gre v nabavo, al pa iz zaloge ven. To je stran metanje njegovega časa. On je inženir. Njegov čas je dragocen.
In navadit ljudi na digital.. ni tako trivialno lahka naloga. Sploh ne v panogah, ki so nišne.
Strani: 1