23 min
Uvedba sintetičnih goriv bo težja, kot se zdi na prvi pogled
54 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Spletno zagonsko podjetje z novo vrsto študija MBA
3 ure
Na fakulteti za elektrotehniko so predstavili novo pot do podnebno nevtralne Slovenije 1
3 ure
Kako bomo v Sloveniji izobraževali serviserje električnih avtov
4 ure
Na kaj morate biti pozorni, če nepremičnino oddajate prek s. p.
4 ure
Kaj se splača, če stanovanje čez poletje oddajate turistom, preostanek leta pa študentom?
4 ure
Tujec, ki je pred časom oddal vlogo na UE, bi delal pri odpravljanju posledic poplav. Ali se lahko hitreje zaposli?
4 ure
Razpoloženje nemških potrošnikov se slabša
4 ure
Ob koncu poletja na področju UI: Amazon in OpenAI v akciji
5 ur
Kaj bi raje – več EU ali bolj pametno EU?
5 ur
Potencial digitalne dobe je izjemen, odklenite ga (Oglas)
5 ur
Kemijski inštitut bo sodeloval pri razvoju najsodobnejše toplotne baterije 1
5 ur
Gospodarstvo ostro proti podaljšanju bolniških nadomestil z 20 na 30 dni v breme delodajalca 2
6 ur
Podjetja skupno prijavila slabih 381 milijonov evrov škode zaradi poplav
7 ur
Miklavčičev GH Holding izvisel proti Siemensu tudi za CT-naprave
7 ur
Vabilo na konferenco o prihodnosti pokojninskega sistema v Sloveniji (PRO)
8 ur
Nova KBM nemudoma daje Marinbluju brez denarja še 300 tisoč evrov kredita 3
8 ur
Ameriški apple store ni na kitajskem seznamu odobrenih trgovin z aplikacijami
9 ur
UPS bo za praznike potreboval 100 tisoč dostavljavcev in delavcev v skladiščih

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0430ABAKU sporočil: 1.694
[Glavni forum] Tema: Koliko Slovencev si lahko kupi električni avto? 
[#3016622] 22.02.23 15:34 · odgovor na: pcs (#3016328)
Odgovori   +    2
V bistvu tako pri EV kot pri vseh hibridih (ne le priključnih) tudi normalna nožna zavora najprej poizkuša le povečati rekuperacijo. Šele ko to ne zadostuje, gre drajsati po diskih - pri novejših EV pa spet kar po bobnih (so pogruntali, da imajo bobni manjše trenje od diskov in gredo nekateri EV nazaj na bobne).

Kljub temu sem se sam tudi zelo navadil na obvolanske ročice in bremzam skoraj samo še s temi. Te ne delajo na klasične zavore ampak le na rekuperacijo.

Koliko se pri katerem rabijo gume, iz lastnih izkušenj še ne morem reči. Za EVja imam 3 komplete (letne, zimske in celoletne). Po 50.000 km se jim obraba še nič ne pozna.
Pri prejšnjem dizlu sem imel 2 kompleta (letne in zimske). Oba sem zamenjal malo pod 200.000 km.

Skoraj zagotovo pa bo EV to hitreje obrabil. Včasih vseeno malo preveč pritisnem in gume na suhem spodrsnejo tudi še pri 80 km/h. Turbo dizel pa je bil taka lenoba, da v 2. prestavi niti speljati ni hotel. Moč in navor je dobil šele, ko je zalaufala turbina. Kljub 2 litroma in 140 konjem.