18 min
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
48 min
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
49 min
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
57 min
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
58 min
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
2 uri
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
2 uri
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
2 uri
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 1
2 uri
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
3 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
3 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
4 ure
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
5 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
5 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
5 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Triglav, zdravstvena zavarovalnice je pripojena matični zavarovalnici 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0430ABAKU sporočil: 1.781
[Glavni forum] Tema: Koliko Slovencev si lahko kupi električni avto? 
[#3016622] 22.02.23 15:34 · odgovor na: pcs (#3016328)
Odgovori   +    2
V bistvu tako pri EV kot pri vseh hibridih (ne le priključnih) tudi normalna nožna zavora najprej poizkuša le povečati rekuperacijo. Šele ko to ne zadostuje, gre drajsati po diskih - pri novejših EV pa spet kar po bobnih (so pogruntali, da imajo bobni manjše trenje od diskov in gredo nekateri EV nazaj na bobne).

Kljub temu sem se sam tudi zelo navadil na obvolanske ročice in bremzam skoraj samo še s temi. Te ne delajo na klasične zavore ampak le na rekuperacijo.

Koliko se pri katerem rabijo gume, iz lastnih izkušenj še ne morem reči. Za EVja imam 3 komplete (letne, zimske in celoletne). Po 50.000 km se jim obraba še nič ne pozna.
Pri prejšnjem dizlu sem imel 2 kompleta (letne in zimske). Oba sem zamenjal malo pod 200.000 km.

Skoraj zagotovo pa bo EV to hitreje obrabil. Včasih vseeno malo preveč pritisnem in gume na suhem spodrsnejo tudi še pri 80 km/h. Turbo dizel pa je bil taka lenoba, da v 2. prestavi niti speljati ni hotel. Moč in navor je dobil šele, ko je zalaufala turbina. Kljub 2 litroma in 140 konjem.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen