7 ur
Socialni partnerji dali zeleno luč shemi skrajšanega delovnega časa
9 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Po seji ESS: vsi proti Golob - Boštjančičevem nepremičninskem davku; kakšen bo dvig minimalne plače? 3
11 ur
Kako je to mogoče: podjetju z enim zaposlenim 9,7 milijona evrov naložbene subvencije 10
11 ur
Meta je želela preprečiti skupinsko tožbo oglaševalcev. Vrhovno sodišče jo je zavrnilo
12 ur
Petrol za 2025 napoveduje rekorden dobiček, med nadzornike Tomaž Vesel? 2
14 ur
MDS močno poslabšal napoved za Nemčijo, slabša napoved tudi za celotno evrsko območje
15 ur
Primorski dnevnik: v Zgoniku zapirajo družbo u-blox z več kot 200 zaposlenimi 1
15 ur
Sramotenje trga, dobička in kapitalizma: iz Davosa direkt v Mar-a-Lago 37
16 ur
Nemčija tehta, komu prodati Uniper, ki ga je med energetsko krizo nacionalizirala
16 ur
Matej Okorn, Metakocka: Z UI lastnikom spletnih trgovin zagotavljamo najhitrejšo in najcenejšo dostavo
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Roman Moškotevc, Ahac: Če dobimo nižje trošarine, odpremo novo pivovarno 4
17 ur
Na Švedskem gradijo podzemno odlagališče jedrskih odpadkov za milijardo evrov
17 ur
Hrvaška ima najvišjo inflacijo na evrskem območju. Vlada gre nad njo s širitvijo seznama izdelkov z omejenimi cenami 1
17 ur
Več ugodnih posojil za mlade kmete in male kmetije
17 ur
Decembra slovenska inflacija nižja od evrskega povprečja, hrvaška inflacija pa med najvišjimi
18 ur
Četrtina spletnih nakupov se začne s ChatGPT 1
18 ur
SIJ pred 1,5-milijardno naložbo v Savdski Arabiji 1
18 ur
Dnevnik: Kljub finančnim težavam Kompasovemu direktorju v 2023 štirikrat večja nagrada kot leto prej

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Popolnoma zgrešem komentar gospoda Pikona.

Strategija Nemčije, Avstrije in SLovenije predvideva prepoved registriranja novih naftnih avtomobilov leta 2030.
Evropski parlametn omenja 2035 LE DA ZDRAMI zaspano evropsko avtomobilsko industrija, ki evidentno na področju elektro mobilnosti zaostaja za kitajci in američani.
Ker kupci že veliko pred 2030 ne bodo kupovali naftnih avtomobilov, evropi grozi propad zelo pomembne avto industrije.

Pričakovano napačno navaja, da so "električni avti le za bogate". Električni avti so seveda že cenejši od primerljivih naftnih. Ker cena avtomobila ni nalepka v salonu ali ceniku, ampak je cena obrok kerdita + strošek goriva mesečno + strošek vzdrževanja mesečno. V Sloveniji se prodajajo električni avtomobili, ki brez pologa stanejo cca 150€ mesečno, kar je res znesek za katerega ne vem, če se dobi kak naftni avto.

Ekologija???
Kako razumen človek lahko primerja proizvodnjo naftnih in proizvodnjo električnih vozil + proizvodnjo in posledice porabe goriva. NA CO2 je razlika cca 10 krat, a pri najbolj nevarnem in umazanem delu - PM delci in kvaiteta zraka, je razlika 1000 kratna. A vemo, da PM delci, NOx in O3 pobijejo letno v evropi več kot 400.000 ljudi letno. Po uradnih podatkih. www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
Pri proizvodnji je poraba energije in posledice po okolje vsaj enak ali celo bolj ugoden za električna vozila. Če le ne berete zgolj PR člankov naftne industrije.

Kdo tak zmazek pusti v Finance? Urednik?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3016233

Strani: 1

AndrejTribuson sporočil: 219
[comteo]
... A vemo, da PM delci, NOx in O3 pobijejo letno v evropi več kot 400.000 ljudi letno. Po uradnih podatkih. www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
Hudič je, da PM 2,5 in 10 delcev proizvajajo avtomobilske gume in zavore med vožnjo ca. 2.000 x več kot izpusti iz avtov z notranjim zgorevanjem. Pazi, z besedo: dvatisočkrat več. www.theguardian.com/...tests-show

Kako so za zmanjšanje teh delcev zdaj električni avti rešitev? Gume težjih električnih avtov v zrak izpuščajo še bistveno več sranja.

Hudič se vedno skriva v podrobnostih.

Strani: 1