Zasebnost
3 ure
Vladimir Hanžekovič Vlado – vozil projektante, direktorje in ministre
4 ure
Mercator spet z revizorjevim opozorilom: pomembna negotovost v zvezi z delujočim podjetjem
4 ure
Pokleknil tudi švedski proizvajalec baterij Northvolt 1
4 ure
Nova cupra terramar je bencinski in hibridni SUV
5 ur
Znana je časovnica izplačil intervencij za 2024
5 ur
Policija išče kupca za 136 službenih vozil
5 ur
Kako bi se lahko premešale karte na telekomunikacijskem trgu, če bo Telemach prevzel T-2 1
5 ur
V kratkem nov razpis za energetsko učinkovitost podjetij s problemskih območij
6 ur
Draghijev recept za konkurenčnost: EU mora vložiti veliko več, kot je po drugi svetovni vojni 10
7 ur
Kako lahko že danes začnete svojo pot do dodatnih zaslužkov? (PRO)
8 ur
Nova kandidatka za slovensko komisarko je Marta Kos, je sporočil podpredsednik vlade 9
8 ur
V Utrechtu se bo 20 tisoč gospodinjstev ogrevalo s toplotno črpalko na kanalizacijsko toploto
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
To je sedmerica, ki se poteguje za nagrado naj B2B e-commerce projekt – kdo bo zmagovalec? (PRO)
8 ur
Subvencija za e-kolesa: mokre sanje Superhika, zaščitnika bogatih 7
8 ur
Handelsblatt: evropski električni avti in Volkswagen skrbijo tudi EU 2
10 ur
Hrvati dobili dovoljenji AVK za Panvito in za trgovca Keo
10 ur
Nova rekorderka s Kitajske: kontejnerska ladja z zmogljivostjo 27.500 TEU
10 ur
Allianz v Sloveniji kontinuirano krepi svoj tržni položaj in dosega zelo dobre poslovne rezultate (Oglas)
10 ur
Na Financah zaposlimo vodjo administracije

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Popolnoma zgrešem komentar gospoda Pikona.

Strategija Nemčije, Avstrije in SLovenije predvideva prepoved registriranja novih naftnih avtomobilov leta 2030.
Evropski parlametn omenja 2035 LE DA ZDRAMI zaspano evropsko avtomobilsko industrija, ki evidentno na področju elektro mobilnosti zaostaja za kitajci in američani.
Ker kupci že veliko pred 2030 ne bodo kupovali naftnih avtomobilov, evropi grozi propad zelo pomembne avto industrije.

Pričakovano napačno navaja, da so "električni avti le za bogate". Električni avti so seveda že cenejši od primerljivih naftnih. Ker cena avtomobila ni nalepka v salonu ali ceniku, ampak je cena obrok kerdita + strošek goriva mesečno + strošek vzdrževanja mesečno. V Sloveniji se prodajajo električni avtomobili, ki brez pologa stanejo cca 150€ mesečno, kar je res znesek za katerega ne vem, če se dobi kak naftni avto.

Ekologija???
Kako razumen človek lahko primerja proizvodnjo naftnih in proizvodnjo električnih vozil + proizvodnjo in posledice porabe goriva. NA CO2 je razlika cca 10 krat, a pri najbolj nevarnem in umazanem delu - PM delci in kvaiteta zraka, je razlika 1000 kratna. A vemo, da PM delci, NOx in O3 pobijejo letno v evropi več kot 400.000 ljudi letno. Po uradnih podatkih. www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
Pri proizvodnji je poraba energije in posledice po okolje vsaj enak ali celo bolj ugoden za električna vozila. Če le ne berete zgolj PR člankov naftne industrije.

Kdo tak zmazek pusti v Finance? Urednik?