Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Novi državni letalski prevoznik, za razvajene politike in profesorje
Strani: 1
sporočil: 18.363
Le zakaj me ne čudi, da je ta profesor po takšni izjavi še vedno
profesor na EF. V bistvu bi moral zaradi takšne izjave letet:-).
Razmišljam. Lep dan.
P.S.: Kritičen prispevek, ni kaj!
P.S.: Kritičen prispevek, ni kaj!
sporočil: 6
Zadnje misli, v smislu povezovanja s Hrvati (Croatia Airlines) so
več kot smiselne! Tudi lete do Zadra, Splita, Dubrovnika bi dobili!
Če bi bili vsaj poleti ti flajti še iz Maribora (kot je to bilo v
času Juge, in so tedensko ti leti bili polni!), sem takoj ZA. Ne
pozabimo, samo Teš 6 je stal 1600 milijonov EUR!
sporočil: 136
Dajte no... primerjati LJ z Gradcem. Lj je glavno mesto članice EU!
Samo v Bruselj, Frankfurt, Strassbourg se tedensko vozi vsaj tisoč
Slovencev na delo (redno delo, sestanki, odbori, komisije inp.). Če
kaj, bi bilo smiselno subvencionirati linijo LJ-Bruselj. Na koncu
vse te poti v ZG, Benetke inp. plačamo mi s povišanimi dnevnicami,
potnimi nalogi inp.
sporočil: 13.648
[FIN-267544]Čemu potem potreba po državnem letalskem prevozniku, če je takšno močno povpraševanje?
Dajte no... primerjati LJ z Gradcem. Lj je glavno mesto članice EU! Samo v Bruselj, Frankfurt, Strassbourg se tedensko vozi vsaj tisoč Slovencev na delo (redno delo, sestanki, odbori, komisije inp.).
Česa ne vidijo drugi prevozniki, da ne ponudijo linij?
Če kaj, bi bilo smiselno subvencionirati linijo LJ-Bruselj. Na koncu vse te poti v ZG, Benetke inp. plačamo mi s povišanimi dnevnicami, potnimi nalogi inp.A ni bilo nekaj takega ravno pred kakšnim tednom sprejeto?
Aha, je bilo:
Sprejet zakon za subvencioniranje letalskih prevoznikov. live.finance.si/9008107
Upam, da bodo speljali do konca in uspeli subvencionirati kako destinacijo ali dve.
Ne sicer zato, ker menim, da je to potrebno, ampak zato, ker je pri teh jasno, da nekam bodo dali denar in ta alternativa je občutno cenejša od furanja letalskega prevoznika.
Ne bi se pa čudil, ce bi bile ideje o letalskem prevozniku namenjene lažjemu sprejetju subvencioniranih letov; češ, glejte, koliko smo privarčevali :)
sporočil: 13.648
[]Jaz zivim v Ljubljani in tudi razmisljam tako kot Petra.
Tako razmišlja lahko samo nekdo kateri je doma v Zabačenem.
Kaj pa zdaj?
sporočil: 110
Odkar ni Adrije skoraj nikoli ne letim iz Brnika niti na
destinacije, ki so pokrite.
Zakaj? Ker je bil v času Adrije let zjutraj, zdaj pa sredi dopoldneva! Isti dan ne opraviš nič! 100€ razlike na potovanje se hitro porabi.
Katera letališča že so od Ljubljane oddaljena 1 uro? Gospa očitno hitro vozijo.
Ampak ja. Ker bi bila nova, ali pa stara družba, spet popolnoma državna, bi bil to spet en hlev za pitanje goveda, iz leve ali pa desne partije.
Zakaj? Ker je bil v času Adrije let zjutraj, zdaj pa sredi dopoldneva! Isti dan ne opraviš nič! 100€ razlike na potovanje se hitro porabi.
Katera letališča že so od Ljubljane oddaljena 1 uro? Gospa očitno hitro vozijo.
Ampak ja. Ker bi bila nova, ali pa stara družba, spet popolnoma državna, bi bil to spet en hlev za pitanje goveda, iz leve ali pa desne partije.
sporočil: 9
Glede na to, da sta v teh 10-ih komentarjih kar dva uporabnika
prvič registrirana in oddala komentar, ki zagovarja ustanovitev
letalske družbe, potem se vidi, kakšna je narativa po ministrstvih
glede tega... Bog nas obvaruj...ker sami se pač ne bomo....
sporočil: 13.648
[0220Agrok]
Odkar ni Adrije skoraj nikoli ne letim iz Brnika niti na destinacije, ki so pokrite.
Zakaj? Ker je bil v času Adrije let zjutraj, zdaj pa sredi dopoldneva! Isti dan ne opraviš nič! 100€ razlike na potovanje se hitro porabi.
Katera letališča že so od Ljubljane oddaljena 1 uro? Gospa očitno hitro vozijo.
Ampak ja. Ker bi bila nova, ali pa stara družba, spet popolnoma državna, bi bil to spet en hlev za pitanje goveda, iz leve ali pa desne partije.
Jaz uporabljam Trst in še posebej Zagreb. Še vedno tudi Brnik, predvsem navezavo z Varsavo.
Celovec, Gradec, Reka, Pula...to je bolj kot ne neuporabno.
Za kam dlje pa seveda Benetke/Treviso.
sporočil: 1
Popolnoma se strinjam z avtorico članka. Pričnimo raje z
izboljšavami železniškega potniškega prometa.
sporočil: 1.000
to ze delamo, gradimo postaje v ovinek, da nagnjeni siemens ne dobi
uporabnega dovoljenja za ustavit, ker je s perona v vagon treba
stopit predalec... pa absolutno prednost dajemo potniskemu pred
tovornim prometom.
sporočil: 185
Članek gleda zelo površinsko to tematiko. Slovenija kot majhna
država si res ne more privoščiti lastne letalske družbe samo zato
da jo ima. Razen če bi to bilo res Falkon doo za voziti politiko.
Bi pa bilo zanimivo imeti celo državno sistemsko rešitev javnega
prevoza, tisto, katero bi železnico povezali na način da iz
KP,MB,NM,ZG,TS,KK,MS,GO vlak rabil manj kakor uro do LJ in Brnika.
To bi pol bil enabler, ki bi bila dodana vrednost. Dodatno v LJ bi
vse železniške prehode morali postaviti pod ali nad cesto, da to ne
bi oviralo promet. Na ta način bi lahko na Brniku lahko imeli tudi
domačega prevoznika ker bi z recimo dobro železnico promet uredili,
da se lahko z Avionom+Vlakom nekdo pripelje v Trst, Celovec ali
Zagreb prej kakor iz drugih destinacij. Na ta način bi Slovenija
bila zanimiva tudi za kongresni turizem. Tega imamo manj kakor
ostale države. Primarno zaradi povezljivosti.
sporočil: 2.396
vozovnica, o kateri pišem, pravi, da je let ob 7.10 zjutraj.. še
bolj zgodaj bo treba vstat...
lp, p
lp, p
sporočil: 985
Bolje, če bi vsi prenehali komentirat članke ,ker je vse na nivoju
gospe ki je ukinila slovensko letalstvo.Tudi avtorica članka bolje
,da se umakne iz te teme.Slovenija ne bo imela nikoli več
letalskega prevoznika ker je predrago in obenem Nemci in fraport
nasprotujejo ustanovitvi slovenskega prevoznika.
sporočil: 28.032
[rame]a ne bi bilo bolj enostavno, da se ti umaknes, kot pa da se vsi drugi + avtorica :)
Bolje, če bi vsi prenehali komentirat članke ,ker je vse na nivoju gospe ki je ukinila slovensko letalstvo.Tudi avtorica članka bolje ,da se umakne iz te teme.
sporočil: 6.666
To je izrazito enostranski prispevek v smislu klasičnega
"libertarnega" ranta novinarjev Financ. Pravi prispevek z dodoano
vrednostjo bi analiziral, kaj je bilo narobe v originalnem Adriinem
poslovnem modelu in kako bi bilo treba reagirati, da se ne bi
zgodilo, kar se je zgodilo. Ampak to lahko dela nekdo iz branže.
sporočil: 6
[Gustl]Jaz pa živim v Mariboru. Kraj je spoznan kot top 3 kulinarična destinacija v Evropi. Je bil kak članek o tem? Pridite enkrat, in obiščite top destinacije v bližnji Kungoti, pa v Svečini. Npr. pogooglajte vinarijo Vračko. Ni tega nikjer blizu, vsaj do Toskane. Maribor bi prej potreboval letalskega prevoznika kot LJ, ki, kot je povedano v članku, itak gravitira k Trstu in Benetkam. Od MB do Benetk, in obratno, pa ni ravno primerno potovati. Ampak smo primorani.
> []
> Tako razmišlja lahko samo nekdo kateri je doma v Zabačenem.
Jaz zivim v Ljubljani in tudi razmisljam tako kot Petra.
Kaj pa zdaj?
Strani: 1