Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-267544 sporočil: 94
Dajte no... primerjati LJ z Gradcem. Lj je glavno mesto članice EU! Samo v Bruselj, Frankfurt, Strassbourg se tedensko vozi vsaj tisoč Slovencev na delo (redno delo, sestanki, odbori, komisije inp.). Če kaj, bi bilo smiselno subvencionirati linijo LJ-Bruselj. Na koncu vse te poti v ZG, Benetke inp. plačamo mi s povišanimi dnevnicami, potnimi nalogi inp.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3015330

Strani: 1

Gustl sporočil: 13.629
[FIN-267544]
Dajte no... primerjati LJ z Gradcem. Lj je glavno mesto članice EU! Samo v Bruselj, Frankfurt, Strassbourg se tedensko vozi vsaj tisoč Slovencev na delo (redno delo, sestanki, odbori, komisije inp.).
Čemu potem potreba po državnem letalskem prevozniku, če je takšno močno povpraševanje?

Česa ne vidijo drugi prevozniki, da ne ponudijo linij?


Če kaj, bi bilo smiselno subvencionirati linijo LJ-Bruselj. Na koncu vse te poti v ZG, Benetke inp. plačamo mi s povišanimi dnevnicami, potnimi nalogi inp.
A ni bilo nekaj takega ravno pred kakšnim tednom sprejeto?

Aha, je bilo:

Sprejet zakon za subvencioniranje letalskih prevoznikov. live.finance.si/9008107

Upam, da bodo speljali do konca in uspeli subvencionirati kako destinacijo ali dve.

Ne sicer zato, ker menim, da je to potrebno, ampak zato, ker je pri teh jasno, da nekam bodo dali denar in ta alternativa je občutno cenejša od furanja letalskega prevoznika.

Ne bi se pa čudil, ce bi bile ideje o letalskem prevozniku namenjene lažjemu sprejetju subvencioniranih letov; češ, glejte, koliko smo privarčevali :)

Strani: 1