Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Froc sporočil: 2.033
Pa tudi sam mislim, da preprosto ne bomo mogli povsem preiti na EV. Precej dlje, kot si entuziasti želijo. In tu ICE Nemških proizvajalcev še kar nekaj časa na bodo na suhem. A je problem delati na obeh tirih, če si preveč raztegnjen, lahko zgubiš na obeh. A strateško pomembno je osvajati nove tehnologije, ki bodo prinesle bodoči dobiček in s takim vložkom kot do sedaj v EV tehnoligije, baterije, polnilnice EU pomembno zaostaja že na začetku in lahko pomeni zastoj tehnologij in industrije kar za vedno (oz. zelooo dolgo). Če so lahko proč vrgli desetletja enormnih sredstev v vetrnice in sončnice, bi se lahko kaj naučili o smotrnosti. Eno delovno mesto v proizvodnji baterij na primer zahteva in torej prinese dodatnih 10 do 11 delovnih mest vezanih na pridobivanje in predelavo surovin za njih. Delovnih mest za proračune bi bilo več kot dovolj torej za obe vrsti vozil. EV so bolj ogroženi od sistemskih energetskih omejitev in polnilnega omrežja, ICE pa od energentskih virov kakor probleme ustvarja sedanja EU. Pri obojih pa sindikati, okoljevarstveniki na poziv in vlade v EU ne pomagajo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3010647

Strani: 1

comteo sporočil: 664
[Froc]
Pa tudi sam mislim, da preprosto ne bomo mogli povsem preiti na EV. Precej dlje, kot si entuziasti želijo.
Za sebe lahko rečem, da sem entuziast.
Od 2011 se vozim na elektriko in to zelo. Letno več kot 60.000 km.
Kot entuziast sem se smejal študijam, recimo Shella, ki je 2018 predvideval, da bo do 2050 že 20% avtomobilov poganjala elektrika.
Ker sem vedel razliko.
Moja predvidevanja so bila vsaj trojna od najbolj optimističnih
In?
Seveda sem se zmotil in izpadel zelo pesimističen.
Že 2022, da bo na Norveškem 92% prodanih vozil električnih seveda nisem verjel.
Enako, da bo 2022 v NEmčiji več kot 30% prodanih avtomobilov na baterije.

Entuzijasti smo ŠOKIRANI z rastjo.

Problem je le dobava, ker bi z nemoteno dobavo rezultati bili še 3 KRAT večji. Takšno je povpraševanje. eGolfi so se 2019 in 2020 prodali v 14 dnih v Sloveniji, vse kar je bilo možno dobaviti. KEr so bili na razpolago in s popustom. Odprodaja starih modelov pred prihodom ID3-




In tu ICE Nemških proizvajalcev še kar nekaj časa na bodo na suhem. A je problem delati na obeh tirih, če si preveč raztegnjen, lahko zgubiš na obeh. A strateško pomembno je osvajati nove tehnologije, ki bodo prinesle bodoči dobiček in s takim vložkom kot do sedaj v EV tehnoligije, baterije, polnilnice EU pomembno zaostaja že na začetku in lahko pomeni zastoj tehnologij in industrije kar za vedno (oz. zelooo dolgo). Če so lahko proč vrgli desetletja enormnih sredstev v vetrnice in sončnice, bi se lahko kaj naučili o smotrnosti. Eno delovno mesto v proizvodnji baterij na primer zahteva in torej prinese dodatnih 10 do 11 delovnih mest vezanih na pridobivanje in predelavo surovin za njih.

Nič niso vrgli vstran. Nemčija je največji Evropski izvoznik električne energije in ima najnižjo proizvodno ceno le te. 75% njihovih kapacitet so sonce, veter i biogoriva. Nukelarka recimo le 3,9% zmogljiosti.



Delovnih mest za proračune bi bilo več kot dovolj torej za obe vrsti vozil. EV so bolj ogroženi od sistemskih energetskih omejitev in polnilnega omrežja, ICE pa od energentskih virov kakor probleme ustvarja sedanja EU. Pri obojih pa sindikati, okoljevarstveniki na poziv in vlade v EU ne pomagajo.


Elektrike je za takojšnjo zamenjavo vseh avtomobilov seveda dovolj. Vsi komentatorji ozabljajo, da je energije čez noč preveč (mislite, da je kar brezveze nočni tok cenejši). Električni avti se seveda v glavnem polnijo čez noč. Ker ih takrat manj rabimo in ker je takrat energija poceni. Super paše.
Električni avtomobili, kot generator nočne porabe (ko recimo voda čez hidroelektrarne pogosto teče neuporabljena, ker ni porabe in s tem element, ki zmanjšuje končno ceno energije. 90% polnejnje je doma, čez noč. 240.000 vozil v Sloveniji ima status drugega avtomobila v družinah. To je avto, ki le redko zaide na avtoceste. Te bi lahko brez kakršnihkoli zadržkov zamenjali pred petimi leti z baterijskimi. Še posebej, ker v Sloveniji 69% prebivelastva živi v hišah.
Prihodnost bo prišla hitreje, kot vi in jaz predvidevama.

Strani: 1