2 uri
Slovenci bi kupovali nove avte, plačevali bi z gotovino 1
3 ure
Za volanom – kako je Scania pocenila in umirila novi petvaljni dizel v super 11
3 ure
Fed znižal obrestne mere za četrt točke in odprl vrata za nova nižanja 5
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Kakšna je »mobilnost za vse« v tednu mobilnosti Sloveniji?
4 ure
Deutsche Bank podpira ustanovitev globalne banke za obrambne projekte 1
4 ure
Trgovci z obveznicami stavijo, da bo Fed vsaj enkrat letos obrestne mere znižal za 50 točk
4 ure
ECB vs. Fed: kakšne so obrestne mere na evrskem območju, kakšne v ZDA
5 ur
Vložila 1.500 evrov v delnico in dosegla 80 tisoč evrov dobička 1
7 ur
Kažejo se vse večje posledice kibernetskega napada na Jaguar Land Rover
7 ur
Osveženi megane in novomeški twingo bosta dobila baterije cenejše zasnove
8 ur
Kitajska tehonolškim podjetjem prepovedala uporabo čipov Nvidie
8 ur
Preiskovalno.si: obeta se kaos v letalskem prometu; kontrolorji bodo štrajkali zaradi toplic 2
8 ur
Menjava vodstva v ZF Friedrichshafnu
8 ur
Plastenka z digitalizacijo do kakovostnejše proizvodnje in manj reklamacij
8 ur
Kronovšek o obvezni božičnici: Ni pravično, da se za vsak bombonček molze gospodarstvo 10
9 ur
Kaj o obvezni božičnici meni Golobov Žiga Debeljak, šef državnih podjetij?
9 ur
Bo hrvaška nuklearka stala v Istri? 3
9 ur
Kdo je v igri za prevzem poslovanja Tiktoka v ZDA?
9 ur
Velika Britanija in ZDA sklenili tehnološki sporazum v vrednosti 42 milijard dolarjev

Strani: 1

FIN-325662 sporočil: 115
[#3007980] 30.09.22 20:33
Odgovori   +    0
Plinsko-parne enote? Ali ne gre samo za ("simple cycle") plinske enote, npr. v Brestanici?
FIN-325662 sporočil: 115
[#3007989] 30.09.22 21:29
Odgovori   +    24
In kakšna je tu logika električnih vozil in elektrifikacije prometa?
Verjetno nekako takole: s kamioni na elektro pogon voziti nafto v elektrarne, tam proizvajati elektriko z iskoristkom 35-40%, električno energijo transformirati in transportirati po omrežju spet z izgubami, polnenje baterij električnih vozil, spet izgube vmes, .... Koliko smo prišparali pri emisijah? Podobno je, če kurimo premog in vozimo električni avto.
bigl sporočil: 18.363
[#3008078] 02.10.22 09:55 · odgovor na: FIN-325662 (#3007989)
Odgovori   +    10
[FIN-325662]
In kakšna je tu logika električnih vozil in elektrifikacije prometa?
Verjetno nekako takole: s kamioni na elektro pogon voziti nafto v elektrarne, tam proizvajati elektriko z iskoristkom 35-40%, električno energijo transformirati in transportirati po omrežju spet z izgubami, polnenje baterij električnih vozil, spet izgube vmes, .... Koliko smo prišparali pri emisijah? Podobno je, če kurimo premog in vozimo električni avto.
Tudi za polnjenje mobijev bodo verjetno omejitve.......samo čakam, da kaj takšnega zažvrgoli od prvopisanih....Lep dan.
P.S.: Zakaj je vtis neobvladovanja situacije? Ker je GS oproda Levice in nekaterih po članstvu nepomembnih a medijsko glasnih NV0. Oni menda imajo razdelan program, ki sodi v neke druge, pretekle čase. Razmišljam. Menda lahko.
FIN-467473 sporočil: 2.686
[#3008083] 02.10.22 11:01
Odgovori   +    3
Kaj pa trditev,da 6.blok sploh ne more začeti delati brez 5.bloka,ker sam ni sposoben proizvesti pare za zagon ?
L.P.
Marko
Endimion sporočil: 11.026
[#3008086] 02.10.22 12:31 · odgovor na: FIN-467473 (#3008083)
Odgovori   +    4
[FIN-467473]
Kaj pa trditev,da 6.blok sploh ne more začeti delati brez 5.bloka,ker sam ni sposoben proizvesti pare za zagon ?
L.P.
Marko
A smem vprašati, odkod te "trditve"? Al je bla trgatev letos malo bolj zgodnja?
0513ANITO sporočil: 10.844
[#3008091] 02.10.22 13:16 · odgovor na: Endimion (#3008086)
Odgovori   +    4
[Endimion]
> [FIN-467473]
> Kaj pa trditev,da 6.blok sploh ne more začeti delati brez 5.bloka,ker sam ni sposoben proizvesti pare za zagon ?
> L.P.
> Marko

A smem vprašati, odkod te "trditve"? Al je bla trgatev letos malo bolj zgodnja?
Svoje čase je bilo to res...

Predvsem v času gradnje bloka 6

Iz bloka 5 je napeljana para na parno reducirno postajo, ki gre na blok 6... Priključek DN 350, nazivni tlak 25 bar....ostale detaile bi moral izbrskat

S tem priključkom se je spihovalo cevovode na bloku 6, vrtelo turbino na Bloku 6, ...

Prikolop je še vedno aktiven in se uporablja po potrebi... in tako bo predvidoma še 20 let...
Endimion sporočil: 11.026
[#3008095] 02.10.22 13:46 · odgovor na: 0513ANITO (#3008091)
Odgovori   +    2
Ta del mi je jasen, ker gre za lažji in hitrejši zagon. Že zaradi dilatacij na turbinah. Da pa absolutno ne moreš pognati bloka brez še enega prej, je pa khm. Seveda gre, le traja dlje.

Strani: 1