Zasebnost
10 min
Kdo gradi najdražje jedrske elektrarne, kdo najcenejše in kje bo Slovenija
2 uri
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
2 uri
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
4 ure
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
4 ure
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
4 ure
Fantje igrajo monopoli 4
4 ure
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
4 ure
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
5 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
5 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
5 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
6 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 2
6 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
6 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Tako so člani sveta agencije za energijo na seji zagovarjali zaračunavanje omrežnin po novem
7 ur
Kako izbrati tehnološki trend, ki mu je vredno slediti (Oglas)
7 ur
Vlada na dopisni seji o tretji medicinski fakulteti, za projekt za zdaj predvidenih 18 milijonov evrov 1
8 ur
Delo: Javna najemna stanovanja naj bi gradil tudi državni DSU 1
9 ur
JEK 2: nova nuklearka bo stala od 9,3 do 15,4 milijarde evrov, odvisno od moči. Kakšna bo cena elektrike? 9

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zelena proizvodnja potiska avtodobavitelje v kot

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

PKZ08 sporočil: 62
[Avto] Tema: Zelena proizvodnja potiska avtodobavitelje v kot
[#3007894] 30.09.22 09:41 · odgovor na: 0513ANITO (#3007890)
Odgovori   +    0
[0513ANITO]
> []
> To postaja že prava norost. Odkar si prizadevamo za zelene avtomobile, se je poraba bncina povečala za 25%. In vse to ima nek drug razlog. Bolj kot se gremo zeleno, večje in težji avti so na cesti - notri niso pa nič večji. Polo je po novem T-roc in tehta pol več in več porabi in je treba več materialov, energije itd. za izdelavo. Vse od T-roca do ogromnih križark, ki jih videvamo na cesti in v katerih se po eden vozijo v službo. Edini razred, ki ga je zelena preobrazba odnesla je mini razred - ostal je le UP in fičo, ki sta po mojem res edina zelena avta.
> Ker se kupci obnašajo tako, kot se, bi bilo treba sistem zavarovanja, cestnin in davkov pri avtih spremeniti. DMV bi se plačeval progresivno na težo in porabo avta. Cestnina bi namesto kubikov obravnavala dolžino in težo avta, zavarovanje pa bi upoštevalo kombinacijo konjev in teže, saj se dejansko škoda napram tretji osebi povečuje z močjo in težo vozila.
> DMV bi moral biti pozitiven in negativen. Super lahka in ekonomična vozila bi morala dobiti denar nazaj.
> Ob vsem tem bi se ogromno prihranilo, če se folk nebi vozil v službo z avti. Jaz se 90% vozim z mopedom - tudi pozimi (9 km v eno smer). Neverjetno je že samo to, koliko prihranim jaz - pa še čisto zeleno je.
> Odveč je omeniti, da je skupaj z zelenimi prizadevanji propadel tudi tomos, sedanji edini proizvajalec mopedov TORI AH Ćrešnik, pa se trenutno bori z zelenimi predpisi, ki zahtevajo, da se v 50 kubični moped z porabo 1,5l na 100/km, vgradi tudi sistem za e-vbrizg goriva, česar pa cena mopeda nebi prenesla.
> Toliko o zelenih prizadevanjih...

Zakaj je sploh potreben DMV???

Pač še en davek, ki ga je Garjav Pes prinesel na repu....
Ravno zato:)