Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
no toliko že vem da 10A ni 20 KW, kot ste napisali zgoraj. Vsaj pri 220V ne, mogoče pa vi delate na višji voltaži. In je pol vse možno.
10A je seveda 2 kW... če se priključiš ob 22.00 in izklopiš ob 6.00 je to 8 ur krat 2 kW = 16 kWh ali 100 kilometrov vožnje.

Pa vem tudi da tisti, ki sinhronizira omrežje in odgovarja za njegovo delovanje ne more tega delati ob najboljšem ugibanju in dobri volji, da se bodo ljudje sinhronizirano priklapljali in uporabljali zgolj 2KW moč, čeprav jo lahko vsi brez težav tudi 11KW oziroma še več. V omrežju in pri porabi kot vsi vemo se vedno gleda konične onremenitve in se jim doda varnostne rezerve. Drugače omrežje zaradi preobremenitve razpade in nič več ne dela kot bi moralo. In je ogromno škode in se pol kuri še več premoga. In glede koničnih obremenitev naše omrežje in proizvodnja ne zmoreta pokriti niti 100.000 vozil. Seveda pri sedanjem nivoju tehnologije in infrastrukture. Ter realno možne družbene koordinacije.
Zakaj bi v konici polnili? V konici mora biti električna energija svinjsko draga in nobeden ne bo polnil.
Polnilnice danes vedo kakšna je cena in se vklapljajo izklapljajo ali spreminjajo moč polnjenja same.
Električni avto so velik faktor, ki bo pomagal k stabilnosti omrežja in s tem nižjim stroškom. Beri cenejši dobavi energije.


Sicer pa vam je tud drug komentator stvari lepo strokovno razložil, pa ste ga odpravili z vprašanjem ali dela na Petrolu.
S čem me je odpravil?
Omrežje danes omogoča polnjenje 1 milijon avtomobilov. Ker 1 milijon avtomobilov prevozi povprečno 37 km, kar je 6 GWh energije ali 20% trenutne porabe. Če se polnijo praviloma čez noč, takrat je energije preveč, je poceni in omrežje ni obremenjeno.
Problem rešen. Oziroma ga niti ni bilo.