Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-535355 sporočil: 833
Zadnja sprememba: anon-535355 12.09.2022 13:49
[comteo]
>
> Ne razumem dobro kaj si hotel povedati.
> A si ti mogoče nek nov cenzor tu na forumu, ki boš odločal kdo sme pisati in ne. In bomo potem morali za komentiranje na finančnem forumu pokazat diplomo elektro fakultete.
>
> Glede vsebine se ne bom ponavljal, ker je vsakemu pismenemu vse jasno. In to brez velikih šol, ki glede tega kar si napisal vsekakor niso potrebne.

Hočem povedati, da diskutirate o temi pri kateri nimate ne izkušenj (niste vedeil, da je osnovno polnjenje 2 kW), znanja in informacij.

Osnovna logika pove, da se baterije lahko napolni LE TOLIKO, kolko jo uspeš izprazniti.
Osebno, grem od doma s 100%.... pridem v službo z 96% in pridem domov s 92% procenti (23 km v eno smer). Če dam polnit na 2 kW ob 22.00 je vozilo polno pred 1 uro zjutraj. Na navadni šuko vtičnici.
Iz vašega pisanje se da razbrati, da nimate predstav o moči, energiji, omrežju....A ni škoda časa potem diskutirati?
no toliko že vem da 10A ni 20 KW, kot ste napisali zgoraj. Vsaj pri 220V ne, mogoče pa vi delate na višji voltaži. In je pol vse možno.

Pa vem tudi da tisti, ki sinhronizira omrežje in odgovarja za njegovo delovanje ne more tega delati ob najboljšem ugibanju in dobri volji, da se bodo ljudje sinhronizirano priklapljali in uporabljali zgolj 2KW moč, čeprav jo lahko vsi brez težav tudi 11KW oziroma še več. V omrežju in pri porabi kot vsi vemo se vedno gleda konične onremenitve in se jim doda varnostne rezerve. Drugače omrežje zaradi preobremenitve razpade in nič več ne dela kot bi moralo. In je ogromno škode in se pol kuri še več premoga. In glede koničnih obremenitev naše omrežje in proizvodnja ne zmoreta pokriti niti 100.000 vozil. Seveda pri sedanjem nivoju tehnologije in infrastrukture. Ter realno možne družbene koordinacije.

Sicer pa vam je tud drug komentator stvari lepo strokovno razložil, pa ste ga odpravili z vprašanjem ali dela na Petrolu.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3006174

Strani: 1

comteo sporočil: 664
no toliko že vem da 10A ni 20 KW, kot ste napisali zgoraj. Vsaj pri 220V ne, mogoče pa vi delate na višji voltaži. In je pol vse možno.
10A je seveda 2 kW... če se priključiš ob 22.00 in izklopiš ob 6.00 je to 8 ur krat 2 kW = 16 kWh ali 100 kilometrov vožnje.

Pa vem tudi da tisti, ki sinhronizira omrežje in odgovarja za njegovo delovanje ne more tega delati ob najboljšem ugibanju in dobri volji, da se bodo ljudje sinhronizirano priklapljali in uporabljali zgolj 2KW moč, čeprav jo lahko vsi brez težav tudi 11KW oziroma še več. V omrežju in pri porabi kot vsi vemo se vedno gleda konične onremenitve in se jim doda varnostne rezerve. Drugače omrežje zaradi preobremenitve razpade in nič več ne dela kot bi moralo. In je ogromno škode in se pol kuri še več premoga. In glede koničnih obremenitev naše omrežje in proizvodnja ne zmoreta pokriti niti 100.000 vozil. Seveda pri sedanjem nivoju tehnologije in infrastrukture. Ter realno možne družbene koordinacije.
Zakaj bi v konici polnili? V konici mora biti električna energija svinjsko draga in nobeden ne bo polnil.
Polnilnice danes vedo kakšna je cena in se vklapljajo izklapljajo ali spreminjajo moč polnjenja same.
Električni avto so velik faktor, ki bo pomagal k stabilnosti omrežja in s tem nižjim stroškom. Beri cenejši dobavi energije.


Sicer pa vam je tud drug komentator stvari lepo strokovno razložil, pa ste ga odpravili z vprašanjem ali dela na Petrolu.
S čem me je odpravil?
Omrežje danes omogoča polnjenje 1 milijon avtomobilov. Ker 1 milijon avtomobilov prevozi povprečno 37 km, kar je 6 GWh energije ali 20% trenutne porabe. Če se polnijo praviloma čez noč, takrat je energije preveč, je poceni in omrežje ni obremenjeno.
Problem rešen. Oziroma ga niti ni bilo.

Strani: 1