Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-535355 sporočil: 833
Zadnja sprememba: anon-535355 12.09.2022 13:18


Vam ni najbolj jasna ta tematika.
Kak električni avto vozite in katero elektro fakulteto ste končali? Kakšne so vaše izkušnje na tem področju?

Zakaj se pogovarjamo o gostilniških debatah na forumu cenjenega časnika Finance?
Ne razumem dobro kaj si hotel povedati.
A si ti mogoče nek nov cenzor tu na forumu, ki boš odločal kdo sme pisati in ne. In bomo potem morali za komentiranje na finančnem forumu pokazat diplomo elektro fakultete.

Glede vsebine se ne bom ponavljal, ker je vsakemu pismenemu vse jasno. In to brez velikih šol, ki glede tega kar si napisal vsekakor niso potrebne. In jih upam da nimaš, ker bo to zelo slabo za šolo.

Če prav razumem imaš električni avto in si sedaj popolnoma prepričan da razumeš
kako deluje cel elektroenergetski sistem države in je vse simpl, ker imaš doma polnilec za 2KW. Vsi ostali pa smo neznalice, ki blokiramo pot v svetlo elketro-avtomobilsko prihodnost.

OK? Ok.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3006171

Strani: 1

comteo sporočil: 664

Ne razumem dobro kaj si hotel povedati.
A si ti mogoče nek nov cenzor tu na forumu, ki boš odločal kdo sme pisati in ne. In bomo potem morali za komentiranje na finančnem forumu pokazat diplomo elektro fakultete.

Glede vsebine se ne bom ponavljal, ker je vsakemu pismenemu vse jasno. In to brez velikih šol, ki glede tega kar si napisal vsekakor niso potrebne.
Hočem povedati, da diskutirate o temi pri kateri nimate ne izkušenj (niste vedeil, da je osnovno polnjenje 2 kW), znanja in informacij.

Osnovna logika pove, da se baterije lahko napolni LE TOLIKO, kolko jo uspeš izprazniti.
Osebno, grem od doma s 100%.... pridem v službo z 96% in pridem domov s 92% procenti (23 km v eno smer). Če dam polnit na 2 kW ob 22.00 je vozilo polno pred 1 uro zjutraj. Na navadni šuko vtičnici.
Iz vašega pisanje se da razbrati, da nimate predstav o moči, energiji, omrežju....A ni škoda časa potem diskutirati?

Strani: 1