Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 12.09.2022 10:35
Realnost pa očitno ni vaše področje? Bolj fantazija?


Matematika in energetika nista tvoji najmočnejši lastnosti, ane.

Poglej, Najpočasnejše hišno polnjenje s katerim se majhen avto lahko polni traja 11-12 ur in rabi moč 11kW. s tem boš v baterije v idealnem svetu spravil cca.130 KWh, kar bi ti v časih stoenk omogočalo 4 ure vožnje, sedaj pa ko so avti enkrat težji in vsak rabi vsaj 70 Kw, pa recimo enkrat manj.

Vi sami ne opazite neumnisti, ki jih pišete?
Avto se doma polni z 2 kW.
8 ur (nočnega) polnjenja s 2 kW napolni 16 kWh energije, kar je zadosti za 100 km vožnje.
A dnevna poraba avta v Evropi je cca 37 kilometrov.
Torej REALNO je 3 ure na navadni šuko vtičnici.


Inštalirane moči na prenosnem omrežju imamo v Sloveniji za 3.009 MW.
Če inštalirano moč delimo s potrebno močjo za polnjenje enega avta pridemo do 273.545.
Glede tega ste se že zgoraj osramotili z neznanjem
Dnevno rabiš NATANČNO TOLIKO energije, kot jo porabiš.
ČE ato vozi 37 km je to 6 kWh ali 3 ure navadne šuko vtičnice.
ČEz noč, ko je poraba v slovenijo le 30% dnevne porabe.


To je število avtomobilov, ki bi jih lahko največ vzporedno polnili, če bi maksilano proizvodnjo enerigije popolnoma vso usmerili v polnjenje avtomobilov. In ne bi bilo nobenih izgub in ozkih grl v lokalnih omrežjih.
V resnici pa so izgube in ozka grla. Ponoči (od 22 do 06) se v povprečju porabi 60% najvišje dnevne energije, kar pomeni da je prostega nekje do 40%. In v zimskih mesecih se porabi ponoči še precej več, ker dela veliko toplotnih črpalk. In tudi elektrarne ne morejo delati vse vsakonoč maksimalno.
Hahaha, čez zimo se tudi ljudje vozijo manj.
Argumenti so vam vredni približno nič.


Sumasumarum pri trenutnih kapacitetah naših elektrarn bi se vse ustavilo že primeru, da se vsporedno oziroma ponoči poskusi polniti 100.000 avtomobilov, še bolj verjetno ne bi prišli niti čez številko 50.000. Saj koliko imamo trenutno polnilnic po 5 letih kampanj? 5000 al kolk že ? al 628 kot jih je bilo leta 2021?
In ti sanjaš o milijonu brez težav :-)

1.000.000 avtomobilov, ki prevozi dnevno 37 km porabi 6 GWh energije vsak dan. 20% trenutne proizvodnje in porabe.
Čez noč, ko je energije preveč in obremenjenost omrežja veliko manjša.



Kar pa se tiče planiranih 40km na dan, pa je verjetno nabolje da avtomobila sploh nimaš, če ga rabiš za samo toliko. To lahko komot opraviš s kolesom al pa mestnim avtobusom. Vendar polovica države rabi avtomobil za precej daljše vožnje, da pridejo na delo ali pa s pomočjo avta delajo.
Gospod, govorimo o podatkih slovenkih tehničnih pregledov. In ne samo slovenskih, ampak evropskih. Tolk pač prevozi povprečen avto v Evropi. Eni več, drugi manj. KAr pa ne vpliva na skupno porabo energije. IN skupno obremenitev omrežja.

V katerih sanjah vi živite?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3006159

Strani: 1

1127DXSXU sporočil: 833
Zadnja sprememba: 1127DXSXU 12.09.2022 12:02
[comteo]

Veliko stvari je bilo povedanega. Na splošno v stilu Vaše velike želje, da bi na vsak način imeli prav, ampak žal ni tako enostavno.

Opozoril bi na 3 stvari:

1.
Avto se doma polni z 2 kW.
8 ur (nočnega) polnjenja s 2 kW napolni 16 kWh energije, kar je zadosti za 100 km vožnje.
Ne vem od kje ideja o 2KW polnilnih postajah. Minimalna moč postaje je 3X (16A) in rabi oziroma daje (3,7) oziroma 11KW moči pri trofaznih šuko moči. Tako da moči ni dovolj, še posebej ne, ker se ljudje ne bodo priklapljali na polnjenje ob 3 po polnoči, ampak vsi približno ob podobnem času zvečer.

tule si preberite
www.polnilne-postaje...vtomobilov

Tesla 3 ima na primer 100 KWh baterij in s tem omogoča dobrih 500km. V teoriji.
In če bi po vašem naredili izlet na morje bi pol doma morali polniti cel dan da bi prišli na pol baterije.
A pol nedeljski izleti odpadejo, če se hoče prit v ponedeljek na šiht za tiste ki so malce dlje v službi?

2.
A dnevna poraba avta v Evropi je cca 37 kilometrov.
Torej REALNO je 3 ure na navadni šuko vtičnici.
Kot že povedano, povprečje tu ne pomaga veliko. Če se polovica ali tretjina ljudi vozi več kot 80 km na dan potem zanje, ki so največji porabniki sistema ta rešitev ni ustrezna in jih ne more pokriti. In to je tudi najbolj aktiven del populacije, ki služi in dela tudi za druge.

In nič ne pomaga če je polovica lastnikov avtomobilov upokojencev, ki se pelje samo 3 krat na teden v trgovino in naredi povprečno na dan 10km.

3.
Hahaha, čez zimo se tudi ljudje vozijo manj.
Argumenti so vam vredni približno nič.
Ne vem od kje vam ideja, da bi se pozimi manj vozili kot poleti. Nasplošno se poleti več ljudi vozi v službo s kolesi, pozimi pa skoraj nihče.
Endimion sporočil: 10.308
Tako pisanje ti ni v čast. Lahko se ne strinjamo, ampak

Če pogledam Elesovo statistiko, je povprečen nočni prevzem na prenosnem omrežju dejansko nekje 60% maksimalnega dnevnega prevzema. Pomeni da imaš na voljo dejansko 40% prostih proizvodnih kapacitet. v Bistvu še nekaj manj, ker dejanska proizvodnja niti ne dosega dejanskega prevzema na prenosno omrežje.

Ampak okej.. dajva po osnovnošolsko, da boš razumel. 79% gospodinjstev ima dvotarifne števce. Se pravi bo 79% teh vozil, ali nekih 750.000 šlo na adapter takoj ko bo ura 22. če je priključna moč tega polnilca 11kW, to pomeni takojšni odjem moči 8250MW. če je priključna moč adapterja 3kW, pa se potem pač avto dlje polni, bi to pomenilo takojšni odjem moči 2.250MW. Ja, 2,25GW! Guess what. Nimamo jih! 100.000 vozil, bi pri 11kW polnilcu potegnilo momentalno iz omrežja skupno priključno moč 1.100MW. IN to je cifra, ki bi jo v tem stanju distribucijsko omrežje preneslo. Pa še to je zopet povprečje veš. Ker Slovenija ni geografsko enakomerno poseljena, se ti komot lahko zgodi, da nekje traflc ven vrže.

IN je docela nepomembno, koliko celotne količine energije potrebuje v kWh. Nekdo ima baterijo skoraj polno. A v momentu, ko bo vtaknik kabel v Avto, bo vlekel na sponkah ravno tako 3kW, kot oni, ki ima baterijo docela prazno. Le on bo s polnjenem konec v denimo pol ure, drugi pa v 5 urah!

razen če predlagaš za stanovalce Novih fužin in Štepanjskega naselja, ki skupaj predstavljata 1,5% prebivalcev celotne države (skupaj je tam doma 30.000 ljudi!), da se med sabo zmenijo:

lastniki vozil v 1. nadstropju polnijo med 22 in 22:30 (Če rabiš več, kurc te gleda).
Lastniki vozil v 2. nadstropju med 22:30 in 23:00 (Pa brez zamujanja, če zamudiš, kurc te gleda).

Oni v 7. nadstopoju naj imajo budilke naštimane za ob 4:30..

in oni v 14 nadstopju naj se jebejo in pridejo na vrsto za praznike.

ker dragi moj elektrofaker. Ko bo enemu stanovanjskemu bloku fuknilo pancarke ven, ker boste avteke filali na parkingu pred njim, vam bo Fata, ki se ji je ustavil pralni stroj, in skrinja, polna zamrznjene sarme, vaše tesle pa kone, pa ioniqe, lastnoročno polila z bencinom in vrgla gorečo šibico v njih!

A si sploh upaš predstavljat, kaj pomeni 120.000 turistov, ki pridejo denimo na obalo vsako poletje, in da da to avtomobile filat? na onih 45.000 prebivalcev, ki so že tam? RTP Divača gre samodejno v Shutdown!

Mej mal občutka za rang velikosti, in trenutne danosti tega, kar imamo.

Strani: 1