Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Gorivne celice: infrastruktura in strah sta še vedno največja ovira
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 10.826
[Avto]
Tema: Gorivne celice: infrastruktura in strah sta še vedno največja ovira
[#3003119] 01.08.22 21:33 · odgovor na: (# 3003111)
[#3003119] 01.08.22 21:33 · odgovor na: (# 3003111)
[alek14]Točno...Izgube so velike...Je pa to daleč najpraktičnejši in najtrajnejši način skladiščenja notranje energije (predvsem pa eksergija ne pada s časom prav dosti....skoraj nič)...Pa še stroje z notranjim zgorevanjem zares obvladamo konstruirat...in ti laufajo odlično na ta sintetilčna goriva...
> [0513ANITO]
> > [alek14]
> > > [1127DXSXU]
> > > Ja, če bodo z vodikom nadaljevali pol bo res pot dolga, redolga in ... nikoli dosežena.
> > > Vodik je potrebno hranit pri eksremno nizkih temperaturah, je zelo hlapljiv in eksploziven ko hudič.
> > > To skratka ni za varno in široko uporabo.
> > >
> > > Boljša rešitev obstaja in se imenuje amonijak. Pri istem volumnu ima cca.1/3 več energije, kot vodik, hrani se ga lahko pri nizkem pritisku pri sobni temperaturi.
> > > Za uvest v prakso skratka ne bi rabili spremeniti celega sveta, amonijak se pa lahko komot proizvaja s elektriko iz obnovljivih virov.
> > >
> > > sam kaj ko se v raziskave baterije, kot osnovo za eko prehod že 20 let vlaga milijarde, v vodiko milijone, v amonijak pa nič...
> >
> > Več metod hrambe vodika je, a so vse zajebane.
> > (od kovinskih hidridov, 700bar stisnjen, kriogen tekoč, kemično vezan ...)
>
> Itak, da kemično vezan....Sintetčni ogljikovodiki...Alkoholi (metanol, etanol)...Enostavno za skladiščenje in uporabo...časovno neomejeno...
So pa izgube pretvorb velike. Kakorkoli že, je videti, da so C-H edina realna opcija.
Sicer pa....postaviš nuklearko zadaj pa kemičen plant....imaš ogljikovodikov da se drek dela...