Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
[]
Hmmmm, zanimivo, da se nekdo čudi, če policija nima električnih avtomobilov.
POgledati kolko policijskih vozuiol naredi dnevno več kot 400 kilometrov brez pavze. Vsi ki ne prevozijo tolk bi morali bit električni, ker drugače gre za rop proračuna za račun arabcev, rusov in amerilanov (uvoz nafte)



E-avto je šminkeraj za po glavnem mestu, kot je že ugotovljeno.
Predvsem za dolge relacije.
Moj LEf je delal 60.000 na leto, zdaj Niro očitno več kot 70.000 km na leto.
NAjbolj se obnese na relacijah Nizozemska, NEmčija, Dunaj, Srbija, Bosna..

Policija rabi avtomobile za službo za delo in se ne more hecat z nekimi električarji.
Policija rabi vozila s pospeškom, tiha, da ponoči pridejo neslišno na dogodek.. rabijo vozila z najmanjšo porabo, vozila, ki se ne kvarijo, vozila z minimalnim vzdrževanjem in voziula, ki vedno peljejo.


Če gre gorivo proti koncu skoči do prve črpalke in je čez pet minut že fit.

ČE se zvečer vklopi na policijski postaji na polnilnico bo vedno poln in policaji ne bodo izgubljali čas na črpalkah. Niso za to plačani.

In tudi povprečna starost pri nakupu novih vozil ni nič novega.

Pri 56 ima večina streho nad glavo že davno urejeno.

Otroci so po navadi že tudi z doma.

In v kolikor je služba dokaj dobra ostane še nekaj za nov avtomobil.

Prej so vedno bile razne investicije v dom in družino.

In seveda je tudi bistveno bolj ekonomično kupiti dober rabljen avtomobil, kot pa novega.
Razen. če te obrok kredita za nov električni avtomobil stane MANJ, kot gorivo za amortiziran naftni avto. Kar je pravilo.
V tem primeru je nov električniavto praktično brezplačen. Oziroma prihranek (nižji stroški vzdrževanja, boljše držanje vrednosti)

Nov avto je najslabša naložba !
RAbljen avto je odlična naloža, ko se ti pokvari turbina, katalizator, menjalnik...
Ops.. električni avto tega nima.

Ko pride čez prag trgovine je takoj vreden 10% manj.
Hčera je kupila pred 2 letoma eGolfa. TAkrat je bila cena 19.950€.
DAnes je vreden na trgu rabljenih vsaj 23.000 €

Še mimogrede. Če se vrnem na razna službena vozila, kot je policija in podobno.

Kaj pa v zelo odročnih krajih, na brezpotjih in podobno ?
Tam je odlično mesto za vozit električno vozilo.
Slovenska policija praviloma ne gre za avti v LItvo (kot smo se mi peljali z električnim na košarkarsko tekmo), ampak bolj po SLoveniji. ZA celo Slovenijo imaš eno baterijeo več kot dovolj.

S seboj vzameš nekaj kanistrov goriva.


Elektrike pa iz lufta ne moreš kar tako vzeti.
NAfto pa moraš pšripeljati nekaj 1000km daleč ini lahko je kakšna vojna, da je ni ali je draga...


Zato tisti, ki sedijo v velikih mestih v naslanjačih pod klimatskimi napravami, imajo zunaj e-avto, ker je pač moda in modrujejo do katerega leta je treba imeti vse avte na štrom, pač nimajo stika z realnostjo in ne vidijo dlje od svoje pisarne !!!
Mi smo predvsem v avtomobilih, cele dneve in si ne moremo privoščiti dragih naftnih avtomobilov. Niti nimamo časa hodit na bencijske črpalke. Avto se polni ko spiš,ješ ali delaš. OStalo je izguba časa.
Mi se voziom. Vozniki anftnih predvsem šparajo.
Doma me pride 100 kilometrov 70 centov. Zdaj, po podražitvah. ZAto se vozim.