Zasebnost
10 min
Delničarji NLB o dividendi in nadzornikih: "Za vas imamo v vsakem primeru le dobre novice"
13 min
Iz Bruslja sporočajo: evropska uredba o obnovi narave je dokončno sprejeta
25 min
Slovenija dobila prvega proizvajalca konstrukcijskega križno lepljenega lesa za hiše in bloke
28 min
V Kopru je pristala kontejnerska ladja Astrid Maersk. Zakaj je to pomembna novica?
48 min
Suzuki swift ostaja eden najpreprostejših avtov
1 ura
Dobra novica za Cinkarno Celje: Evropska komisija s carinami nad kitajske proizvajalce TiO2
2 uri
Tako Gradec in Celovec postajata gospodarsko območje z izjemnim potencialom (Oglas)
3 ure
SRC.SECURE – storitve, ki poskrbijo za zdravo IT-okolje (Oglas)
3 ure
Skok kupil še 500 delnic Cinkarne
3 ure
Pričakovati je spremembe jamstva za vloge pri bankah: kaj bo novega?
4 ure
Pri Marjanu Simčiču: Skrivnost idealne vinogradniške lege
4 ure
Kako vam sejmi v tujini odpirajo vrata do novih kupcev? (Oglas)
5 ur
(fotoreportaža) Siliko za BMW in AMG v Sevnici izdeluje kompleksne dele iz gume in plastike
5 ur
Inovativne pomnilniške rešitve IBM za doseganje nove ravni poslovanja (Oglas)
8 ur
Katere slovenske delnice ima v portfelju Norveški pokojninski sklad
9 ur
Kam vse je do zdaj šlo 465 milijonov evrov za okrevanje
9 ur
Robert Dominko, Kemijski inštitut: Baterije ne zmorejo vsega, zmorejo pa veliko 1
16 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
Kdo bo odločil, ali lahko Ursula von der Leyen še en mandat vodi evropsko komisijo 5
18 ur
Po Ljubljani kmalu avtobusi na vodik, elektriko in biometan

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Volvova električna konjenica

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#2993616] 30.03.22 21:39
Odgovori   +    1
Že bencinski XC40 je odličen avto, tako da za električnega ni nobenega dvoma, da bo prva liga tudi med električnimi. Pa še posnetek iz Logarske doline:-), poleg Rogle za mene najlepša predela prelepe Slovenije. Lep dan.
FIN-544124 sporočil: 3.028
[#2993620] 30.03.22 22:23
Odgovori   +    6
Igračka za velike denarje !!!

Za tiste, ki so na lahek način prišli do denarja in se hočejo preseravati in postavljati med znanci.

Podobno, kot kmetje tekmujejo kdo bo kupil večji traktor !!!

Kje na vasi se najde tudi kak obrtnik, sicer so zelo redki, ki si kupijo električni avto in elektrika za polnjenje gre v strošek podjetja !

In v lokalni gostilni se ven meče, da se vozi skoraj zastonj !
XZDRA4 sporočil: 702
[#2993622] 31.03.22 07:10 · odgovor na: FIN-544124 (#2993620)
Odgovori   +    7
Veliko jeze je v vas.
XDONA1 sporočil: 1.207
[#2993625] 31.03.22 08:00
Odgovori   +    1
še kar zasoljene cene za kompaktni SUV. Ampak ja, moderno je le moderno, kdor danes nima SUV ni IN :)
bigl sporočil: 18.363
[#2993630] 31.03.22 08:58 · odgovor na: XDONA1 (#2993625)
Odgovori   +    2
[XDONA1]
še kar zasoljene cene za kompaktni SUV. Ampak ja, moderno je le moderno, kdor danes nima SUV ni IN :)
SUV imam preko 20 let in še vedno dela kot singerica. Takrat so bili redkejši, danes pa je njihov delež precej višji iz enostanega razloga, ker so višji od tal in križ manj trpi. Lep dan.
XDONA1 sporočil: 1.207
[#2993633] 31.03.22 09:04 · odgovor na: bigl (#2993630)
Odgovori   +    4
Saj pravim, to so avti za dedke :)
Moj križ je še vedno dober, raje poskrbim zanj z rekreacijo. In prihranim na gorivu, nabavni ceni avtomobila, da ne omenjam vožnje skozi ovinke.
bigl sporočil: 18.363
[#2993637] 31.03.22 09:44 · odgovor na: XDONA1 (#2993633)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: bigl 31.03.2022 09:45
[XDONA1]
Saj pravim, to so avti za dedke :)
Moj križ je še vedno dober, raje poskrbim zanj z rekreacijo. In prihranim na gorivu, nabavni ceni avtomobila, da ne omenjam vožnje skozi ovinke.
Za dedke so mestni SUV-i, ta pravi SUV-i pa za rekreativce:-). Ko pa je poleg še reduktor in zapora šper, pa ni primerjave. Kako različno razmišljamo. Vožnja v ovinkih pa je s 4x4 SUV zagotovo varnejša kot s sedani. Res pa je, da je vožnja z električnim drugačna kot z bencinarji, od pospeškov do dodatnega udobja in varnosti. In pogosto slišim, da nazaj z elektrike nič več. Tako gre svet avtomobilizma dalje, kot karavana. Lep dan.
XDONA1 sporočil: 1.207
[#2993642] 31.03.22 10:32 · odgovor na: bigl (#2993637)
Odgovori   +    2
[bigl]
> [XDONA1]
> Saj pravim, to so avti za dedke :)
> Moj križ je še vedno dober, raje poskrbim zanj z rekreacijo. In prihranim na gorivu, nabavni ceni avtomobila, da ne omenjam vožnje skozi ovinke.

Za dedke so mestni SUV-i, ta pravi SUV-i pa za rekreativce:-). Ko pa je poleg še reduktor in zapora šper, pa ni primerjave. Kako različno razmišljamo. Vožnja v ovinkih pa je s 4x4 SUV zagotovo varnejša kot s sedani. Res pa je, da je vožnja z električnim drugačna kot z bencinarji, od pospeškov do dodatnega udobja in varnosti. In pogosto slišim, da nazaj z elektrike nič več. Tako gre svet avtomobilizma dalje, kot karavana. Lep dan.
No, odkrito povej, koliko promilov km narediš po brezpotju, da potrebuješ reduktor in zaporo diffa? Sicer pa to potem ni več SUV, ampak resni terenec, kateri je namenjen terenu, ne pa delanju km po avtocesti ali mestu.

Varnejša? A to misliš zaradi tega, ker enostavno vse kar ti pride na pot pregaziš? :) No, v tem se strinjam, drugače pa ne vidim niti ene prednosti SUV v ovinku, še posebej takega z 2WD ne. Nagibanje, poraba, slabša stabilnost, večja masa, itd...

SUV kot tak je morda primeren za 5-10% populacije. Danes je pa pač moderen in ga je treba imeti, čeprav trendi gredo in bodo šli bolj v križance, ki s terenom nimajo dosti skupnega (niti ne presenetljivo, glede na to, da vožnje po brezpotju ne prakticira skoraj nihče).
bigl sporočil: 18.363
[#2993646] 31.03.22 10:47 · odgovor na: XDONA1 (#2993642)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: bigl 31.03.2022 10:48
[XDONA1]
> [bigl]
> > [XDONA1]
> > Saj pravim, to so avti za dedke :)
> > Moj križ je še vedno dober, raje poskrbim zanj z rekreacijo. In prihranim na gorivu, nabavni ceni avtomobila, da ne omenjam vožnje skozi ovinke.
>
> Za dedke so mestni SUV-i, ta pravi SUV-i pa za rekreativce:-). Ko pa je poleg še reduktor in zapora šper, pa ni primerjave. Kako različno razmišljamo. Vožnja v ovinkih pa je s 4x4 SUV zagotovo varnejša kot s sedani. Res pa je, da je vožnja z električnim drugačna kot z bencinarji, od pospeškov do dodatnega udobja in varnosti. In pogosto slišim, da nazaj z elektrike nič več. Tako gre svet avtomobilizma dalje, kot karavana. Lep dan.

No, odkrito povej, koliko promilov km narediš po brezpotju, da potrebuješ reduktor in zaporo diffa? Sicer pa to potem ni več SUV, ampak resni terenec, kateri je namenjen terenu, ne pa delanju km po avtocesti ali mestu.

Varnejša? A to misliš zaradi tega, ker enostavno vse kar ti pride na pot pregaziš? :) No, v tem se strinjam, drugače pa ne vidim niti ene prednosti SUV v ovinku, še posebej takega z 2WD ne. Nagibanje, poraba, slabša stabilnost, večja masa, itd...

SUV kot tak je morda primeren za 5-10% populacije. Danes je pa pač moderen in ga je treba imeti, čeprav trendi gredo in bodo šli bolj v križance, ki s terenom nimajo dosti skupnega (niti ne presenetljivo, glede na to, da vožnje po brezpotju ne prakticira skoraj nihče).
Pozimi pridejo prav, ko drugi obstanejo:). Reduktor je dobra stvar tudi za sklopko, sploh pa za hribovite terene, vse leto. 4x4 je stabilnejši, "moderni" bi rekel prej praktični pa so za to, ker se vanje vsedeš kot na stol in vstaneš tudi kot s stola. S svojim sem se parkrat vozil po brezpotju in kapo dol. Cena, je res visoka, ampak odtehta s kvaliteto, meni dobro služi, kot sem že omenil, se stara z menoj in zaenkrat na tehničnem še vedno v prvo skozi. Lep dan.

Strani: 1