Zasebnost
8 min
Slovenska aplikacija okronana za najboljšo v kategoriji družbeni vpliv po izboru Appla
53 min
Kako bi Simon Maljevac priskrbel milijardo evrov za stanovanja 2
55 min
Kako nove tehnologije in nove kmetijske prakse koristijo kmetijam (PRO)
1 ura
V EP je že 25 let navečja - desnosredinska politična skupina Evropske ljudske stranke EPP 1
1 ura
10 znamenj, da se vaši delnici ne piše dobro
2 uri
To so zmagovalci izbora Poslovni avto leta 2024
2 uri
Stilles bo enemu izmed poplavljencev podaril les za izgradnjo hiše
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Jadralska kolumna 2
2 uri
Odločeno, kdo bo za šest milijonov evrov odrasle izobraževal za digitalne kompetence
2 uri
Po objavi prevzemne ponudbe delnica NLB na rekord, Addika pod prag 1
3 ure
Založite se z e-knjižicami iz vsebin portala Finance.si in revije Moje finance
3 ure
Minister Han slovenski lesni industriji obljubil podporo
3 ure
Od julija širitev programov fizioterapije za 69 timov
3 ure
Guverner BS Vasle: "ECB se ne zavezuje nobeni vnaprej določeni poti obrestnih mer"
4 ure
Nizozemci so izvolili evroposlance - po vzporednih volitvah skrajna desnica ni zmagala, se je pa zelo okrepila 1
6 ur
Na Dnevu tehnike o preciznem kmetovanju v trajnih nasadih
6 ur
Objavljena prevzemna ponudba NLB za Addiko Bank: cena (še) ostaja 20 evrov na delnico
7 ur
Obvestilo delničarjem: pripojitev družbe Mladinska knjiga Trgovina d.o.o. k družbi Mladinska knjiga Založba d.d. (Oglas)
7 ur
Agroživilski sektor je odsev dvajsetletne nezrele politike

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Peugeot 308: golfova francoska nočna mora

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 8.047
[#2914355] 18.03.21 20:56
Odgovori   +    4
Lep avto, a cena? Cena vse določa.
Nikec3 sporočil: 1.203
[#2914357] 18.03.21 20:58 · odgovor na: FIN-379669 (#2914355)
Odgovori   +    9
Noro lep avto. Golf proti temu zgleda kot en Trabant.
Nikec3 sporočil: 1.203
[#2914360] 18.03.21 20:59
Odgovori   +    3
Res velika škoda, da ni v ponudbi tudi polno električne variante.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#2914368] 18.03.21 21:07
Odgovori   +    5
Izjemno lep avto. Peugeot ima lepše oblikovanje kot Renault.
mirc01 sporočil: 31
[#2914384] 18.03.21 21:40
Odgovori   +    3
Krasni novi časi; 1,2-litrski trivaljnik v več jakostnih močeh...
Bo treba počasi kaj zamenjati, ker čez kako leto res ne bo več mogoče dobiti normalne motorizacije.
kixs sporočil: 1.232
[#2914387] 18.03.21 21:47 · odgovor na: FIN-379669 (#2914355)
Odgovori   +    8
Lep je prakticno vsak spimpan avto - se pravi tovarniske sportne verzije. Obicajen bo sigurno precej bolj dolgocasen.
1357 sporočil: 7.095
[#2914396] 18.03.21 22:24 · odgovor na: Rokc5 (#2914368)
Odgovori   +    1
To že od nekdaj, ima pa zato Renault bolj funkcionalen pogonski sklop ( govorim za motorje z notranjim izgorevanjem; motorji so zelo hitro odzivni in izredno vodljivi z regulacijo plina) za civilno uporabo, Peugeot pa lego na cesti in konfort za potnike.
anon-551617 sporočil: 104
[#2914410] 19.03.21 06:04
Odgovori   +    1
Zaradi popolnoma zgrešene zasnove armaturne plošče ( višina merilnikov nad volanskim obročem), k tlom potsinjen volan, poslednično izjemno nizko sedenje, oteženo vsedanje in izhod, popolnoma neuporaben avto. Škoda, ker je oblika zel o lepa.
premza sporočil: 4.276
[#2914431] 19.03.21 07:59
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: premza 19.03.2021 08:03
Tri stvari kot voznik sovražim.
1. kup enakih gumbov v eni ravni vrsti.
2. miniaturne "ročice" menjalnika.
3. zaslone na dotik

Saj boš vsak čas pinceto rabil za rikverc.
Je pa lepo ja, pa predvsem poceni.

Ta Peugeot ima vse (tako kot večina novih Mercedesov)... beta.finance.si//pic...962cd5.jpg

Lahko dobimo nazaj ročico menjalnika in normalne gumbe?
1357 sporočil: 7.095
[#2914436] 19.03.21 08:28 · odgovor na: anon-551617 (#2914410)
Odgovori   +    1
Volani so že nekaj časa, tako kot sedeži, nastavljivi po višini in globini.
chef sporočil: 2.987
[#2914441] 19.03.21 08:35 · odgovor na: premza (#2914431)
Odgovori   +    3
[premza]
Tri stvari kot voznik sovražim.
2. miniaturne "ročice" menjalnika.
Gre za avtomatski menjalnik, kjer tudi v praksi ni neke potrebe po čem več kot po (majhnem) stikalu, klasika ima normalno ročko. Avtomobilov brez zaslonov na dotik praktično ni več, pomembnejše funkcije upravljaš s pomočjo obvolanskih ročic in fizičnih stikal, navigacija se pretežno že izrisuje pri merilnikih. (P308). Če uporabljšaš nokio 3310, potem morda še razumem.
premza sporočil: 4.276
[#2914453] 19.03.21 09:00 · odgovor na: chef (#2914441)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: premza 19.03.2021 09:01
[chef]
> [premza]
> Tri stvari kot voznik sovražim.
> 2. miniaturne "ročice" menjalnika.

Gre za avtomatski menjalnik, kjer tudi v praksi ni neke potrebe po čem več kot po (majhnem) stikalu, klasika ima normalno ročko. Avtomobilov brez zaslonov na dotik praktično ni več, pomembnejše funkcije upravljaš s pomočjo obvolanskih ročic in fizičnih stikal, navigacija se pretežno že izrisuje pri merilnikih. (P308). Če uporabljšaš nokio 3310, potem morda še razumem.
Me ne rabiš prepričevat. Z Mercedes kombijem bi skoraj kolega povozil zaradi tiste njihove bolane obvolanske ročice menjalnika.
Ustavim, avto ugasne (stop and go), gre kolega zadaj po prtljago, še dve rečeva...
...sputim zatvoro avto vžge in gre (ko sem že pozabil, da je "zagnan"). Pač nisem pritisnil tiste mikroskopske tipke "P" na Mercedesovi obvomanski ročici.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2914513] 19.03.21 11:13 · odgovor na: anon-551617 (#2914410)
Odgovori   +    0
[TPrijatelj]
Zaradi popolnoma zgrešene zasnove armaturne plošče ( višina merilnikov nad volanskim obročem), k tlom potsinjen volan, poslednično izjemno nizko sedenje, oteženo vsedanje in izhod, popolnoma neuporaben avto. Škoda, ker je oblika zel o lepa.
eh... nekaj časa u familiji mel 5008 s tem iCokpitom... sedelo se ni prav nič nižje kot v ostalih SUV škatlah in tudi volan ni bil nič bistveno nižje kot v ostalih SUV škatlah (volan sem mel za VSAJ za dlan, dlan in pol nad nogami brez, da bi mi zakrival merilnike). je bil pa manjši, kot v ostalih SUV škatlah... kar je blo kak teden-dva smešno in nenavadno, ko sem se navadu pa "next best thing after sliced brad"! ko sem se recimo iz njega vsedu v svojo 508-co prejšnje generacije z normalnim volanom, se mi je zdelo ko da vozim parnik :)).
zdej mam zadnjo generacijo 508-ce... in, mam občutek, da se sedi nižje. ampak, ne zarad iCockpit volana, temveč zato, ker je avto 5cm nižji od prejšnje verzije.
globoko dvomim, da bo razlika v višini sedenja tudi pri tem Peugeotu kej bistveno drugačna kot pri konkurenith s "klasičnimi armaturami... mogoče za kak centimeter ali dva in mislim, da bo na višino sedišča (ter posledično vstopanje in izstopanje) imelo veliko večji vpliv to kako velike feltne in v gume kakšnega preseka bo obut!
zato, ne sodit po slikah na internetu in "nabijanju za šankom"... je drugače, sama funkcionalnost pa zarad tega praktično ni "okrnjena". in v marsičem v bistvu celo boljša ;)
JaniL sporočil: 166
[#2914561] 19.03.21 12:55 · odgovor na: premza (#2914453)
Odgovori   +    0
[premza]
> [chef]
> > [premza]
> > Tri stvari kot voznik sovražim.
> > 2. miniaturne "ročice" menjalnika.
>
> Gre za avtomatski menjalnik, kjer tudi v praksi ni neke potrebe po čem več kot po (majhnem) stikalu, klasika ima normalno ročko. Avtomobilov brez zaslonov na dotik praktično ni več, pomembnejše funkcije upravljaš s pomočjo obvolanskih ročic in fizičnih stikal, navigacija se pretežno že izrisuje pri merilnikih. (P308). Če uporabljšaš nokio 3310, potem morda še razumem.

Me ne rabiš prepričevat. Z Mercedes kombijem bi skoraj kolega povozil zaradi tiste njihove bolane obvolanske ročice menjalnika.
Ustavim, avto ugasne (stop and go), gre kolega zadaj po prtljago, še dve rečeva...
...sputim zatvoro avto vžge in gre (ko sem že pozabil, da je "zagnan"). Pač nisem pritisnil tiste mikroskopske tipke "P" na Mercedesovi obvomanski ročici.
Potem zamenjaj vozilo (ki ima auto-hold, npr.), ali pa svojo pamet, mala tipka P tu nima nobene veze. Tipke za sodobno "ročno" zavoro so praktično povsod take, kjer so elektronske. Menjalniki so pa druga stvar, tu pa je zadnje čase dosti razlik. A to nima veze s tem, kar si potem napisal za primer.
Pa tudi, v resnici sodobni avtomatski menjalnik sploh ne rabi ročice ali česarkoli, lahko bi bili tudi samo gumbi, npr. pod radijem, P, D itd.,ker je itak fly-by-wire in ne mehansko.

Strani: 1