24 min
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente
2 uri
Stroški oklestili dobiček BMW
2 uri
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
3 ure
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
6 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
6 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
6 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
6 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov
8 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
8 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?
14 ur
Na trgu dizelskih dostavnikov kitajski maxusi tečejo le na elektriko
15 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Cupra formentor in leon z novim obrazom dobivata tudi novo srce
17 ur
Evropsko računsko sodišče: izterjava nepravilno porabljenih sredstev traja predolgo
17 ur
Top službe – Cosylab, IJS, Novartis, NLB, Petrol, SŽ, Toyota Adria
18 ur
Luka Mesec je šel z vlakom do Bruslja. Si zasluži aplavz? 7
19 ur
Pred sezono oddajanja vikendov na Hrvaškem: to preverja Furs 1
20 ur
Država izdala zakladne menice: varčevalska vnema popušča
20 ur
Kako sta Lidl Slovenija in Atlantic Droga Kolinska uspešna pri »G« v ESG 1
21 ur
Novosti na nepremičninskem trgu: Kje bodo nova stanovanja v Ljubljani? (Oglas)

Strani: 1

7175S sporočil: 2.561
[#2900187] 19.01.21 08:15
Odgovori   +    2
OK, če si bogat, si lahko privoščiš nakup električnega avtomobila, ki ga boš po koncu odplačila lizinga odpeljal na odpad. Moje mišljenje je, da bodo le popolni analfabeti in norci kupovali 7 ali več let stare električne avte. Sedaj so stare dizle kupovali balkanci, turki in ostala vzhodna Evropa, kdo bo pa kupoval zastarele električne avte z iztrošenimi baterijami in plačeval uničenje starih baterij itd. Poleg tega pa nam bodo ekologi zahebali še proizvodnjo električne energije. Dokler ne bo avtov na gorivne celice po dostopni ceni, je edino smiselen nakup hibrida, bencinca ali pa dizla. Ekoteroristi so se spravili na avtomobile, avioni in tankerji jih pa ne zanimajo, ker tam zanje ni "kruha", pa tumba pa bumba.
moon sporočil: 1.623
[#2900191] 19.01.21 08:38 · odgovor na: 7175S (#2900187)
Odgovori   +    1
[7175S]
Dokler ne bo avtov na gorivne celice po dostopni ceni, je edino smiselen nakup hibrida, bencinca ali pa dizla. Ekoteroristi so se spravili na avtomobile, avioni in tankerji jih pa ne zanimajo, ker tam zanje ni "kruha", pa tumba pa bumba.
Imas prav, do leta 2030.. potem bo pa treba baterije vozit (ker tisto z gorivnimi celicami pac ne bo slo).
Eko je zakon!
sonce1313 sporočil: 376
[#2900201] 19.01.21 09:34 · odgovor na: 7175S (#2900187)
Odgovori   +    1
[7175S]
OK, če si bogat, si lahko privoščiš nakup električnega avtomobila, ki ga boš po koncu odplačila lizinga odpeljal na odpad. Moje mišljenje je, da bodo le popolni analfabeti in norci kupovali 7 ali več let stare električne avte. Sedaj so stare dizle kupovali balkanci, turki in ostala vzhodna Evropa, kdo bo pa kupoval zastarele električne avte z iztrošenimi baterijami in plačeval uničenje starih baterij itd. Poleg tega pa nam bodo ekologi zahebali še proizvodnjo električne energije. Dokler ne bo avtov na gorivne celice po dostopni ceni, je edino smiselen nakup hibrida, bencinca ali pa dizla. Ekoteroristi so se spravili na avtomobile, avioni in tankerji jih pa ne zanimajo, ker tam zanje ni "kruha", pa tumba pa bumba.
O spet eden poznavalec z onimi izpred 5 leti direkt iza šanka. Če si bogat lahko voziš novega ali rabljenega dizla, veselo dimiš in daješ pol plače samo za gorivo doživljensko, ki ga po 5 letih nobeden ne bo hotel. Moj BEV bo naprodaj šele po 10 let uporabe in 500t prevoženih km, po 15 letih bo 64 kWh baterija za hranilnik elektrike in avto v razgradnjo. Za prevoz tovora, ladje in letala bodo verjetno res bolj in so že gorivne celice, dokler ne bodo veliki poceni hranilniki elektrike. Zagovorniki fosilcev še vedno verjamejo da gorivo izvira iz gorskega studenca direkt izpod bencinske in tudi potem se nič ne kadi, filtri in olja so eko bio. Glede razgradnje baterij je pa takole: www.youtube.com/watc...LbUrRjomso
7175S sporočil: 2.561
[#2900209] 19.01.21 09:54 · odgovor na: sonce1313 (#2900201)
Odgovori   +    3
Ja elektrika je pa božji dar in jo imamo v izobilju, mar ne. Najkasneje v 2 letih bo v najhujši zimi ali pa najbolj vročem poletju prišlo do zloma evropskega elektroenergetskega sistema, potem bo pa vse na elektriko vredno natanko 0 € in bomo zmrzovali in se vozili s kolesi ali pa šli na morje s kolesi, če bo zlom v poletni vročini.
sonce1313 sporočil: 376
[#2900389] 19.01.21 13:28 · odgovor na: 7175S (#2900209)
Odgovori   +    1
Točno elektrike je takorekoč v neomejenih količinah, samo malo bo potrebno pospešiti gradnjo NUK, kjer znajo ribe plavati HE, kjer so bolj pametni ptiči tudi veterne, sonce samo v enem dnevu za vso svetovno porabo energije, sončne na vse strehe in drugam, geotermalna, vodik, plin če že ne gre brez fosilne, za omrežje se že od nekdaj plačuje tretjina računa za elektriko, na hranilnikih poleg baterij, ki se cenijo in že takorekoč brez redkih kovin, dela celi svet.
Menda je bolje denar vložit v navedeno, ogromne invisticije, razvoj, počasi zamenjava celotnega voznega parka, kot denar metati skozi TEŠ-e, auspuhe, dimnike, naftnim šejkom (sicer ti že gradijo ogromne sončne, tako da...)

Strani: 1