Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Ameriški tihi napad na brezpotja
Strani: 1
sporočil: 30.415
Kaj ni Trump predlagal, da se pri uvozu in izvozu avtomobilov iz
ZDA in EU preprosto ukinejo carine, torej, zakaj carine niso že
ukinjene?
sporočil: 5.775
Zadnja sprememba: anon-351779 14.09.2020 08:39
ZATO ker nemci lahko tisti hip zaprejo tovarne, ce se carine
spravijo na O%. Zato je DE pleh v US bistveno cenejsi kot v EU.
Preveri, pa bos zijal.Tole za 20.000E v EU je namogoce, cenejsi od Golfa.
www.chevrolet.com/cars/malibu
Da o rabljenih niti ne zacnem...
sporočil: 5.775
To ne vem, ker NE bi tega kupoval. MB in BMW tam veljata za
predraga pri nakupu, pri vzdrzevanju in zapokvarljive. Zadnjic sem
cisto za hec gledal Volvo. Cene v podnu. Ce bi to
dovolili....
Pa na YT imas maso filmov, ki kazejo ko je kupec kupil za super ceno rabljen EU avto, zagonil maso denarja pa se vedno ni delal.
Prijatelj mehnik ima par let starega Pasata, ki ga da za bagatelo. Pravi da ga bog ne zna popravit da bi spet zanesljivo delal. Avto se enostavno uastavi na cesti.
Pa na YT imas maso filmov, ki kazejo ko je kupec kupil za super ceno rabljen EU avto, zagonil maso denarja pa se vedno ni delal.
Prijatelj mehnik ima par let starega Pasata, ki ga da za bagatelo. Pravi da ga bog ne zna popravit da bi spet zanesljivo delal. Avto se enostavno uastavi na cesti.
sporočil: 5.775
Dodatek: se pa splaca kupovat EU oldtimerje. Prjatelj je pred leti
kupil MG cca 1958 za ccca 10.000E, ki je bil mehansko skoraj cisto
u redu, plocevino pa je povaril.
Pobarval v angleski racing green z belo crto. Pravi da je imel vec obcudovalcev v Porotozu kot katerikoli nov MB in ostala sara.
Drugi pa je dobil mint condition 911, letnik 1970.
Ne vem kaksne so cen dales. Pravita pa, da sta dobila TOCNO to, kar je bilo na slikah. V I in DE te pa danes z veseljem nategnejo ko zajca. Sem videl Volvo z razbito sipo, brez polivinila, ki je imel do vrat vode. Seveda nobena elektrika ne dela. Moras znat slikat pa je podrtija cisto v redu avto.
Pobarval v angleski racing green z belo crto. Pravi da je imel vec obcudovalcev v Porotozu kot katerikoli nov MB in ostala sara.
Drugi pa je dobil mint condition 911, letnik 1970.
Ne vem kaksne so cen dales. Pravita pa, da sta dobila TOCNO to, kar je bilo na slikah. V I in DE te pa danes z veseljem nategnejo ko zajca. Sem videl Volvo z razbito sipo, brez polivinila, ki je imel do vrat vode. Seveda nobena elektrika ne dela. Moras znat slikat pa je podrtija cisto v redu avto.
sporočil: 66
Ugotavljam, da je za pravega ljubitelja avtov edina prava izbira
samo še oldtimer ali nek drag športni avto, pa še ta v veliko
primerih rabljen. 1. Danes delajo samo še enoprostorce (pardon,
pardon, mestne terence) 2. Sodobni avti so tako komplicirani, da
vzdrževanje postaja nočna mora. 3. Sodobni avti so se spet povečali
za pol metra in se zredili za slabo tono. To voznika – ljubitelja
popolnoma alienira od vozniške izkušnje in avto počasi izgublja
kakršno koli funkcijo, razen prevoza od a do b in »kur*enja« pred
neizobraženimi opazovalci (pretežno z velikostjo). 4. Sodobni avti
so si vsi vedno bolj podobni in izgubljajo identiteto in dušo. 5.
Letne izgube vrednmosti postajajo epske.
Oldtimer – u stvari youngtimer (avti med 10 in 20 let s potencialom) po drugi strani pritegne več pogledov, kot skoraj katerikoli nov avto. Če zanj nameniš 50.000 eur namesto 10.000 dobiš špico od športnosti, voznosti izgleda in duše. In vsako leto je vreden več. Zahteva pa tak pristop tisto, kar so v ljudeh počasi ubili: zanimanje, znanje, strokovnost, okus, smisel za investicije znanje šraufanja in poznavanje mehanikov in drugih mojstrov, pa tudi garažo in nekaj orodja. Zelo kompleksen, polnovreden in zadovoljujoč hobi.
Oldtimer – u stvari youngtimer (avti med 10 in 20 let s potencialom) po drugi strani pritegne več pogledov, kot skoraj katerikoli nov avto. Če zanj nameniš 50.000 eur namesto 10.000 dobiš špico od športnosti, voznosti izgleda in duše. In vsako leto je vreden več. Zahteva pa tak pristop tisto, kar so v ljudeh počasi ubili: zanimanje, znanje, strokovnost, okus, smisel za investicije znanje šraufanja in poznavanje mehanikov in drugih mojstrov, pa tudi garažo in nekaj orodja. Zelo kompleksen, polnovreden in zadovoljujoč hobi.
Strani: 1