Izbrani forum: Borza

Izbrana tema: ALTA - BKS Bank

Strani: 1 2 3 4

mmzmmz123 sporočil: 447
[#2818816] 25.02.20 14:28 · odgovor na: tilenrexi (#2818797)
Odgovori   +    1
iekg oddajam temule mrhovinarju :) na 1,41 in se selim v zavarovalnice
peterw sporočil: 1.944
[#2819946] 02.03.20 09:12 · odgovor na: mmzmmz123 (#2818816)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: peterw 02.03.2020 09:13
Tečajnica ne osvežuje! Pravzaprav sploh ne vidim nobene globine! Tik pred odprtjem, me pustite golega in bosega :) Kaj se lahko to enkrat uštima?! Jaaaoo
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2819947] 02.03.20 09:13 · odgovor na: peterw (#2819946)
Odgovori   +    1
Ljubljanska borza, d. d., Ljubljana

Zaustavitev trgovanja v produkcijskem okolju

Obveščamo vas, da zaradi tehničnih težav borza začasno ustavlja trgovanje na vseh segmentih trga. Podrobne informacije sledijo.
Ljubljanska borza, d. d., Ljubljana
Datum: 02.03.2020
peterw sporočil: 1.944
[#2819948] 02.03.20 09:14 · odgovor na: tilenrexi (#2819947)
Odgovori   +    0
Zdaj sem tudi jaz videl obv. Hv
Nikec3 sporočil: 1.203
[#2819952] 02.03.20 09:33 · odgovor na: tilenrexi (#2819947)
Odgovori   +    1
Uf so nesposobni.
axocor sporočil: 79
[#2820357] 04.03.20 11:31 · odgovor na: Nikec3 (#2817846)
Odgovori   +    0
mBroker BKS naložil danes.
Solidno, glede na slabo spletno aplikacijo, (če primerjam z nekdanjo GBD).
Ponudba in povpraševanje se ne ažurirata avtomatsko, kot tudi ne pri spletni aplik.
axocor sporočil: 79
[#2820371] 04.03.20 12:07 · odgovor na: axocor (#2820357)
Odgovori   +    0
...Ponudba in povpraševanje se ne ažurirata, ko imaš odprto globino.
anon-514918 sporočil: 2.327
[#2820443] 04.03.20 16:57 · odgovor na: axocor (#2820371)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 04.03.20 12:09
Kaj je potem smisel?

Uriah Heep.
mmzmmz123 sporočil: 447
[#2821997] 09.03.20 09:25 · odgovor na: anon-514918 (#2820443)
Odgovori   +    0
jao bože

itak kaos na trgu
pol pa še od tega bks sistema zmeda

kaj to ko je izvršen posel, traja zdaj kake 5 minut, da ti pokaže da je blo izvršeno
pa še mal da ti keš poupdejta

mate iste težave?
anon-514918 sporočil: 2.327
[#2826095] 18.03.20 17:28 · odgovor na: mmzmmz123 (#2821997)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 18.03.20 16:29
V času krize leta 2008 je bil v New Yorku problem, ker je pogodbeni družbanik ponudnika v okviru iste sekunde prej videl tvoje naročilo, kot si sam na ekranu videl potrditev posla. Ne vem, zakaj naš regulator, če ga imamo, sploh dovoli tako pocarsko stanje, kot ga navajaš, ker je zadeva lahko tudi kriminalne narave.

Uriah Heep.
anon-552549 sporočil: 3
[#2833143] 03.04.20 10:20 · odgovor na: anon-514918 (#2826095)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 03.04.20 10:17
Uporablja kdo mbroker aplikacijo BKS banke ? Bi lahko preveril če mu dela ? namreč meni se že nekaj dni ne prijavi v njo ("napaka ob prijavi"), ko sem jim pisal so mi sporočili da imajo neke selitve strežnika in da bo v 1 dnevu zadeva odpravljena, danes teče že tretji dan in sumim da je težava pri meni lokalna in ne globalna.

Kako ste pa na splošno zadovoljni z mobilno aplikacijo ?
bojan sporočil: 154
[#2833167] 03.04.20 10:54 · odgovor na: anon-552549 (#2833143)
Odgovori   +    0
Zbriši si aplikacijo in ponovno naloži + začni s postopkom kot prvič (v bks zahtevaj eno kodo, potem dobiš na email druge podatke, .. vpis na mobitelu, spremeni geslo).
ps. jaz sem se zaklenil in so me morali odkleniti. sem pa danes naložil in dela.
Sama app ni nič posebnega.
anon-552549 sporočil: 3
[#2833252] 03.04.20 12:58 · odgovor na: bojan (#2833167)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 03.04.20 12:27
Hvala za info, sem uspel rešit z posodobitvijo aplikacije preko google play stora (šele danes mi je kazalo da je na voljo update), po posodobitvi je bila prijava uspešna.
anon-379152 sporočil: 10
[#2852741] 24.06.20 11:04 · odgovor na: anon-552549 (#2833252)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 24.06.20 10:11
BKS pošilja nove pogodbe strankam Alte - ali je kdo morda že preveril - ali smo kaj na slabšem ali ostane enako (stroški in provizije) ?
IgorBinder sporočil: 235
[#2865035] 02.09.20 09:07 · odgovor na: anon-379152 (#2852741)
Odgovori   +    0
BKS Bank

Zaradi tehničnih težav trgovanje na Ljubljanski borzi ni vidno. Kljub temu lahko naročilo oddate. Statusi naročil za delnice s katerimi se trguje Ljubljanski borzi se do 16h ne bodo spreminjali. Oddaja naročil za tuje trge poteka nemoteno. Za stanje na trgu in podatke o cenah delnic pokličite 01/589-09-85.
mmzmmz123 sporočil: 447
[#2865041] 02.09.20 09:21 · odgovor na: IgorBinder (#2865035)
Odgovori   +    1
To je zdaj že drugi dan... To se pa ne spomnim kdaj so bile dva dni zapored težave...
Vsekakor odlično za že tako ultralikviden trg :)
Nikec3 sporočil: 1.203
[#2865312] 03.09.20 09:40 · odgovor na: mmzmmz123 (#2865041)
Odgovori   +    4
Zgodilo se je nemogoče. BKS Broker spet dela normalno.
IgorBinder sporočil: 235
[#2883981] 18.11.20 15:21 · odgovor na: Nikec3 (#2865312)
Odgovori   +    0
BKS borzna hiša.

Ste kdaj preverjali na mybroker.bksbank.si

V zavihku PORTFELJ in pri delnici iste vrste PNC ( prodajno nakupna cena ) ali vam pravilno kaže povprečje delnic v zalogi ?

Moj primer : Govorim pa tudi o eni sami vrsti delnice v mojem porfelju. V potfelju sem imel 400 delnic xxxx na dan 06.11.2020. 10.11.2020 sem ob 9:00 uri kupil 165 delnic xxxx in 10.11.2020 ob 17:00 uri kupil še 187 delnic xxxx. Cene nakupa na tisti dan 10.11.2020 so bile KREPKO RAZLIČNE. 16.11.2020 se prodal 565 delnic xxxx. Tako da so mi ostale samo delnice xxxx, ki sem jih kupil 10.11,2020 ob 17:00 uri. To pomeni 187 delnic xxxx. Metoda FIFO.
In kaj ta onlin program naredi ? Namesto da izračuna povprečje delnic ki so mi ostale ( kar je tudi edino pravilno ), naredi povprečje PNC-ja samo kupljenih delnic. In kaj še to pomeni da zaradi PNC-ja ki je napačen kaže tudi v zavihku RAZLIKA čisto drugi znesek, kot bi moral biti.

In sedaj odgovor BKS-ja:

Hvala za vaše vprašanje, na katerega vam bom poskusil odgovorit.

Težava, ki jo vidim je, da je na on-line verziji PNC voden samo za nakupe in se resetira samo v primeru celotne prodaje/zaloge. Naš interni program nam pa omogoča tufi FIFO sistem preračunavanja PNC-ja. Naš IT oddelek je že obveščen o tej zadevi in upam, da se ob nadaljnjih nadgradnjah tudi to spremeni.
V priponki vam pošiljam izpis stanja po FIFO metodi, kjer je PNC dejansko takšen kot mora biti. Pošiljam vam za stanje na včerajšnji datum in še današnji, ker ste ravno izvršili transkacije.

Upam da ste me kaj razumeli, kar sem hotel napisat. Sam sem krepko razočaran nad delovanjem te borzne hiše, kot sami vidite sem že večkrat pisal o nedelovanju sistema....itd. Dal sem jim tudi že več predlogov kaj bi se lahklo spremenilo, a do danes ni prišlo do nobenih sprememb.

Lp,
MladenRr sporočil: 73
[#2884105] 18.11.20 19:57 · odgovor na: IgorBinder (#2883981)
Odgovori   +    1
Imam podoben primer :

nakup delnic xxx lani semptembra in dodatni nakup istih delnic xxx par dni kasneje, da sem si izboljšal PNC (podjetje je izdalo slabše rezultate), več kot tri četrt delnic od prvega nakupa sem prodal letos oktobra , zaloga se ujema, ne ujema pa se PNC in PNV. Na BKS sem pisal dobil odgovor da bodo preverili, včeraj spet poslal mail in dobim odgovor:

Pri PNC-jih se ne bo nič spremenilo, saj je vaša povprečna nabavna vedno ista, ne glede na že prodano količino, saj je preračuna na celotno količino. Vse ostalo, preračun na obstoječo količino, ne bi bilo pravilno.
Nikec3 sporočil: 1.203
[#2884144] 18.11.20 21:42 · odgovor na: MladenRr (#2884105)
Odgovori   +    0
Alta proti BKS je kot Merđo proti Jugotu. Še bolj nelogično glede na to, da zadnje čase po vseh radiih promovirajo, kako zraven bančnega računa dobiš še trgovalnega.
anon-573242 sporočil: 1
[#2884152] 18.11.20 22:06 · odgovor na: MladenRr (#2884105)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 18.11.20 20:55
PNC = povprečno nabavna cena - dober opis, kaj pomeni se nahaja tukaj: usersite.datalab.eu/...i&id=11175

še bolj z vsemi primeri pa je tukaj:
www.cek.ef.uni-lj.si...r348-B.pdf

Glede na vse prebrano bi rekel, da vidva ne ločita med FIFO modelom vrednotenja zaloge in drsečih povprečnih cen (običajno PNC).

Se pa strinjam, da je pri finančnih instrumentih za fizične osebe zaradi ZDOH-1 bolj priročna FIFO metodologija, pri pravnih osebah pa je vse odvisno od načina knjiženja zaloge, in ja tudi finančni instrumenti se vodijo kot zaloge. Čeprav v primeru, če kupiš 100 delnic po 80, 100 po 120 in potem prodajaš 100 delnic po 100, ti ne FIFO cena in ne PNC ne povesta ali boš ustvaril kapitalski dobiček ali izgubo. Ergo, pri več nakupih si moraš voditi lastno evidenco.

Lp
bojan sporočil: 154
[#2884391] 19.11.20 14:38 · odgovor na: IgorBinder (#2883981)
Odgovori   +    0
Kar mene moti:
- včasih na obračun čakaš olala časa. Posredno so primerjalno glede kakšnega tujega posrednika vseeno kar precej dragi (US, UK). Resda trgujem malo, samo 0,8% mi je veliko (na nekaterih trgih pride manj skupaj) + "vodenje" tudi ni najbolj poceni (če imaš večji statičen portfelj).
Drug večji očitek: kar nekaj zadev, ki sem jih imel nagledanih (delnic), ne morem "kupit" prek njih.

Potem ni nobenih analiz (ok dnevnih poročil ne berem), primerjav, ni recimo mogoče za slo delnice "zanimiv" top50, kar ima Ilirika...
(vodenje vrednosti zaloge, je manjši problem zame).

ps. rabil bi pa privat pomoč kako bolj avtomatizirano oddajam FURS napoved (da se izognem prepisovanju + običajno sem tedaj na "smučanju" ipd.). Sem prekratek glede "izvoza" po njihovih željah.
IgorBinder sporočil: 235
[#2884399] 19.11.20 14:51 · odgovor na: bojan (#2884391)
Odgovori   +    2
Bojan,

Danes sem dobil odgovor BKS-ja na prejšnje moje pisanje in težave, ki jih opažam.

Ravnokar sem dobil informacijo, da je postopek za FIFO sistem v spletni aplikaciji zagnan in nam je Evolve (ta ureja programsko opremo za oddelek VP) obljubil, da ga sprovedejo najkasneje v enem mesecu. V mobilni aplikaciji pa šele naslednje leto. Na izpisu bo možno izbrati PNC ali FIFO sistem. Vsekakor vas bomo obvestili, ko bo verzija operativna.

Ker nima podatka o nobeni drugi vaši pobudi za spremembo, bom vesel, če mi sporočite, kaj še pogrešate pri poslovanju z nami in našo aplikacijo. Vsekakor ne drži, da vas ne jemljemo resno, poskusimo se potruditi za vsako stranko, v kolikor je v naši moči.

Bojan tudi tvoje predloge bom dodal, kakor tudi svoja, ker opažam veliko izboljšav na tem sistemu, tako da v naslednjem mailu ki jim ga pošljem bodo tudi tvoji, moji, pa lahko še od koga drugega predlogi za izboljšavo.

Lp,
bojan sporočil: 154
[#2884434] 19.11.20 17:01 · odgovor na: IgorBinder (#2884399)
Odgovori   +    0
Hvala Igor.
Glede analiz, informacij za vp "balkana".. največ najdeš (osebno mnenje) na inter.capital/catego...lash-news/ (+ blog zgoraj desno je link; objave so v intervalih.. verjetno če si stranka imaš več informacij prej).
+ objavljajo primerjave daily-trading-multiples-of-regional-companies
Lepo & žalostno, da BKS nima nič podobnega.

Lahko bi imeli kakšen namig -"vroč vp".

+ne vem zakaj omejitev (vsaj pri meni), da je max. št. vp za prikaz v skupini 16. Če imaš večji monitor, je pol zaslona praznega. (lahko bi vnesel število za prikaz recimo).

Ni mi jasno ali se res meni zgodi, da najdem firme, katere ne moreš kupiti npr. SABR (pa tudi kaj z nyse sem že imel). Če pokrijejo več vp bo +.

Strani: 1 2 3 4