Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Nissan z električno ariyo koraka v novo dobo
Strani: 1 2
sporočil: 376
Še eden, ki za vsako rešitev najde 10 problemov. Menda ni samo ena
žarnica na javni razsvetljavi... Za začetek bi bilo dovolj
polnilnice 16A na par 100m. Ponoči v 10 urah 30kWh, kar je dovolj
za 90% slovencljev, razen onih ki potrebujejo dnevni doseg 1000km
brez pavze.
sporočil: 376
no vidiš poslovna ideja leta, čim prej nabavi agregat in boš polnil
sosedom. Drugače pa v SLO še 100 let ne bo gužve na polnilnicah AC
in DC, je pa velika gužva na bencinskih in zelo drago za 1,1 MIO
lastnikov osebnih jakodimičev pa še pol mio ostalih večjih vozil,
država ma vas rada, servisi, rezervni deli in ostali tudi
sporočil: 6.570
[premza]Jaz se bojim, da bodo agregati v nekem trenutku outlawed in boš zanje težje dobil dovoljenje kot za evtanazijo.
Oddajanje prikolic z bencinskim ali dizelskim agregatom zna postati donosen posel. Greš na morje in namseto da nekje pred Splitom tri dni čakaš na prosto polnilnico, si jo pelješ kar sabo. Ali pa pred blokom ponoči laufaš agregat, pod oknom soseda, ki ti ni hotel "posoditi" vtičnice. :)
sporočil: 376
pa še resno, kdo ima zadržke glede polnjenja, dosega, karakteristik
BEV in še kaj, naj nabavi Teslo, saj bodo kmalu tudi večje Y in
manjše cenejše mestne ter tovornjaki, Če že ni prostih AC ali CD,
so pa vedno in povsod na voljo 150kW superchargerji, ko se VW in
ostali trudijo s pisanjem programov, je Tesla vesoljna leta
spredaj, avtonomna vožnja, online update, stalno 360 st. snemanje
okolice, hkrati tudi faušija vseh sosedov in vseh ostalih,
neprecenljivo še posebej v SLO
sporočil: 664
Jao, kolk ste v bencinskem svetu, da sploh ne razumete ;-).
Dnevno vozimo povprečno 37 km.... Na navadni švohni šuko vtičnici je avto od 22.00 do sredi noči poln za dnevne potrebe. To ni bencinar, da greste polnit, ko je prazen tank. To je baterijsko vozilo, ki ga priključite vedno ko parkirate. Ker je vtičnic vsepovsod. V SLoveniji je cca 10.000.000 šuko vtičnic, torej 10 milijonov mest, kjer lahko dopolniš vozilo, da bo spet 100% polno. NE rabiš močnih priključkov, ne rabiš drage energije (ampak polniš, ko je energije preveč - ko je poceni).
In to je poglavitna prednost. Ne rabimo črpalk i izgube časa s tankanjem. Avto se polni, vedno, ko je priključen, ko mi spimo, jemo, nakupujemo, delamo...... Pač, ne razumete koncepta.
Dnevno vozimo povprečno 37 km.... Na navadni švohni šuko vtičnici je avto od 22.00 do sredi noči poln za dnevne potrebe. To ni bencinar, da greste polnit, ko je prazen tank. To je baterijsko vozilo, ki ga priključite vedno ko parkirate. Ker je vtičnic vsepovsod. V SLoveniji je cca 10.000.000 šuko vtičnic, torej 10 milijonov mest, kjer lahko dopolniš vozilo, da bo spet 100% polno. NE rabiš močnih priključkov, ne rabiš drage energije (ampak polniš, ko je energije preveč - ko je poceni).
In to je poglavitna prednost. Ne rabimo črpalk i izgube časa s tankanjem. Avto se polni, vedno, ko je priključen, ko mi spimo, jemo, nakupujemo, delamo...... Pač, ne razumete koncepta.
sporočil: 664
Izkoristek "malega" ali "velikega" elektromotorja je zanemarljiva v
primerjavi z uporom zraka.
Močnejši motor lahko "požre" več toka (da več moči), ampak tudi pri rekuperaciji več kinetične energije spravi nazaj v baterijo.
Sama masa vozila pri tem igra tudi malo vlogo. Težje vozilo je težje pognati, ampak tudi dobiš več energije nazaj. Pri današnjih izkoristkih rekuperacije ni večjega smisla.
Poraba vsakega avtomobila pri 90 km/h je med 9 in 14 kWh / 100km. Vozila z odlično aerodinamiko manj (recimo Ioniq) , osali nekolikveč.
Je pa velika razlika v kvaliteteti vožnje, varnosti pri speljevanju in prehitevanju ter veselju med električnimi in naftnimi vozili. Instantni navor je uporaben in ni človeka, ki bi iz EV prišel brez nasmeška. Predvidevam, da bo v 10 letih več kot 80% vozil na baterije in elektriko.
Hitrosti več kot 130 km/h bodo itak v nekaj letih s tehniko onemogočene. Ker so nepotrebne in nevarne.
Močnejši motor lahko "požre" več toka (da več moči), ampak tudi pri rekuperaciji več kinetične energije spravi nazaj v baterijo.
Sama masa vozila pri tem igra tudi malo vlogo. Težje vozilo je težje pognati, ampak tudi dobiš več energije nazaj. Pri današnjih izkoristkih rekuperacije ni večjega smisla.
Poraba vsakega avtomobila pri 90 km/h je med 9 in 14 kWh / 100km. Vozila z odlično aerodinamiko manj (recimo Ioniq) , osali nekolikveč.
Je pa velika razlika v kvaliteteti vožnje, varnosti pri speljevanju in prehitevanju ter veselju med električnimi in naftnimi vozili. Instantni navor je uporaben in ni človeka, ki bi iz EV prišel brez nasmeška. Predvidevam, da bo v 10 letih več kot 80% vozil na baterije in elektriko.
Hitrosti več kot 130 km/h bodo itak v nekaj letih s tehniko onemogočene. Ker so nepotrebne in nevarne.
sporočil: 16
čas vnosa: 23.07.20 09:39
Sonce! Resno vprašanje resnega kamperista:z adrio (masa 1t+0,3t
opreme) smo do Paga potrošili cca 40 odst.(dizel) in 70 odstot.več
(turbobencinar) goriva kot brez prikolice. Koliko več električnega
"goriva" predvidevaš pri uporabi štromavta za vleko take prikolice?
Ta odgovor pričakujejo milijoni evropskih kamperistov in desetine
tovarn kamp prikolic. Opomba: kampindustrija je edini koronski
zmagovalec (največji porast prodaje v Nemčiji) v turizmu. Torej ne
gre uničit nekaj kar živi.
sporočil: 6.570
[stricjakaJJ]Elektrika bi bila v osnovi bližje dizlu.
Sonce! Resno vprašanje resnega kamperista:z adrio (masa 1t+0,3t opreme) smo do Paga potrošili cca 40 odst.(dizel) in 70 odstot.več (turbobencinar) goriva kot brez prikolice. Koliko več električnega "goriva" predvidevaš pri uporabi štromavta za vleko take prikolice? Ta odgovor pričakujejo milijoni evropskih kamperistov in desetine tovarn kamp prikolic. Opomba: kampindustrija je edini koronski zmagovalec (največji porast prodaje v Nemčiji) v turizmu. Torej ne gre uničit nekaj kar živi.
Vprašanje pa je, ali so električni avti projektirani na polni plin 1000 km iz Nemčije na Hrvaško. Najbrž bo to eden od razlogov, zakaj so redki, ki sploh lahko kaj vlečejo.
sporočil: 376
Pri temu testu je minimalno večja poraba pri vleki prikolic kar
presenečenje, ali pa tudi ne, glede na ogromno moč in navor BEV.
Tudi vožnja na polno pri vseh BEV z vodnim hlajenjem ni problem
tako, da se lahko tudi tu očitno skrijejo vsi fosilci
dems.si/prvi-test-tr...ozil-s.../
dems.si/prvi-test-tr...ozil-s.../
sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 27.07.2020 15:20
[sonce1313]Nekje na sredi članka je tabela s primerjavo.
kamot in se sploh ne pozna... dems.si/prvi-test-tr...ozil-s.../
Poraba s prikolico se pri povprečni hitrosti slabih 70km/h skoraj podvoji.
sporočil: 6.570
[premza]OMG, pa še prikolico je treba odklapljat, da sploh do kabla prideš.
> [sonce1313]
> kamot in se sploh ne pozna... dems.si/prvi-test-tr...ozil-s.../
Nekje na sredi članka je tabela s primerjavo.
Poraba s prikolico se pri povprečni hitrosti slabih 70km/h skoraj podvoji.
Strani: 1 2