Zasebnost
33 min
Philipp Vorndran, investicijski strateg: Inflacija ni premagana. S svojim denarjem ravnajte takole
7 ur
Nadaljevanje modelne uspešnice 1
7 ur
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
7 ur
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija? 3
10 ur
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
10 ur
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
13 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
13 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
13 ur
Fantje igrajo monopoli 6
13 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
13 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
13 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
13 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
14 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
14 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 4
15 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
15 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Strani: 1 2

0513ANITO sporočil: 10.841
[#2854579] 03.07.20 13:20 · odgovor na: simondemsar (#2854563)
Odgovori   +    0
[simondemsar]
> [alek14]
> > [sonce1313]
> > V zda je tudi tesla na zadnjem mestu po eni od anket. Mi ni bilo jasno, pa piše da niso zadovoljni z dometom, to so verjetno oni, ki v BEV še vedno tankajo bencin.
> > V Sloveniji poznam ogromno lastnikov BEV osebno, pa tudi v društvih, skupinah in forumih ter nobeden niti v sanjah nazaj na fosilca, če je še ostal fosilc pri hiši, ga tedensko peljejo k maši, da ne zarjavi, nobeden ga več noče voziti, zelo kmalu tudi 2. in naslednje nabavimo BEV, je že tudi rabljenih kar nekaj na trgu, tudi skeptiki navdušeni
>
> Lahko, da bo konec, ko bodo morali dejansko pokriti vse stroške iz žepa. Sedaj je ogromno prikritih in odkritih subvencij - pa je luštno.

Ne bo še konec, dokler ne bo BEV mass adoption, kar pa bo pri Slovencih trajalo še kar precej časa glede na predhodne komentarje.
Nollem sporočil: 974
[#2854584] 03.07.20 13:25 · odgovor na: simondemsar (#2854563)
Odgovori   +    3
[simondemsar]
> [alek14]
> > [sonce1313]
> > V zda je tudi tesla na zadnjem mestu po eni od anket. Mi ni bilo jasno, pa piše da niso zadovoljni z dometom, to so verjetno oni, ki v BEV še vedno tankajo bencin.
> > V Sloveniji poznam ogromno lastnikov BEV osebno, pa tudi v društvih, skupinah in forumih ter nobeden niti v sanjah nazaj na fosilca, če je še ostal fosilc pri hiši, ga tedensko peljejo k maši, da ne zarjavi, nobeden ga več noče voziti, zelo kmalu tudi 2. in naslednje nabavimo BEV, je že tudi rabljenih kar nekaj na trgu, tudi skeptiki navdušeni
>
> Lahko, da bo konec, ko bodo morali dejansko pokriti vse stroške iz žepa. Sedaj je ogromno prikritih in odkritih subvencij - pa je luštno.

Ne bo še konec, dokler ne bo BEV mass adoption, kar pa bo pri Slovencih trajalo še kar precej časa glede na predhodne komentarje.
BEV ima samo dva problema - ceno in domet.
simondemsar sporočil: 45
[#2854590] 03.07.20 13:37 · odgovor na: Nollem (#2854584)
Odgovori   +    1
[Nollem]
> [simondemsar]
> > [alek14]
> > > [sonce1313]
> > > V zda je tudi tesla na zadnjem mestu po eni od anket. Mi ni bilo jasno, pa piše da niso zadovoljni z dometom, to so verjetno oni, ki v BEV še vedno tankajo bencin.
> > > V Sloveniji poznam ogromno lastnikov BEV osebno, pa tudi v društvih, skupinah in forumih ter nobeden niti v sanjah nazaj na fosilca, če je še ostal fosilc pri hiši, ga tedensko peljejo k maši, da ne zarjavi, nobeden ga več noče voziti, zelo kmalu tudi 2. in naslednje nabavimo BEV, je že tudi rabljenih kar nekaj na trgu, tudi skeptiki navdušeni
> >
> > Lahko, da bo konec, ko bodo morali dejansko pokriti vse stroške iz žepa. Sedaj je ogromno prikritih in odkritih subvencij - pa je luštno.
>
> Ne bo še konec, dokler ne bo BEV mass adoption, kar pa bo pri Slovencih trajalo še kar precej časa glede na predhodne komentarje.

BEV ima samo dva problema - ceno in domet.
Cena kot začetna investicija je samo ena spremenljivka v celotni enačbi. Domet povsem zadostuje za dnevne potrebe, občasni daljši skoki z DC polnjenjem niso nikakršen problem.

Odkrito povedano, meni je ql tako kot je, ker boljše s stroškovnega vidika za BEV voznike v prihodnosti sigurno ne bo...
simondemsar sporočil: 45
[#2854598] 03.07.20 14:07 · odgovor na: (#2854593)
Odgovori   +    0
Glej ne da se mi odgovarjat na te zadržke, ker so bili že velikokrat predebatirani, vsak naj si naredi svojo kalkulacijo in se odloči kar mu najbolj paše. Meni je ql, da je še vedno toliko ICE vozil in da polnijo proračun pri tankanju, prazna vreča ne stoji pokonci... :)
pongping sporočil: 5
[#2854605] 03.07.20 14:48
Odgovori   +    1
čas vnosa: 03.07.20 11:58
Kradejo drzavi in davkoplacevalem najmanj 5-10e davkov na 100km, plus subvencije za nakup in cestna taksa. Mrs lopovi.
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2854615] 03.07.20 15:04 · odgovor na: (#2854593)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-180464 03.07.2020 15:10
[rename]
In Milošev korekten izračun "skupnih stroškov lastništva" je dokaz več... ne le, da so EV predragi (subvencijam navkljub), ampak tudi stroškovno neprimerljivi z auspuharji.

Da ne govorim o tem, da je Zoe premajhen za družino... da bi morali delati cenovno primerjavo z nekim povprečnim karavanom ali celo SUV. In potem je bilančna razlika še večja (v prid auspuharja).
Če pa je mišljen EV kot drugi avto, da gre mama po fasungo in pelje otroke h klavirju ali na fuzbal... potem - well, potem pa je to treba primerjati s cliotom za 10k in je bilanca tudi že v naprej znana.
Mene je prepričala ravno bilanca.
Prej sem imel Hyundai Tuscon, za katerega sem zmetal 25k€ za nakup in 30 k€ za gorivo. Stroškov registracije, servisov, popravil sploh nisem računal.
Zdaj imam Hyundai Kona. Avto primerljive velikosti. Ko bo odplačan, bo stal 39k€. Zaenkrat ni stroškov goriva. Zaenkrat tudi ni stroškov cestnine pri registraciji, servisi so skoraj zastonj. Trenutno še računam, da se mi bo primerjalni izračun izšel v prid BEV.
Realni doseg po AC je 300km, če voziš normalno brez EKO načina. Brez vmesnega polnjenja komot pridem v Maribor in nazaj, ali v Koper in nazaj. Deklariran doseg je več kot 400km.
Na DC se napolni zadovoljivo hitro. Ponavadi grem na kofe in se že peljemo. AC je druga zgodba. Tukaj bi lahko bilo dosti boljše (delam na tem). ZOE je tukaj boljši.

Poleg tega dobiš še kup bombončkov:
* Skoraj povsod skoraj brezplačen parking (v centru LJ so parkingi zasedeni, tukaj ga zapelješ na polnilnico - so na vsakem koraku, priključiš kabel in plačuješ 1 cent/min).
* Vozi se res super. Navor odličen, pospeški da ne govorim, mirno in tiho, tudi administrativno omejena končna hitrost je dovolj nad dovoljenimi (180 km/h), do katere vleče na polno.
* Pozimi samo pritisneš gumb za gretje in že toplo piha. Ima varčno toplotno črpalko in zato nisem opazil, da bi klimatizacija požrla več kot 10%.
* Prtljažnik je zadaj in tudi spredaj (tole sem si dodatno omislil).
* Elektriko lahko delaš doma (tole je še v planu), nafte ne boš mogel nikoli.

Edina slabost, ki malo spremeni navade, da moraš vnaprej vsaj malo planirati daljše vožnje, da ni treba na kofe že takoj pri sosedu (ali pa skrbeti, da je stalno poln, kar morda ni najbolje za trajnost baterije). Ne moreš se samo kadarkoli usesti v avto in odpeljati.
Ko bo avto odslužil, računam, da bom baterije lahko uporabil pri hiši.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2854632] 03.07.20 16:21 · odgovor na: (#2854617)
Odgovori   +    3
[rename]
No, če BTC pride do 50k, potem seveda kupim Teslo in v bilanco poknjižim: nakup Tesle za 5000 eurov :-)))
Če bi eno leto nazaj kupil Tesline delnice, bi potem vozil za isti denar tako rekoč svoj avto.

Noro, kako se vrti svet, jaz pa tačas hodim v čisto navadno službo :-)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2854728] 04.07.20 15:30 · odgovor na: (#2854641)
Odgovori   +    0
[rename]
> [jani1974]
> Če bi eno leto nazaj kupil Tesline delnice, bi potem vozil za isti denar tako rekoč svoj avto.
>
> Noro, kako se vrti svet, jaz pa tačas hodim v čisto navadno službo :-)

Ne bo drzalo.
Prve Btc sem kupil po 2500....tesla ne vem, ce je v zadnjem letu zrasla toliko.
Ce bi jaz ujel vrh btc pri 20k, bi rabil 5 btcjev za nakup avta....toliko pa ne dam za avto. 2 ali maximalno 3 bi pa dal.
TSLA iz 233 na 1208 dolarjev.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2854788] 05.07.20 08:05 · odgovor na: (#2854747)
Odgovori   +    0
[rename]
Ja, vem...to ie 6x....pa ce odstejes davek, slabih 5x.
Btc iz 2500 na 50k bi pomenilo pa 20x, na 20k je bil pa 8x.
Nisem vedel, da si za Bitcoin skombiniral preteklost in prihodnost in sem mislil, da govoriva iz sedanjih 9 na 50.
0530Ru1 sporočil: 752
[#2857445] 17.07.20 09:43
Odgovori   +    0
Vprašanje: kateri avto je primerljiv zoe ZE50 135 (po velikosti, zmogljivosti) in koliko stane?

Strani: 1 2