Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nov korak v razogljičenje: v Kaliforniji bo dizelskim tovornjakom odklenkalo
Strani: 1 2
sporočil: 10.844
[alek14]Pametni že pakirajo...
>Pravilo začne veljati leta 2024, dokončno pa bo uveljavljeno leta 2045, ko bo v Kaliforniji prepovedano prodajati nova dizelska vozila za cestni tovorni promet.
Bodo bencinski?
Ta Kalifornijski socialistični experiment se ne bo dobro končal....
sporočil: 30.415
Po pravici povedano se je zdelo, da so Američani pametnejši. Do
leta 2045 je daleč. Če bodo v prehodnem obdobju dizelski tovornjaki
uporabljali najsodobnejšo opremo za nadzor izpustov, se bodo tudi
izpusti zmanjšali in bo čistejši zrak. Sicer, pri teh napovedih je
bolj tako, spomnimo se Cerarjeve vlade, ki je delala nekakšne
napovedi o Sloveniji leta 2060, hkrati pa ni zmogla napovedati niti
proračuna za tekoče leto in je sprejemala rebalanse.
sporočil: 8.284
V zibelki sodobnega kapitalizma se dogaja socialistični
eksperiment, praviš. In postavili so si realno časovnico... hmm, ne
vem, če se v Kaliforniji strinjajo s teboj. Boš moral tam jih
prepričati o škodljivosti tega eksperimenta...
... edinole ne vem iz teksta, ali so tudi kamione na LNG črtali kot opcijo za 2035 ali 2045.
... edinole ne vem iz teksta, ali so tudi kamione na LNG črtali kot opcijo za 2035 ali 2045.
sporočil: 10.844
[]Pokurili bodo enormne količine denarja za NULA efekta. Zrak onesnažuje še vse kaj drugega kot diesli. Kalifornija je precej poznana, po svojih BUSH Firih. Tam gre v luft enormne količine dima in prahu...Bodo prepovedali gozdne požare???
V zibelki sodobnega kapitalizma se dogaja socialistični eksperiment, praviš. In postavili so si realno časovnico... hmm, ne vem, če se v Kaliforniji strinjajo s teboj. Boš moral tam jih prepričati o škodljivosti tega eksperimenta...
... edinole ne vem iz teksta, ali so tudi kamione na LNG črtali kot opcijo za 2035 ali 2045.
Zbudili se bodo pa točno takrat, ko bodo namesto prosperitete začeli zažirati lastno substanco.
sporočil: 10.844
[rename]Hudič je v Detailu, da KOMIfornia lahko uspeva precej dolgo časa, ker se/se bo precej časa velik del danarja iz oslatih USA zveznih držav prilival v Komifornijo.
> [0513ANITO]
> > []
> > V zibelki sodobnega kapitalizma se dogaja socialistični eksperiment, praviš. In postavili so si realno časovnico... hmm, ne vem, če se v Kaliforniji strinjajo s teboj. Boš moral tam jih prepričati o škodljivosti tega eksperimenta...
> >
> > ... edinole ne vem iz teksta, ali so tudi kamione na LNG črtali kot opcijo za 2035 ali 2045.
>
> Pokurili bodo enormne količine denarja za NULA efekta. Zrak onesnažuje še vse kaj drugega kot diesli. Kalifornija je precej poznana, po svojih BUSH Firih. Tam gre v luft enormne količine dima in prahu...Bodo prepovedali gozdne požare???
> Zbudili se bodo pa točno takrat, ko bodo namesto prosperitete začeli zažirati lastno substanco.
Ne imenujejo je zaman Commiefornia.
Če bi jih malo osamil, bi kmalo dobil novo Kubo/Korejo.
sporočil: 1.534
[]Ja, ta podatek sem iskal, a ga nisem našel. Iz konteksta predpisa pa sklepam, da bodo tudi plinske kamione prepovedali.
... edinole ne vem iz teksta, ali so tudi kamione na LNG črtali kot opcijo za 2035 ali 2045.
sporočil: 27.801
[0513ANITO]kalifornija je tipicno na zvezni ravni bila neto placnica, trentno pa je stanje izravnano.
Hudič je v Detailu, da KOMIfornia lahko uspeva precej dolgo časa, ker se/se bo precej časa velik del danarja iz oslatih USA zveznih držav prilival v Komifornijo.
Če bi jih malo osamil, bi kmalo dobil novo Kubo/Korejo.
www.sacbee.com/news/...37711.html
sporočil: 27.801
Zadnja sprememba: crt 29.06.2020 09:59
[hocevarb]target je zero emissions, glede na to, da lng prav tako izgoreva, po moje odpade.
> []
> ... edinole ne vem iz teksta, ali so tudi kamione na LNG črtali kot opcijo za 2035 ali 2045.
Ja, ta podatek sem iskal, a ga nisem našel. Iz konteksta predpisa pa sklepam, da bodo tudi plinske kamione prepovedali.
ww2.arb.ca.gov/resou...fact-sheet
trenutno je tudi borzno to zelo modna tema -- recimo: nkla (vtiq), wkhs, shll...
sporočil: 1.924
[BKfinance]Z raziskavo, ko so ugotavljali kakovost in zanesljivost avtomobilov Tesla, ne verjamem, da je zadovoljen.
Dobra novica za Muska...
"Nakup novega osebnega avtomobila je vse prej kot poceni, zato se kupci pred nakupom pozanimajo o njegovi kakovosti in zanesljivosti. Pri tem so nam v veliko pomoč tudi raziskave, ena izmed njih pa je nedvomno raziskava analitskega podjetja J.D. Power.
Pri tem velja omeniti, da je analitsko podjetje J.D. Power raziskavo avtomobilskega trga opravilo v 35 državah širom sveta. Pri podjetju Tesla so raziskovalci zabeležili 250 okvar na 100 novih avtomobilov, kar je skoraj dvakrat več kot pri avtomobilih podjetji Dodge in Kia, ki imata 136 okvar na 100 vozil. Kupci električnih avtomobilov Tesla so bili zdaleč najmanj zadovoljni s slabo kakovostjo sestave avtomobila, hrupom prezračevanega sistema, škripanjem slabo privitih delov avtomobila in napake pri barvanju karoserije. To je za mnoge kupce nesprejemljivo glede na to, da avtomobili podjetja Tesla niso poceni." www.racunalniske-nov...ti-je.html
sporočil: 48.253
Ja seveda. Zato pac se v kaliforniji ne bo prodajalo tovornjakov,
vozili jim pa bodo teksacani. Naljuti se coban na selo...
sporočil: 48.253
[0513ANITO]Saj se bodo tudi tovornjaki iz teksasa nemoteno valili v kalifornijska pristanišča. edino v kaliforniji ne bo mogoče imeti transportne firme, ali pa prodajati tovornjakov.
> [rename]
> > [0513ANITO]
> > > []
> > > V zibelki sodobnega kapitalizma se dogaja socialistični eksperiment, praviš. In postavili so si realno časovnico... hmm, ne vem, če se v Kaliforniji strinjajo s teboj. Boš moral tam jih prepričati o škodljivosti tega eksperimenta...
> > >
> > > ... edinole ne vem iz teksta, ali so tudi kamione na LNG črtali kot opcijo za 2035 ali 2045.
> >
> > Pokurili bodo enormne količine denarja za NULA efekta. Zrak onesnažuje še vse kaj drugega kot diesli. Kalifornija je precej poznana, po svojih BUSH Firih. Tam gre v luft enormne količine dima in prahu...Bodo prepovedali gozdne požare???
> > Zbudili se bodo pa točno takrat, ko bodo namesto prosperitete začeli zažirati lastno substanco.
>
> Ne imenujejo je zaman Commiefornia.
Hudič je v Detailu, da KOMIfornia lahko uspeva precej dolgo časa, ker se/se bo precej časa velik del danarja iz oslatih USA zveznih držav prilival v Komifornijo.
Če bi jih malo osamil, bi kmalo dobil novo Kubo/Korejo.
sporočil: 8.271
[bc123a]Kavelj se skriva v temle stavku/definiciji!!
Ja seveda. Zato pac se v kaliforniji ne bo prodajalo tovornjakov, vozili jim pa bodo teksacani. Naljuti se coban na selo...
Leta 2045 bodo lahko v Kaliforniji prodajali smo še takšne tovornjake in kombije, ki med vožnjo ne povzročajo škodljivih izpustov.Kaj so škodljivi izpusti!?? :)
sporočil: 48.253
[FrRoSt]Če bi tale novinar hotel spisati dober članek bi namesto povzemanja aktivistov lepo pogledal in preveril kakšne bodo DEJANSKE posledice tega in jaz sem 90% prepričan da bo praktična posledica točno to, kar sem napisal.
> [bc123a]
> Ja seveda. Zato pac se v kaliforniji ne bo prodajalo tovornjakov, vozili jim pa bodo teksacani. Naljuti se coban na selo...
Kavelj se skriva v temle stavku/definiciji!!
>Leta 2045 bodo lahko v Kaliforniji prodajali smo še takšne tovornjake in kombije, ki med vožnjo ne povzročajo škodljivih izpustov.
Kaj so škodljivi izpusti!?? :)
Razen če prepovedo VOŽNJO dizelskih tovornjakov (in ne PRODAJO) potem to pač pomeni samo da bodo teksaške prevozniške in prodajne firme dobile kalifornijski biznis.
Ampak kje so časi, ko so se novinarji financ s tem še ukvarjali...
sporočil: 27.801
> [hocevarb]... je pa naceloma ok vodik... s tega stalisca, pustimo zdaj njegove druge plati.
> Ja, ta podatek sem iskal, a ga nisem našel. Iz konteksta predpisa pa sklepam, da bodo tudi plinske kamione prepovedali.
target je zero emissions, glede na to, da lng prav tako izgoreva, po moje odpade.
ww2.arb.ca.gov/resou...fact-sheet
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 29.06.2020 13:20
[]Zakaj bi nekdo se zajebaval z električnimi in vodikovimi šleperji, kjer je cel kup problemov, da ne omenjamo cene, če lahko registrira firmo v teksasu in vozi po celi ameriki?
> > [hocevarb]
> > Ja, ta podatek sem iskal, a ga nisem našel. Iz konteksta predpisa pa sklepam, da bodo tudi plinske kamione prepovedali.
>
> target je zero emissions, glede na to, da lng prav tako izgoreva, po moje odpade.
>
> ww2.arb.ca.gov/resou...fact-sheet
... je pa naceloma ok vodik... s tega stalisca, pustimo zdaj njegove druge plati.
Če bi kalifornija bila popolnoma samostojna drzava bi res bila na poti kube. Resuje jih pac to, da se lahko gredo virtue signalling brez skode.
sporočil: 1.924
[FrRoSt]Menda so to toplogredni plini. Vendar je večina toplogrednega učinka posledica vodne pare.
Kaj so škodljivi izpusti!??
"CO2 lags never precedes. Therefore no correlation no AGW theory. Also the big lie saying that CO2 is the “main greenhouse gas.” No, water vapor at 95% dwarfs CO2 at 3%." www.academia.edu/432...-read-more
Voda pa ni škodljiv izpust.
sporočil: 8.271
[aimon]NE! :))
> [FrRoSt]
> Kaj so škodljivi izpusti!??
Menda so to toplogredni plini. Vendar je večina toplogrednega učinka posledica vodne pare.
"CO2 lags never precedes. Therefore no correlation no AGW theory. Also the big lie saying that CO2 is the “main greenhouse gas.” No, water vapor at 95% dwarfs CO2 at 3%." www.academia.edu/432...-read-more
Voda pa ni škodljiv izpust.
Imaš škodljive izpuste kot toplogredne pline, tu je potrebno zmanjšanje le teh! To so dejansko co2, metan, ...
Potem imaš še škodljive izpuste za zdravje, razne saje, nepopolno izgorevanje, co, dox ....ipd.
CO2 sam po sebi ni tako škodljiv sploh, saj je nujen za fotosintezo in rastline, je pa problem, ker ga je toliko, da postaja čedalje večja grožnja, predvsem kot toplogredni plin...
sporočil: 8.271
[bc123a]Razumeti moraš bistvo!! zadeve... :)
Če bi tale novinar hotel spisati dober članek bi namesto povzemanja aktivistov lepo pogledal in preveril kakšne bodo DEJANSKE posledice tega in jaz sem 90% prepričan da bo praktična posledica točno to, kar sem napisal.
Razen če prepovedo VOŽNJO dizelskih tovornjakov (in ne PRODAJO) potem to pač pomeni samo da bodo teksaške prevozniške in prodajne firme dobile kalifornijski biznis.
Ampak kje so časi, ko so se novinarji financ s tem še ukvarjali...
2045 je še tako daleč, da nima smisla gvoriti o tem, ali se bodo ustrelili v lastno koleno ali ne!? :) To lahko še vedno preprečijo in dvomim, da bodo delali bedarije...
Gre samo za SMER! Za odklon od današnje klasike v ZELENO prihodnost! To je trend! In tisti, ki bodo orali in se držali tega trenda, bodo ostali tudi v špici razvoja, tehnologije in napredka.... Vsi ostali bodo pa samo racali za njimi in sprejemali neke smernice in zakone, ko jih pač bodo morali, tako kakor mi, ko bo tako EU dala direktivo....
Kam točno bo zavil, kje šel in kje končal ta trend, pa (še) nihče točno ne ve!
To je tako, kakor tisti moj znanec, ki se je hvalil, da je bil tako pijan, da je videl dva vhoda v predor v tunelu! In na srečo je prvega zapeljal!? Menda je kar zamižal! :))
Ta dva vhoda v tunel se ti ob vožnji naprej premakneta/zreducirata v enega samega!! :))
O temle novinarstvu pa raje ne bi ... :)) Namesto, da bi jim bilo vodilo iztrebljanje neznanja in bedakov, jim je hitrost in nerazumevanje ....
sporočil: 8.271
> [FrRoSt]
> iztrebljanje neznanja in bedakov
uh, to bi bil genocid...ČIST genocid nad Butalci!! :))
sporočil: 1.534
[bc123a]Ni res. Nobenega aktivista nisem povzemal, ampak sem povzel kalifornijskega regulatorja. To sem napisal in vir tudi polinkal.
Če bi tale novinar hotel spisati dober članek bi namesto povzemanja aktivistov
sporočil: 10.844
[]Vodik v motorju z notranjim zgorevanjem (Otto cikel) pomeni precej NOX...
> > [hocevarb]
> > Ja, ta podatek sem iskal, a ga nisem našel. Iz konteksta predpisa pa sklepam, da bodo tudi plinske kamione prepovedali.
>
> target je zero emissions, glede na to, da lng prav tako izgoreva, po moje odpade.
>
> ww2.arb.ca.gov/resou...fact-sheet
... je pa naceloma ok vodik... s tega stalisca, pustimo zdaj njegove druge plati.
Če se hočete tega znabit morate H2 "kuriti" v gorivni celici.
Pa poznate kako komercialno rabo gorivne celice ta trenutek???? Tako, ki ne bazira na subvencjah ostalih davkoplačevalcev.
sporočil: 8.284
Še zmeraj ti ni jasno? Vsi bomo plačali, in the end, da dosežemo
"zero emission state".
A si že pozabil na vse zelene takse v fazi distribucije elektrike?
Neomejena je domišljija vodilnih. Ampak brez skrbi. Tudi tebi bodo iz žepa jemali, vsaj malo.
Imamo metan oz. njegovo "zemeljsko" izpeljanko in če za kurjenje lesa rečemo, da je ogljično nevtralno, zakaj pa tole ne velja za metan?
No, sedaj razumeš, zakaj nisi uspešen politik. Premalo sanjaš. Pa preveč orto desen si. Se boš vprašal, zakaj sem to napisal. Saj vem, ti moram lepo razložiti: Če bi bil v srcu malo levo usmerjen, bi razumel Kalifornijce, pa še kakega Skandinavca... Jaz s tem nimam težav. Pač. bo treba sanjačem malo več plačati, nekaj pa se že bo izcimilo iz vsega skupaj. Zrak bo gotovo čistejši... za koliko odstotkov v primerjavi z LPG tech.?, pa ti niti bog danes ne zna pojasniti.
A si že pozabil na vse zelene takse v fazi distribucije elektrike?
Neomejena je domišljija vodilnih. Ampak brez skrbi. Tudi tebi bodo iz žepa jemali, vsaj malo.
Imamo metan oz. njegovo "zemeljsko" izpeljanko in če za kurjenje lesa rečemo, da je ogljično nevtralno, zakaj pa tole ne velja za metan?
No, sedaj razumeš, zakaj nisi uspešen politik. Premalo sanjaš. Pa preveč orto desen si. Se boš vprašal, zakaj sem to napisal. Saj vem, ti moram lepo razložiti: Če bi bil v srcu malo levo usmerjen, bi razumel Kalifornijce, pa še kakega Skandinavca... Jaz s tem nimam težav. Pač. bo treba sanjačem malo več plačati, nekaj pa se že bo izcimilo iz vsega skupaj. Zrak bo gotovo čistejši... za koliko odstotkov v primerjavi z LPG tech.?, pa ti niti bog danes ne zna pojasniti.
sporočil: 48.253
[hocevarb]Ja komot ste povzemali regulatorja. Ampak ta regulator je pač skupek zblojenih aktivistov. Saj aktivisti že dolgo niso samo oni ki se priklepajo z verigami na drevesa, in to je ravno največji problem okoljevarstva.
> [bc123a]
> Če bi tale novinar hotel spisati dober članek bi namesto povzemanja aktivistov
Ni res. Nobenega aktivista nisem povzemal, ampak sem povzel kalifornijskega regulatorja. To sem napisal in vir tudi polinkal.
Aktivističen je v smislu da je odredil nekaj, kar fino zgleda, praktičnega učinka ni, razen tega, da bo še malo zadavil biznis.
Pogrešam analizo, kaj bo to pomenilo - in sem jo dodal. če drži tisto, kar ste vi napisali, ne bo to pomenilo nič razen tega da v kaliforniji pač noben ne bo prodajal tovornjakov. Kar pa ne pomeni da se jih ne bo dalo kupiti drugje in z njimi delati biznis naprej.
Ne vem, morda se motim, ampak iz članka nič ne sledi o kakšnih drugih ukrepih, kar pomeni točno to odstavek višje.
sporočil: 1.534
[bc123a]No, prav, pa poglejmo, kaj bo to pomenilo.
Pogrešam analizo, kaj bo to pomenilo - in sem jo dodal. če drži tisto, kar ste vi napisali, ne bo to pomenilo nič razen tega da v kaliforniji pač noben ne bo prodajal tovornjakov. Kar pa ne pomeni da se jih ne bo dalo kupiti drugje in z njimi delati biznis naprej.
Torej, Kalifornija je sprejela ukrepe, s katerimi bo do leta 2045 prepovedala prodajo novih dizelskih kamionov. New York in še nekatere demokratske države so ji že izrazile podporo. Sklepamo lahko, dajo bo podprlo še več demokratskih zveznih držav. Vse več jih bo tudi sprejelo podobne ukrepe.
Proizvajalci tovornjakov in prevozniki bodo lobirali zoper ta predpis. Dokler bo na oblasti Trump, jim bo dobro kazalo. Ko pride naslednji demokratski predsednik, se bo tehtnica obrnila v prid Kalifornije.
Ker bo uvajanje sprememb postopno, se do leta 2030 ni bati, da bi prevozniki iz drugih zveznih držav prevzemali posel kalifornijskim.
Okoli leta 2030 se bodo zgodili pomembni tehnološki preboji. Tesla bo izpopolnil električne tovornjake, Nikola pa vodikove. Poleg tega bo Nikola postavil omrežje vodikovih polnilnica. Zaradi vse večje proizvodnje bodo alternativni kamioni postajali vse cenejši.
Čedalje cenejši bo tudi vodik iz elektrike iz vetrnih in sončnih elektrarn. Ker je vetrnih elektrarn veliko zlasti v Teksasu, bodo vodikovih kamioni priljubljeni predvsem v Teksasu.
Ergo, ukrep kalifornijskih regulatorjev bo prijel precej pred letom 2045.
sporočil: 10.844
[hocevarb]Ko sem hodil v srednjo šolo se je govorilo o gorivni celici, kot stroju prihodnosti, ko sem hodil na fakulteto se je govorilo o H2 kot gorivu prihodnosti, ko sem bil še v vrtcu se je sanjalo, da bo jedrska guzija v elektrarnah rešila vse energetske probleme človeštva.
> [bc123a]
> Pogrešam analizo, kaj bo to pomenilo - in sem jo dodal. če drži tisto, kar ste vi napisali, ne bo to pomenilo nič razen tega da v kaliforniji pač noben ne bo prodajal tovornjakov. Kar pa ne pomeni da se jih ne bo dalo kupiti drugje in z njimi delati biznis naprej.
>
No, prav, pa poglejmo, kaj bo to pomenilo.
Torej, Kalifornija je sprejela ukrepe, s katerimi bo do leta 2045 prepovedala prodajo novih dizelskih kamionov. New York in še nekatere demokratske države so ji že izrazile podporo. Sklepamo lahko, dajo bo podprlo še več demokratskih zveznih držav. Vse več jih bo tudi sprejelo podobne ukrepe.
Proizvajalci tovornjakov in prevozniki bodo lobirali zoper ta predpis. Dokler bo na oblasti Trump, jim bo dobro kazalo. Ko pride naslednji demokratski predsednik, se bo tehtnica obrnila v prid Kalifornije.
Ker bo uvajanje sprememb postopno, se do leta 2030 ni bati, da bi prevozniki iz drugih zveznih držav prevzemali posel kalifornijskim.
Okoli leta 2030 se bodo zgodili pomembni tehnološki preboji. Tesla bo izpopolnil električne tovornjake, Nikola pa vodikove. Poleg tega bo Nikola postavil omrežje vodikovih polnilnica. Zaradi vse večje proizvodnje bodo alternativni kamioni postajali vse cenejši.
Čedalje cenejši bo tudi vodik iz elektrike iz vetrnih in sončnih elektrarn. Ker je vetrnih elektrarn veliko zlasti v Teksasu, bodo vodikovih kamioni priljubljeni predvsem v Teksasu.
Ergo, ukrep kalifornijskih regulatorjev bo prijel precej pred letom 2045.
Danes sem 30 let starejši (od takrat, ko sem hodil na fax), pa nič od zgornjega še ni resno komercialno uporabno.
Zgleda da bom prej umrl.
Tehnika je hudič...Ko prideš do stopnje "Samo što nije", potem traja večnost do komercialne uporabnosti. Take so skoraj vse krivulje razvoja v tehniki.
sporočil: 1.534
[0513ANITO]Ja, res je. Prav tako pa je tudi res, da se v zadnjih 30+ letih ni toliko vlagalo v razvoj nevojaških vodikovih tehnologij, kot se v zadnjih mesecih. In sodeč po načrtu EU za pokoronsko okrevanje, se bodo naložbe v razvoj uporabnih vodikovih tehnologij še krepile.
Ko sem hodil v srednjo šolo se je govorilo o gorivni celici, kot stroju prihodnosti, ko sem hodil na fakulteto se je govorilo o H2 kot gorivu prihodnosti, ko sem bil še v vrtcu se je sanjalo, da bo jedrska guzija v elektrarnah rešila vse energetske probleme človeštva.
Danes sem 30 let starejši (od takrat, ko sem hodil na fax), pa nič od zgornjega še ni resno komercialno uporabno.
Da ne bo nesporazumov: ne trdim, da bo vodik rešil svet, pravim le, da so se pri razvojnih projektih H2 razmere v zadnjem času bistveno spremenile.
sporočil: 1.924
[BorutHocevar]Tesla bo moral izboljšati kakovost in zanesljivost svojih vozil.
"Okoli leta 2030 se bodo zgodili pomembni tehnološki preboji. Tesla bo izpopolnil električne tovornjake ..."
"Nakup novega osebnega avtomobila je vse prej kot poceni, zato se kupci pred nakupom pozanimajo o njegovi kakovosti in zanesljivosti. Pri tem so nam v veliko pomoč tudi raziskave, ena izmed njih pa je nedvomno raziskava analitskega podjetja J.D. Power.
Pri tem velja omeniti, da je analitsko podjetje J.D. Power raziskavo avtomobilskega trga opravilo v 35 državah širom sveta. Pri podjetju Tesla so raziskovalci zabeležili 250 okvar na 100 novih avtomobilov, kar je skoraj dvakrat več kot pri avtomobilih podjetji Dodge in Kia, ki imata 136 okvar na 100 vozil. Kupci električnih avtomobilov Tesla so bili zdaleč najmanj zadovoljni s slabo kakovostjo sestave avtomobila, hrupom prezračevanega sistema, škripanjem slabo privitih delov avtomobila in napake pri barvanju karoserije. To je za mnoge kupce nesprejemljivo glede na to, da avtomobili podjetja Tesla niso poceni." www.racunalniske-nov...ti-je.html
sporočil: 48.253
[BorutHocevar]Pri zadevah namenjenih dolgim prevozom je cisto vseeno kje jih kupis. Ampak ok, tu se verjetno itak strinjava. Sosed Kalifornije je Texas.
Torej, Kalifornija je sprejela ukrepe, s katerimi bo do leta 2045 prepovedala prodajo novih dizelskih kamionov. New York in še nekatere demokratske države so ji že izrazile podporo. Sklepamo lahko, dajo bo podprlo še več demokratskih zveznih držav. Vse več jih bo tudi sprejelo podobne ukrepe.
Proizvajalci tovornjakov in prevozniki bodo lobirali zoper ta predpis. Dokler bo na oblasti Trump, jim bo dobro kazalo. Ko pride naslednji demokratski predsednik, se bo tehtnica obrnila v prid Kalifornije.Torej resno sklepate da bo demokratski predsednik upal predlagati generalno, zvezno prepoved dizelskih tovornjakov? In da ga amerisko vrhovno sodisce ne bo ustavilo pri tem?
Ker bo uvajanje sprememb postopno, se do leta 2030 ni bati, da bi prevozniki iz drugih zveznih držav prevzemali posel kalifornijskim.Ful so smesne politicne akcije, ki segajo s posledicami tri mandate naprej ...
Okoli leta 2030 se bodo zgodili pomembni tehnološki preboji. Tesla bo izpopolnil električne tovornjake, Nikola pa vodikove. Poleg tega bo Nikola postavil omrežje vodikovih polnilnica. Zaradi vse večje proizvodnje bodo alternativni kamioni postajali vse cenejši.Ko bi imel vaso kristalno kroglo...
Čedalje cenejši bo tudi vodik iz elektrike iz vetrnih in sončnih elektrarn. Ker je vetrnih elektrarn veliko zlasti v Teksasu, bodo vodikovih kamioni priljubljeni predvsem v Teksasu.Saj veste da ste opisali noro optimisticen scenarij?
Ergo, ukrep kalifornijskih regulatorjev bo prijel precej pred letom 2045.
Kaj pa:
- nafta je poceni, elektrika se drazi
- tesla bankrotira saj niti avta ne more narediti z resnim profitom
- za vsak primer proizvajalci tovornjakov pripravijo modele na bencin.
Strani: 1 2