Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

vrac sporočil: 11.068
[MarijanMacek]
> [rename]
> Dejte ukinit ta projekt, ker se bodo revizije itak vlekle naslednjih 5 let.
> Ce ne 10.
>
> Yebes tistih 20km proge za milijardo pa pol...modernizirajte in pohitrote raje progo Maribor Ljubljana, pa dobova Zidani most, Kamnik in Kranj Ljubljana.

Bre dovolj zmogljive proge v Koper ni potrebno vlagati v progo Maribor Ljubljana. V sedanji trasi je nekonkurenčna za medmestni potniški promet, saj je 30 AC (cca 20%) km krajša. Zmogljivosti za tovorni promet so pa več kot zadovoljive, razen odseka MB-Šentilj (meja), ki pa je že v teku obnove.... Seveda se pa brez dovolj zmogljive proge ne splača več vlagat v Luko Koper in bo začela stagnirat kot nekoč vodilna luka Rijeka in dodatni tovor se bo selil k sosedom v Trst z vsemi spremljajočimimi dobrimi in slabimi posledicami. Pa tolk smo govorili o geostratesški prednosti Butal, ki bi se ji naj po tvoje odpovedali!
Obstaja opcija izgradnje železniških tirov ob trasi AC Ljubljana - Maribor? Obstoječa trasa preko Zidanega mosta je zares popolnoma mimo za potrebe potniškega prometa. Vsaj za potnike iz Maribora in Celja. Zakaj niso teh tirov umestili v prostor že ko se je pričel program izgradnje avtocest?