1 ura
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
3 ure
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju
4 ure
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM
4 ure
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
5 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 2
6 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 3
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
6 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
6 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
6 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
7 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
7 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 1
9 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
9 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
10 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
13 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
13 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
13 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
13 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[rename]
Dejte ukinit ta projekt, ker se bodo revizije itak vlekle naslednjih 5 let.
Ce ne 10.

Yebes tistih 20km proge za milijardo pa pol...modernizirajte in pohitrote raje progo Maribor Ljubljana, pa dobova Zidani most, Kamnik in Kranj Ljubljana.
Bre dovolj zmogljive proge v Koper ni potrebno vlagati v progo Maribor Ljubljana. V sedanji trasi je nekonkurenčna za medmestni potniški promet, saj je 30 AC (cca 20%) km krajša. Zmogljivosti za tovorni promet so pa več kot zadovoljive, razen odseka MB-Šentilj (meja), ki pa je že v teku obnove.... Seveda se pa brez dovolj zmogljive proge ne splača več vlagat v Luko Koper in bo začela stagnirat kot nekoč vodilna luka Rijeka in dodatni tovor se bo selil k sosedom v Trst z vsemi spremljajočimimi dobrimi in slabimi posledicami. Pa tolk smo govorili o geostratesški prednosti Butal, ki bi se ji naj po tvoje odpovedali!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2846610

Strani: 1

anon-182066 sporočil: 11.068
[MarijanMacek]
> [rename]
> Dejte ukinit ta projekt, ker se bodo revizije itak vlekle naslednjih 5 let.
> Ce ne 10.
>
> Yebes tistih 20km proge za milijardo pa pol...modernizirajte in pohitrote raje progo Maribor Ljubljana, pa dobova Zidani most, Kamnik in Kranj Ljubljana.

Bre dovolj zmogljive proge v Koper ni potrebno vlagati v progo Maribor Ljubljana. V sedanji trasi je nekonkurenčna za medmestni potniški promet, saj je 30 AC (cca 20%) km krajša. Zmogljivosti za tovorni promet so pa več kot zadovoljive, razen odseka MB-Šentilj (meja), ki pa je že v teku obnove.... Seveda se pa brez dovolj zmogljive proge ne splača več vlagat v Luko Koper in bo začela stagnirat kot nekoč vodilna luka Rijeka in dodatni tovor se bo selil k sosedom v Trst z vsemi spremljajočimimi dobrimi in slabimi posledicami. Pa tolk smo govorili o geostratesški prednosti Butal, ki bi se ji naj po tvoje odpovedali!
Obstaja opcija izgradnje železniških tirov ob trasi AC Ljubljana - Maribor? Obstoječa trasa preko Zidanega mosta je zares popolnoma mimo za potrebe potniškega prometa. Vsaj za potnike iz Maribora in Celja. Zakaj niso teh tirov umestili v prostor že ko se je pričel program izgradnje avtocest?

Strani: 1