Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tesla tretjič zapored z dobičkom
Strani: 1
sporočil: 8.240
Zadnja sprememba: FIN-379669 30.04.2020 10:32
Pač, zame je Teslina delnica dokaz, da ameriški kapitalizem živi na
čisti špekulaciji, ki nima nobene osnove v poslovnih
učbenikih.Seveda bodo zaljubljenci v vsemogočnost USA trdili nasprotno in da ubogi by the book ne razumemo vseh dimenzij, ampak... vsako tele naj ima svoje vesele.
S tem zapisom ne zanikam Muskove poslovne genialnosti in Tesline tehnične naprednosti oz. prodornosti... le cena delnice bolj odraža samo Muskovo poslovno genialnost in špekulacijo velikega kapitala, ki že stoji za to zgodbo.
(Filozofija: Ljudje kupite hitro Teslo - da je ne zmanjka - in pomagajte mami Naravi ter Greti, da se osvobodimo težkih okovov smoga. Aka new age zavest. Še Peter Novak ji skor verjame.)
(BEV pa so najboljša vozila za mestni prevoz: dolgoročno boljš eko in ekonom učinek na stop and go vožnjo kot pa pri drugih motorno gnanih. Sicer bi rad videl tudi naložbe v javni promet za večja mesta, pri nas še posebej za Lj... da se jo prometno razbremeni.)
sporočil: 1.301
a so že nardili tistega pol miljona modelov 3, ki so jih prodali že
leta 2016 in 2017? in... a se v ta dobiček šteje tud dnar (al bi
temu rekli kr prostovoljni kredit), ki so ga dobili za pol miljona
cybertruckov, ki jih morajo šele nardit v naslednjih par
letih?
sej ne da bi jim želel kej slabega... ampak, če bi tako "na lepe oči" funkcionirala katerakoli od preostalih avtomobilskih znamk (tudi s 100 letno tradicijo), in če bi za napovrh od sebe dajala tak šlampast šklump, kot ga znajo na net nalepit šokirani kupci, bi jih že zdavnaj vrag vzel... hype in masa fanov, ki funkcionirajo nekje med "slepoto" vernikov in čisto "sekto", očitno res čudeže dela :) ;)
sej ne da bi jim želel kej slabega... ampak, če bi tako "na lepe oči" funkcionirala katerakoli od preostalih avtomobilskih znamk (tudi s 100 letno tradicijo), in če bi za napovrh od sebe dajala tak šlampast šklump, kot ga znajo na net nalepit šokirani kupci, bi jih že zdavnaj vrag vzel... hype in masa fanov, ki funkcionirajo nekje med "slepoto" vernikov in čisto "sekto", očitno res čudeže dela :) ;)
sporočil: 1.403
Tale tesla Cars že malo spominja na iphone revolucijo.
Tradicionalni proizvajalci še nimajo "Tesla killer" avta. Izgleda
da če bo prihodnost avtomobilizma električna bodo zmagali, če ne bo
bodo propadli.
sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 30.04.2020 11:01
[]a nisi gledal (al pa bral) Mametovega Glengarry Glen Ross-a, v katerem nepremičniski brokerji investitorjem na vse načine probajo prodat (bolj ali manj ničvredne) parcele in tekmujejo med sabo, kdo bo izpolnu cilj ali izgubu službo... tam eden od njih v kratkem stavku povzame bistvo "gonila" ameriškega kapitalizma... "there is a sucker born every minute"! :P :))
Pač, zame je Teslina delnica dokaz, da ameriški kapitalizem živi na čisti špekulaciji, ki nima nobene osnove v poslovnih učbenikih.
Seveda bodo zaljubljenci v vsemogočnost USA trdili nasprotno in da ubogi by the book ne razumemo vseh dimenzij, ampak... vsako tele naj ima svoje vesele.
S tem zapisom ne zanikam Muskove poslovne genialnosti in Tesline tehnične naprednosti oz. prodornosti... le cena delnice bolj odraža samo Muskovo poslovno genialnost in špekulacijo velikega kapitala, ki že stoji za to zgodbo.
(Filozofija: Ljudje kupite hitro Teslo - da je ne zmanjka - in pomagajte mami Naravi ter Greti, da se osvobodimo težkih okovov smoga. Aka new age zavest. Še Peter Novak ji skor verjame.)
sej ne, da mislim, da je tako hudo, se pa lepo naveže na tisto tvoje o špekulaciji ;)
(BEV pa so najboljša vozila za mestni prevoz: dolgoročno boljš eko in ekonom učinek na stop and go vožnjo kot pa pri drugih motorno gnanih. Sicer bi rad videl tudi naložbe v javni promet za večja mesta, pri nas še posebej za Lj... da se jo prometno razbremeni.)bi se za BEV v tem trenutku strinjal... vsej dokler so BEV vozila v bistvu "vozila na premog" :P... jaz bi dodal še primestni promet dnevnih comuterjev z individualnimi hišami in službo na razdalji 40-60km v eno smer. pri takih vsej za zdej še ni treba kakšnih besnih posegov v proizvodnjo elektrike in infrastrukturo omrežja.
sporočil: 3.087
[drugmirko]
> []
> Pač, zame je Teslina delnica dokaz, da ameriški kapitalizem živi na čisti špekulaciji, ki nima nobene osnove v poslovnih učbenikih.
>
> Seveda bodo zaljubljenci v vsemogočnost USA trdili nasprotno in da ubogi by the book ne razumemo vseh dimenzij, ampak... vsako tele naj ima svoje vesele.
>
> S tem zapisom ne zanikam Muskove poslovne genialnosti in Tesline tehnične naprednosti oz. prodornosti... le cena delnice bolj odraža samo Muskovo poslovno genialnost in špekulacijo velikega kapitala, ki že stoji za to zgodbo.
>
> (Filozofija: Ljudje kupite hitro Teslo - da je ne zmanjka - in pomagajte mami Naravi ter Greti, da se osvobodimo težkih okovov smoga. Aka new age zavest. Še Peter Novak ji skor verjame.)
a nisi gledal (al pa bral) Mametovega Glengarry Glen Ross-a, v katerem nepremičniski brokerji investitorjem na vse načine probajo prodat (bolj ali manj ničvredne) parcele in tekmujejo med sabo, kdo bo izpolnu cilj ali izgubu službo... tam eden od njih v kratkem stavku povzame bistvo "gonila" ameriškega kapitalizma... "there is a sucker born every minute"! :P :))
sej ne, da mislim, da je tako hudo, se pa lepo naveže na tisto tvoje o špekulaciji ;)
> (BEV pa so najboljša vozila za mestni prevoz: dolgoročno boljš eko in ekonom učinek na stop and go vožnjo kot pa pri drugih motorno gnanih. Sicer bi rad videl tudi naložbe v javni promet za večja mesta, pri nas še posebej za Lj... da se jo prometno razbremeni.)
bi se za BEV v tem trenutku strinjal... vsej dokler so BEV vozila v bistvu "vozila na premog" :P... jaz bi dodal še primestni promet dnevnih comuterjev z individualnimi hišami in službo na razdalji 40-60km v eno smer. pri takih vsej za zdej še ni treba kakšnih besnih posegov v proizvodnjo elektrike in infrastrukturo omrežja.
Drug Mirko, pazi metak! :)
Ok, električarji niso avti na premog. Sploh pri nas ne.
Za Muska je jasno, da je genijalni pravljičar, ki zna pridno molzt investitorje, njemu pa v nobenem slučaju ne bo slabega, sebi in svoji familiji bo lepo napolnil žepe. To se lepo vidi, kako primerke iz svoje familije nastavlja okrog po upravnih in nadzornih odborih. Recimo kuharji vodijo nadzirajo tehnološka podjetja in podobno.
Ampak OK, generalno gledano, pa ima model jajca. Razmišlja nekonvencionalno, ne na način kako stvari so, ampak kako bi morale biti.
In ja, idealen avto je električen, vozi sam in je skorajda brez vzdrževanja. In on v teh smereh realno dela. Je prvi avto proizvajalec, ki nima strogo zapovedanega servisiranja, da bi oni upoštevali garancijo. Tesla Model 3 ima po novem samo priporočila glede vzdrževanja, pa še ta so minimalna. V ozadju tudi vemo, da se pri Tesli dela na bateriji za milijon milj. Torej končni cilj je, da kupiš avto in ga imaš. Tako kot likalnik. Ne pa da te molzejo nonstop z menjavami olja, filtrov, hladilnih tekočin, menjalniških tekočin, tekočin za šipe pucat, vse seveda po zlatarskih cenah.
sporočil: 1.301
:))
fala, Slavk...eee... ogo, spasio si mi život :D :P
no, razen v franciji in norveškem v bistvu so "na premog". oziroma, so na "kurjenje nečesa vnetljivega", vsej v pretežnem delu, sej so za nivo evrope podatki da je iz "gorljivih goriv" pridobljeno 50% elektrike, iz nuklearne 25%, ostalo pa hidro drugi obnovljivi viri... in če nisi glih na omrežju "jedrske" francije al pa "hidro" norveške, se ti procenti "CO2-jastega" povečajo...
in da, Musk je vizionar. mogoče mestoma malo preveč "mesijanski", pa vseeno. tudi to, da iz avtomobilov (ki so stoletje in več bli "predmet poželenja", "statusa" in podobne "romantike") dela nekaj med "apliancem" in "aplikacijo", je res... če sem malo žleht, so mi tud vsi njegovi avtomobili ki sem jih mel priliko videt od blizu in "prdnit v njihov zic" (če izvzameš fakat fascinanten pospešek) pustili en tak.."mikrovalovka" filing ne-navdušenja..
nisem pa glih prepričan -čeprav so stroški rednega vzdrževanja ene 3x nižji kot pri ICE avtu- da se tud pri tej vrsti pogona ne bo našlo načinov za "pristavit lonček"... od države, do proizvajalcev samih in "vzdrževalnih služb". na koncu koncev, večje kot so baterije, bl komplicirani sklopi elektronike, hlajenja, polnjenja, regeneracije, ipd. so v njih..
pa tudi nič kaj lepih in prijaznih besed nisem mel prilike brat izpod prstov jeznih lastnikov tesel, ki so imeli kakšno popravilo... tud klepanje malo zvitega pleha je znalo "položit na hrbet"... evo ti enega ;):
forums.tesla.com/for...y-repair-1
..je pa res faj, da si lahko avto "nadgradiš po luftu", kot kak mobitel al pa tablco :P... no, vsej zdej, ko je to (še) zastojn... :)
fala, Slavk...eee... ogo, spasio si mi život :D :P
no, razen v franciji in norveškem v bistvu so "na premog". oziroma, so na "kurjenje nečesa vnetljivega", vsej v pretežnem delu, sej so za nivo evrope podatki da je iz "gorljivih goriv" pridobljeno 50% elektrike, iz nuklearne 25%, ostalo pa hidro drugi obnovljivi viri... in če nisi glih na omrežju "jedrske" francije al pa "hidro" norveške, se ti procenti "CO2-jastega" povečajo...
in da, Musk je vizionar. mogoče mestoma malo preveč "mesijanski", pa vseeno. tudi to, da iz avtomobilov (ki so stoletje in več bli "predmet poželenja", "statusa" in podobne "romantike") dela nekaj med "apliancem" in "aplikacijo", je res... če sem malo žleht, so mi tud vsi njegovi avtomobili ki sem jih mel priliko videt od blizu in "prdnit v njihov zic" (če izvzameš fakat fascinanten pospešek) pustili en tak.."mikrovalovka" filing ne-navdušenja..
nisem pa glih prepričan -čeprav so stroški rednega vzdrževanja ene 3x nižji kot pri ICE avtu- da se tud pri tej vrsti pogona ne bo našlo načinov za "pristavit lonček"... od države, do proizvajalcev samih in "vzdrževalnih služb". na koncu koncev, večje kot so baterije, bl komplicirani sklopi elektronike, hlajenja, polnjenja, regeneracije, ipd. so v njih..
pa tudi nič kaj lepih in prijaznih besed nisem mel prilike brat izpod prstov jeznih lastnikov tesel, ki so imeli kakšno popravilo... tud klepanje malo zvitega pleha je znalo "položit na hrbet"... evo ti enega ;):
forums.tesla.com/for...y-repair-1
..je pa res faj, da si lahko avto "nadgradiš po luftu", kot kak mobitel al pa tablco :P... no, vsej zdej, ko je to (še) zastojn... :)
sporočil: 32.211
[drugmirko]... čuj, ampak če si lahko avto "nadgradiš po luftu" kar ti sam, ti ga enako poceni lahko "nadgradi" tudi kakšen heker z nenavadnim smislom za humor ... alzo, ne bi jaz bil preveč navdušen nad vsem, kar med ljudi pride po luftu, pa to ne rabi biti glih koronavirus ...
:))
fala, Slavk...eee... ogo, spasio si mi život :D :P
no, razen v franciji in norveškem v bistvu so "na premog". oziroma, so na "kurjenje nečesa vnetljivega", vsej v pretežnem delu, sej so za nivo evrope podatki da je iz "gorljivih goriv" pridobljeno 50% elektrike, iz nuklearne 25%, ostalo pa hidro drugi obnovljivi viri... in če nisi glih na omrežju "jedrske" francije al pa "hidro" norveške, se ti procenti "CO2-jastega" povečajo...
in da, Musk je vizionar. mogoče mestoma malo preveč "mesijanski", pa vseeno. tudi to, da iz avtomobilov (ki so stoletje in več bli "predmet poželenja", "statusa" in podobne "romantike") dela nekaj med "apliancem" in "aplikacijo", je res... če sem malo žleht, so mi tud vsi njegovi avtomobili ki sem jih mel priliko videt od blizu in "prdnit v njihov zic" (če izvzameš fakat fascinanten pospešek) pustili en tak.."mikrovalovka" filing ne-navdušenja..
nisem pa glih prepričan -čeprav so stroški rednega vzdrževanja ene 3x nižji kot pri ICE avtu- da se tud pri tej vrsti pogona ne bo našlo načinov za "pristavit lonček"... od države, do proizvajalcev samih in "vzdrževalnih služb". na koncu koncev, večje kot so baterije, bl komplicirani sklopi elektronike, hlajenja, polnjenja, regeneracije, ipd. so v njih..
pa tudi nič kaj lepih in prijaznih besed nisem mel prilike brat izpod prstov jeznih lastnikov tesel, ki so imeli kakšno popravilo... tud klepanje malo zvitega pleha je znalo "položit na hrbet"... evo ti enega ;):
forums.tesla.com/for...y-repair-1
..je pa res faj, da si lahko avto "nadgradiš po luftu", kot kak mobitel al pa tablco :P... no, vsej zdej, ko je to (še) zastojn... :)
sporočil: 2.264
TSLA je seveda prenapihnjena, samo dejstvo je, da so Tesle iPhone X
ostali EV pa Nokie 5110.
sporočil: 1.301
[najobj]eh, lej ga... ti pa tudi kr vse kozarce vidiš napol prazne ;)... dej rajši pomisli, da se bo mogoče -tekovinam naše piratizacijske folklore primerno- dalo shekat in odklenit vse velebne in nad*ebačke funkcije avta, za katerih odklepanje bi ti proizvajalci hteli spulit "pare ljute"... :)))
... čuj, ampak če si lahko avto "nadgradiš po luftu" kar ti sam, ti ga enako poceni lahko "nadgradi" tudi kakšen heker z nenavadnim smislom za humor ... alzo, ne bi jaz bil preveč navdušen nad vsem, kar med ljudi pride po luftu, pa to ne rabi biti glih koronavirus ...
btw. ne sam nadobudni hecarji z laptopom, tudi kakšen predstavnik "represivnih organov", ki si bo, kot radi rečejo, "po lastni presoji" zamislil, da je treba...
sporočil: 1.301
[dz1975]no, ja... ni tako grozno... tesla ma predvsem pri softverju (avtonomna vožnja, battery managment, data&ifotainment bedarije na mega tv-ju...) res konkretno prednost. dvomim pa, da je tako prekleto nedosegljiva. če se električnih vozil lotijo resno, jih po moje veliki evropski in azijski proizvajalci lahko dohitijo prej (še posebej, če začnejo sodelovat), kot pa bo tesli ratalo spravit kvaliteto izdelave "hardwerja" na nivo tega kar danes najdemo v kabini kakšnega...paaa, niti ni treba reč "premiumskega tria fantastikus in pripadajoče azijske falange", že to kar najdemo v recimo novem 508 bo zadost...
TSLA je seveda prenapihnjena, samo dejstvo je, da so Tesle iPhone X ostali EV pa Nokie 5110.
sporočil: 32.211
Zadnja sprememba: najobj 30.04.2020 19:45
[drugmirko]
> [najobj]
> ... čuj, ampak če si lahko avto "nadgradiš po luftu" kar ti sam, ti ga enako poceni lahko "nadgradi" tudi kakšen heker z nenavadnim smislom za humor ... alzo, ne bi jaz bil preveč navdušen nad vsem, kar med ljudi pride po luftu, pa to ne rabi biti glih koronavirus ...
eh, lej ga... ti pa tudi kr vse kozarce vidiš napol prazne ;)... dej rajši pomisli, da se bo mogoče -tekovinam naše piratizacijske folklore primerno- dalo shekat in odklenit vse velebne in nad*ebačke funkcije avta, za katerih odklepanje bi ti proizvajalci hteli spulit "pare ljute"... :)))... čuj, to je profesionalna deformacija, ker kozarec lažje izpraznim, kot pa ga napolnim ...
btw. ne sam nadobudni hecarji z laptopom, tudi kakšen predstavnik "represivnih organov", ki si bo, kot radi rečejo, "po lastni presoji" zamislil, da je treba...
P.S.: jaz sem "stara šola" in imam še pri mojem "navadnem" avtu skoraj vse nadjebačke funkcije izklopljene, ker se boljše počutim, če imam avto pod kontrolo jaz, kot pa da ima avto pod kontrolo mene ...
sporočil: 1.623
Ne vem kaj se toliko prcite okrog EV..
Pac spadate v razred nimam, ne rabim, nocem.. Meni za CO2 in premogove izpuste mojega bodocega EV malo briga., Bo pa fajn tistih 500+ elektricnih konjicev peljati na sprehod..
Pac spadate v razred nimam, ne rabim, nocem.. Meni za CO2 in premogove izpuste mojega bodocega EV malo briga., Bo pa fajn tistih 500+ elektricnih konjicev peljati na sprehod..
sporočil: 934
[moon]pošteno povedano. torej je na dlani kar nekateri trdimo, da so subvencije škodljive in nepravične. torej plačajte si sami svoje igračke in ne bomo več "prcali".
Ne vem kaj se toliko prcite okrog EV..
Pac spadate v razred nimam, ne rabim, nocem.. Meni za CO2 in premogove izpuste mojega bodocega EV malo briga., Bo pa fajn tistih 500+ elektricnih konjicev peljati na sprehod..
sporočil: 1.301
[najobj]:) sej jaz tudi.
... čuj, to je profesionalna deformacija, ker kozarec lažje izpraznim, kot pa ga napolnim ...
P.S.: jaz sem "stara šola" in imam še pri mojem "navadnem" avtu skoraj vse nadjebačke funkcije izklopljene, ker se boljše počutim, če imam avto pod kontrolo jaz, kot pa da ima avto pod kontrolo mene ...
ne vem, če je od vsega tega "varnostno-asistenčnega sr*nja", ki se je skozi leta namnožilo v avtomobilih res koristnih 5 stvari... že nedvomno koristen ESP na nek način škodi, ker po moje 97% voznikov brez njega niti ne zmore več obvladat in "ulovit" avta v kritični situaciji (vsej jaz zase nisem več prepričan, ker je bil moj zadnji avto brez tega AX, dolga desetletja nazaj)... da o poplavi infotainment glupostih niti ne govorimo! evo, dotična firma ki je povod za debato, se je nedolgo nazaj hvalila, da je v svoje avte na tisti televizor na armaturi dodala dostop do netflixa in youtuba... evo, glih to človek nujno rabi v avtu!
je pa res, da mi spadamo med "grumpy old farts" počasi že zarad let, ne sam zarad pogleda na to kaj mora "oseba, ki sedi za volanom" znat in med vožnjo počet, da se ji lahko reče "voznik"... :P :))
sporočil: 1.301
[moon]hja, jaz bi v tem momentu spadal v razred "ne vidim glih smisla". pa ne v "avtomobilih z gnanih z elektromotorjem" kot takih... elektromotor je s svojimi lastnostmi za avto "mila majka"! in, čist iskreno, meni bi blo za moje trenutne potrebe čist zadost tistih 130 konjev v kakšnem e208....
Ne vem kaj se toliko prcite okrog EV..
Pac spadate v razred nimam, ne rabim, nocem.. Meni za CO2 in premogove izpuste mojega bodocega EV malo briga., Bo pa fajn tistih 500+ elektricnih konjicev peljati na sprehod..
ampak, ker si glih omenu tistih 500+ električnih konjev ti bom, brez vsega ostalega okrog česar se v temah o električnih avtih običajno in upravičeno "lomijo kopja", svoj najbolj bazični dvom v smisel trenutno prevladujočega tipa EV "pojasnil" s sledečim vprašanjem: ali v besedni zvezi "2.5 tonska formula 1" začutiš kak oksimoron? :P ;)
sporočil: 32.211
Zadnja sprememba: najobj 01.05.2020 14:04
[moon]... čuj, zaradi mene lahko napredna tesla v svojih naprednih Teslah med vožnjo za volanom gledate filme in brskate po internetu, samo prej mi javite, kje se vozite, da se vam bom lahko še pravi cajt izognil ...
Ne vem kaj se toliko prcite okrog EV..
Pac spadate v razred nimam, ne rabim, nocem.. Meni za CO2 in premogove izpuste mojega bodocega EV malo briga., Bo pa fajn tistih 500+ elektricnih konjicev peljati na sprehod..
Strani: 1