Zasebnost

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Koliko vas bo stal novi volkswagen golf?

Strani: 1

anon-50554 sporočil: 214
[#2817563] 19.02.20 11:14
Odgovori   +    4
Trije razlogi za dvig cen Prvi je vsekakor skok cen avtomobilov na trgu, k čemur je pripomogel tudi novi merilni cikel WLTP, ki je zahteval tehnične prilagoditve in višje davke, saj novi cikel pač prikazuje večje izpuste. Drugi razlog je sodobnejša tehnika, od delne digitalizacije, čistejših (tudi dizelskih) motorjev, bogatejše serijske opreme do večje varnosti. Tretji razlog za veliko razliko v ceni med golfom VIII in golfom VII pa je običajen prepad med starim modelom, ki si prodajo utira s popusti, in novim, ki jih na začetku življenjske poti ne potrebuje. Tako je pri golfu in tako je pri tekmecih, spomnimo le na velik skok cene pri novem fordu focusu.
Če bi razliko 5 jurjev evrov malo podrobneje razdelili, bi zgledala takole: stroški novega merjenja 1 evro, stroški višjega davka 100 evrov, stroški boljše opreme in digitalizacije: 1000 evrov, ostalo (3899 pa pade na tretjo točko. Zanimivo, da je v tekstu našteto v obrnjenem vrstem redu, kot znaša višina zneska. :)

Sicer pa je glavni razlog jasno napisan: dvig povpraševanja, in tu WLTP nima nikakršne veze. Samo zavajanje raje, da je oblast kriva...

o.
anon-317971 sporočil: 768
[#2817573] 19.02.20 12:03 · odgovor na: anon-50554 (#2817563)
Odgovori   +    5
To sporočilo je izbrisal avtor (14.09.2020 22:55)
milos9 sporočil: 1.049
[#2817576] 19.02.20 12:06 · odgovor na: anon-50554 (#2817563)
Odgovori   +    5
Dvig povpraševanja nikakor ni razlog za dvig cen.

Povpraševanje po avtomobilih v klasičnih razredih namreč pada že nekaj let, na drugi strani se povečuje prodaja SUV modelov. O tem smo že večkrat pisali.

Tako bo tudi pri novem golfu, prodajni cilji so skromnejši kot pri golfu VI in VII.

LpM
Marburg sporočil: 249
[#2817577] 19.02.20 12:09
Odgovori   +    4
Je prvotna verzija Dieselgate 1.0 nadgrajena na Dieselgate 2.0, ali so ostali pri prejsnji/prvotni??
anon-351779 sporočil: 5.775
[#2817579] 19.02.20 12:19
Odgovori   +    10
Pravi raslogi:
- Butalci se vedno verjamejo v "Cerkev Sv. nemskega pleha".
- Destine miljard kazni zaradi goljufanja pa verdarne NE bo pokril VW!?
Vsaka primerjava s cenami bistveno vecjih/boljsih US avtomobilov te sparvi v slabo voljo za cel dan.

Ajde sef odgovori: KAKOO je lahko tale polovica avtomobila drazja od novega Mustanga ali Chryselrja 300 osnovni model v US. K A K O?

PS Mene NOBEN nemski avto ne bo nikoli vec stal NIC.
anon-351779 sporočil: 5.775
[#2817587] 19.02.20 12:30 · odgovor na: (#2817580)
Odgovori   +    5
Ma dobri nateguni, toda RAJA ki to se vedno kupuje ??????
Jaz NIMAM nobene znamke. Ko kupujem gledam, parkrat spremenim kaj, nato na forume s podatki kako se avto obnasa, nato nekajmesecno cakanje da se pojavi ta prav rabljen in nakup. Nikoli do sedaj se nisem bil razocaran. Prihranki pa v desettisocih.

Prijatelj iz US, poslovnez ki je nekaj casa zivel tu, je rekel: zame je avto sredstvo transporta od A do B. NE razumem domorodcev ki se zapufajo cez glavo za nov avto, ki ga potem prekmalu prodajo in SPET kupijo novega.
Vozil je skodo, hisa pa ni da ni: klubska soba 100m2 s filmskim platnom, hisni server,itd.
milos9 sporočil: 1.049
[#2817588] 19.02.20 12:32 · odgovor na: anon-351779 (#2817579)
Odgovori   +    2
Zakaj so avti v Evropi dražji kot v ZDA?

Po mojem vedenju gre takole:

- Davki. V ZDA so ti nižji, v povprečju med 6 in 7 %, v Sloveniji pa denimo 22 % DDV, pred tem (na nabavno ceno) pa si v tvojem komentarju omenjeni mustang prisluži še 28 % (CO2) + 16 % (prostornina nad 4.000 ccm) dodatnega davka.

- Američani objavljajo cene brez davka, v Evropi se ve, z davki.

- Če pogledaš Teslo, ceno zgolj fiktivno znižujejo tudi prihranki, ki jih skozi leta uporabe ustvariš s cenejšo energijo. To je seveda netransparentno.

- Nižje cene na trgu, cenejša košarica s katero se primerjajo vse znamke, z določenim odstopanjem v plus ali minus. Sicer še vedno drži, da so avti tudi pred davku v ZDA cenejši kot v Evropi. A ne toliko, kot piše cenik.

- Stroški razvoja klasičnega petlitrskega V8 motorja so brez dvoma manjši kot pri 1.5 litrskem turbo bencinarju z 48 voltno električno arhitekturo, izklapljanjem valjev... Mazdin inženir mi je pred leti pojasnil, da jih dvolitrski bencinar sky-active G stane manj kot trivaljni litrski turbo motor.

- Do neke mere cenejši materiali v kabini in še kje - primer VW jetta izdelana v Mehiki v primerjavi s takratnim golfom.

LpM
anon-50554 sporočil: 214
[#2817591] 19.02.20 12:40 · odgovor na: milos9 (#2817576)
Odgovori   +    2
[milos9]
Dvig povpraševanja nikakor ni razlog za dvig cen.
Povpraševanje po avtomobilih v klasičnih razredih namreč pada že nekaj let, na drugi strani se povečuje prodaja SUV modelov. O tem smo že večkrat pisali.
Vse lepo in prav Miloš, ampak mogoče v tvojem fohu "povpraševanje" pomeni nekaj drugega, kot na področju ekonomije. Dobavni roki za avtomobile so po mojih informacijah že nekaj let približujejo šestim mesecm, cene pa rastejo. To je šolski znak, da ponudba ne dosega povpraševanja. V času hiperprodukcije je zelo neverjetno, da je ponudba padla še bolj kot je povpraševanje (in to zadnjih nekaj let). Kup izgovorov se lahko najde, ampak dvig cene je edina logična poteza, ki jo lahko proizvajalec v takem položaju potegne in VW je storil edino pravilno. Nepravilno je mrzlično iskanje drugih krivcev.

o.
milos9 sporočil: 1.049
[#2817594] 19.02.20 12:47 · odgovor na: anon-50554 (#2817591)
Odgovori   +    0
Ne gre za iskanje krivcev ali izgovorov, ampak pojasnila zakaj se avtomobili dražijo. Je pa tudi res, da je proizvodnja danes bolj smiselno prilagojena kot v času krize, ko so proizvajalci presežke reševali z nižjimi cenami, to pa jih je na dolgi rok preveč stalo.
philips sporočil: 6.715
[#2817596] 19.02.20 12:56 · odgovor na: anon-50554 (#2817591)
Odgovori   +    4
[orbita]
> [milos9]
> Dvig povpraševanja nikakor ni razlog za dvig cen.
> Povpraševanje po avtomobilih v klasičnih razredih namreč pada že nekaj let, na drugi strani se povečuje prodaja SUV modelov. O tem smo že večkrat pisali.

Vse lepo in prav Miloš, ampak mogoče v tvojem fohu "povpraševanje" pomeni nekaj drugega, kot na področju ekonomije. Dobavni roki za avtomobile so po mojih informacijah že nekaj let približujejo šestim mesecm, cene pa rastejo. To je šolski znak, da ponudba ne dosega povpraševanja.
(Skoraj) vsak avto se zdaj dela za znanega kupca. Na tekočem traku se točno ve za katerega Janeza Novaka se avto sestavlja in tudi deli so naročeni za točno znan avto. Zato taki dobavni roki.
sonce1313 sporočil: 376
[#2817599] 19.02.20 13:06
Odgovori   +    0
malo velika razlika med bencinom in dislom, so pa tako že dražji ali blizu BEV, odvisno tudi od letnih km
anon-50554 sporočil: 214
[#2817604] 19.02.20 13:21 · odgovor na: philips (#2817596)
Odgovori   +    0
(Skoraj) vsak avto se zdaj dela za znanega kupca. Na tekočem traku se točno ve za katerega Janeza Novaka se avto sestavlja in tudi deli so naročeni za točno znan avto. Zato taki dobavni roki.
A to ti resno?! :)

6 mesecev, da se sestavi avto?! Al še vedno verjameš, da se naročilo začne v rudniku železa?!

Sam sem avto prevzel po mesecu in pol, pa je bil tako unikaten, da takega v Sloveniji še niso prodali.

o.
milos9 sporočil: 1.049
[#2817605] 19.02.20 13:22 · odgovor na: sonce1313 (#2817599)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: milos9 19.02.2020 13:23
Razlog je tudi v opremi. Bencinar 1.0 TSI ima le osnovno (golf), osnovni dizel pa srednjo opremo (life). Morda bosta motorja kasneje na voljo tudi z enakim opremskim paketom, potem bo primerjava lažja.
philips sporočil: 6.715
[#2817609] 19.02.20 13:25 · odgovor na: anon-50554 (#2817604)
Odgovori   +    1
[orbita]
> (Skoraj) vsak avto se zdaj dela za znanega kupca. Na tekočem traku se točno ve za katerega Janeza Novaka se avto sestavlja in tudi deli so naročeni za točno znan avto. Zato taki dobavni roki.

A to ti resno?! :)

6 mesecev, da se sestavi avto?! Al še vedno verjameš, da se naročilo začne v rudniku železa?!

Sam sem avto prevzel po mesecu in pol, pa je bil tako unikaten, da takega v Sloveniji še niso prodali.

o.
Glede tega da se točno ve za keterega Novaka ali Mullerja se avto dela sem čisto resen... Glede 6 mesecev pa ne vem. Gotovo pa velika avtomobilov ni narejenih na zalogo.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2817615] 19.02.20 13:49
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-317028 19.02.2020 13:51
Golf stane 20 tisočakov, ob hišnem financiranju je tisočak popusta, torej stane 19 tisočakov. Kaj to pomeni? Plačaš 20 tisočakov in odpelješ avto, če ga vzameš na lizing te avto res stane 19 tisočakov, z obrestmi lizinga pa 21 lahko tudi 22 lahko tudi 23 tisočakov npr. če ga vzameš na 8 let, vseh 8 let mora biti polno kasko zavarovan...Ima kdo natančne izračune?
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2817616] 19.02.20 13:50 · odgovor na: philips (#2817609)
Odgovori   +    0
[philips]
> [orbita]
> > (Skoraj) vsak avto se zdaj dela za znanega kupca. Na tekočem traku se točno ve za katerega Janeza Novaka se avto sestavlja in tudi deli so naročeni za točno znan avto. Zato taki dobavni roki.
>
> A to ti resno?! :)
>
> 6 mesecev, da se sestavi avto?! Al še vedno verjameš, da se naročilo začne v rudniku železa?!
>
> Sam sem avto prevzel po mesecu in pol, pa je bil tako unikaten, da takega v Sloveniji še niso prodali.

>
> o.

Glede tega da se točno ve za keterega Novaka ali Mullerja se avto dela sem čisto resen... Glede 6 mesecev pa ne vem. Gotovo pa velika avtomobilov ni narejenih na zalogo.
Renault je v devetdesetih prvi v Sloveniji ponudil avto po meri kupca in takrat povozil konkurenco, ki tega vsaj v Sloveniji ni nudila. Zato so se za enak korak odločili tudi drugi ponudniki avtomobilov.
Klepec sporočil: 844
[#2817617] 19.02.20 13:51
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: Klepec 19.02.2020 13:51
Glede na to, da motorje z notranjim zgorevanjem tepejo izpuhi, električne avtomobile pa omejitve distribucijskega omrežja pri polnjenju se sprašujem, zakaj razvoj ne gre v gorivne celice na bencin in diesel. Take celice nimajo sajastih izpustov, obenem pa nimajo težav s premajhno gostoto energenta ali problemov pri polnjenju. Tehnologija je zunaj, zakaj je nihče implementira?!
spiderman sporočil: 1.741
[#2817630] 19.02.20 14:21 · odgovor na: anon-317028 (#2817615)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: spiderman 19.02.2020 14:23
[FIN-311684]
Golf stane 20 tisočakov, ob hišnem financiranju je tisočak popusta, torej stane 19 tisočakov. Kaj to pomeni? Plačaš 20 tisočakov in odpelješ avto, če ga vzameš na lizing te avto res stane 19 tisočakov, z obrestmi lizinga pa 21 lahko tudi 22 lahko tudi 23 tisočakov npr. če ga vzameš na 8 let, vseh 8 let mora biti polno kasko zavarovan...Ima kdo natančne izračune?
Običajno je to tako "naštelano", da pri najkrajšem obdobju "hišnega" financiranja - mislim, da je to 36 mesecev - skupaj z obrestmi v 36-ih obrokih plačaš ca. 19.800 EUR.
Da torej kao "prišparaš" kakšnih 200 EUR.
.
ZKP (zdrava kmečka pamet) tukaj odpove.
milos9 sporočil: 1.049
[#2817631] 19.02.20 14:26 · odgovor na: spiderman (#2817630)
Odgovori   +    2
[spiderman]
> [FIN-311684]
> Golf stane 20 tisočakov, ob hišnem financiranju je tisočak popusta, torej stane 19 tisočakov. Kaj to pomeni? Plačaš 20 tisočakov in odpelješ avto, če ga vzameš na lizing te avto res stane 19 tisočakov, z obrestmi lizinga pa 21 lahko tudi 22 lahko tudi 23 tisočakov npr. če ga vzameš na 8 let, vseh 8 let mora biti polno kasko zavarovan...Ima kdo natančne izračune?

Običajno je to tako "naštelano", da pri najkrajšem obdobju "hišnega" financiranja - mislim, da je to 36 mesecev - skupaj z obrestmi v 36-ih obrokih plačaš ca. 19.800 EUR.
Da torej kao "prišparaš" kakšnih 200 EUR.
.
ZKP (zdrava kmečka pamet) tukaj odpove.

Tu so še stroški zavarovanja in odobritve...
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2817633] 19.02.20 14:38 · odgovor na: milos9 (#2817631)
Odgovori   +    1
[milos9]
> [spiderman]
> > [FIN-311684]
> > Golf stane 20 tisočakov, ob hišnem financiranju je tisočak popusta, torej stane 19 tisočakov. Kaj to pomeni? Plačaš 20 tisočakov in odpelješ avto, če ga vzameš na lizing te avto res stane 19 tisočakov, z obrestmi lizinga pa 21 lahko tudi 22 lahko tudi 23 tisočakov npr. če ga vzameš na 8 let, vseh 8 let mora biti polno kasko zavarovan...Ima kdo natančne izračune?
>
> Običajno je to tako "naštelano", da pri najkrajšem obdobju "hišnega" financiranja - mislim, da je to 36 mesecev - skupaj z obrestmi v 36-ih obrokih plačaš ca. 19.800 EUR.
> Da torej kao "prišparaš" kakšnih 200 EUR.
> .
> ZKP (zdrava kmečka pamet) tukaj odpove.


Tu so še stroški zavarovanja in odobritve...
Vsak si izbere opcijo, ki mu najbolj ustreza, pomembno je le, da se kupcu pošteno predstavijo vsi izračuni.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2817660] 19.02.20 16:59 · odgovor na: anon-50554 (#2817604)
Odgovori   +    1
[orbita]
> (Skoraj) vsak avto se zdaj dela za znanega kupca. Na tekočem traku se točno ve za katerega Janeza Novaka se avto sestavlja in tudi deli so naročeni za točno znan avto. Zato taki dobavni roki.

A to ti resno?! :)

6 mesecev, da se sestavi avto?! Al še vedno verjameš, da se naročilo začne v rudniku železa?!

Sam sem avto prevzel po mesecu in pol, pa je bil tako unikaten, da takega v Sloveniji še niso prodali.

o.
A je pink bmw? Morda so belega prebarvali, to se da zmenit v tednu dni :-)
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2817705] 20.02.20 07:15 · odgovor na: anon-50554 (#2817563)
Odgovori   +    2
[orbita]
> Trije razlogi za dvig cen Prvi je vsekakor skok cen avtomobilov na trgu, k čemur je pripomogel tudi novi merilni cikel WLTP, ki je zahteval tehnične prilagoditve in višje davke, saj novi cikel pač prikazuje večje izpuste. Drugi razlog je sodobnejša tehnika, od delne digitalizacije, čistejših (tudi dizelskih) motorjev, bogatejše serijske opreme do večje varnosti. Tretji razlog za veliko razliko v ceni med golfom VIII in golfom VII pa je običajen prepad med starim modelom, ki si prodajo utira s popusti, in novim, ki jih na začetku življenjske poti ne potrebuje. Tako je pri golfu in tako je pri tekmecih, spomnimo le na velik skok cene pri novem fordu focusu.

Če bi razliko 5 jurjev evrov malo podrobneje razdelili, bi zgledala takole: stroški novega merjenja 1 evro, stroški višjega davka 100 evrov, stroški boljše opreme in digitalizacije: 1000 evrov, ostalo (3899 pa pade na tretjo točko. Zanimivo, da je v tekstu našteto v obrnjenem vrstem redu, kot znaša višina zneska. :)

Sicer pa je glavni razlog jasno napisan: dvig povpraševanja, in tu WLTP nima nikakršne veze. Samo zavajanje raje, da je oblast kriva...

o.
Milijarde, ki so jih morali izplačati za kazni zaradi goljufanja in odškodnin, ki jih bodo še morali, je treba dobiti nekje nazaj notri. Pri kupcih novih avtov, očitno.
anon-317971 sporočil: 768
[#2817747] 20.02.20 11:40 · odgovor na: (#2817650)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (14.09.2020 22:56)
philips sporočil: 6.715
[#2817749] 20.02.20 11:45 · odgovor na: anon-317971 (#2817747)
Odgovori   +    0
[FIN-209516]
> [rename]
> > [orbita]
> > > (Skoraj) vsak avto se zdaj dela za znanega kupca. Na tekočem traku se točno ve za katerega Janeza Novaka se avto sestavlja in tudi deli so naročeni za točno znan avto. Zato taki dobavni roki.
> >
> > A to ti resno?! :)
> >
> > 6 mesecev, da se sestavi avto?! Al še vedno verjameš, da se naročilo začne v rudniku železa?!
> >
> > Sam sem avto prevzel po mesecu in pol, pa je bil tako unikaten, da takega v Sloveniji še niso prodali.
> >
> > o.
>
> Ne vem kakšen avto imaš, ampak večina se jih proizvaja v linijah.
> Posamezne države-uvozniki sporočajo svoje okvirne plane prodaje in temu primerno potem pripravijo linije...poenostavljeno: toliko rdečih, toliko modrih, avtomatik, ročni menjalnik, mašina taka in drugačna... in potem se linije nastavijo in se proizvodnja začne.
> "Vmes" ne moreš naročiti še enega belega s šibedahom in s kompletom za kadilce, ker enostavno tega ne požre proizvodni proces.
>
> Lahko pa imaš srečo in potem izbiraš med viški naročil (če se ve, da so trije že prodani, dva pa še za v salon), ampak potem se moraš prilagoditi opremi, kakršna je.
>
> Tako približno to poteka... z niansami med proizvajalci in prodajalci, odvisno od tega, kako se kdo angažira.
>
> V teh 6 mesecev je pa vključena tudi logistika... in če je proizvodnja v Južni Afriki ali v Španiji...
>
> Kar pa mi je poznanih prodajalcev, imajo kar vsi dobavni rok 6 mesecev, če si izmisliš avto, kot ga ni na traku, oziroma med prostimi v sistemu.
> Sem kupil kar precej vozil... imel primer, ko mi je našteval, kaj je na traku in bo na voljo čez 14 dni...

Mislimi da so časi, ko so proizvajalci po vrsti delali 100 rdečih, 100 črnih in 500 srebrnih že davno minili. Vsaj za BMW vem, da imajo že več kot desetletje na isti liniji po opremi zelo različne avte, tako glede motorja, kot tudi barve, menjalnika in vseh ostalih opcij.
www.youtube.com/watc...ifzkz3CB4Y
V Revozu se avto sestavi za točno znanega kupca (morda je kdaj kaka izjema).
anon-317971 sporočil: 768
[#2817775] 20.02.20 13:31 · odgovor na: (#2817753)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (14.09.2020 22:56)
MilanNovak sporočil: 30
[#2817814] 20.02.20 16:05
Odgovori   +    1
Golfi so že od nekdaj najdražji avtomobili v spodnjem, srednjem razredu in včasih pomislimo, da že pretiravajo, kvaliteta pa le ni tako zelo posebna, da bi odstopala od Korejcev ali Japoncev po ceni in sicer.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2818021] 22.02.20 06:49 · odgovor na: MilanNovak (#2817814)
Odgovori   +    1
Seveda kvaliteta ni enaka kot pri japoncih in korejcih, ampak je precej nižja (z izjemo nissana, ki ga je renault naveze potolkla)...

Strani: 1