Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek V kaosu ne moreš blefirati

Strani: 1

rame sporočil: 958
[#2817260] 17.02.20 14:11
Odgovori   +    0
Avtorica lep realen članek.Po redu na vseh področjih se nam že močno kolca.
Če bi Slovenija delovala tako kot Adria bi bila druga Švica.
Tako dobra je bila ,da so se celo Nemci tri leta trudili ,da so jo uničili.
Prišli so z nalogo ,da jo zaprejo.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2817268] 17.02.20 14:30
Odgovori   +    5
Adrie več ni in upajmo, da je v državni lasti nikoli ne bo. Seveda, bilo je je super ko je bilo, subvencionirane ceme vozovnic in je napol prazno ali polno letalo ropotalo proti Bruslju. Tisti, ki želijo jutranje letalo naj za vozovnico pripravijo jurja ali dva in se bo zagotovo našel prevoznik. Brali smo, da je ekonomska cena vozovnice za Skopje 900 evrov, Adria pa naj bi jo tržila za 200-300 evrov, upajmo, da teh časov več ne bo.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2817273] 17.02.20 14:40 · odgovor na: rame (#2817260)
Odgovori   +    12
[rame]
Če bi Slovenija delovala tako kot Adria bi bila druga Švica.
Prej se zdi, da Slovenija ni druga Švica, ker je delovala in še vedno deluje kot Adria, kje ni nihče za nič odgovarjal in se je desetletja blefiralo ter tonilo v kaos do današnja niča.
rame sporočil: 958
[#2817279] 17.02.20 14:52 · odgovor na: anon-317028 (#2817268)
Odgovori   +    0
Gre za poteze v škodo Slovenije, jaz bi to poimenoval veleizdaja, pa če je bila namerna ali pa ne. Kako je poljski LOT, po tem ko je bil v veliko slabšem stanju kot Adria, s prestrukturiranjem in kvalitetnim menedžmentom postal ena najboljših družb v samo štirih, petih letih? Kako je lahko Air Baltic izredno uspešen ali pa Air Malta iz miniaturne države, ki ima samo deset letal? Lahko naštevam v nedogled, ni izgovorov!
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2817293] 17.02.20 15:25 · odgovor na: rame (#2817279)
Odgovori   +    10
[rame]
Gre za poteze v škodo Slovenije, jaz bi to poimenoval veleizdaja, pa če je bila namerna ali pa ne. Kako je poljski LOT, po tem ko je bil v veliko slabšem stanju kot Adria, s prestrukturiranjem in kvalitetnim menedžmentom postal ena najboljših družb v samo štirih, petih letih? Kako je lahko Air Baltic izredno uspešen ali pa Air Malta iz miniaturne države, ki ima samo deset letal? Lahko naštevam v nedogled, ni izgovorov!
Potegniva vzporednico z državno lastnino podjetij, ki v zahodnih pa tudi drugih državah funkcionira in podjetja dobro poslujejo. Tudi v teh državah imajo volitve, stranke, koalicije...Občutek je, da je za njih državna (občinska, deželna) lastnina sveta in če državno podjetje posluje v skladu s pričakovanji tudi nadzorni sveti in uprave oddelajo svoje mandate. Pri nas je državna lastnina podjetij plen. Poglejva le Šarčeva lomastenja po državnih podjetjih, ki so razkrila bedo slovenskega korporativnega upravljanja. Tega drugod očitno ni. Kaj bi bilo, če bi Šarec ustanovil novo državno Adrio? Brez heca, verjetno bi imela deset nadzornikov in pet članov uprave, namesto, da bi bila navaden d.o.o. z enim direktorjem...Mogoče bo slovenska država enkrat v prihodnosti dobra lastnica podjetij, danes v času te generacije politikov zagotovo ni, problem je, da tudi mlajša generacija politikov kot so Mesec, Kordiš...kaže enak odnos do državne lastnine. Vse je plen. Desnica se tega zaveda in naklonjeno gleda na privatizacijo državnih podjetij z javnim sektorjem vred.
anon-317971 sporočil: 768
[#2817309] 17.02.20 16:54
Odgovori   +    3
To sporočilo je izbrisal avtor (14.09.2020 23:00)
rame sporočil: 958
[#2817317] 17.02.20 17:46 · odgovor na: anon-317028 (#2817293)
Odgovori   +    0
Zakaj je Fraport, lastnik ljubljanskega letališča, v lastništvu nemške zvezne države Hessen, mesta Frankfurt in nemške vlade? Kako je mogoče, da na Zahodu države super funkcionirajo z letališči v svoji lasti, na Vzhodu pa za nas to ne velja? Povejte mi, čigave interese ščiti Fraport v Ljubljani? Nemške ali slovenske?
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2817322] 17.02.20 18:10 · odgovor na: rame (#2817317)
Odgovori   +    9
[rame]
Zakaj je Fraport, lastnik ljubljanskega letališča, v lastništvu nemške zvezne države Hessen, mesta Frankfurt in nemške vlade?...
Neverjetno, ne? Funkcionira brezhibno, kar dokazuje da podjetja v državni lasti funkcionirajo, tudi Fraport. Zakaj? Misliš da vsakič po volitvah v zvezni državi Hessen ali v Frankfurtu ali po zveznih nemških volitvah se hessenski vojvoda ali grof, frankfurtski župan in Merklova, kot slovenski Šarec (in predhodni premierji) lotijo delitve Fraportovega plena in zamenjajo člane nadzornega sveta in uprave s svojimi podporniki?
rame sporočil: 958
[#2817367] 18.02.20 08:29 · odgovor na: anon-317028 (#2817322)
Odgovori   +    1
Lepo si si odgovoril,problem je država Slovenija oziroma problem sva ti in jaz(poenostavljeno).

Strani: 1