Zasebnost

Strani: 1 2

FIN-379669 sporočil: 8.244
[#2816780] 13.02.20 21:45
Odgovori   +    9
Lepcan avto na izgled.

Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.
153 sporočil: 9.333
[#2816782] 13.02.20 21:55
Odgovori   +    4
Vse lepo in prav, a kdor kupuje vozilo premišljeno
in glede na svoje resnične potrebe in ne na vroče
sosedske zavistne vneme in/ali snobovskega značaja
poteze, bo kupil in vozil, kar mu pač najbolj znese ?

Sodražan
moon sporočil: 1.623
[#2816800] 14.02.20 06:44 · odgovor na: FIN-379669 (#2816780)
Odgovori   +    0
[]
Lepcan avto na izgled.

Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.
Se kako se bo izplacalo, ko prepovejo uporabo ICE vozil.. in to bo glede na premike v glavah ljudi kmalu.
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2816802] 14.02.20 07:13 · odgovor na: moon (#2816800)
Odgovori   +    23
[moon]
> []
> Lepcan avto na izgled.
>
> Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.

Se kako se bo izplacalo, ko prepovejo uporabo ICE vozil.. in to bo glede na premike v glavah ljudi kmalu.
Torej ni pomembno, da neka tehnika postane konkurenčna....Pač pa da konkurenco enostavno prepovemo.

Taka pamet zraste samo v zeljnatih glavah.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2816804] 14.02.20 07:45 · odgovor na: moon (#2816800)
Odgovori   +    5
[moon]
> []
> Lepcan avto na izgled.
>
> Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.

Se kako se bo izplacalo, ko prepovejo uporabo ICE vozil.. in to bo glede na premike v glavah ljudi kmalu.
BMW je ravno objavil, da ne bo opustil in bo še naprej razvijal motorje na notranje izgorevanje za svoja vozila, velja tudi za RR in Mini. Prihodnost še ni napisana, ljudje si mislijo vse mogoče, ne samo ene stvari.
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2816805] 14.02.20 07:48 · odgovor na: anon-93129 (#2816804)
Odgovori   +    0
[Mleben]
> [moon]
> > []
> > Lepcan avto na izgled.
> >
> > Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.
>
> Se kako se bo izplacalo, ko prepovejo uporabo ICE vozil.. in to bo glede na premike v glavah ljudi kmalu.

BMW je ravno objavil, da ne bo opustil in bo še naprej razvijal motorje na notranje izgorevanje za svoja vozila, velja tudi za RR in Mini. Prihodnost še ni napisana, ljudje si mislijo vse mogoče, ne samo ene stvari.

Kakšno notranje "Izgorevanje"? Za Boga milega.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2816806] 14.02.20 07:53 · odgovor na: 0513ANITO (#2816805)
Odgovori   +    1
Bencin, dizel.
7175S sporočil: 2.563
[#2816809] 14.02.20 08:07
Odgovori   +    5
Mene pa bolj jezi, da me pri močnejšem in bolje opremljenem bencinarju in dizlu hočejo posiliti z avtomatskim menjalnikom, tisti osnovni model pa si lahko nekam zataknejo, potem je pa že bolje kupiti Dacio Dusterja.Avtomatski menjalnik kar sili zasvojence s telefoni, da imajo med vožnjo v eni roki telefon, z drugo pa občasno sežejo po kavi in sendviču "to go". Samovožeča vozila so še daleč, zaradi tega bi morali avtomatske menjalnike prepovedati za vožnjo iz podeželja v Ljubljano, avtomatski menjalnik je namenjen za vožnjo po avtocesti za vsaj 150 - 200 km v eno smer kot je to v Ameriki ali Nemčiji. Pa brez zamere.
Cromartie888 sporočil: 32
[#2816810] 14.02.20 08:13
Odgovori   +    13
Kako slovenci nebi ponoreli za "malimi" 2 tonskimi SUVji, ko pa avtomobilistični novniarji ne pišejo več o ničeme drugem. Če bi danes bral revio AVTO izpred 30 let, bi mislil, da članke pišejo "raketni znanstveniki. Bilo je veliko besedo tehniki v avtu, o tehnikah vožnje, o vsem mogočem. Ampak s prihodom demokracje je v avto revijah zavladalo eno(ne)umje. Približno od takrat naprej, ko so novinarji namesto da bi kaj povedali o avtu le preštevali odlagalna mesta za plastenke, naštevali prodajne številke, o tehničnem predmetu pišejo kot ekonomisti, oziroma trobila proizvajlcev. Sčasoma so pozabili, da imajo avtomobili motorje (podatek o moči in kubaturi komaj izbrskaš, kaj thničnega je pa že preveč). O občutku vožnje nikoli nič, samo nekakšno naštevanje kot v šoli. Alinee, dolgčas, in SUV enoumje. To je hujšekot komunizem, to je kretenizem.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2816814] 14.02.20 08:27 · odgovor na: anon-93129 (#2816804)
Odgovori   +    0
[Mleben]
> [moon]
> > []
> > Lepcan avto na izgled.
> >
> > Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.
>
> Se kako se bo izplacalo, ko prepovejo uporabo ICE vozil.. in to bo glede na premike v glavah ljudi kmalu.

BMW je ravno objavil, da ne bo opustil in bo še naprej razvijal motorje na notranje izgorevanje za svoja vozila, velja tudi za RR in Mini. Prihodnost še ni napisana, ljudje si mislijo vse mogoče, ne samo ene stvari.
Še link na članek autos.yahoo.com/bmw-...01261.html
moon sporočil: 1.623
[#2816821] 14.02.20 08:47 · odgovor na: 0513ANITO (#2816802)
Odgovori   +    1
[0513ANITO]
> [moon]
> > []
> > Lepcan avto na izgled.
> >
> > Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.
>
> Se kako se bo izplacalo, ko prepovejo uporabo ICE vozil.. in to bo glede na premike v glavah ljudi kmalu.

Torej ni pomembno, da neka tehnika postane konkurenčna....Pač pa da konkurenco enostavno prepovemo.

Taka pamet zraste samo v zeljnatih glavah.
Zeljnate glave gor ali dol, gremo pac v to smer. Za mase javni prevoz, za klase EV in seveda... prazne ceste, kaj hoces lepsega?
Zabe se pa se kar kuhajo!
bumag sporočil: 336
[#2816822] 14.02.20 08:48 · odgovor na: (#2816815)
Odgovori   +    4
Suv-e vidim kot velike škatle, to sploh ni avto :)
bpusnik sporočil: 1.123
[#2816823] 14.02.20 08:49
Odgovori   +    1
Zakaj za vraga je potreben tisti grdi masivni zadnji odbijač ?
Cromartie888 sporočil: 32
[#2816832] 14.02.20 09:22 · odgovor na: bumag (#2816822)
Odgovori   +    1
[bumag]
Suv-e vidim kot velike škatle, to sploh ni avto :)
Dobro jutro:))
Cromartie888 sporočil: 32
[#2816833] 14.02.20 09:24 · odgovor na: (#2816824)
Odgovori   +    2
[kren]
Saj te nihče ne sili, da ga kupiš ;)
Zadnje čase nisem zasledil, da bi strokovne publikacije testirale še kaj drugega (razen kakšen maserati, ali kaj za 100+K). Enoumje...
Cromartie888 sporočil: 32
[#2816837] 14.02.20 09:32 · odgovor na: (#2816820)
Odgovori   +    0
[kren]
> [rename]
> Je pa to večna tema za vojne med pristaši in nasprotniki avtomatikov... ne poznam pa nikogar, ki bi šel iz avtomatika nazaj na ročni menjalnik. Vsak, ki pa gre na avtomatika pa pravi, kaj nisem šel že prej...

Tudi jaz ne bi šel nikoli več iz avtomatika nazaj na ročni menjalnik. Ročne menjalnike ponavadi poveličujejo tisti, ki si ne morejo privoščiti (ali jim je pa škoda denarja za) avtomatskega.
Tudi jaz sem bil skoz prepričan, da je DSG končno boljša opcija od ročnega menjalnika, pa se vsi testerji pri Polotu GTI in nekaterih drugih športnih avtih, ki (ali če) nimajo ročnega menjalnika pritožujejo zaradi izgube občutka pri vožnji. Fiesta ST je po njihvem npr. bolj zabavna od Polo GTI, ki je na voljo samo z DSG menjalnikom.
Cromartie888 sporočil: 32
[#2816839] 14.02.20 09:36 · odgovor na: (#2816835)
Odgovori   +    1
[kren]
Zakaj pa misliš, da testirajo SUV-je? Ker nikogar ne zanimajo?
Vsekakor koga zanima tudi kaj drugega. Pri piscih testov pa opažam ustvarjalno impotenco in tehnično ignoranco. Pri takši pisariji mora tudi nabolj tehnično zvedav in inovativen človek obupati in kupiti SUV.
anon-351779 sporočil: 5.775
[#2816854] 14.02.20 10:00 · odgovor na: (#2816844)
Odgovori   +    8
Mislim da je vse vec starejsih, ki so tako flabby, da se komaj skobacajo iz navadnega avtomobila. Ce imas navadnega, poskusi vstati iz sedeza, NE da bi se prijel za volan. Brez core body misic je to no-go. Jaz imam to za trening.
So tudi tezji in zaradi visjega tezisca bolj nestabilni.
Zame so najboljsi karavani, vecji ko je, boljsi je. Recimo 300c karavan, pa so jih nehali delat. :(((
Sicer pa naj si vsak kupi kar mu pase. Je pa dejstvo: vecji ko je, bolj je udoben. V DE imajo vsi ki res vozijo razdalje, samo velike avtomobile. Kavbojci to vedo ze od nekdaj.
estuke sporočil: 67
[#2816858] 14.02.20 10:19 · odgovor na: (#2816844)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: estuke 14.02.2020 10:20
[kren]
> [Cromartie888]
> > [kren]
> > Zakaj pa misliš, da testirajo SUV-je? Ker nikogar ne zanimajo?
>
> Vsekakor koga zanima tudi kaj drugega. Pri piscih testov pa opažam ustvarjalno impotenco in tehnično ignoranco. Pri takši pisariji mora tudi nabolj tehnično zvedav in inovativen človek obupati in kupiti SUV.

Po tvoje so torej mediji krivi, da folk kupuje vse več SUV, ker preveč pišejo o njih in ne obratno (mediji vse več pišejo o SUV-ih, ker ti pač zanimajo vse več ljudi)?
Vse več se govori o SUVih že 15 let. Prodaja stalno raste, vsi že 15 let norijo na njih, če gledamo prodajo, se pa še zmeraj proda več navadnih avtov. V nekaterih razredih tudi veliko veliko več. Ta norija ne obstaja drugje kot v PR materialih proizvajalcev iz katerih novinarji prepisujejo. Zakaj proizvajalci pumpajo SUVe je pa tudi menda jasno.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2816859] 14.02.20 10:21 · odgovor na: anon-351779 (#2816854)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
Mislim da je vse vec starejsih, ki so tako flabby, da se komaj skobacajo iz navadnega avtomobila. Ce imas navadnega, poskusi vstati iz sedeza, NE da bi se prijel za volan. Brez core body misic je to no-go. Jaz imam to za trening.
So tudi tezji in zaradi visjega tezisca bolj nestabilni.
Zame so najboljsi karavani, vecji ko je, boljsi je. Recimo 300c karavan, pa so jih nehali delat. :(((
Sicer pa naj si vsak kupi kar mu pase. Je pa dejstvo: vecji ko je, bolj je udoben. V DE imajo vsi ki res vozijo razdalje, samo velike avtomobile. Kavbojci to vedo ze od nekdaj.
Ja, od viška glava ne boli. Meni v tem smislu odgovarja Superb na 5 vrat. Prihaja v 12 leto, a je kot nov, amortiziran, kot copat.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2816864] 14.02.20 10:33 · odgovor na: (#2816862)
Odgovori   +    1
[kren]
> [estuke]
> Zakaj proizvajalci pumpajo SUVe je pa tudi menda jasno.

Zakaj?

Meni recimo ni jasno, zakaj bi proizvajalci posiljevali kupce z nečim, kar jih sploh ne zanima in nimajo namena kupiti.
Ker za manj stroškov lahko prodajo za več?
mirkob sporočil: 405
[#2816871] 14.02.20 10:46 · odgovor na: anon-93129 (#2816859)
Odgovori   +    3
[Mleben]
> [PyotrNovak]
> Sicer pa naj si vsak kupi kar mu pase. Je pa dejstvo: vecji ko je, bolj je udoben. V DE imajo vsi ki res vozijo razdalje, samo velike avtomobile. Kavbojci to vedo ze od nekdaj.

Ja, od viška glava ne boli.

Od viška v širino glava tudi lahko boli: parkirni boksi so ozki in vsak teden me en pazljivo gleda ko se pred m-centrom tlačim v avto, ne da bi se vrata bognedaj dotaknila njegovih in bi me začel psovati!
Ker se spravljam v penzijo, ne bom rabil več velikega avta za dolge vožnje, visokega pa nujno zaradi težav s hrbtenico, ergo en takle 2008 je vse kar še realno rabim. Samo še vd žene moram prepričati, da ni to preveč gemajn za njo!?
p: vozim velik SUV 20 let
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2816872] 14.02.20 10:51 · odgovor na: anon-93129 (#2816806)
Odgovori   +    5
[Mleben]
Bencin, dizel.
Izgorevajo predvsem FDV-jevci v javnih sinekurah.
Zgorevajo pa goriva (plin, bencin, nafta, premog drva....)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2816874] 14.02.20 11:00 · odgovor na: mirkob (#2816871)
Odgovori   +    3
[mirkob]
Samo še vd žene moram prepričati, da ni to preveč gemajn za njo!?
Če ve, kaj pomeni gemajn, potem tudi ona očitno ni iz Pariza...
drugmirko sporočil: 1.301
[#2816885] 14.02.20 11:20 · odgovor na: (#2816820)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: drugmirko 14.02.2020 11:22
[rename]
Avtomatik ni zato, da twitaš in kofetkaš med vožnjo.
Namenjen je lažji, boljši in udobnejši vožnji. Tudi (in predvsem) v mestih, kjer je največ speljevanja in pretikanja.
Sploh pa so brezvezni ti novejši ročni menjalniki, ko imaš že po par deset metrih v tretji,četrti, pri 60kmh pa že v peti...

Je pa to večna tema za vojne med pristaši in nasprotniki avtomatikov... ne poznam pa nikogar, ki bi šel iz avtomatika nazaj na ročni menjalnik. Vsak, ki pa gre na avtomatika pa pravi, kaj nisem šel že prej...

P: slabih 30 let avtomatik.
[kren]
Tudi jaz ne bi šel nikoli več iz avtomatika nazaj na ročni menjalnik. Ročne menjalnike ponavadi poveličujejo tisti, ki si ne morejo privoščiti (ali jim je pa škoda denarja za) avtomatskega.
eee, ja... sam sem pristaš ročnega menjalnika, ki si je s kislim ksihtom (zaradi izrecnih želj "življenske sopotnice" po obliki in funkciji večjega od družinskih avtomobilov) zadnjih nekaj let lastil avtomatika... ker smo glih v 2008 threadu naj povem, da je govora o prejšnjem 508 s šeststopenjskim "torque konverter" Aisinom... in res je, priznam... one je (še posebej v mestu) komoten kot sam hudič, pri urmirjeni (da ne rečem lih "normalni" vožnji) na avtocesti in "odprti cesti" skoraj brezšivno neopazen in uglajen, da je res fajn... in praktično je res, da človeka ta ležerna komotnost prepriča, da z avtomatika ne gre več.
aaaampak... enkrat se je pokloplo, da je avtomatični bil na servisu, jaz sem se pa nujno moral pelat v "pripi*dino rodno" in so mi za tisti popoldan dali nadomestni avto... Oktavičnega Škodilaka, ne vem nič kakšnega, ne generacije, ne kter motor, nič, ker me ta avto zanima in navdušuje približno tolko, kot hitrost topljenja predlanskega snega :P... je mel pa ročni menjalnik ;)! in vam ne morem opisat kako lepo ga je blo "žgat" po ovinkih znane in prazne ceste... kako čudovit občutek je biu v tem, da sta moč in navor na voljo in popolnoma v funkciji tvoje želje in vozne dinamike, ne pa nekakšnega softverskega programa! sej vem... boste rekli, sej za to maš pa "lopatke" ob volanu, pa "šaltaš" ti, ne pa software... pa ni isto! popolnoma drugače je vstopit v ovinek v recimo 5-ti, tik pred polovico ovinka vtaknit v 2-go in pohodit "gas" na izstopu, kot pa klikat tiste šafle in štet, če si "že zadostkrat prtisnu".... evo, vem kako naj vam povem kak občutek je biu... "guštiral sem ko prase v blatu!" :))... in mestoma me je v tem zadovoljstvu zaneslo tudi blizu roba "obvladljivega"... ampak, hvala bogu sem že zadost star, da vem kje so meje neumnosti... ne sam zame, predvsem za slučajne mimoidoče... ampak, gušt je biu pa vseeno! tak, ki ga z avtomatikom ne bi mogu met nikakor!
pa še ena stvar je, ki ni tako nepomembna... sem iz generacije, ki vozi že tako dolgo, da mu je stiskanje kuplunge in pretikanje ročnega menjalnika tako samoumevno in podzavestno, da se ga v bistvu sploh ne zavedam. mogoče tudi zarad tega nikoli nisem pomislu ali pogrešal avtomatika...
drugmirko sporočil: 1.301
[#2816892] 14.02.20 11:57 · odgovor na: (#2816887)
Odgovori   +    1
[kren]
Btw, nič ni treba štet, na zaslonu piše v kateri prestavi imam ;)
...piše, piše... kar pomeni, da al šteješ, al pa buliš v cifro na armaturi, namest da bi gledal na cesto... in predvsem, ne gre direkt! :)

avtomatiki so čist kul. in današnji tako izpopolnjeni, da jim res težko kej zameriš. ampak kljub vsemu zahetvajo drugačen način vožnje. in nudijo drugačne "užitke"...
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2816895] 14.02.20 12:02 · odgovor na: drugmirko (#2816885)
Odgovori   +    4
[drugmirko]
... je mel pa ročni menjalnik ;)! in vam ne morem opisat kako lepo ga je blo "žgat" po ovinkih znane in prazne ceste... kako čudovit občutek je biu v tem, da sta moč in navor na voljo in popolnoma v funkciji tvoje želje in vozne dinamike, ne pa nekakšnega softverskega programa! sej vem... boste rekli, sej za to maš pa "lopatke" ob volanu, pa "šaltaš" ti, ne pa software... pa ni isto!
Noben volanski uzitkar ti ne bo oporekal tega. Meni je tudi fajn. In tudi ce software "bolje salta od mene", I don't care, se vedno bi raje jaz.

Ampak ko delas 30.000km ali se vec, v glavnem da bi kam prisel, se ti ne da jebat s tem... rajs si lepo ugleden (skoraj)penzic z vec dlakami na trebuhu kot na glavi in se s fraj roko praskas po jajcih namesto da bi salthebl drkal.

Resitev sta seveda dva avta (mwahahaha), en za tvoj realen prakticni lajf - naj bo to mestna voznja in ozko parkiranje, ali drvarjenje po hribih ali pa tempomat po avtocesti (jaz najbolj rabim to zadnje) drugi avto pa za pizdarije delat. Bmw m3 ali celo porsche ce je dnar, ali pa neki jezen focus RS, ce ni dnarja. Jaz bi najraj imel 4x4 subaru impreza s turbo motorjem :-)

Believerji in hocevarji lahko medtem progresivno car-sharajo in stejejo vetrnice, gretice pa se itak z jadrnicami vozijo in jim ni panike sploh.

Je pa tak konjicek nekoliko drag in v vsaki drzavi moras najt neko zakonsko luknjo za registriranje in lastnistvo avta za pizdarije delat.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2816900] 14.02.20 12:23 · odgovor na: (#2816812)
Odgovori   +    3
[rename]

Avtomatik ni zato, da twitaš in kofetkaš med vožnjo.
Namenjen je lažji, boljši in udobnejši vožnji. Tudi (in predvsem) v mestih, kjer je največ speljevanja in pretikanja.
Sploh pa so brezvezni ti novejši ročni menjalniki, ko imaš že po par deset metrih v tretji,četrti, pri 60kmh pa že v peti...
Mislim da ima rocni menjalnik veliko smisla ce delas malo kilometrov in si rad engaged v voznji - ko je voznja sama sebi namen. Cel kup slovencev dela manj kot 10.000 km - manj kot pol ure na dan. In ce si mlad in vitalen, je lahko prav lustno drajsat hebl in sklopko. In je tudi veliko bolj racionalno, ce kupujes povprecen slo avto - torej star kakih 8 let in 100.000 km na stevcu.
Je pa to večna tema za vojne med pristaši in nasprotniki avtomatikov... ne poznam pa nikogar, ki bi šel iz avtomatika nazaj na ročni menjalnik.
To je zato, ker na avtomat "gre" itak manjsina, ko enkrat rata starejsa in ima denar in ravno zato, ker so se najedli pretikanja. Zelo redko clovek tako spremeni svoje navade, da bi zacel manj vozit in si zeli vec vkljucenosti v voznjo, se bolj redko pa kdo rata mlajsi.

Nihce v mladosti ne starta z avtomatikom - razen redkih gospodicen ki niso sposobne hkrati spuscati sklopke in dodajati gasa. Te pa gotovo ne bodo sle na rocnega.

Imas pa gotovo cist resno stevilo dovolj premoznih 40 in 50 letnikov, ki se naprej vozijo rocnega, ceprav so se ze peljali z avtomatikom (rentacar itd) in pac raje pretikajo ker pac vozijo malo za gust, ne pa iz potrebe.

P: avtomatik 3 mesece,ne grem vec nikol nazaj, razen za dodaten avto za zdravljenje kompleksov :-)
najobj sporočil: 32.238
[#2816913] 14.02.20 13:04 · odgovor na: (#2816812)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: najobj 14.02.2020 13:06
[rename]
> [7175S]
> Mene pa bolj jezi, da me pri močnejšem in bolje opremljenem bencinarju in dizlu hočejo posiliti z avtomatskim menjalnikom, tisti osnovni model pa si lahko nekam zataknejo, potem je pa že bolje kupiti Dacio Dusterja.Avtomatski menjalnik kar sili zasvojence s telefoni, da imajo med vožnjo v eni roki telefon, z drugo pa občasno sežejo po kavi in sendviču "to go". Samovožeča vozila so še daleč, zaradi tega bi morali avtomatske menjalnike prepovedati za vožnjo iz podeželja v Ljubljano, avtomatski menjalnik je namenjen za vožnjo po avtocesti za vsaj 150 - 200 km v eno smer kot je to v Ameriki ali Nemčiji. Pa brez zamere.
Avtomatik ni zato, da twitaš in kofetkaš med vožnjo.
Namenjen je lažji, boljši in udobnejši vožnji. Tudi (in predvsem) v mestih, kjer je največ speljevanja in pretikanja.
Sploh pa so brezvezni ti novejši ročni menjalniki, ko imaš že po par deset metrih v tretji,četrti, pri 60kmh pa že v peti...

Je pa to večna tema za vojne med pristaši in nasprotniki avtomatikov... ne poznam pa nikogar, ki bi šel iz avtomatika nazaj na ročni menjalnik. Vsak, ki pa gre na avtomatika pa pravi, kaj nisem šel že prej...

P: slabih 30 let avtomatik.
... čuj, jaz bi raje hodil peš, kot pa vozil avtomatika ...

P.S.: na dirki F1 v Monte Carlu vozniki šaltajo v povprečju na vsake 1,5 sekunde, zdaj pa si zamisli, kakšni mojstri so bili - BTW, tudi danes so - ko so z ročico še šaltavali po starem in so po zavitih ulicah Monte Carla s 130 km/h v povprečju skoraj dve uri dirkali v bistvu samo z eno roko na volanu, sploh če pomisliš, da vsaka desetinka(!) sekunde v napačni prestavi pomeni, da si takoj spušil takorekoč vse, kar si do takrat pridobil ... alzo, če skrajšam, s svojim znanjem sem svetlobna leta oddaljen od voznikov F1, pa vendar - zdaj spet riskiram ignore, ampak se splača - jebeš avtomatika, to je za babe ...
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2816917] 14.02.20 13:19 · odgovor na: (#2816911)
Odgovori   +    1
[rename]
Pozicija na tvojo pozicijo: I told you so :-))))
:-)))

Najbolj fantasticna funkcija mi je "hold" - ko pocasi z bremzo zaustavis avto v guzvi/semaforju, samo se malo pipnes bremzo in jo sam drzi. Lahko das nogo dol. Ni treba dat menjalnika v P ali na bremzi stat. In ko hoces speljat samo das gas in sam spustiin spelje.

It's fucking magic. A majo to vsi avtomatiki?

Strani: 1 2