Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj smo Slovenci ponoreli za ''majhnimi'' SUV in zakaj Peugeota to nič ne moti?
Strani: 1 2
sporočil: 8.244
Lepcan avto na izgled.
Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.
Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.
sporočil: 9.333
Vse lepo in prav, a kdor kupuje vozilo premišljeno
in glede na svoje resnične potrebe in ne na vroče
sosedske zavistne vneme in/ali snobovskega značaja
poteze, bo kupil in vozil, kar mu pač najbolj znese ?
Sodražan
in glede na svoje resnične potrebe in ne na vroče
sosedske zavistne vneme in/ali snobovskega značaja
poteze, bo kupil in vozil, kar mu pač najbolj znese ?
Sodražan
sporočil: 1.623
[]Se kako se bo izplacalo, ko prepovejo uporabo ICE vozil.. in to bo glede na premike v glavah ljudi kmalu.
Lepcan avto na izgled.
Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.
sporočil: 10.844
[moon]Torej ni pomembno, da neka tehnika postane konkurenčna....Pač pa da konkurenco enostavno prepovemo.
> []
> Lepcan avto na izgled.
>
> Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.
Se kako se bo izplacalo, ko prepovejo uporabo ICE vozil.. in to bo glede na premike v glavah ljudi kmalu.
Taka pamet zraste samo v zeljnatih glavah.
sporočil: 2.117
[moon]BMW je ravno objavil, da ne bo opustil in bo še naprej razvijal motorje na notranje izgorevanje za svoja vozila, velja tudi za RR in Mini. Prihodnost še ni napisana, ljudje si mislijo vse mogoče, ne samo ene stvari.
> []
> Lepcan avto na izgled.
>
> Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.
Se kako se bo izplacalo, ko prepovejo uporabo ICE vozil.. in to bo glede na premike v glavah ljudi kmalu.
sporočil: 10.844
[Mleben]
> [moon]
> > []
> > Lepcan avto na izgled.
> >
> > Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.
>
> Se kako se bo izplacalo, ko prepovejo uporabo ICE vozil.. in to bo glede na premike v glavah ljudi kmalu.
BMW je ravno objavil, da ne bo opustil in bo še naprej razvijal motorje na notranje izgorevanje za svoja vozila, velja tudi za RR in Mini. Prihodnost še ni napisana, ljudje si mislijo vse mogoče, ne samo ene stvari.
Kakšno notranje "Izgorevanje"? Za Boga milega.
sporočil: 2.563
Mene pa bolj jezi, da me pri močnejšem in bolje opremljenem
bencinarju in dizlu hočejo posiliti z avtomatskim menjalnikom,
tisti osnovni model pa si lahko nekam zataknejo, potem je pa že
bolje kupiti Dacio Dusterja.Avtomatski menjalnik kar sili
zasvojence s telefoni, da imajo med vožnjo v eni roki telefon, z
drugo pa občasno sežejo po kavi in sendviču "to go". Samovožeča
vozila so še daleč, zaradi tega bi morali avtomatske menjalnike
prepovedati za vožnjo iz podeželja v Ljubljano, avtomatski
menjalnik je namenjen za vožnjo po avtocesti za vsaj 150 - 200 km v
eno smer kot je to v Ameriki ali Nemčiji. Pa brez zamere.
sporočil: 32
Kako slovenci nebi ponoreli za "malimi" 2 tonskimi SUVji, ko pa
avtomobilistični novniarji ne pišejo več o ničeme drugem. Če bi
danes bral revio AVTO izpred 30 let, bi mislil, da članke pišejo
"raketni znanstveniki. Bilo je veliko besedo tehniki v avtu, o
tehnikah vožnje, o vsem mogočem. Ampak s prihodom demokracje je v
avto revijah zavladalo eno(ne)umje. Približno od takrat naprej, ko
so novinarji namesto da bi kaj povedali o avtu le preštevali
odlagalna mesta za plastenke, naštevali prodajne številke, o
tehničnem predmetu pišejo kot ekonomisti, oziroma trobila
proizvajlcev. Sčasoma so pozabili, da imajo avtomobili motorje
(podatek o moči in kubaturi komaj izbrskaš, kaj thničnega je pa že
preveč). O občutku vožnje nikoli nič, samo nekakšno naštevanje kot
v šoli. Alinee, dolgčas, in SUV enoumje. To je hujšekot komunizem,
to je kretenizem.
sporočil: 2.117
[Mleben]Še link na članek autos.yahoo.com/bmw-...01261.html
> [moon]
> > []
> > Lepcan avto na izgled.
> >
> > Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.
>
> Se kako se bo izplacalo, ko prepovejo uporabo ICE vozil.. in to bo glede na premike v glavah ljudi kmalu.
BMW je ravno objavil, da ne bo opustil in bo še naprej razvijal motorje na notranje izgorevanje za svoja vozila, velja tudi za RR in Mini. Prihodnost še ni napisana, ljudje si mislijo vse mogoče, ne samo ene stvari.
sporočil: 1.623
[0513ANITO]Zeljnate glave gor ali dol, gremo pac v to smer. Za mase javni prevoz, za klase EV in seveda... prazne ceste, kaj hoces lepsega?
> [moon]
> > []
> > Lepcan avto na izgled.
> >
> > Električni 2008, da bo 35 jurčkov? Mah, se hecate? Ne isplati se.
>
> Se kako se bo izplacalo, ko prepovejo uporabo ICE vozil.. in to bo glede na premike v glavah ljudi kmalu.
Torej ni pomembno, da neka tehnika postane konkurenčna....Pač pa da konkurenco enostavno prepovemo.
Taka pamet zraste samo v zeljnatih glavah.
Zabe se pa se kar kuhajo!
sporočil: 32
[kren]Zadnje čase nisem zasledil, da bi strokovne publikacije testirale še kaj drugega (razen kakšen maserati, ali kaj za 100+K). Enoumje...
Saj te nihče ne sili, da ga kupiš ;)
sporočil: 32
[kren]Tudi jaz sem bil skoz prepričan, da je DSG končno boljša opcija od ročnega menjalnika, pa se vsi testerji pri Polotu GTI in nekaterih drugih športnih avtih, ki (ali če) nimajo ročnega menjalnika pritožujejo zaradi izgube občutka pri vožnji. Fiesta ST je po njihvem npr. bolj zabavna od Polo GTI, ki je na voljo samo z DSG menjalnikom.
> [rename]
> Je pa to večna tema za vojne med pristaši in nasprotniki avtomatikov... ne poznam pa nikogar, ki bi šel iz avtomatika nazaj na ročni menjalnik. Vsak, ki pa gre na avtomatika pa pravi, kaj nisem šel že prej...
Tudi jaz ne bi šel nikoli več iz avtomatika nazaj na ročni menjalnik. Ročne menjalnike ponavadi poveličujejo tisti, ki si ne morejo privoščiti (ali jim je pa škoda denarja za) avtomatskega.
sporočil: 32
[kren]Vsekakor koga zanima tudi kaj drugega. Pri piscih testov pa opažam ustvarjalno impotenco in tehnično ignoranco. Pri takši pisariji mora tudi nabolj tehnično zvedav in inovativen človek obupati in kupiti SUV.
Zakaj pa misliš, da testirajo SUV-je? Ker nikogar ne zanimajo?
sporočil: 5.775
Mislim da je vse vec starejsih, ki so tako flabby, da se komaj
skobacajo iz navadnega avtomobila. Ce imas navadnega, poskusi
vstati iz sedeza, NE da bi se prijel za volan. Brez core body misic
je to no-go. Jaz imam to za trening.
So tudi tezji in zaradi visjega tezisca bolj nestabilni.
Zame so najboljsi karavani, vecji ko je, boljsi je. Recimo 300c karavan, pa so jih nehali delat. :(((
Sicer pa naj si vsak kupi kar mu pase. Je pa dejstvo: vecji ko je, bolj je udoben. V DE imajo vsi ki res vozijo razdalje, samo velike avtomobile. Kavbojci to vedo ze od nekdaj.
So tudi tezji in zaradi visjega tezisca bolj nestabilni.
Zame so najboljsi karavani, vecji ko je, boljsi je. Recimo 300c karavan, pa so jih nehali delat. :(((
Sicer pa naj si vsak kupi kar mu pase. Je pa dejstvo: vecji ko je, bolj je udoben. V DE imajo vsi ki res vozijo razdalje, samo velike avtomobile. Kavbojci to vedo ze od nekdaj.
sporočil: 67
Zadnja sprememba: estuke 14.02.2020 10:20
[kren]Vse več se govori o SUVih že 15 let. Prodaja stalno raste, vsi že 15 let norijo na njih, če gledamo prodajo, se pa še zmeraj proda več navadnih avtov. V nekaterih razredih tudi veliko veliko več. Ta norija ne obstaja drugje kot v PR materialih proizvajalcev iz katerih novinarji prepisujejo. Zakaj proizvajalci pumpajo SUVe je pa tudi menda jasno.
> [Cromartie888]
> > [kren]
> > Zakaj pa misliš, da testirajo SUV-je? Ker nikogar ne zanimajo?
>
> Vsekakor koga zanima tudi kaj drugega. Pri piscih testov pa opažam ustvarjalno impotenco in tehnično ignoranco. Pri takši pisariji mora tudi nabolj tehnično zvedav in inovativen človek obupati in kupiti SUV.
Po tvoje so torej mediji krivi, da folk kupuje vse več SUV, ker preveč pišejo o njih in ne obratno (mediji vse več pišejo o SUV-ih, ker ti pač zanimajo vse več ljudi)?
sporočil: 2.117
[PyotrNovak]Ja, od viška glava ne boli. Meni v tem smislu odgovarja Superb na 5 vrat. Prihaja v 12 leto, a je kot nov, amortiziran, kot copat.
Mislim da je vse vec starejsih, ki so tako flabby, da se komaj skobacajo iz navadnega avtomobila. Ce imas navadnega, poskusi vstati iz sedeza, NE da bi se prijel za volan. Brez core body misic je to no-go. Jaz imam to za trening.
So tudi tezji in zaradi visjega tezisca bolj nestabilni.
Zame so najboljsi karavani, vecji ko je, boljsi je. Recimo 300c karavan, pa so jih nehali delat. :(((
Sicer pa naj si vsak kupi kar mu pase. Je pa dejstvo: vecji ko je, bolj je udoben. V DE imajo vsi ki res vozijo razdalje, samo velike avtomobile. Kavbojci to vedo ze od nekdaj.
sporočil: 2.117
[kren]Ker za manj stroškov lahko prodajo za več?
> [estuke]
> Zakaj proizvajalci pumpajo SUVe je pa tudi menda jasno.
Zakaj?
Meni recimo ni jasno, zakaj bi proizvajalci posiljevali kupce z nečim, kar jih sploh ne zanima in nimajo namena kupiti.
sporočil: 405
[Mleben]
> [PyotrNovak]
> Sicer pa naj si vsak kupi kar mu pase. Je pa dejstvo: vecji ko je, bolj je udoben. V DE imajo vsi ki res vozijo razdalje, samo velike avtomobile. Kavbojci to vedo ze od nekdaj.
Ja, od viška glava ne boli.
Od viška v širino glava tudi lahko boli: parkirni boksi so ozki in vsak teden me en pazljivo gleda ko se pred m-centrom tlačim v avto, ne da bi se vrata bognedaj dotaknila njegovih in bi me začel psovati!
Ker se spravljam v penzijo, ne bom rabil več velikega avta za dolge vožnje, visokega pa nujno zaradi težav s hrbtenico, ergo en takle 2008 je vse kar še realno rabim. Samo še vd žene moram prepričati, da ni to preveč gemajn za njo!?
p: vozim velik SUV 20 let
sporočil: 10.844
[Mleben]Izgorevajo predvsem FDV-jevci v javnih sinekurah.
Bencin, dizel.
Zgorevajo pa goriva (plin, bencin, nafta, premog drva....)
sporočil: 6.570
[mirkob]Če ve, kaj pomeni gemajn, potem tudi ona očitno ni iz Pariza...
Samo še vd žene moram prepričati, da ni to preveč gemajn za njo!?
sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 14.02.2020 11:22
[rename]
Avtomatik ni zato, da twitaš in kofetkaš med vožnjo.
Namenjen je lažji, boljši in udobnejši vožnji. Tudi (in predvsem) v mestih, kjer je največ speljevanja in pretikanja.
Sploh pa so brezvezni ti novejši ročni menjalniki, ko imaš že po par deset metrih v tretji,četrti, pri 60kmh pa že v peti...
Je pa to večna tema za vojne med pristaši in nasprotniki avtomatikov... ne poznam pa nikogar, ki bi šel iz avtomatika nazaj na ročni menjalnik. Vsak, ki pa gre na avtomatika pa pravi, kaj nisem šel že prej...
P: slabih 30 let avtomatik.
[kren]eee, ja... sam sem pristaš ročnega menjalnika, ki si je s kislim ksihtom (zaradi izrecnih želj "življenske sopotnice" po obliki in funkciji večjega od družinskih avtomobilov) zadnjih nekaj let lastil avtomatika... ker smo glih v 2008 threadu naj povem, da je govora o prejšnjem 508 s šeststopenjskim "torque konverter" Aisinom... in res je, priznam... one je (še posebej v mestu) komoten kot sam hudič, pri urmirjeni (da ne rečem lih "normalni" vožnji) na avtocesti in "odprti cesti" skoraj brezšivno neopazen in uglajen, da je res fajn... in praktično je res, da človeka ta ležerna komotnost prepriča, da z avtomatika ne gre več.
Tudi jaz ne bi šel nikoli več iz avtomatika nazaj na ročni menjalnik. Ročne menjalnike ponavadi poveličujejo tisti, ki si ne morejo privoščiti (ali jim je pa škoda denarja za) avtomatskega.
aaaampak... enkrat se je pokloplo, da je avtomatični bil na servisu, jaz sem se pa nujno moral pelat v "pripi*dino rodno" in so mi za tisti popoldan dali nadomestni avto... Oktavičnega Škodilaka, ne vem nič kakšnega, ne generacije, ne kter motor, nič, ker me ta avto zanima in navdušuje približno tolko, kot hitrost topljenja predlanskega snega :P... je mel pa ročni menjalnik ;)! in vam ne morem opisat kako lepo ga je blo "žgat" po ovinkih znane in prazne ceste... kako čudovit občutek je biu v tem, da sta moč in navor na voljo in popolnoma v funkciji tvoje želje in vozne dinamike, ne pa nekakšnega softverskega programa! sej vem... boste rekli, sej za to maš pa "lopatke" ob volanu, pa "šaltaš" ti, ne pa software... pa ni isto! popolnoma drugače je vstopit v ovinek v recimo 5-ti, tik pred polovico ovinka vtaknit v 2-go in pohodit "gas" na izstopu, kot pa klikat tiste šafle in štet, če si "že zadostkrat prtisnu".... evo, vem kako naj vam povem kak občutek je biu... "guštiral sem ko prase v blatu!" :))... in mestoma me je v tem zadovoljstvu zaneslo tudi blizu roba "obvladljivega"... ampak, hvala bogu sem že zadost star, da vem kje so meje neumnosti... ne sam zame, predvsem za slučajne mimoidoče... ampak, gušt je biu pa vseeno! tak, ki ga z avtomatikom ne bi mogu met nikakor!
pa še ena stvar je, ki ni tako nepomembna... sem iz generacije, ki vozi že tako dolgo, da mu je stiskanje kuplunge in pretikanje ročnega menjalnika tako samoumevno in podzavestno, da se ga v bistvu sploh ne zavedam. mogoče tudi zarad tega nikoli nisem pomislu ali pogrešal avtomatika...
sporočil: 1.301
[kren]...piše, piše... kar pomeni, da al šteješ, al pa buliš v cifro na armaturi, namest da bi gledal na cesto... in predvsem, ne gre direkt! :)
Btw, nič ni treba štet, na zaslonu piše v kateri prestavi imam ;)
avtomatiki so čist kul. in današnji tako izpopolnjeni, da jim res težko kej zameriš. ampak kljub vsemu zahetvajo drugačen način vožnje. in nudijo drugačne "užitke"...
sporočil: 6.899
[drugmirko]Noben volanski uzitkar ti ne bo oporekal tega. Meni je tudi fajn. In tudi ce software "bolje salta od mene", I don't care, se vedno bi raje jaz.
... je mel pa ročni menjalnik ;)! in vam ne morem opisat kako lepo ga je blo "žgat" po ovinkih znane in prazne ceste... kako čudovit občutek je biu v tem, da sta moč in navor na voljo in popolnoma v funkciji tvoje želje in vozne dinamike, ne pa nekakšnega softverskega programa! sej vem... boste rekli, sej za to maš pa "lopatke" ob volanu, pa "šaltaš" ti, ne pa software... pa ni isto!
Ampak ko delas 30.000km ali se vec, v glavnem da bi kam prisel, se ti ne da jebat s tem... rajs si lepo ugleden (skoraj)penzic z vec dlakami na trebuhu kot na glavi in se s fraj roko praskas po jajcih namesto da bi salthebl drkal.
Resitev sta seveda dva avta (mwahahaha), en za tvoj realen prakticni lajf - naj bo to mestna voznja in ozko parkiranje, ali drvarjenje po hribih ali pa tempomat po avtocesti (jaz najbolj rabim to zadnje) drugi avto pa za pizdarije delat. Bmw m3 ali celo porsche ce je dnar, ali pa neki jezen focus RS, ce ni dnarja. Jaz bi najraj imel 4x4 subaru impreza s turbo motorjem :-)
Believerji in hocevarji lahko medtem progresivno car-sharajo in stejejo vetrnice, gretice pa se itak z jadrnicami vozijo in jim ni panike sploh.
Je pa tak konjicek nekoliko drag in v vsaki drzavi moras najt neko zakonsko luknjo za registriranje in lastnistvo avta za pizdarije delat.
sporočil: 6.899
[rename]Mislim da ima rocni menjalnik veliko smisla ce delas malo kilometrov in si rad engaged v voznji - ko je voznja sama sebi namen. Cel kup slovencev dela manj kot 10.000 km - manj kot pol ure na dan. In ce si mlad in vitalen, je lahko prav lustno drajsat hebl in sklopko. In je tudi veliko bolj racionalno, ce kupujes povprecen slo avto - torej star kakih 8 let in 100.000 km na stevcu.
Avtomatik ni zato, da twitaš in kofetkaš med vožnjo.
Namenjen je lažji, boljši in udobnejši vožnji. Tudi (in predvsem) v mestih, kjer je največ speljevanja in pretikanja.
Sploh pa so brezvezni ti novejši ročni menjalniki, ko imaš že po par deset metrih v tretji,četrti, pri 60kmh pa že v peti...
Je pa to večna tema za vojne med pristaši in nasprotniki avtomatikov... ne poznam pa nikogar, ki bi šel iz avtomatika nazaj na ročni menjalnik.To je zato, ker na avtomat "gre" itak manjsina, ko enkrat rata starejsa in ima denar in ravno zato, ker so se najedli pretikanja. Zelo redko clovek tako spremeni svoje navade, da bi zacel manj vozit in si zeli vec vkljucenosti v voznjo, se bolj redko pa kdo rata mlajsi.
Nihce v mladosti ne starta z avtomatikom - razen redkih gospodicen ki niso sposobne hkrati spuscati sklopke in dodajati gasa. Te pa gotovo ne bodo sle na rocnega.
Imas pa gotovo cist resno stevilo dovolj premoznih 40 in 50 letnikov, ki se naprej vozijo rocnega, ceprav so se ze peljali z avtomatikom (rentacar itd) in pac raje pretikajo ker pac vozijo malo za gust, ne pa iz potrebe.
P: avtomatik 3 mesece,ne grem vec nikol nazaj, razen za dodaten avto za zdravljenje kompleksov :-)
sporočil: 32.238
Zadnja sprememba: najobj 14.02.2020 13:06
[rename]
> [7175S]
> Mene pa bolj jezi, da me pri močnejšem in bolje opremljenem bencinarju in dizlu hočejo posiliti z avtomatskim menjalnikom, tisti osnovni model pa si lahko nekam zataknejo, potem je pa že bolje kupiti Dacio Dusterja.Avtomatski menjalnik kar sili zasvojence s telefoni, da imajo med vožnjo v eni roki telefon, z drugo pa občasno sežejo po kavi in sendviču "to go". Samovožeča vozila so še daleč, zaradi tega bi morali avtomatske menjalnike prepovedati za vožnjo iz podeželja v Ljubljano, avtomatski menjalnik je namenjen za vožnjo po avtocesti za vsaj 150 - 200 km v eno smer kot je to v Ameriki ali Nemčiji. Pa brez zamere.
Avtomatik ni zato, da twitaš in kofetkaš med vožnjo.... čuj, jaz bi raje hodil peš, kot pa vozil avtomatika ...
Namenjen je lažji, boljši in udobnejši vožnji. Tudi (in predvsem) v mestih, kjer je največ speljevanja in pretikanja.
Sploh pa so brezvezni ti novejši ročni menjalniki, ko imaš že po par deset metrih v tretji,četrti, pri 60kmh pa že v peti...
Je pa to večna tema za vojne med pristaši in nasprotniki avtomatikov... ne poznam pa nikogar, ki bi šel iz avtomatika nazaj na ročni menjalnik. Vsak, ki pa gre na avtomatika pa pravi, kaj nisem šel že prej...
P: slabih 30 let avtomatik.
P.S.: na dirki F1 v Monte Carlu vozniki šaltajo v povprečju na vsake 1,5 sekunde, zdaj pa si zamisli, kakšni mojstri so bili - BTW, tudi danes so - ko so z ročico še šaltavali po starem in so po zavitih ulicah Monte Carla s 130 km/h v povprečju skoraj dve uri dirkali v bistvu samo z eno roko na volanu, sploh če pomisliš, da vsaka desetinka(!) sekunde v napačni prestavi pomeni, da si takoj spušil takorekoč vse, kar si do takrat pridobil ... alzo, če skrajšam, s svojim znanjem sem svetlobna leta oddaljen od voznikov F1, pa vendar - zdaj spet riskiram ignore, ampak se splača - jebeš avtomatika, to je za babe ...
sporočil: 6.899
[rename]:-)))
Pozicija na tvojo pozicijo: I told you so :-))))
Najbolj fantasticna funkcija mi je "hold" - ko pocasi z bremzo zaustavis avto v guzvi/semaforju, samo se malo pipnes bremzo in jo sam drzi. Lahko das nogo dol. Ni treba dat menjalnika v P ali na bremzi stat. In ko hoces speljat samo das gas in sam spustiin spelje.
It's fucking magic. A majo to vsi avtomatiki?
Strani: 1 2