Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Avtomobilska pravljica, ki ji bodo konec pisali kupci
Strani: 1
sporočil: 32
No vsaj nek približno konkreten izračun dejanskih stroškov za
hibridno vozilo. Se je vprašati, če je toliko višja cena za "novo"
pogonsko kombinacijo vredno doplačati, saj "ima tudi naš denar
navsezadnje neko WLTP porabo", mar ne?
Dodatno dokazuje, da se morebiti ta opcija izplača le v mestu, ne pa na dolge relacije - to je vprašanje poštenega trgovca: za kakšen namen rabite avto?
In ne nazadnje: poročila o priključnih hibridih jasno potrjujejo sledeče navade voznikov: hibrida kupijo zaradi subvencij (op.: to običajno poberejo prodajalci, ker pred subvencijo dvignejo ceno, kupec pa misli, da je kaj prihranil!), v sami uporabi pa ali pozabijo sploh polniti svojega hibrida oz. preprosto vozijo na tekoče gorivo.
Po mojem to ni dobra kombinacija, je le trenutno všečna, a predraga in neprepričljivo ekološka.
Plin je popolnoma utonil v pozabo (vsaj pri osebnih vozilih), mar ne? Le zakaj? Tovornjaki vidijo prav v tem svojo varčnejšo in ekološko prihodnost.
Dodatno dokazuje, da se morebiti ta opcija izplača le v mestu, ne pa na dolge relacije - to je vprašanje poštenega trgovca: za kakšen namen rabite avto?
In ne nazadnje: poročila o priključnih hibridih jasno potrjujejo sledeče navade voznikov: hibrida kupijo zaradi subvencij (op.: to običajno poberejo prodajalci, ker pred subvencijo dvignejo ceno, kupec pa misli, da je kaj prihranil!), v sami uporabi pa ali pozabijo sploh polniti svojega hibrida oz. preprosto vozijo na tekoče gorivo.
Po mojem to ni dobra kombinacija, je le trenutno všečna, a predraga in neprepričljivo ekološka.
Plin je popolnoma utonil v pozabo (vsaj pri osebnih vozilih), mar ne? Le zakaj? Tovornjaki vidijo prav v tem svojo varčnejšo in ekološko prihodnost.
sporočil: 376
Kdo ima šuko doma in mogoče še v službi, in mogoče do 50 km v eno
smer, sploh mestne in primestne vožnje, se da res prihraniti, samo
tole ni neki mestni avto. Ok vožnja že s tako malo baterijo in E
motorjem, ob tej masi tudi veliko pove. Drugo so daljše vožnje in
avtocesta. Imamo pa vse dvojno, vse od fosilcev in EV, tudi stroške
tako, da ob sedanji ponudbi, bo kar BEV
sporočil: 4.276
hibrid pa le 1,3 litra! Še posebej zato, ker je 508 hybrid nagrajen z odpustkom Evropske unije v vrednosti 56 odstotkov. To pomeni, da prvih 52 kilometrov (SW) prevozi na elektriko z ničelnimi izpusti, preostalih 48 kilometrov pa z 2,95 litra bencina. Odpustek v višini 56 odstotkov porabo spusti na sanjskih 1,3 litra, izpuste pa na le 29 oziroma 30 gramov (SW)Kaj nam bo 2tonski hibrid, ki na baterijo prevozi 30km. Tak avto je namenjen daljšim vožnjam, v praksi pa pokuri več kot dizel in bencinar, ker je pol tone težji.
EU pa izračuna 1,3l in 30g CO2. Naj že nekdo te idiote nažene z EU parlamenta.
Že res, da je treba poskrbeti za planet, ampak tole gotovo ni prava pot.
sporočil: 1.214
a ta 1,6 turbo je tisti, ki ga že nekaj let vrgrajujejo v PSA, pa
tud MINI in še kam? kako je pa kaj s stroški vzdrževanja tega
motorja?
sporočil: 32
Ta 2.000kg in 40.000€ težki mastodont je nekaj, česar si v
življenju res ne želim. Dvo tonski avto, pa vozniška izkušnja?
Zakaj potem ljudje hodijo vozit go-carte? Za 40.000€ si postavim
skoraj hišo. Za moj okus je prava voziška izkušnja UP! GTI (1 tona,
8,7 do sto, ne dosti manj prostora v notranjosti, 1/4 cene,
dramatično manj porabljenega materiala in surovin in v realnem
življenju verjetno manjša poraba goriva). Seveda je to stvar okusa.
Stvar slabega okusa pa je, če so persnega UPa (GTI, pa Opel Adama
itd.) zaradi eko diktature prenehali izdelovati, in ljudi silijo,
da si v imenu iste ekoligije kupujejo nekakšene SUV tovornjake.
Takole čez palec in po zdravi pameti je to perverzno, ta obsedenost
z 2 tonskimi SUV-ji pa tudi. Trošim torej varčujem? Lepo vas
prosim.
sporočil: 970
[hijena1]Tisti 2 leti garancije bo že zdržal :)
a ta 1,6 turbo je tisti, ki ga že nekaj let vrgrajujejo v PSA, pa tud MINI in še kam? kako je pa kaj s stroški vzdrževanja tega motorja?
sporočil: 1.049
Zgrešil si bistvo, ki ga sporoča članek.
Vozniška izkušnja ni le športnost, dinamika... V primeru 508 hybrida je neslišno speljevanje, vožnja po mestu... pa vseeno odločnost ko to rabiš in varčevanje, če izkoristiš potencial. 508 hybrid je prijetna, ne športna, dvoživka. Meni je bil všeč in bi ga imel precej raje kot dizla.
Res pa je, da bi za dolge vožnje še vedno izbral dizla.
LpM
Vozniška izkušnja ni le športnost, dinamika... V primeru 508 hybrida je neslišno speljevanje, vožnja po mestu... pa vseeno odločnost ko to rabiš in varčevanje, če izkoristiš potencial. 508 hybrid je prijetna, ne športna, dvoživka. Meni je bil všeč in bi ga imel precej raje kot dizla.
Res pa je, da bi za dolge vožnje še vedno izbral dizla.
LpM
sporočil: 32
Zadnja sprememba: Cromartie888 13.02.2020 09:00
To sporočilo je izbrisal avtor (13.02.2020 08:54)
sporočil: 32
[milos9]Vožnja po mestu in parkiranje s takšnim tovornjakom je nočna mora. Sem že pred 10 leti prodal golfa in kupil Toyoto IQ. Sicer pa je vozniška izkušnja stvar okusa, stvar ekolgije v dvotonskem avtu pa je nekaj, kar mo moje ne drži vode.
Zgrešil si bistvo, ki ga sporoča članek.
Vozniška izkušnja ni le športnost, dinamika... V primeru 508 hybrida je neslišno speljevanje, vožnja po mestu... pa vseeno odločnost ko to rabiš in varčevanje, če izkoristiš potencial. 508 hybrid je prijetna, ne športna, dvoživka. Meni je bil všeč in bi ga imel precej raje kot dizla.
Res pa je, da bi za dolge vožnje še vedno izbral dizla.
LpM
sporočil: 32
[bacco979]Ta motor so vgrajevali v mini 2 generacije. Hiba: ogromna poraba. V bistvu je zastarel, novi mini ima več konjev in težji je, pa porabi 1/3 manj goriva.
> [hijena1]
> a ta 1,6 turbo je tisti, ki ga že nekaj let vrgrajujejo v PSA, pa tud MINI in še kam? kako je pa kaj s stroški vzdrževanja tega motorja?
Tisti 2 leti garancije bo že zdržal :)
sporočil: 961
Zadnja sprememba: anon-191845 13.02.2020 09:30
Takole, pred leti sem se navduševal za karkoli je bilo povezano z
prihrankom fosilnega goriva. Med tem so bila tudi delno ali v
celoti električna vozila. Ker pa Toyota ni uspela izpopolniti
postopka za varno razgradnjo baterij sem se počasi oddaljeval od
omenjene teme.Prvo vozilo kombi W Caravella bencin motor 2.0 predelana na plinski sistem BRC mi je dala miselt zakaj avti, ki imajo porabo večjo od 8 litrov nimajo avtomatsko vgrajene plinske napeljave. Iskušnja zelo dobra. Poraba po litrih goriva nekaj malega večja od dolgoletnega povprečja na bencin, pospeški celo boljši, strah pred plinom neupravičen. Nakup se je povrnil že po prevoženih 20.000km. V celotni dobi sem zamenjal samo 1 krat filter za plinsko gorivo. Velikokrat sem se po 2 krat ustavil na Plinarni na Verovškovi. Kombi je toliko upadljiv da sem bil že kar stalna stranka. Danes pa mi fantje povedo da se največkrat pri njih ustavljajo policaji ki jih naša država pošilja služit iz enega na drugi konec Slovenije in morajo 2krat priti do njih.Danes je kombi za priročno garažo. Sicer z nekaj vložka bi lahko znova vozil.
Drugi avto na plin MB E240 model W210 predelan pri G1. Res da sem se moral zapeljat v Celje 4-5 krat, a ko je Ljubo zadevo nastavil sva s sinom izredno uživala v vožnji na plin. Avto je celo pri plinu pri pospešavanju hitreje pridobival željeno hitrost. Namesto povprečnega stroška 13€ smo spravili na 7,5€. Spomnim pa se še enega avta, ki mi je padel v oko na Verovškovi in sicer to je bil AUDI A8 z 180 litrsko posodo za plin. Voznik je povedal da avto 24ur dan za dnem vozi po bližnji okolici. Našega W210 še vedno vozimo a bo letos odromal v večni pokoj, je prestar in seveda tudi gnil (tovarniška napaka tega modela).
Tretje vozilo MB E280 model W211 motor predelan na plinski sistem Tartarini. No tudi tukaj sem 2-3 krat prišel nazaj k Ljubotu in ko je uštimal je prišlo do prave uživancije. Avto je lahko izredno šparaven z zmanjšanim onesnaževanjem okolice. Cenovno to poemeni z porabo plina in bencinom v znesku 6,19 do 11,05€. Če bi vozili samo na bencin pa v razponu 10,00 do 19,50€. Povrnitev investicije po prevoženih 24.000km.
Vsi sistemi so se v avtih dobro obnesli. Prihranki veliki. Dodatnih stroškov zaradi plina nismo občutili. Smo pa na vsa vozila dodali sistem dodatnega mazanja ventilov.
Plina je absolutno preveč in bi ga morala bolj izkoristiti. Javen primer je v Rusiji, kjer kar polovico plina sežgejo na vrtinah, ker ga ne morejo plasirat do nas uporabnikov. Ocenjeno je plin še vedno predrag. Razmerje cene v prid ZDA nasproti EU. Stranskih učinkov neprimerno manj kot pri elekriki. Vsak pa ima pomanjkljivost, ko jih ni jih ni in vse lahko stoji.
In še nekaj kar me NE prepriča v novo tehnologijo. Je absolutno predraga, vse subvencije kot piše nekdo pred mano ostanejo prodajalcem avtom. Lep primer Hrvaška, ko ni imela subvencij so bile pri nas cene višje ravno za našo subvencijo.
Največjo razliko pa občutim ko vozim bencinarja ali dizla. V dizlu je še vedno preveč tresenja avta in pa vdirajoče hrupa pogonskega agregata, kar mene osebno zelo moti.
Čakam na izpolnjenje motorjev na CNG plin in pa vodik.
Povzetek: da prihranim pri EV, hibridu ali priključnem hibridu moram še vedno prevoziti precej več kilometrov kot bencinarju na plin, kjer se vozim brezskrbno in vmesnega tankanja cca. 1.050-1.100km, tudi vem da bi s katerim dizlom več prevozil ampak bi moral pošteno cincat na avtocesti in še poslušat hrup dizla in trpeti tresenja avta, pri ostalih kombinacijah pa moram kar naprej pazit in pazit in pazit kako vozim da bom nekaj malega prihranil. Sem preiskusil EV Fiat 500 in me je vse minilo.
Avtomobili so za vozit in ne da avto svetlobno ne opremimo razmeram na cesti in zakonodaji in da stalno pogledujemo na armatuno ploščo ali bom prispel domov ali bom kje na poti obstal.
Srečno vožnjo vsem kombinacijam prevoznih sredstev, srečo mora imeti tudi pešec....
sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 13.02.2020 09:27
[milos9]Za krake vožnej dvotonsko hibridno pošast, za dolge pa dizla :)
Res pa je, da bi za dolge vožnje še vedno izbral dizla.
Svet rabi majhne električne avte za mestne/primestne ljudi in vtičnice (infrastrukturo) pred bloki, kjer se bodo ti avti lahko polnili.
100k€ vredni tritonski elekrični SUV-ji ne rešujejo ničesar. So le kaprica bogatašev, ki jo sofinancirajo davkoplačevalci, vključno z infrastrukturo do hiš z 200kW priključki.
sporočil: 961
Teža avta veliko pripomore k bolj prijetni vožnji. Avti ki imajo
večje kubature motorjev so tudi bolj prijetni ker izdelovalci
poskrbijo da se v kabino manj prenaša hrup in bolje blažijo
neravnine in manjše jame na cestah, na avtocestah pa so ta vozila
kralji za relacijske vožnje.
Sam sem se pred dobrimi 35 leti vozil z Golfom v Nemčijo. Enkrat pa je Golf odpovedal pred odhodom. Dobil sem Renaulta Safran, razlika da nisem mogel verjet. S tem avtom ko smo prispeli nazaj iz Nemčije smo bili vsi spočiti, prej pa cizanje z dizlom, polna ušesa hrupa, težavno sedenje in še kakšna slaba volja.
Sam sem se pred dobrimi 35 leti vozil z Golfom v Nemčijo. Enkrat pa je Golf odpovedal pred odhodom. Dobil sem Renaulta Safran, razlika da nisem mogel verjet. S tem avtom ko smo prispeli nazaj iz Nemčije smo bili vsi spočiti, prej pa cizanje z dizlom, polna ušesa hrupa, težavno sedenje in še kakšna slaba volja.
sporočil: 4.276
[FIN-353404]Na avtocesti, po lokalnih ovinkih čez lokalne hribe pa gotovo ne.
Teža avta veliko pripomore k bolj prijetni vožnji.
Tudi argument varnosti je trhel. Težji avti so res varnejši, ampak samo za tiste, ki sedijo v njih, za vse ostale pa so bolj nevarni.
sporočil: 961
Se ne strinjam z vami, probajte dobiti za kak teden katerega V6. Je
pa tudi tu lahko nekaj negativno in sicer vožnja čez hrib v primeru
snega, kjer bo manjši avto lažje prišel skozi sneg. Nikjer pa nisem
pisal da je težji avto bolj varen, saj v primeru trkov večji
avtomobili nase povlečejo negativno energijo ravno zato da bi
voznik in potniki v manjšem avtu imeli manj posledic nesreče.
Osebno sem videl tako nesrečo v Ljubljani in sem sam debelo gledal
kako slabo jo je odnesel težji avto, v momentu trka nisem pomislil
na posledice za udeležence nesreče v avtih. Tudi taki smo, a se z
leti vse spreminja ali na bolje ali slabše.
sporočil: 4.276
[FIN-353404]Imam v garaži dva za primerjavo:
Se ne strinjam z vami, probajte dobiti za kak teden katerega V6.
- 1.8 tonskega dizla s skoraj 200 konji in vsem možnim udobjem na hidropnevmatskem vzmetenju,
- 700 kilogramskega trikrat šibkejšega mnogo starejšega in precej špartanskega roadsterja
Razen na avtocesti dvotonska pošast ni niti blizu malemu okretnežu. In takrat (in samo takrat) celo porabi manj.
Komaj čakam pomlad, ko gre roadster spet na cesto :)
sporočil: 11.068
Vožnja po mestu s takšnim "tovornjakom" seveda ni nočna mora. Včasih je pa res nadležno parkiranje, če so parkirni boksi majhni. Za daljše vožnje pa je seveda večji avto bolj udoben od majhnega.
Vožnja po mestu in parkiranje s takšnim tovornjakom je nočna mora. Sem že pred 10 leti prodal golfa in kupil Toyoto IQ. Sicer pa je vozniška izkušnja stvar okusa, stvar ekolgije v dvotonskem avtu pa je nekaj, kar mo moje ne drži vode.
sporočil: 32
[FIN-353404]Dejstvo je, da se večino km naredi na poti v službo in ne na relacije. Vožnje v Nemčijo so danes izjema od izjeme in ne prispevajo k nikakršnemu odtisu (seveda ne drži a kamione).
Teža avta veliko pripomore k bolj prijetni vožnji. Avti ki imajo večje kubature motorjev so tudi bolj prijetni ker izdelovalci poskrbijo da se v kabino manj prenaša hrup in bolje blažijo neravnine in manjše jame na cestah, na avtocestah pa so ta vozila kralji za relacijske vožnje.
Velik udoben ali majhen špartanski avto - stvar okusa. Je pa tudi stvar cene. Kako pričakovati, da bi vsi dali 30, 40K za avto. Eni nimajo, drugi ne damo. Pika. Bizarno je folku predpisat ogromne avtomobile v imenu varčevanja.
sporočil: 32
[premza]Poguglajte - obstajajo aziskave, ki kažejo, da so veliki, še posebej pa močni SUVi za druge udeležence zelo nevarni. Dajo očutek varnosti in supermacije, ko pa zagusti reagirajo slabše kot normalen avto. Med žrtvami pešci je smrtnost velika, ker kasirajo više (nad okončinami). V primeru kolizije z manjšim avtom, so rezultati katastrofalni (za manjši avto). Značilno je tudi, da razmišljanje - pa naj še oni drugi kupi velik avto, prav mu je - danes očitno ne zdrži več civilizacijskega okvira. Na svoje pesenečenje (pozitivno) nisem naletel na takšna razmišljanja.
Tudi argument varnosti je trhel. Težji avti so res varnejši, ampak samo za tiste, ki sedijo v njih, za vse ostale pa so bolj nevarni.
sporočil: 961
Moj zadnji novi avto je bil kupljen davnega leta 1995 W Caravella,
naslednji MB E240 W210 kupljen star deset let, danes jih ima 21 in
gre v staro šaro z prevoženimi 1.350.000 km in enkrat menjanim
motorjem na okrogli milijon, naslednji MB E280 W211 kupljen star 14
danes jih ima šele 15 let, pa za vse 3 nisem zapravil za ceno enega
novejšega težjega avta. Da se uživat tudi za manj denarja. Če se
pogovarjamo o nekaj še ne pomeni to tudi več denarja in NIKOLI ne
kupim več novega avta.
sporočil: 1.301
[Cromartie888]PSA&BMW 1.6l THP (Prince) je motor, ki je dolga leta zapored pobiral naziv "engine of the year" v svoji kategoriji... se ne spomnem točno ampak do 2015 ene 5, 6 let zapored najmnaj. prve generacije, predvsem tiste z oznakami EP6-DT in EP6-CDT (150-156 konji), so mele problem z napenjalcem verige in izgubo tajminga motorja... ti problemi so z novejšimi verzijami praktično odpravljeni in jih 1.6l THP EP6-FDT, predstavljen leta 2015, ki je vgrajen v novi 508 - nima. tudi če ga je kot "engine of the year" v njegovi kategoriji nasledil BMWjev 1.5l tricilinderski turbo B38, mu ne moremo glih očitat kakšne zastarelosti ali podhranjenosti, saj ma variabilni tajming sesalnih in izpušnih ventilov in, odvisno od bosheve ECU mape, iz sebe spravi od 180 do 250 konjev... kar je prbližno enako kot zmore BMWjev B38 iz Minija tretje generacije.
> [bacco979]
> > [hijena1]
> > a ta 1,6 turbo je tisti, ki ga že nekaj let vrgrajujejo v PSA, pa tud MINI in še kam? kako je pa kaj s stroški vzdrževanja tega motorja?
>
> Tisti 2 leti garancije bo že zdržal :)
Ta motor so vgrajevali v mini 2 generacije. Hiba: ogromna poraba. V bistvu je zastarel, novi mini ima več konjev in težji je, pa porabi 1/3 manj goriva.
sporočil: 1.623
[Cromartie888]Taycan ima krepko cez dve toni. Chris Harris (Top Gear) je bil navdusen nad njim. Pravzaprav tudi cas, katerega je Stig dosegel na progi pove svoje.. Hitrejsi je, od recimo Bugatija Veyrona.
Ta 2.000kg in 40.000€ težki mastodont je nekaj, česar si v življenju res ne želim. Dvo tonski avto, pa vozniška izkušnja?
Vse se da, ces se hoce, res pa je, da Porsche ni za vsakogar (oz. bi bil, ce bi ga lahko folk kupoval kot telefone za 1KEUR).
sporočil: 1.301
[premza]sicer se strinjam... ampak, kaj če maš familijo z dvema frocema in psa in nimaš glih placa/prilike met tudi mali avtek "za po mestu"?
> [milos9]
> Res pa je, da bi za dolge vožnje še vedno izbral dizla.
Za krake vožnej dvotonsko hibridno pošast, za dolge pa dizla :)
Svet rabi majhne električne avte za mestne/primestne ljudi in vtičnice (infrastrukturo) pred bloki, kjer se bodo ti avti lahko polnili.
100k€ vredni tritonski elekrični SUV-ji ne rešujejo ničesar. So le kaprica bogatašev, ki jo sofinancirajo davkoplačevalci, vključno z infrastrukturo do hiš z 200kW priključki.
"dvotonske pošasti" so bli še par let nazaj VSI avtomobili tega razreda, saj je bla 1800 kil kolkor tehta tale Peugeot, običajna teža modelov D segmenta... pa niti hibridi niso bli.
in ne vidim zakaj bi njegove dimenzije ble kakršenkoli problem... oziroma nič večji, kot pri kakšnih Passatih, Insignijah, Superbih in podobnih. kar se pa "gospodarnosti" tiče je pa itak vse v "nogi in glavi" lastnika... če uporablja hibridni pogon svojega vozila tako kot je mišljeno, se mu še posebej po mestu in nizkih hitrostih vrjetno hitro pozna, ker elektrika opravi delo tam, kjer so ICE motorji najbolj potratni... pri pospeševanjih v nizkih prestavah. za odprto cesto pa prirastek kil spet ni tako hud, da bi avto "pil" kej bistveno več kot nehibridni model podobne velikosti, tudi če je teh 200 kil težji in pri tem električnega pogona ne vključi kej prevečkrat...
sporočil: 32
Zadnja sprememba: Cromartie888 14.02.2020 10:00
Res je, tudi Passati so velike krave, ampak s to razliko, da so do
zadnjega mm izkoriščeni za prevoz (kar najboljši, najhitreši in
najbolj ekonomičen) ljudi in stvari. SUVi so ustvarjeni predvsem za
prevoz nabuhlih egov.Ko sem na motorju, me od vseh super-duper avtov, ki jih vidiš na cesti, spodobno preganja (ali jaz njega) po ovinkih samo kakšen Passat. Je neskončno hiter (oziroma ga lastniki tudi pritisnejo), se odlično drži in pri tem pije manj, kot moj motor.
Na avtocesti so najhitrejši kombiji.
V snegu prvi obtičijo SUVi:)))
sporočil: 16
čas vnosa: 14.02.20 21:35
Tale "engine of teh year" ima oljno korito, ki ga je konstruiral
fejst omejen osebek. Pa v HDI, TDCi in dizel Mazdah maš enake
"bisere". Čep za odlivanje je višji od najnižjega nivoja korita!
Nikoli ne odteče vso staro olje! Poglej moje fotke:
photos.app.goo.gl/we...unN3dHgJc9
In kako izgleda brozga v dnu korita po nekajletni vožnji (glej od 12 minute dalje!):
www.youtube.com/watc...CQ&index=1
In še je biserov iz THP zakladnice, za dolge zimske večere.
photos.app.goo.gl/we...unN3dHgJc9
In kako izgleda brozga v dnu korita po nekajletni vožnji (glej od 12 minute dalje!):
www.youtube.com/watc...CQ&index=1
In še je biserov iz THP zakladnice, za dolge zimske večere.
sporočil: 16
čas vnosa: 14.02.20 20:59
Ta THP (imenovan Prince v Miniju) strojček je pravi "biser" med
štirivaljniki. Po statistikah eden najmanj zanesljivih bencinskih
motornih sklopov zadnjih dveh desetletij. Direktni vbrizg bencina
je tehnično nedovršena polomija slabega dolgoročnega inženirskega
načrtovanja (nabiranje oblog v sesalnem kolektorju in sesalnih
ventilih). Poleg težav s krmilno verigo (popolne okvare) in
variabilnega dela odmičnih gredi. O katastrofalni
konfiguraciji/nedostopnosti pri menjavi obrabnih/pokvarjenih
motornih delov pa bi znali mehaniki veliko povedati.Skratka: beži
stran, kupec!
sporočil: 16
čas vnosa: 15.02.20 16:22
Potreben je le zdrav um, ne diploma strojništva. Je globalna težava
pomanjkanje uma, ki eksponentno narašča zadnja desetletja? Ali
zgolj zlobna preračunljivost vodilnih avtomobilskih glav.
Vprašanje: a naslednjega uporabnika tvoje bivše mazde ni doletelo
nič hudega? Namreč osnove: motorni blok, bati, ojnice ipd... so
narejeni (glede na segment avta -A;B;C..) za pol milijona km (in
več).Če..ne bi bilo načrtovano vgrajenih in namerno konstruiranih
napak ... kot je ta čep na oljnem koritu. Saj poznaš mit (ali
resnico) o načrtnem crkavanju žarnic, TV, mobitelov... Da se
avtoindustrija tega ne gre?
Strani: 1