Zasebnost

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Razvejena Toyota: hibridi, elektrika, vodik in šport

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 8.244
[#2812927] 21.01.20 21:49
Odgovori   +    4
Japonci bodo imeli na cestah en kup vozil na gorivne celice, mi tle v EU pa bomo na to čakali še vsaj 25 let, ker bomo vmes na baterijah in termonuklearkah...
... potem pa bomo ugotovili, da so Japonci pametnejši...
gensi sporočil: 459
[#2812929] 21.01.20 21:57 · odgovor na: FIN-379669 (#2812927)
Odgovori   +    1
[]
Japonci bodo imeli na cestah en kup vozil na gorivne celice, mi tle v EU pa bomo na to čakali še vsaj 25 let, ker bomo vmes na baterijah in termonuklearkah...
... potem pa bomo ugotovili, da so Japonci pametnejši...
Gorivne celice zelo verjetno nimajo prespektive za množično uporabo v prometu.
Zakaj?
Preveč energije je potrebno vloživi v proizvodnjo vodika. Vodik ni enostaven za manipulacijo.
anon-129390 sporočil: 9.830
[#2812930] 21.01.20 21:57
Odgovori   +    4
Majhen motor in lahki materiali zagotavljajo le 1.280 kilogramov suhe mase GR yarisa.
Hehe, ampak to je še vedno celih 450 kil več od VW golf 1. GTI

:-)
FIN-379669 sporočil: 8.244
[#2812938] 22.01.20 00:13 · odgovor na: gensi (#2812929)
Odgovori   +    5
Ja, ja, Japonci so glupi in mi pametnejši...

Saj sem rekel, vse... čez čas bomo pa ugotavljali, da so Japonci rešili vse probleme, ki tebe tarejo. Njih ne, ker si lahko zaradi visokega BDP to tehnologijo privoščijo.

In se bomo mi še naprej, to je vsaj 25 let, tolažili, da smo prav ravnali, ko smo postavili TEŠ 6. Češ pač tedaj se ni dalo drugače...
sonce1313 sporočil: 376
[#2812959] 22.01.20 08:40
Odgovori   +    0
Japonci bi lahko bili prvi na vseh področjih, pa so tudi zaspali, razen nissan, ki je s prvim leafom oral ledino, ko se še drugim sanjalo ni. Na žalost pri leaf 2 še kar vztraja na zračnem hlajenju baterije, zaradi česar je večja degredacija in problem priključek chademo. Toyota vztraja pri hibridih, kjer je daleč prva, vendar nategovanje ljudi, zakaj bi imel vse dvojno, aja zaradi višje cena in vzdrževanja. Ostali zaspali isto kot EU z vsemi posledicami
sonce1313 sporočil: 376
[#2813011] 22.01.20 11:58 · odgovor na: FIN-379669 (#2812938)
Odgovori   +    0
Po več eksplozijah polnilnic vodika in vozil, bolj slabo kaže, v druge namene pa verjetno da
FIN-379669 sporočil: 8.244
[#2813070] 22.01.20 18:56 · odgovor na: sonce1313 (#2813011)
Odgovori   +    1
Daj, sonce, razsvetli me, kako nevarna vozila prodajajo žlehtni Japonci.

(Kolikor vem, se je v zgodovini že marsikako vozilo ali plovilo vnelo, pa zaradi tega niso prenehali s proizvodnjo ali izboljšavami. Če bi ti odločal o razvoju, bi verjetno ali vse bilo od prvega dne tipi topi - verjetnost 1 proti 100.000 - ali pa bi si le pobrisal potne srage in šel raje na pir.)
sonce1313 sporočil: 376
[#2813079] 22.01.20 21:14 · odgovor na: FIN-379669 (#2813070)
Odgovori   +    0
Že, že, samo 700 barov je malo veliki pritisk že pri stacionarnih zadevah. Pa v SLO imamo res denarja za tole. Veliko je posnetkov eksplozij, zadnja polnilnice mislim na švedskem. Če bi to bilo v razvoju ni problema, tako pa.
Če pa bo kdaj množična proizvodnja bo ok, samo naj bo v vseh razredih in ceneje kot fosilci, če verjameš v...
FIN-379669 sporočil: 8.244
[#2813089] 22.01.20 22:15 · odgovor na: sonce1313 (#2813079)
Odgovori   +    1
Vsaka sprememba stane in jo plačajo uporabniki.

Sicer nisem zasledil, da bi imeli na Japonskem incidentov, ki jih ti opisuješ... mogoče oni vedo kaj več od nas...

Tole sem našel na Wikiju:
"In June 2019 Uno-X fueling station in Norway experienced an explosion,[32] resulting in the shutdown of all Uno-X hydrogen fueling stations and a temporary halt in sales of fuel cell vehicles in Norway.[33] Based on preliminary investigation findings neither the electrolyzer or the dispenser used by customers had anything to do with this incident. Therefor the electrolyzer division will now return to business as usual. [34] [35] June 27, 2019 Nel ASA announces the root cause of the incident has been identified as an assembly error of a specific plug in a hydrogen tank in the high-pressure storage unit."

Vsak razvoj je povezan s tveganji in nesrečami. Koliko hudih nesreč so imele danes uveljavljene tehnologije v zadnjih 50 letih, je bolje da ne štejemo.

Če hočemo najčistejšo tehnologijo v dokaj kratkem času, je tale H-cells po moje najbolj EKO.

Ali je draga ta Tech.? Ja, za sedaj, ko je še butična... Domnevam pa, da so se zadev na Japonskem lotili, kot se šika. Zakaj? Ker so ugotovili, da bodo del starih JE zapirali, novih pa ne gradili. Pač, vsega ne morejo staviti na BEV.

In verjamem, da bo Japoncem uspelo. Ker razmišljajo: 1/3 hibridi, 1/3 BEV, 1/3 H-cells.

To je formula za energetsko ravnotežje, to je pa uspeh. (Lahko bi jih vsaj malo posnemali...)

Strani: 1