Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Byton M-byte: pripravljen na svet, ta pa nanj še ne povsem
Strani: 1
sporočil: 3.087
Megla.
Poanta avta ni 22 metrski display in deluxe infotainment za odvračanje pozornosti (investitorjev, kupcev in šoferja).
Sploh ko je kristalno jasno, da smo do prave polne avtonomne vožnje še vedno vsaj desetletje stran, verjetno bolj dve.
Glede na cifre je to le še ena na elektriko požrešna krava (nad 22 kWh na 100 km).
Poanta avta ni 22 metrski display in deluxe infotainment za odvračanje pozornosti (investitorjev, kupcev in šoferja).
Sploh ko je kristalno jasno, da smo do prave polne avtonomne vožnje še vedno vsaj desetletje stran, verjetno bolj dve.
Glede na cifre je to le še ena na elektriko požrešna krava (nad 22 kWh na 100 km).
sporočil: 6.570
[ogo]Vse res, ampak iz druge strani pa jasno kaže, česa so zaradi globalizacije že sposobni Kitajci.
Megla.
Poanta avta ni 22 metrski display in deluxe infotainment za odvračanje pozornosti (investitorjev, kupcev in šoferja).
Sploh ko je kristalno jasno, da smo do prave polne avtonomne vožnje še vedno vsaj desetletje stran, verjetno bolj dve.
Glede na cifre je to le še ena na elektriko požrešna krava (nad 22 kWh na 100 km).
Mi pa po francoskih načrtih in pod janičarsko komando štancamo Clio.
sporočil: 8.244
22 kwh je (za sedaj) realnost, ampak če Kitajci sedaj za 45 jurjev
(nisem razumel, ali je to cena v EU ali na Kitajskem) prodajajo
vozilo, ki bi ga Evropejci za 65 jurjev...
... potem so Kitajci osvojili prvo pravilo: Naredi avto, dostopen žepu potrošnika.
Vsekakor je to vozilo, ki bo konkuriralo Tesli (X)... ne glede na to, da bo Tesla morda imela za 100 km večji range.
Tudi Kitajc je patriot in bo, verjamem, kupoval domače.
Glede na speed razvoja novih e-znamk in vozil, bo pressing na e-omrežje v EU (po nakupih vedno več e-vozil in toplotnih črpalk) izjemno velik.
(Bomo pač si doma za vsak slučaj nekaj fotovolt. panelov postavili na streho (pa eno 8 kwh baterijo v podstrešje), da si zagotovimo elektriko za čez dan, če se bodo dogajali izpadi. Pa soft hibride bom še vozil vsaj 10 let, dokler ne bo e-omrežje porihtano. Iran gor ali dol.)
... potem so Kitajci osvojili prvo pravilo: Naredi avto, dostopen žepu potrošnika.
Vsekakor je to vozilo, ki bo konkuriralo Tesli (X)... ne glede na to, da bo Tesla morda imela za 100 km večji range.
Tudi Kitajc je patriot in bo, verjamem, kupoval domače.
Glede na speed razvoja novih e-znamk in vozil, bo pressing na e-omrežje v EU (po nakupih vedno več e-vozil in toplotnih črpalk) izjemno velik.
(Bomo pač si doma za vsak slučaj nekaj fotovolt. panelov postavili na streho (pa eno 8 kwh baterijo v podstrešje), da si zagotovimo elektriko za čez dan, če se bodo dogajali izpadi. Pa soft hibride bom še vozil vsaj 10 let, dokler ne bo e-omrežje porihtano. Iran gor ali dol.)
sporočil: 4.340
Osnovni problem je v tem, da država nikakor ne razume kaj je njena
vloga pri elektrifikaciji. Dajejo subvencije za toplotne črpalke,
ki so itak rentabilne tudi brez subvencij, hkrati pa si zakrivajo
oči pred dejstvom, da naše elektro omrežje niti slučajno ne mora
furati 50+ procentov hiš na toplotnih črpalkah. Električni avti
brez subvencij so še daleč od rentabilnosti, država pa namesto da
bi se pripravljala na čas, ko bodo rentabilni, zapravlja denar za
subvencije, s katerimi bodo verjetno rentabilni malo prej, država
pa bo brez ustrezne infrastrukture zanje. To je tako, kot bi države
pred 100 leti subvencionirale nakup avta vsakemu klošarju in potem
bi se milijoni avtov vozili po kozjih stezicah.
sporočil: 4.276
Sami predimenzionirani avti. Po velikosti, opremi in ceni.
50k€ za avto si lahko mogoče privošči 5% evropejcev.
Še 5% si ga kupi, čeprav si ga ne more privoščit.
Tisti mali električni mlinčki, ki jih na Kitajskem prodajajo za 2k€. To je EU prihodnost.
50k€ za avto si lahko mogoče privošči 5% evropejcev.
Še 5% si ga kupi, čeprav si ga ne more privoščit.
Tisti mali električni mlinčki, ki jih na Kitajskem prodajajo za 2k€. To je EU prihodnost.
sporočil: 8.460
[premza]a se da to kje dobit, pogledam včasih na mobil.de , pa ni ravno neke ponudbe.
Sami predimenzionirani avti. Po velikosti, opremi in ceni.
50k€ za avto si lahko mogoče privošči 5% evropejcev.
Še 5% si ga kupi, čeprav si ga ne more privoščit.
Tisti mali električni mlinčki, ki jih na Kitajskem prodajajo za 2k€. To je EU prihodnost.
Ni mi jasno zakaj tega nihče ne uvaža, omejitve v varnosti,glede na eu zakonodajo?
sporočil: 4.276
[hostamox]Ni šans, da to pri nas spraviš na cesto. Je domača avtomobilska industrija preveč zaščitena.
a se da to kje dobit, pogledam včasih na mobil.de , pa ni ravno neke ponudbe.
Ni mi jasno zakaj tega nihče ne uvaža, omejitve v varnosti,glede na eu zakonodajo?
Si videl obvezno opremo za avte po letu 2022? Avtomatsko zaviranje, zaščita pešcev, sledenje voznemu pasu, detekcija zaspanosti in/ali nepozornosti, blokada ob alkoholiziranosti, varna samozaustavitev ob "napakah na vozniku"...
sporočil: 21.898
Ni šans, da to pri nas spraviš na cesto. Je domača avtomobilska industrija preveč zaščitena.Ustavte jih!
Si videl obvezno opremo za avte po letu 2022? Avtomatsko zaviranje, zaščita pešcev, sledenje voznemu pasu, detekcija zaspanosti in/ali nepozornosti, blokada ob alkoholiziranosti, varna samozaustavitev ob "napakah na vozniku"...
sporočil: 3.152
In kako potem premaknes lastni avto na lastnem dvoriscu? Tam sem
lahko pijan za volanom kolikor hocem.
sporočil: 6.570
[Skippy]Dokler ne povoziš svojega otroka...
In kako potem premaknes lastni avto na lastnem dvoriscu? Tam sem lahko pijan za volanom kolikor hocem.
sporočil: 2.264
Zakaj bi kupil tole, če stane Tesla Y Long Range enako, pa nudi
200+ km večji domet (500 km vs 280 km po EPA ciklu, ki je dejansko
realen)?
Strani: 1