Zasebnost

Strani: 1

ogo sporočil: 3.087
[#2810586] 07.01.20 08:16
Odgovori   +    8
Megla.
Poanta avta ni 22 metrski display in deluxe infotainment za odvračanje pozornosti (investitorjev, kupcev in šoferja).
Sploh ko je kristalno jasno, da smo do prave polne avtonomne vožnje še vedno vsaj desetletje stran, verjetno bolj dve.

Glede na cifre je to le še ena na elektriko požrešna krava (nad 22 kWh na 100 km).
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2810589] 07.01.20 08:31 · odgovor na: ogo (#2810586)
Odgovori   +    5
[ogo]
Megla.
Poanta avta ni 22 metrski display in deluxe infotainment za odvračanje pozornosti (investitorjev, kupcev in šoferja).
Sploh ko je kristalno jasno, da smo do prave polne avtonomne vožnje še vedno vsaj desetletje stran, verjetno bolj dve.

Glede na cifre je to le še ena na elektriko požrešna krava (nad 22 kWh na 100 km).
Vse res, ampak iz druge strani pa jasno kaže, česa so zaradi globalizacije že sposobni Kitajci.
Mi pa po francoskih načrtih in pod janičarsko komando štancamo Clio.
FIN-379669 sporočil: 8.244
[#2810594] 07.01.20 08:53 · odgovor na: ogo (#2810586)
Odgovori   +    2
22 kwh je (za sedaj) realnost, ampak če Kitajci sedaj za 45 jurjev (nisem razumel, ali je to cena v EU ali na Kitajskem) prodajajo vozilo, ki bi ga Evropejci za 65 jurjev...

... potem so Kitajci osvojili prvo pravilo: Naredi avto, dostopen žepu potrošnika.

Vsekakor je to vozilo, ki bo konkuriralo Tesli (X)... ne glede na to, da bo Tesla morda imela za 100 km večji range.

Tudi Kitajc je patriot in bo, verjamem, kupoval domače.

Glede na speed razvoja novih e-znamk in vozil, bo pressing na e-omrežje v EU (po nakupih vedno več e-vozil in toplotnih črpalk) izjemno velik.

(Bomo pač si doma za vsak slučaj nekaj fotovolt. panelov postavili na streho (pa eno 8 kwh baterijo v podstrešje), da si zagotovimo elektriko za čez dan, če se bodo dogajali izpadi. Pa soft hibride bom še vozil vsaj 10 let, dokler ne bo e-omrežje porihtano. Iran gor ali dol.)
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2810615] 07.01.20 10:15 · odgovor na: FIN-379669 (#2810594)
Odgovori   +    5
Osnovni problem je v tem, da država nikakor ne razume kaj je njena vloga pri elektrifikaciji. Dajejo subvencije za toplotne črpalke, ki so itak rentabilne tudi brez subvencij, hkrati pa si zakrivajo oči pred dejstvom, da naše elektro omrežje niti slučajno ne mora furati 50+ procentov hiš na toplotnih črpalkah. Električni avti brez subvencij so še daleč od rentabilnosti, država pa namesto da bi se pripravljala na čas, ko bodo rentabilni, zapravlja denar za subvencije, s katerimi bodo verjetno rentabilni malo prej, država pa bo brez ustrezne infrastrukture zanje. To je tako, kot bi države pred 100 leti subvencionirale nakup avta vsakemu klošarju in potem bi se milijoni avtov vozili po kozjih stezicah.
premza sporočil: 4.276
[#2810618] 07.01.20 10:20
Odgovori   +    6
Sami predimenzionirani avti. Po velikosti, opremi in ceni.
50k€ za avto si lahko mogoče privošči 5% evropejcev.
Še 5% si ga kupi, čeprav si ga ne more privoščit.

Tisti mali električni mlinčki, ki jih na Kitajskem prodajajo za 2k€. To je EU prihodnost.
hostamox sporočil: 8.460
[#2810621] 07.01.20 10:27 · odgovor na: premza (#2810618)
Odgovori   +    1
[premza]
Sami predimenzionirani avti. Po velikosti, opremi in ceni.
50k€ za avto si lahko mogoče privošči 5% evropejcev.
Še 5% si ga kupi, čeprav si ga ne more privoščit.

Tisti mali električni mlinčki, ki jih na Kitajskem prodajajo za 2k€. To je EU prihodnost.
a se da to kje dobit, pogledam včasih na mobil.de , pa ni ravno neke ponudbe.
Ni mi jasno zakaj tega nihče ne uvaža, omejitve v varnosti,glede na eu zakonodajo?
premza sporočil: 4.276
[#2810697] 07.01.20 16:44 · odgovor na: hostamox (#2810621)
Odgovori   +    2
[hostamox]
a se da to kje dobit, pogledam včasih na mobil.de , pa ni ravno neke ponudbe.
Ni mi jasno zakaj tega nihče ne uvaža, omejitve v varnosti,glede na eu zakonodajo?
Ni šans, da to pri nas spraviš na cesto. Je domača avtomobilska industrija preveč zaščitena.
Si videl obvezno opremo za avte po letu 2022? Avtomatsko zaviranje, zaščita pešcev, sledenje voznemu pasu, detekcija zaspanosti in/ali nepozornosti, blokada ob alkoholiziranosti, varna samozaustavitev ob "napakah na vozniku"...
shevchenko sporočil: 21.898
[#2810699] 07.01.20 16:47 · odgovor na: premza (#2810697)
Odgovori   +    4
Ni šans, da to pri nas spraviš na cesto. Je domača avtomobilska industrija preveč zaščitena.
Si videl obvezno opremo za avte po letu 2022? Avtomatsko zaviranje, zaščita pešcev, sledenje voznemu pasu, detekcija zaspanosti in/ali nepozornosti, blokada ob alkoholiziranosti, varna samozaustavitev ob "napakah na vozniku"...
Ustavte jih!
Skippy sporočil: 3.152
[#2811005] 09.01.20 05:38 · odgovor na: premza (#2810697)
Odgovori   +    2
In kako potem premaknes lastni avto na lastnem dvoriscu? Tam sem lahko pijan za volanom kolikor hocem.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2811017] 09.01.20 07:42 · odgovor na: Skippy (#2811005)
Odgovori   +    2
[Skippy]
In kako potem premaknes lastni avto na lastnem dvoriscu? Tam sem lahko pijan za volanom kolikor hocem.
Dokler ne povoziš svojega otroka...
dz1975 sporočil: 2.264
[#2811995] 15.01.20 18:05
Odgovori   +    1
Zakaj bi kupil tole, če stane Tesla Y Long Range enako, pa nudi 200+ km večji domet (500 km vs 280 km po EPA ciklu, ki je dejansko realen)?

Strani: 1