Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (Iz razkritja) takšna je nova češka ljubica - octavia
Strani: 1 2
sporočil: 11.409
Kakšne so pa kaj cene? Octavia je bila že prej hitro čez 30.000
EUR, če si kupil tisto kar so najbolj promovirali.
Če je zgodovina kakšna učiteljica bi rekel, da bodo cene malo bolje opremljene Octavie že blizu 40.000 EUR.
A se samo meni zdi, a so take cene kar malo previsoke za t.i. srednji razred. Če je srednji razred skupina ljudi s povprečno plačo in to na Zahodu, pa Golfi, Octavie itd. presežejo raven povprečne neto letne plače Avstrijca, Nemca itd.
Če je zgodovina kakšna učiteljica bi rekel, da bodo cene malo bolje opremljene Octavie že blizu 40.000 EUR.
A se samo meni zdi, a so take cene kar malo previsoke za t.i. srednji razred. Če je srednji razred skupina ljudi s povprečno plačo in to na Zahodu, pa Golfi, Octavie itd. presežejo raven povprečne neto letne plače Avstrijca, Nemca itd.
sporočil: 672
Oktavija ni bila nikoli sredni razred.
V sredni razred spadajo vozila: BMW 5, Audi a6, mercedes E....
V sredni razred spadajo vozila: BMW 5, Audi a6, mercedes E....
sporočil: 50
Ne pisati neresnice, da je avto večji pri vseh dimenzijah. Je 15mm
nižja od sedanjega modela in to pomeni nižje sedenje ali pa butanje
z glavo v strop.
sporočil: 2.117
Zanimivo bo videti še cene, bodo višje od primerljivih oprem Golfa?
Obeta pa precej, še posebej z dodatnimi motornimi mižnostmi.
sporočil: 6.570
Armaturka mi je všeč, za zunaj pa se ne morem odločiti. Oziroma
bolj ne, tako kot so bolj ne že superb, kodiaq in scala.
sporočil: 1.214
temu se sedaj ne reče več nižje sedenje, ampak bolj športno,
dirkaško navdahnjeno....saj veš že od volvotovega 850R dalje so
karavani namenjeni zgolj in samo še polaganju ovinkov. če moraš že
kak hobuk barve s sabo pelat, al pa 4 kufre in otroški voziček je
to samo davek na užitek.
pa kdaj bo tem fantkom iz design oddelka pršlo, da ne morš met gumbkov za ključne stvari, ala varnostne utripalke tolk velkih/majhnih, kot jih majo za vklop/izklop vibratorja? pa a kdo od teh risarjev sploh sam voz avto, al v njih sam še v studijih sedijo? iz 5 polnega stikala (za menjalnik) so naredil celo pravljico, a da bi plac izkoristli za kaj bol uporabnega, to pa ne. važna je lopatka za kidanje snega.
pa kdaj bo tem fantkom iz design oddelka pršlo, da ne morš met gumbkov za ključne stvari, ala varnostne utripalke tolk velkih/majhnih, kot jih majo za vklop/izklop vibratorja? pa a kdo od teh risarjev sploh sam voz avto, al v njih sam še v studijih sedijo? iz 5 polnega stikala (za menjalnik) so naredil celo pravljico, a da bi plac izkoristli za kaj bol uporabnega, to pa ne. važna je lopatka za kidanje snega.
sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 12.11.2019 08:16
[sopranos]Primer:
Kakšne so pa kaj cene? Octavia je bila že prej hitro čez 30.000 EUR, če si kupil tisto kar so najbolj promovirali.
Če je zgodovina kakšna učiteljica bi rekel, da bodo cene malo bolje opremljene Octavie že blizu 40.000 EUR.
A se samo meni zdi, a so take cene kar malo previsoke za t.i. srednji razred. Če je srednji razred skupina ljudi s povprečno plačo in to na Zahodu, pa Golfi, Octavie itd. presežejo raven povprečne neto letne plače Avstrijca, Nemca itd.
Z avtom delam 25.000km letno.
Avto bom imel 10 let.
Cena novega 30.000, vrednost čez 10 let 3.000€
Kolko me torej stane v 10. letih:
27.000€ nakup/amortizacija
10.000€ zavarovanje
20.000€ gorivo
----------------
57.000€ skupaj v 10 letih
To je približno 500€ mesečno. Čisto preveč za povprečnega Slovenca. preveč tudi za par, ki pa itak že dolgo več ne shaja s samo enim avtom. Pa v teh številka sploh še ni nobenih popravil, stroškov financiranja...
Slovenska realnost so avti za 10.000-15.000€, vse ostalo je stegovanje preko zmožnosti.
Pol pa cel štala, ko banka reče, da ti mora po plačilu obroka za kredit ostati še 700€.
P.S.
Prava Octavia, ki je v limuzinski obliki lepa :)
sporočil: 2.033
Tole bo zagotovo poskrbelo za nadaljevanje uspeha modela. Draga oz.
poceni pa bo glede na opremo, ki si jo izbereš, v vsakem primeru pa
konkurenčna. Precej racionalen model.
sporočil: 6.570
[premza]Slovensko povprečje je nekih 15.000 km na leto.
Primer:
Z avtom delam 25.000km letno.
Avto bom imel 10 let.
Cena novega 30.000, vrednost čez 10 let 3.000€
Kolko me torej stane v 10. letih:
27.000€ nakup/amortizacija
10.000€ zavarovanje
20.000€ gorivo
----------------
57.000€ skupaj v 10 letih
To je približno 500€ mesečno. Čisto preveč za povprečnega Slovenca. preveč tudi za par, ki pa itak že dolgo več ne shaja s samo enim avtom. Pa v teh številka sploh še ni nobenih popravil, stroškov financiranja...
Pa avto zvozit do konca ni nujno najugodnejša varianta.
Drugače pa ja, tako kot s cenami stanovanj pretiravamo tudi z velikostjo avtomobilov.
Ni brez razloga za vzhodno Evropo predvidena Škoda Scala in modeli Dacie.
Slovenci se pač raztegnemo do nezavesti oziroma do osebnega stečaja.
sporočil: 33
Dejanska kalkulacija:
Octavia RS TDI dpf - kupljena marec 2007 - cena 23,600 EUR (redna cena je bila 29.000 EUR)
prodana avgust 2018 - 218.000 km - za ceno 5.700 EUR
poraba / preračunana = 6,2 litra = 13.500 litrov po današnji ceni = 16.900 EUR
zavarovanje + cestnina = 700 EUR letno = 7.700 EUR
vzdrževanje + gume = 4.950 EUR
Skupni strošek lastništva avtomobila je bil 47.450 EUR = 360 EUR/mesečno
Ni malo, vendar za avtomobil ranga ca. 30k EUR mesečni strošek ni ravno grozljiv.
Octavia RS TDI dpf - kupljena marec 2007 - cena 23,600 EUR (redna cena je bila 29.000 EUR)
prodana avgust 2018 - 218.000 km - za ceno 5.700 EUR
poraba / preračunana = 6,2 litra = 13.500 litrov po današnji ceni = 16.900 EUR
zavarovanje + cestnina = 700 EUR letno = 7.700 EUR
vzdrževanje + gume = 4.950 EUR
Skupni strošek lastništva avtomobila je bil 47.450 EUR = 360 EUR/mesečno
Ni malo, vendar za avtomobil ranga ca. 30k EUR mesečni strošek ni ravno grozljiv.
sporočil: 33
Prosim, še enkrat dobro preberi kaj sem napisal.
Vem, da sem čuden, ampak avtomobile kupujem izključno z manjšim delom gotovine, ki ga imam. Zato: nabavna cena = 23.600 - prodajna cena = 5.700 EUR = izguba vrednosti avtomobila 17.900 EUR + vsi ostali stroški. Zato me je lastništvo tega avtomobila na 218.000km stalo ca. 47.500 EUR, oziroma bolj točno 350 EUR mesečno. Ni malo; ampak ne pa tako zelo grozljivo.
Vem, da sem čuden, ampak avtomobile kupujem izključno z manjšim delom gotovine, ki ga imam. Zato: nabavna cena = 23.600 - prodajna cena = 5.700 EUR = izguba vrednosti avtomobila 17.900 EUR + vsi ostali stroški. Zato me je lastništvo tega avtomobila na 218.000km stalo ca. 47.500 EUR, oziroma bolj točno 350 EUR mesečno. Ni malo; ampak ne pa tako zelo grozljivo.
sporočil: 11.409
[0313EKINX]Imaš prav, gre za spodnji srednji razred. In to samo še bolj poudari tisto kar sem napisal, kako je to spodnji srednji razred, če z malo opreme stane med 30. in 40.000 EUR? Ker zame bi morali taki avti stati približno toliko, da si ga lahko privošči tudi spodnji srednji sloj. Za slovenski srednji sloj, so ti avti predragi. No, lahko si jih ljudje kupijo, ampak na račun drugih stvari, ki naj bi sicer privoščil sredni sloj. Konec koncev si tudi nekdo z minimalno plačo kupi torbico Louis Vuitton, samo je to izjemno neracionalno početje, ker mu potem zmanjka recimo za kakovostno in raznoliko hrano.
Oktavija ni bila nikoli sredni razred.
V sredni razred spadajo vozila: BMW 5, Audi a6, mercedes E....
sporočil: 11.409
[SimonAntolič]Da si dobil 18% popusta si moral imeti že res hude veze. Se je moral trgovec praktično celotni prodajni marži odpovedati.
Dejanska kalkulacija:
Octavia RS TDI dpf - kupljena marec 2007 - cena 23,600 EUR (redna cena je bila 29.000 EUR)
prodana avgust 2018 - 218.000 km - za ceno 5.700 EUR
poraba / preračunana = 6,2 litra = 13.500 litrov po današnji ceni = 16.900 EUR
zavarovanje + cestnina = 700 EUR letno = 7.700 EUR
vzdrževanje + gume = 4.950 EUR
Skupni strošek lastništva avtomobila je bil 47.450 EUR = 360 EUR/mesečno
Ni malo, vendar za avtomobil ranga ca. 30k EUR mesečni strošek ni ravno grozljiv.
Vzdrževanje je sumljivo nizko, že samo gume , če so bile 17, 18 palčne bi te morale toliko stati. Pa če si vozil na pregled vsakič, ko te računalnik opozori, bi moralo biti pregledov kar nekaj.
Si res vse stroške prikazal?
sporočil: 970
Jaz si za svoj avto beležim prav vse stroške in sem po slabih 2
letih uporabe in 30.000 prevoženih kilometrih pri strošku 0,20€ na
kilometer, brez upoštevanja izgube vrednosti avtomobila. Avto je
rabljen 2.0 dizel, izguba vrednosti pa glede na oglase v 2 letih
ca. 2000 €, tako da bo 350 € na mesec kar dober približek.
sporočil: 33
Vsi navedeni podatki so točni in brez skrivanja česarkoli. Pa
poglejva naprej. Preteklo leto sem naredil spet čudno zadevo.
Zamenjal staro Octavio RS TDI za novo. Cena po ceniku je bila
31.000 EUR, prodali so jo za 24.500 EUR. Spet je bila to gotovinska
cena, ker na lizing bi jo spustili celo na 23.500 EUR. Ampak bi
potem zaradi visokih obrestnih mer in obveze, da bi moral avto
zavarovati pri njih, le tega precej preplačal gotovinsko ceno.
Tako, da 20% popusti pri Porsche Slovenija niso tako redki.
sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 13.11.2019 09:37
[SimonAntolič]Sem bil pred par meseci v eni znani avtomobilski tovarni in tako po ovinkih izvedel, da je proizvodna cena avta, ki v salonu stane 60.000€, dobrih 10.000€.
Vsi navedeni podatki so točni in brez skrivanja česarkoli. Pa poglejva naprej. Preteklo leto sem naredil spet čudno zadevo. Zamenjal staro Octavio RS TDI za novo. Cena po ceniku je bila 31.000 EUR, prodali so jo za 24.500 EUR. Spet je bila to gotovinska cena, ker na lizing bi jo spustili celo na 23.500 EUR. Ampak bi potem zaradi visokih obrestnih mer in obveze, da bi moral avto zavarovati pri njih, le tega precej preplačal gotovinsko ceno. Tako, da 20% popusti pri Porsche Slovenija niso tako redki.
50.000€ gre za razvoj, oglaševanje, dobiček, trgovce, davke, trošarine, kazni...
Tako da je najbrž rezerve dovolj.
Saj če malo pomisliš, tona in pol plastike in železa za 60.000€.
Dejansko nas v EU s cenami avtov nategujejo na polno.
sporočil: 11.409
[SimonAntolič]Ok, hvala za info. Bom govoril s kolegom, ki dela na Porscheju. Ko sva se leto ali dve nazaj pogovarjala o tem, je rekel, da je 18% max. Morda mi je lagal.
Vsi navedeni podatki so točni in brez skrivanja česarkoli. Pa poglejva naprej. Preteklo leto sem naredil spet čudno zadevo. Zamenjal staro Octavio RS TDI za novo. Cena po ceniku je bila 31.000 EUR, prodali so jo za 24.500 EUR. Spet je bila to gotovinska cena, ker na lizing bi jo spustili celo na 23.500 EUR. Ampak bi potem zaradi visokih obrestnih mer in obveze, da bi moral avto zavarovati pri njih, le tega precej preplačal gotovinsko ceno. Tako, da 20% popusti pri Porsche Slovenija niso tako redki.
sporočil: 33
Saj niti ni potrebno kaj posebej preverjati. Spremljaj Škoda
Hudobro in boš lahko zasledil tudi več kot 25% rabate. Pa naj me
vrag vzame, če tudi takrat prodajo z izgubo. Pravkar so prodali
Superba Sportline 2,0 TDI 4x4 DSG s 140 kW.
hudobro.si/hudobro/d...730/421082
MPC cena je bila 42.507,22, gotovinska cena pa je bila 33.610 EUR. Spet več kot 20% rabata na MPC. Lizing cena je bila pa še 1000 EUR nižja.
Bi pa 1x rad videl fakture, ki jih uvoznik dobi iz tovarne. To bi bilo šele zanimivo.
hudobro.si/hudobro/d...730/421082
MPC cena je bila 42.507,22, gotovinska cena pa je bila 33.610 EUR. Spet več kot 20% rabata na MPC. Lizing cena je bila pa še 1000 EUR nižja.
Bi pa 1x rad videl fakture, ki jih uvoznik dobi iz tovarne. To bi bilo šele zanimivo.
sporočil: 33
Saj to tudi kar drži. Sam po službeni dolžnosti precej delam z
avtomobilskimi proizvajalci. In proizvodna cena 1kg v Evropi
izdelanega avtomobila stane malo manj kot 7 EUR. Če to drži ne dam
roke v ogenj, vendar... Npr. BMW serije 5 s težo 1,7 tone pa cena
70 in več tisoč EUR.
1700 kg x 7 EUR = 11.900 EUR. Pa poglejmo MPC cene!?
1700 kg x 7 EUR = 11.900 EUR. Pa poglejmo MPC cene!?
sporočil: 6.899
Zadnja sprememba: anon-207617 13.11.2019 14:34
[SimonAntolič]Fakture uvoznikov so v veliki vecini smesno malo narazen, ker koncerni kot je VW obvladujejo nemanjice kot so blatnodolski avtohandlarji.
Saj niti ni potrebno kaj posebej preverjati. Spremljaj Škoda Hudobro in boš lahko zasledil tudi več kot 25% rabate. Pa naj me vrag vzame, če tudi takrat prodajo z izgubo. Pravkar so prodali Superba Sportline 2,0 TDI 4x4 DSG s 140 kW.
hudobro.si/hudobro/d...730/421082
MPC cena je bila 42.507,22, gotovinska cena pa je bila 33.610 EUR. Spet več kot 20% rabata na MPC. Lizing cena je bila pa še 1000 EUR nižja.
Bi pa 1x rad videl fakture, ki jih uvoznik dobi iz tovarne. To bi bilo šele zanimivo.
Blatnodolc je skodo ki se prodaja za 42K dobil najbrz za 41 ali 40. Potem pa kolikor se najde budal ki jih kupijo po list price s financiranjem, se jih pac najde - in vec se zasluzi s provizijami iz financiranja, ker je za gigante denar ne le zastonj, pac pa negativno obrestovan.
Potem pa nemanjic klice VW predstavnika (vecinoma je to slovenec v slovenskem predstavnistvu) in rece "imam se 10 teh oktavij in po taki ceni je konc plesa - koliko refunda/rabata/porabata/cashbacka/whatever lahko dobim? In potem mu VW obljubi 10 jurjev po kosu, in hopla gre ven super akcija za 33k. Ampak pazi... on ne vidi tega dnarja. On bo to lahko uveljavljal sele pri naslednjem nakupu vecih kosov. Skratka zdaj nemanjic za 3ek prodaja oktavije ki jih je kupil za 40, in dela 7 jurjev izgube po kosu - potem pa se mu za toliko zniza racun ko kupi naslednji paket desetih, dvajsetih, kolikorkoli komadov. In dokler jih ne naroci, je na tnalu in diha na skrge. Konglomerat ni na glavo padel, da bi vaskim matadorjem prodajal avte po 30k in jim pustil 25 ali 30 odstotkov marze :-)
Od dodane vrednosti vozila - torej za koliko vec ga je mozno na trgu prodati glede na vse stroske do prodaje - zivi predvsem konglomerat. Lokalni mutibarici zivijo zgolj od provizij za financiranje in od bedakov ki avte vozijo na njihov pooblascen servis. Pa se pri servisu se jim konglomerat orenk zazre v rvc - z licencami in cenami materiala. Niso VW, Toyota, BMW, Ford po zupi priplavali, da bi jih podalpski prodajalci scat peljali. Lepo jih drzijo za jajca, in ce je kak prevec pameten mu odejo porabati in ima na zalogi 20 avtov za katere je placal 40K, trzna cena je pa 33.
Disclaimer: stvari niso nujno tocno take (delal sem v uvozu ene druge pokvarljive tehnike), so pa zelo podobne. Veliko vec tukaj: www.ibisworld.com/un...-industry/
sporočil: 11.409
[SimonAntolič]Ja, jaz sem se takrat zanimal za avto, ki bi ga sam sestavil. Odtod verjetno razlika. Tile na hudodobro so že uvoženi, praviloma v salonih in za testne vožnje. Morda pod kakšnimi posebnimi deali.
Saj niti ni potrebno kaj posebej preverjati. Spremljaj Škoda Hudobro in boš lahko zasledil tudi več kot 25% rabate. Pa naj me vrag vzame, če tudi takrat prodajo z izgubo. Pravkar so prodali Superba Sportline 2,0 TDI 4x4 DSG s 140 kW.
hudobro.si/hudobro/d...730/421082
MPC cena je bila 42.507,22, gotovinska cena pa je bila 33.610 EUR. Spet več kot 20% rabata na MPC. Lizing cena je bila pa še 1000 EUR nižja.
Bi pa 1x rad videl fakture, ki jih uvoznik dobi iz tovarne. To bi bilo šele zanimivo.
Je pa res, da od takrat ne spremljam več cene vozil. Tako, da vseeno hvala za info. :)
sporočil: 6.899
[SimonAntolič]218Kkm v 11 letih, ali cca 20kkm na leto vsekakor naredi avto racionalen - skoraj vsak avto. Tvoj avto je imel zavidljivo malo stroskov vzdrzevanja. To je precej povezano s tem, da je preprost holzerski avto - prestizna znamka bi imela znatno vec popravil - se pa tudi peljes drugace.
Dejanska kalkulacija:
Octavia RS TDI dpf - kupljena marec 2007 - cena 23,600 EUR (redna cena je bila 29.000 EUR)
prodana avgust 2018 - 218.000 km - za ceno 5.700 EUR
poraba / preračunana = 6,2 litra = 13.500 litrov po današnji ceni = 16.900 EUR
zavarovanje + cestnina = 700 EUR letno = 7.700 EUR
vzdrževanje + gume = 4.950 EUR
Skupni strošek lastništva avtomobila je bil 47.450 EUR = 360 EUR/mesečno
Ni malo, vendar za avtomobil ranga ca. 30k EUR mesečni strošek ni ravno grozljiv.
Od 47.450 eur te je kar 17.900 stala izguba vrednosti. Ce bo denimo tisti, ki je kupil tvojo octavijo za 5700 vozil podobno s podobnimi ostalimi stroski in jo cez 11 let pri 440kkm dal na odpad zastonj ali za 100 eur (za staro zelezo), bo v naslednjih 11 letih moral imeti za kar 12.200 eur DODATNIH (torej cez tvojih 4.950 za gume in vzdrzevanje) vzdrzevalnih stroskov.
Torej, da bo na istem strosku kot ti, ga mora vzdrzevanje in gume skupaj stati 17.150 eur v naslednjih 11 letih. To je popolnoma nemogoce, saj si za ta denar lahko kupi 3 take oktavije in prejsnjo vrze stran.
Kupec tvoje octavije bo torej gotovo porabil znatno manj za mobilnost, kot si porabil ti - se bo pa vozil v povprecju s 15-16 let starim avtom, ti pa si se s 5 let starim. Tudi ti si porabil manj za mobilnost kot nekdo ki je namesto octavije kupil denimo mercedesa ali audija - ker je imel se bistveno vecji upad vrednosti, in zelo verjetno vec stroskov vzdrzevanja.
Tako vsak lahko najde svoje mesto po svojih potrebah, seveda pa vecina bolj izpolni potrebe prodajalcev :-) Najvecjo neumnost dela velika mnozica ljudi (kot ponavadi), ki kupi nov avto nizkega razreda, in ga proda po treh do petih letih. Avto v prvih letih izgubi najvecji delez vrednosti, hkrati pa se ze v novem vozijo slabse, kot se tvoj kupec v 12 let stari octaviji za 5 jurjev, ce jo lepo poservisira in ocisti. Razlog za to neumnost je vecinoma strah, zavit v idejo lastne pomembnosti - "avto je v garanciji, rabljen pa lahko crkne". Tudi sam ves, da te je tvoja octavija po 100.000 km morda pustila na cesti enkrat ali dvakrat, najbrz pa nikoli. In ker nisi srcni kirurg ki bi zamujal na operacijo gregorja golobica, so bile posledice zate in za sirso druzbo nezaznavne. Zato je skrb plebejca da mu bo rabljen avto crknil povsem odvec, ampak prodajalci seveda znamo nagovoriti ta strah, in fiktiven napuh imetja novega avta - "tudi vas plebejski sosed ga ima, ne bodite vendar podplebejec!" Vsaka tri leta nov zanikrn peugeot/golf/kia, lepo v garanciji, to je najboljsa izbira za uglednega plebejca :-)
Najvecjo financno izgubo pa delajo kupci novih premium avtomobilov - ampak tukaj pac gre za statusni simbol, kupijo ga ravno zato, ker ga lahko in ker jim 10 ali 20 jurjev letne izgube predstavlja ugodje in ugled ki ga zelijo.
sporočil: 3.976
[NemirniTujec]SO bedaki? Ja in ne. Če imaš avto še v garanciji, ga moraš za veljavnost garancije voziti na pooblaščen servis (kjer ti za pooblaščeno olje, ki se ga ob menjavi porabi 4-5 litrov, zakasirajo 20 EUR/liter, medtem ko plačaš v navadni maloprodaji 30-40 EUR za vseh 4-5 litrov olja, ki ga neseš privat mehaniku, ali ga menjaš sam - in toliko stane the good stuff; če si pa res škrtica in imaš totalno disposable koreto, lahko kupiš noname olje v Lidlu po 10-15 EUR za 5-litrsko kanto).
Lokalni mutibarici zivijo zgolj od provizij za financiranje in od bedakov ki avte vozijo na njihov pooblascen servis.
In to je samo ilustracija na primeru redne menjave olja - pri vseh ostalih vzdrževalnih delih ali popravilih na avtu je stopnja pooblaščene nategancije podobna.
Skratka taka je igra, če kupiš nov avto in ti milostno dajo nanj garancijo.
V tej igri ne moreš zmagat, razen če se je sploh ne greš in raje kupiš rabljeno koreto za štirimestno cifro....
sporočil: 3.976
[NemirniTujec]BTW, ta strah se da učinkovito pozdraviti tako, da voziš 10-20-30 itd let staro vozilo in se ti kdaj res zgodi, da nekje obstane. Pa vidiš, da se ne podre svet, le nekaj sitnosti nastane.
Zato je skrb plebejca da mu bo rabljen avto crknil povsem odvec, ampak prodajalci seveda znamo nagovoriti ta strah
Seveda je pametno plačati tistih 60 EUR letno članarine AMZS (ali pa vzeti zavarovanje z asistenco, whatever), da ti ga zastonj privlečejo do tvojega privat mehanika, da ga potem poštima.
Pomaga tudi, če nisi življenjsko odvisen od točno tega avta - se pravi, da je pri bajti še kakšen avto, ali pa da živiš v mestu in imaš za mobilnost druge začasne alternative - hoja, bicikel, bus, taxi, Avant2go...
sporočil: 6.899
[matjazfinance]Zato pa sem omenil izjemo srcnega kirurga za strice iz ozadja :-)
Pomaga tudi, če nisi življenjsko odvisen od točno tega avta
Vsi ostali bi se lahko z denarjem ki ga placajo za to "zivljenjsko odvisnost" v primeru okvare rabljenega avta s taksijem peljali v dubrovnik in nazaj :-)
Edini "racionalni" razlog za nakup novega je zavestna odlocitev za luksuz.
sporočil: 8.460
Žena je tam enkrat 2015 kupilav novega clia,prodala letos z 90.000
km, izguba vrednosti cca 4 jurje.
sporočil: 6.899
[hostamox]Jaz sem lihkar vrgel na odpad odsluzeno mikrovalovko, in sem v 4 letih imel samo 40 eur izgube - ampak pred tem smo o avtomobilih klepetali, ne o malih gospodinjskih aparatih :-)))
Žena je tam enkrat 2015 kupilav novega clia,prodala letos z 90.000 km, izguba vrednosti cca 4 jurje.
sporočil: 8.460
Tema je bila nekje v smeri, da se nakup novih ne splača.
V nižjem oz. nižjem srednjem razredu se po moje splača.
Podobno kot z gospodinjskimi aparati.
Včasih so mi smešna razmerja, ko vidim kje starodobnega fiča in zraven parkirano sodobno vozilo, da ne govorim o mestnih terencih.
Vsakemu svoje. Ko si enkrat čez 15 jurjev oz, kot je omenil en zgoraj 7eur/kg, gre le za okuse. Podobno kot pri wiskiju, vinu, cunjah ipd. in je razpravljat o tem, kaj se splača in kaj ne brezpredmetno.
V nižjem oz. nižjem srednjem razredu se po moje splača.
Podobno kot z gospodinjskimi aparati.
Včasih so mi smešna razmerja, ko vidim kje starodobnega fiča in zraven parkirano sodobno vozilo, da ne govorim o mestnih terencih.
Vsakemu svoje. Ko si enkrat čez 15 jurjev oz, kot je omenil en zgoraj 7eur/kg, gre le za okuse. Podobno kot pri wiskiju, vinu, cunjah ipd. in je razpravljat o tem, kaj se splača in kaj ne brezpredmetno.
sporočil: 312
[0313EKINX]To ni srednji razred, to so full size/executive oz E-segment verjetno poimenovan po mečki.
Oktavija ni bila nikoli sredni razred.
V sredni razred spadajo vozila: BMW 5, Audi a6, mercedes E....
Strani: 1 2