Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nemci gredo z višjimi davki nad poceni letalske vozovnice
Strani: 1
sporočil: 11.106
Egoisticna Nemcija nima turizma. Grcija bo spet crknila. Pa se
marsikaj. Adijo turizem, naj zivi Angelin ozkogledni primitivizem.
Se en: zmogli bomo. Lako cemo. Naj se ze splakne.
sporočil: 182
V davkih je rešitev, brez dvoma. Še več davkih.
Zelo lepo je zgoraj napisano. Okoljski davek se steka v proračun in se ne porablja za okolje. Je treba še kaj dodati?
Zelo lepo je zgoraj napisano. Okoljski davek se steka v proračun in se ne porablja za okolje. Je treba še kaj dodati?
sporočil: 4.311
[FIN-454644]Mogoče se ti zdi, da Nemčija nima turizma, toda pozor, samo turističnih nočitev je imela 83.1 M v letu 2017 (7. mesto v EU), za primerjavo Grčija 87,3 M (5. mesto) in HR 80,2M (8. mesto). Res da je večja in je relativni vpliv manjši, toda končno štejejo samo številke o prenočitvah in penezi, ki jih pustijo turisti. In Nemci so zaslužili 35,25 miljarde €, Grki pa samo 14,63 miljarde €.
Egoisticna Nemcija nima turizma. Grcija bo spet crknila. Pa se marsikaj. Adijo turizem, naj zivi Angelin ozkogledni primitivizem. Se en: zmogli bomo. Lako cemo. Naj se ze splakne.
Je pa umestno vprašanje, na katerega dolgo ni bilo odgovora, zakaj se računa DDV za pot v službo z vlakom, avtobusom, davek za letalski prevoz na dopust pa ne? Končno se bo nehalo smatrati letalski prevoz za nekaj ekstra posebnega, v resnici okoljsko precej vprašljivega kljub sorazmerno nizki porabi goriva na sedež in 100 km.
sporočil: 48.253
ravno obračun z nesramno poceni letalskimi vozovnicami, ki naj bi bile anomalija na trgu, ker ne krijejo ekonomske cene prevozaRes? Kako pa to da se letijo? Ekonomska cena prevoza je odvisna od marsikaterega faktorja, tudi tega, kako napolnis avion. Ali vlak. Dizelasi slovenskih zeleznic kjer na vlaku sedita dva potnika imajo 100x visje izpuste na osebo kot nizkocenovniki.
Dejansko nizkocenovniki napolnijo avione, kar pomeni da manj onesnazujejo kot marsikatera druga vrsta prometa. Nizkocenovna linija, kjer je rutinsko samo pol sedezev zapolnjenih bo hitro ukinjena.
Poraba kerozina ryanaira je baje 3 litre na 100 kilometrov. Koliko ze porabi vas avto?
sporočil: 11.106
Nizkocenovniki so konkurencni nekonkurencnimletalskim druzbam. Ne
servirajo nicvredne hrane zastonj in pristajajo na nekoliko
odrocnejsih letaliscih, ki brez njih ne bi prezivela. Davcna
politika lahko nekoga ubije v hipu. Dobroplacani lobisti zlobirajo
in to kar mora iti, gre v bozjomater. Ljudje bodo morali
pogruntati, kateri politiki skrbijo za naso dobrobit. Nizkocenovnik
zagotovo je demokraticna pridobitev za siro krog ljudi.
sporočil: 402
Instead of making its money from ticket fares, Ryanair has become
Europe’s most profitable airline by charging for extras like hold
luggage and priority boarding that may cost it nothing. And Ryanair
has a lot of passengers to sell those tickets to. Michael O’Leary,
the chief executive, says his planes are filled from Friday to
Tuesday. On less popular flights, this means selling a lot of
tickets in advance at a loss, rather than expensively at the last
minute. Any losses sustained on the tickets can, in theory, be
recouped from the profits generated by selling add-ons.
Več: www.economist.com/gu...-so-little
Več: www.economist.com/gu...-so-little
sporočil: 48.253
[Korazijan]In? Se vedno so profitabilni. Ne vem, kaj se ima lufthansa za repenciti. Potniki na ryanairovih letaih kerozin placajo skozi dodatek na prtljago. Pod crto, nic ni "pod ceno". Ker ce bi bilo "pod ceno" bi sel Ryanair po poti Adrie.
Instead of making its money from ticket fares, Ryanair has become Europe’s most profitable airline by charging for extras like hold luggage and priority boarding that may cost it nothing. And Ryanair has a lot of passengers to sell those tickets to. Michael O’Leary, the chief executive, says his planes are filled from Friday to Tuesday. On less popular flights, this means selling a lot of tickets in advance at a loss, rather than expensively at the last minute. Any losses sustained on the tickets can, in theory, be recouped from the profits generated by selling add-ons.
Več: www.economist.com/gu...-so-little
In cifra o porabi goriva avionov za ryanair, ki je boljsa kot pri potovanju z avtom, razen ce v njem ne sedijo vsaj trije, pove ogromno. Sploh ne gre za neko zelenost, ampak za iskanje ideoloskega sovraznika, skratka, gretenizem.
sporočil: 70
.... Sploh ne gre za neko zelenost, ampak za iskanje ideoloskega sovraznika, skratka, gretenizem.gre za branjenje monopolnega položaja :)
sporočil: 11.106
Gretenizem nekdo financira. Zasleduje neke politicne in ekonomske
interese. Avtizem bo pa nova svetovna religija. Poleg LGBT in
drugih takih sranj, kot je Pikkety.
sporočil: 11.106
Kolumbovo jajce: Kolumb na ladji vzpodbuja naj postavijo jajce na
mizo tako, da se ne bo skotalilo. Nihce ne zna. Kolumb pa jajce
trdo pritisne, lupina poci, ampak jajce se ne odkotali. Obstane.
Vsi se skandalizirajo, da tako bi pa tudi oni znali. No, pa niste.
Nizkocenovniki znajo njihova konkurenca pa ne. To je problem
tistih, ki ne znajo.
sporočil: 4.311
[FIN-454644]In vendar ni debata o tem kaj letalske družbe znajo ali ne, temveč za koliko se bodo podražile karte vseld uvedbe davkov. Tu mi pa nekaj ni jasno, zakj bi se naj davki plačevali pavšalno na karto, DDv se drugače računa na vrednost izdelka/storitve. Bi pričakoval, da bodo pač plačali tistih (recimo 20%) od cene, kakor je DDV na splošne izdelke, letalski prevoz za prmjduš nima nič z nujnimi življenskimi stroški, da bi bila znižana stopnja kot za hrano in javni prevoz recimo.
Kolumbovo jajce: Kolumb na ladji vzpodbuja naj postavijo jajce na mizo tako, da se ne bo skotalilo. Nihce ne zna. Kolumb pa jajce trdo pritisne, lupina poci, ampak jajce se ne odkotali. Obstane. Vsi se skandalizirajo, da tako bi pa tudi oni znali. No, pa niste. Nizkocenovniki znajo njihova konkurenca pa ne. To je problem tistih, ki ne znajo.
sporočil: 4.311
[FIN-454644]Zakj bi bilo pobiranje DDV pošteno povedano, ne se skrivajoč za tipkarske napa kretenizem. Sem že napisal, če mora delavec plačati zmanjšani DDV za prevoz na delo, zakaj bi plačal nekdo, ki mu denar ostaja, ne plačal DDV. prosim za razumsko razlago, ne v stilu gretenizma. jaz tvoje umotvorje pač tako razumem, če pa ti misliš na Greto je pa tvoj problem, ona nima z plačevanjem davkov v letalskem prevozništvu čisto nič direktnega.
Pac Gretenizem. Epidemija ebole.
sporočil: 11.106
Ti si prevec konkreten. Greta ni letela z avionom, ker onesnazuje.
Njeni 4 aadlatusi so pa leteli z avioni. Zakaj se je morala peljati
z luksuzno jadrnico? Plavala naj bi. To bi bilo res ekolosko, samo
kolikor bi izdihala, bi bilo polucija. Tisti, ki so lansirali Greto
imajo svojo agendo, po kateri nas bo vse, najbrze tudi tebe bolela
glava in denarnica. Gretenizem je ebola. Vse nas bo unicila. Ni
zdravila in mnozicno unicuje.
Strani: 1