Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tuji letalski prevozniki prihajajo v Ljubljano: nove povezave sredi oktobra, cene pa nižje od Adrijinih
Strani: 1 2
Tega se pa res ni dalo predvideti :)
[Gustl]Mi rabimo subvencionirane lete po Balkanu. Ker tam je prihodnost. :D Kakšen Frankfurt, London, Zurich, München. :)
"Ljubljano bo v obeh smereh povezovala z mesti Zurich, München in Frankfurt."
Tega se pa res ni dalo predvideti :)
[FIN-311684]"Naši", ki so cuzali denar.
Nekaj je težko razumeti. Lufthansa, Swiss Air in drugi, ki prevzemajo Adriine linije in odpirajo nove tega ne delajo, da bi delali z izgubo, prav nasprotno, zaslužili bodo. Zakaj je Adria delala izgubo pa pustimo ob strani zadnjega nemškega ponesrečenega lastnika, saj je tudi pred njim država dajala Adrii milijone in milijone, zdaj se pa naenkrat vsi pulijo za Adriine linije? Brez subvencij. Kaj je bilo narobe z Adriinim poslovnim modelom?
Kolikor spremljam še niso povsem opustili upanja, da bi nadaljevali z NovoAdrio.
[FIN-454644]Saj zato pa nujno rabimo te povezave. :D
Tam je: pola meni pola sarcu dajem.
[sopranos]Te linije rabimo, da razdelimo subvencije, ki nastopajo v glavni roli, subvencije so subjekt, linije so le objekt, pravzaprav korupcijski bonus, ki pripada dobrotniku dajalcu subvencije je glavni subjekt...Zdaj se pa pojavijo nekakšni kurci, palci iz Lufthanse ali Jata, ki ne potrebuje subvencij. Mi moramo subvencionirati linije kričijo državni uradniki, moramo, moramo, kajti brez subvencij nam življenja ni.
> [FIN-454644]
> Tam je: pola meni pola sarcu dajem.
Saj zato pa nujno rabimo te povezave. :D
[rename]...in še enega lokalnega npr. prekmurskega, da se med sabo v kritičnih situacijah lahko zgučijo.
> [FIN-311684]
> > [sopranos]
> > > [FIN-454644]
> > >
Kjer je volja, tam je pot.
Bodo (Naši(TM)) že našli način za upravičenost subvencioniranja NAA(*).
Uzakonili bodo obvezno znanje slovenskega jezika za celotno kabinsko osebje...
[tes]Kaj pa če bi zaposlili slovenske posadke? Bi še težava s to logistiko odpadla...
Predvidljiv vozni red LH.Podoben vsem bliznjim Sloveniji letaliscem kamor letijo TRS, GRZ in ZAG. Za zimo dovolj. Verjamem da bodo glede na potrebe zamenjali CRJ z ERJ.Zgodaj jutranji leti bi bili predragi s stalisca logistike posadk ipd.Velja za zimsko sezono letov.
[rame]O Novi Adrii se razmišlja na dva načina:
V resnici sploh niso imeli namena ustanoviti nove adrie.To je kupovanje časa za javno mnenje.Saj se bodo ovce kmalu ohladile.Mogoče bi bilo treba oblast vrniti ljudstvu.Poglejmo koliko smo zbrali za Krisa.Znamo še držati skupaj.S tem malenkostnim denarjem bi vsaj začasno rešili 1500 delovnih mest,ki bi v državno blagajno prinesli veliko več denarja kot bi bil pa trenutni vložek.
A.)
Na eni strani sta Tajnikar in Damjan ter njihovi sledilci, ki zagovarjajo ustanovitev Nove državne Adrie po modelu Stare Adrie, ker boljšega modela ni, ker tako kot stara ni zmogla, niti nova ne bi mogla poslovati brez vsakoletne državne pomoči, torej država bo morala vsakem potniku doplačati karto, ker drugače z Adrio leteli ne bi.
B.)
Na drugi strani smo tisti, ki verjamemo v Smithovo "nevidno roko", po domače v samouravnavo trga, ki je ena od temeljnih lastnostih prostega trga. Na primeru propada Adrie vidimo, da pričakovanja drugih letalskih družb vodijo v prevzeme in odpiranje novih linij. Danes v praksi opažamo, kako se je na Brniku ekonomija brez pomoči slovenske države samoorganizirala in kako Smithova "nevidna roka" v konkurenčnem boju odpira linijo za linijo.
[0121ZA1]ce potegnem iz naftalina 5 let star članek, citiram:
Hmmm .... za Maxa je strateško...bo pa država subvencionirala
"Po neuradnih informacijah naj bi Tajnikar in družinsk člani leteli v London in nazaj za 10 evrov. Redna cena voznovnice z letališkimi taksami je sicer v povprečju okoli 250 evrov."
potem je jasno zakaj si tako prizadevajo za ohranitev državnega lastništva,....
Zanimivih je samo 5 linij(Frankfurt,Munhen,Brusel,Zurich,London) pa še te so v zimskem voznem redu vprašljive.Zato pa nizkocenovniki letijo samo od maja do septembra.In tudi letalsko osebje imajo na takih pogodbah ,da jih preko zime slabo ali pa sploh ne plačajo.
[Gustl]Ves cas je folk nabijal koliko polne so linije do pristine, tirane, skopja. To se ne pomeni, da so bile profitabilne.
Po mojem ne, ni rentabilno.
Ponavljam, glede na to koliko DIREKTNIH linij je iz pristine in tirane do nemcije in svice, je adriin model z ljubljano kot hubom moral delati izgubo, ce so uspeli napolniti avione. Ocitno so delali dumping.
Strani: 1 2