Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (V ŽIVO) Uradno: Adria Airways vložila predlog za stečaj in je že brez operativne licence
Strani: 1 2
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 30.09.2019 13:02
[Nabru4]
"Počivalšek: Edini možen scenarij za Adrio Airways je stečaj" ALELUJA
Pri Počivalšku vedno treba iskati "kavelj 22", pri njemu nič ni tako kot se zdi da je, že misliš da je, nato vidiš da ni in je stečaj Adrie črni humor, če hkrati razmišlja o Novi Adrii, ki bo kmalu postala Stara Adria.
sporočil: 30.415
[0302TROBI]Zakaj bi ustanavljali takšno Adrio kot si je opisal, če bodo obstoječi operaterji v npr. enem mesecu prevzeli vse Adriine linije in še kakšno novo dodali. Torej, vse obstoječe bo pokrito po nižji ceni in verjetno brez subvencij. Če bo vlada odločila ustanoviti novo zgubaško Adrio, bi se vsi operaterji na Pučniku morali povezati in narediti vse, da ustanovitev ne bo smiselna, oz. da po ustanovitvi Nove Adrie ta ne bo imela kam leteti, na koncu koncev je letališče Fraportovo in on določa pravila igre. Torej, nikoli več Adrie.
Realna ocena za rešit Adrio je bilo že povedano je 200 mio:
100 za nakup rabljene flote (najemodajalci poberejo vse če nimaš lastne flote)
80 za poplačilo kreditov
20 za pokriti letošnjo in lansko izgubo in zagonski kapital za kajpavem prvo leto
S tem da bi obdržali vse slabe prakse, preobsežno birokracijo, vse nerentabilne linije, drage karte in nevzdržen poslovni model,...kar pomeni še vedno letno izgubo kajpavem 5 mio?,....torej 200mio + 5 mio vsako leto v Adrio samo da nudi drage lete z Brnika?!
sporočil: 967
Počivalšek,ti kar lepo povej kaj je rekla Lufthansa in to bo.Ne se
sprenevedati.Saj je isto kot z aerodromom.To kar so rekli Nemci to
je .In isto z Adrio tehniko.
V Sloveniji bo pa danes veliko srečnih ljudi,ki uživajo v nesreči drugih.
V Sloveniji bo pa danes veliko srečnih ljudi,ki uživajo v nesreči drugih.
sporočil: 117
V tem primeru, naredim križ čez celotno politiko, levo in desno. V
ekonomskem stališču sicer že zdavnaj.
sporočil: 70
Zadnja sprememba: 0302TROBI 30.09.2019 13:17
Zakaj bi ustanavljali takšno Adrio kot si je opisal, če bodo obstoječi operaterji v npr. enem mesecu prevzeli vse Adriine linije in še kakšno novo dodali. Torej, vse obstoječe bo pokrito po nižji ceni in verjetno brez subvencij.Ja to je samo dejstvo koliko so izračunali da bi koštalo,....tega da to ni rentabilno se je zavedel tudi Počivalšek zato pa je predlagal stečaj. Vleklo pa se je tudi verjetno zaradi socialne komponente, 550 ljudi dobi toliko in toliko plač in plača toliko prispevkov,....recimo (ugibam) piloti dobijo 4000 bruto, stevardese in podporne službe pa 2000 bruto, to znese nekje 15-20 mio letno za plače kar prinese v proračun nekje 6-8 mio za prispevke in davke+ še nekaj več če štejemo dobavitelje in ostalo...torej subvencioniranje s 5 mio na leto bi bilo pogojno še vedno sprejemljivo,...ČE bi Adria imela vzdržen poslovni model in če bi Adrijini leti res pomenili neko pomembno storitev za državo,...ker noben od teh dveh pogojev očitno ni izpolnjen je predlagal kar je,....
sporočil: 6.526
Ne vem, kako je to mogoče. Adria je bila vendar prodana tujemu
lastniku, ki po mnenju novinarjev Financ vse uredijo.
sporočil: 11.408
Zadnja sprememba: sopranos 30.09.2019 13:18
[0302TROBI]Ja, saj o tem smo se že pogovarjali na tem forumu.
Realna ocena za rešit Adrio je bilo že povedano je 200 mio:
100 za nakup rabljene flote (najemodajalci poberejo vse če nimaš lastne flote)
80 za poplačilo kreditov
20 za pokriti letošnjo in lansko izgubo in zagonski kapital za kajpavem prvo leto
S tem da bi obdržali vse slabe prakse, preobsežno birokracijo, vse nerentabilne linije, drage karte in nevzdržen poslovni model,...kar pomeni še vedno letno izgubo kajpavem 5 mio?,....torej 200mio + 5 mio vsako leto v Adrio samo da nudi drage lete z Brnika?!
Recimo jaz dam prav pilotom, ko pravijo, da bo s stečajem Adrie manj slovenskih pilotov (ker ne bo več šole za pilote v Sloveniji), da bo potem tudi manj dobro plačanih delovnih mest itd.
Po drugi strani pa si mislim, ja prav imate, ampak čas, da bi to rešili oz. preprečili potop Adrie je bil 15-20 let nazaj. A niste storili nič. Jebalo se vam je vsem po vrsti.Dobivali ste plače, služba je bila super. In ste zato tiščali glave v pesek. In sedaj prihaja račun za to tiščanje glav v pesek. In če je vam vseeno za vaše službe, razvoj letalske panoge in ne več še česa, zakaj bi potem mi, davkoplačevalci to spet morali financirati. Ker po eni strani je res, da imate dobre službe, in da nekaj potrošnje naredite v Sloveniji. A hkrati imamo zaradi takih kot ste vi mi višje davke in nižje plače.
sporočil: 30.415
[sopranos]Ne dolgo nazaj smo s strahom brali kaj bo z Lekom v okvirju Sandoza, pisalo se marsikaj, velika investicija je ustavljena, pisalo je, da bo Novartis prodal Sandoz, torej lahko v črnem scenariju Leka takšnega kot je zdaj ne bo. Seveda, v tem primeru bomo potrebovali manj farmacevtov, kemikov...To je pač del življenja.
> [0302TROBI]
>
Recimo jaz dam prav pilotom, ko pravijo, da bo s stečajem Adrie manj slovenskih pilotov (ker ne bo več šole za pilote v Sloveniji), da bo potem tudi manj dobro plačanih delovnih mest itd.
+++++
Po drugi strani pa si mislim, ja prav imate, ampak čas, da bi to rešili oz. preprečili potop Adrie je bil 15-20 let nazaj. A niste storili nič. Jebalo se vam je vsem po vrsti.Dobivali ste plače, služba je bila super. In ste zato tiščali glave v pesek. In sedaj prihaja račun za to tiščanje glav v pesek. In če je vam vseeno za vaše službe, razvoj letalske panoge in ne več še česa, zakaj bi potem mi, davkoplačevalci to spet morali financirati. Ker po eni strani je res, da imate dobre službe, in da nekaj potrošnje naredite v Sloveniji. A hkrati imamo zaradi takih kot ste vi mi višje davke in nižje plače.
sporočil: 403
Kerozin ni obdavčen, cena je okoli 0,40 eur na liter - to je ena
taka prikrita subvencija fosilni mobilnosti
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 30.09.2019 13:58
[Korazijan]Ne bo drzalo.
Kerozin ni obdavčen, cena je okoli 0,40 eur na liter - to je ena taka prikrita subvencija fosilni mobilnosti
www.petrol.si/poslov...ska-goriva
JET-A1 je gorivo za reaktivce. Cena je pa 0,730578 brez dajatev.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 30.09.2019 14:03
[rame]Če se vprašalo Lufthanso je rekla nikoli več Adrie, niti stare niti nove...
Počivalšek,ti kar lepo povej kaj je rekla Lufthansa in to bo.Ne se sprenevedati.Saj je isto kot z aerodromom.To kar so rekli Nemci to je .In isto z Adrio tehniko.
V Sloveniji bo pa danes veliko srečnih ljudi,ki uživajo v nesreči drugih.Zakaj misliš, da mi, ki ne želimo takšne Adrie v breme proračuna ali ustanovitev pregrešno drage Nove Adrie, ki bo večno potrebovala državni denar uživamo v nesreči zaposlenih v Adrii? Imeli smo Litostroj, Metalko, Metalno, SCT, Pionir, Muro, Novoles, Novoteks, TAM...danes teh podjetij, ki so zaposlovala na desetine tisoč delavcev več ni in nihče ni užival v njihovi nesreči.
sporočil: 48.253
Kot poročajo viri z Brnika se je danes na letališču spet pojavilo kar nekaj potnikov, ki niso bili obveščeni odpovedih letov.Predstavljajte si, da ste iz kraja kjer rabite recimo 1 uro voznje do letalisca.
Ocitno smo res vsi, ki zelimo, da se ta agonija neha, skodozeljni. Ker to je ful boljs.
sporočil: 155
Zadnja sprememba: Erik9999 30.09.2019 14:53
Nekje berem, da so zaposleni v Adriji vložili veliko napora da so
prepričali lastnika, da se je pripravljen odpovedati Adriji za 1 €.
Uau, lastnik se je torej pripravljen za 1€ znebiti na desetine mio
€ dolga, kolikor je Adria zadolžena? To je pa res neverjeten
uspeh.Kdor verjame v perspektivo Adrie, in to so predvsem zaposleni in politiki, je zadeva zelo preprosta - ustanovite družbo Nova Adria d.o.o., ki naj kupi staro Adrio in to je to, čista win-win situacija, davkoplačevalci ne bomo vlagali denarja v privat firmo tisti, ki pa verjamejo v Adrio, pa bodo deležni dobička.
sporočil: 2.379
ja, to je bil povratni let odbojkarjev. tjagrede jih je pa (plus
Poljake) Carpatair peljal. s fokkerjem, če sem si prav zapomnila
sporočil: 11.408
Do zadnjega so blefirali in igrali poker z visokimi stavami. No, če
pogledamo to z očmi lastnikov, so oni v resnici zmagali. Na račun
90 milijonov pufov so verjetno iz firme potegnili več kot 10
milijonov EUR. Če bi naši mojstri vedeli, da se da ven še toliko
postrgati, bi Adrio prodali šele v letu 2018. Verjetno kakšnemu
klošarju, da bi potem razglasil stečaj.
Je pa hecno, da so še v petek novinarji večine medijskih hiš papagajsko poročali, da bo v ponedeljek Adria letala na 12 destinacij. Loleki. Mislim, da so bile Finance edine, ki so vseskozi izražale skepso.
Tako, da po eni strani ni nič čudnega, da so eni ljudje čisto paf, da gre Adria v stečaj, če so pa prej brali oz. slišali same hvalnice.
Je pa hecno, da so še v petek novinarji večine medijskih hiš papagajsko poročali, da bo v ponedeljek Adria letala na 12 destinacij. Loleki. Mislim, da so bile Finance edine, ki so vseskozi izražale skepso.
Tako, da po eni strani ni nič čudnega, da so eni ljudje čisto paf, da gre Adria v stečaj, če so pa prej brali oz. slišali same hvalnice.
sporočil: 4.311
[bc123a]Lastništvo aviona nima nobene zveze z njegovo porabo goriva. Ta je vezana na tip letala in manj na pogoje poleta. Seveda se na kratkih progah poveča, saj vzlet dokaj kuri gorivo, kar se deloma izravna z spuščanjem ob pristanku z motorji v "prostem teku". Ti si pač našel podatek za Ryanair 3l/sedež/100km, Airbus a321Neo, en.wikipedia.org/wik...n_aircraft se pa kiti z 2,19l/sedež/100/km. A si videl, kako neučinkovit je tvoj Rayan?
> [0302TROBI]
> > [bc123a]
> > Denar, ki so ga nakazali petrolu, bo le stezka pokril sest letov na destinacije IN
>
> Glede na to da po podatkih wiki gre v airbusa cca 25k litrov goriva v CRJ pa okol 20k in če je kerozin po recimo okroglo 1 eur je,.. 10-20.000 eur lih za nekje 40-80% polnjenje enega tanka airbusa :) vglavnem to je že smešno
Airbusov nimajo vec. Sicer je poraba goriva pri Ryanairu 3 litre na sedez na 100 km.
sporočil: 70
Ryanair je sigurno izračunal vse, preden je naročil 200 novih
Boeingov k obstoječim 300 Boeingom,...njemu je cilj namreč dobiček
in ne zagotavljanje potreb in črpanje javnih sredstev.....
sporočil: 48.253
[MarijanMacek]Ves zakaj sem dal Ryanair? Zato ker je to bil podatek, ki sem ga dovolj hitro nasel. Ti mi pa odgovarjas 2 dni pozneje, s cifro, ki nic ne spremeni posledic mojega izracuna :))
Lastništvo aviona nima nobene zveze z njegovo porabo goriva. Ta je vezana na tip letala in manj na pogoje poleta. Seveda se na kratkih progah poveča, saj vzlet dokaj kuri gorivo, kar se deloma izravna z spuščanjem ob pristanku z motorji v "prostem teku". Ti si pač našel podatek za Ryanair 3l/sedež/100km, Airbus a321Neo, en.wikipedia.org/wik...n_aircraft se pa kiti z 2,19l/sedež/100/km. A si videl, kako neučinkovit je tvoj Rayan?
(naracunal sem, da je 20.000 EUR za kerozin slaba sala ce so hoteli s tem poleteti v ponedeljek, se se spomnimo)
sporočil: 4.311
[bc123a]Slučajno sem videl pač eno bedarijo, in sem pač povedal resnico. če te pa moti, se ti opravičujem.
> [MarijanMacek]
> Lastništvo aviona nima nobene zveze z njegovo porabo goriva. Ta je vezana na tip letala in manj na pogoje poleta. Seveda se na kratkih progah poveča, saj vzlet dokaj kuri gorivo, kar se deloma izravna z spuščanjem ob pristanku z motorji v "prostem teku". Ti si pač našel podatek za Ryanair 3l/sedež/100km, Airbus a321Neo, en.wikipedia.org/wik...n_aircraft se pa kiti z 2,19l/sedež/100/km. A si videl, kako neučinkovit je tvoj Rayan?
Ves zakaj sem dal Ryanair? Zato ker je to bil podatek, ki sem ga dovolj hitro nasel. Ti mi pa odgovarjas 2 dni pozneje, s cifro, ki nic ne spremeni posledic mojega izracuna :))
(naracunal sem, da je 20.000 EUR za kerozin slaba sala ce so hoteli s tem poleteti v ponedeljek, se se spomnimo)
sporočil: 48.253
[MarijanMacek]Ne vem zakaj je bedarija ce dam cifro 3 litre. Bedarija bi bila ce bi bila prava cifra 0.2 litra ker potem bi moji zakljucki padli v vodo. Saj si inzenir, no :)
Slučajno sem videl pač eno bedarijo, in sem pač povedal resnico. če te pa moti, se ti opravičujem.
sporočil: 4.311
[bc123a]Jaz se ravno s 1/2 (od oka) večjo porabo ne bi hvalil, ima pa zadeva bistven pomen in loči ekonomično od neekonomičnega letala, saj predstavlja gorivo 20-30% stroškov. Pa smo pri firmah, ki delajo zgubo, in tistih ki delajo dobiček.
> [MarijanMacek]
> Slučajno sem videl pač eno bedarijo, in sem pač povedal resnico. če te pa moti, se ti opravičujem.
Ne vem zakaj je bedarija ce dam cifro 3 litre. Bedarija bi bila ce bi bila prava cifra 0.2 litra ker potem bi moji zakljucki padli v vodo. Saj si inzenir, no :)
sporočil: 48.253
[MarijanMacek]Poglej kontekst mojega izracuna. Ugotovil sem da Adria s tistim drobizem, ki ga je nakazala Petrolu, v ponedeljek itak ne bi mogla leteti. In razlika med 3 in 2 litra ne naredi nobene spremembe na zakljuckih.
> [bc123a]
> > [MarijanMacek]
> > Slučajno sem videl pač eno bedarijo, in sem pač povedal resnico. če te pa moti, se ti opravičujem.
>
> Ne vem zakaj je bedarija ce dam cifro 3 litre. Bedarija bi bila ce bi bila prava cifra 0.2 litra ker potem bi moji zakljucki padli v vodo. Saj si inzenir, no :)
Jaz se ravno s 1/2 (od oka) večjo porabo ne bi hvalil, ima pa zadeva bistven pomen in loči ekonomično od neekonomičnega letala, saj predstavlja gorivo 20-30% stroškov. Pa smo pri firmah, ki delajo zgubo, in tistih ki delajo dobiček.
Strani: 1 2