Zasebnost
1 ura
(fotoreportaža) Tako Plastika Skaza učinkovitost proizvodnje povečuje z digitalizacijo in industrijo 4.0
2 uri
Bliža se največji izvozni dogodek v Sloveniji; kdo bo tudi tam?
5 ur
Spletni pogovor s šefom Hidrie: Kako zelo hudo je v avtoindustriji?
5 ur
Nemška avtoindustrija se trese, v kakšnem stanju so slovenski avtomobilisti
11 ur
Na Brniku sprejeli milijontega potnika letos
12 ur
Evropska avtomobilska industrija v dilemi v pogledih na prihodnost 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Višja predplačila evropskih podpor za kmete 1
17 ur
RAZKRIVAMO Kako daleč je projekt stomilijonske investicije v protonsko zdravljenje raka 4
17 ur
Bloomberg: Volkswagen bi lahko odpustil 15 tisoč ljudi 11
18 ur
Praznik evropskega transporta v Hannovru, Kitajci pa za ovinkom
18 ur
China’s Grip on Rare Earths Undercuts Projects From US to Japan
20 ur
Sloveniji zelena luč Bruslja za izplačilo 257 milijonov evrov iz mehanizma za okrevanje 1
20 ur
Stéphane Séjourné je nov francoski kandidat za evropskega komisarja 4
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
20 ur
Ali lahko na račun pri digitalni banki dobim pokojnino in koliko stanejo storitve za upokojence? 5
21 ur
Kako kupcem dati razlog, da se odločijo prav za našo blagovno znamko?
21 ur
Eles sporoča Petrolu: Nismo mi odgovorni za pravilnost obračunavanja omrežnine 6
22 ur
Verica Trstenjak dobila visoko nadzorno funkcijo pri ECB 1
23 ur
Francoski kandidat za komisarja Breton odstopil zaradi spora z von der Leynovo 12

Strani: 1

anon-305462 sporočil: 287
[#2796075] 26.09.19 21:15
Odgovori   +    5
NEK 3 tudi rabimo.
0313EKINX sporočil: 658
[#2796077] 26.09.19 22:29 · odgovor na: anon-305462 (#2796075)
Odgovori   +    2
Daj no, kaksen NEK3?
Ce bomo v nekaj letih imeli 10% el avtomobilov, to ni neka obremenitev. Se dalec od tega, da bi zaradi tega potrebovali novo JE.
Glede na to, da je pa beseda o prikljucnih hibridih.... pa poraba ni vredno omembe
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2796086] 27.09.19 06:21 · odgovor na: anon-305462 (#2796075)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 26.09.19 22:06
[xsens]
NEK 3 tudi rabimo.
Najboljša je una izjava v reklami za Igrače (Toy-ota).....Polni se pa kar med vožnjo.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2796093] 27.09.19 08:15 · odgovor na: (#2796088)
Odgovori   +    2
Elektrifikacija že mogoče vpliva na NOx, toda pri CO2 bo sledilo neprijetno presenečenje, ko se bo naredilo letno bilanco porabljanih fosilnih goriv na nacionalni ravni. Ta CO2, ki sem ga naračunal je dejansko izpuščen v zrak in ni samo računska telovadba.
alek, dobro ves, da se sili z elektrifikacijo zaradi peak oila, ne pa zaradi CO2, ki je samo prirocni gresni kozel.

samo jebiga, novinarji tega ne smejo napisati, matematike se pa tudi ne smejo iti.
anon-351779 sporočil: 5.775
[#2796100] 27.09.19 08:49 · odgovor na: shevchenko (#2796093)
Odgovori   +    2
2018 World remaining recoverable oil resources are estimated to be 276 billion metric tons. By comparison, world oil reserves at the end of 2017 were reported to be 239 billion metric tons by BP (2018).Jul 26, 2018

The 'Monster' Texas Oil Field That Made the U.S. a Star in the ...
www.nytimes.com › 2019/02/03 › business › energy-environment › t...
Feb 3, 2019 - The oil field is now the world's second most productive. ... and even thrived: the Permian Basin, straddling Texas and New Mexico. ... is distinct from other shale fields because of its enormous size, the thickness of its multiple ...


Nekdo te zajebava, ker zaloge rastejo. Tule pa ni všteto še par prav pošteno velikih nahajališč odkritih koncem 2018 in začetek 2019
anon-305462 sporočil: 287
[#2796136] 27.09.19 10:25 · odgovor na: 0313EKINX (#2796077)
Odgovori   +    1
seveda, jasno :)
Gre za izjemno vsiljevanje elektrifikacije na vseh podrocjih. Za zacetek bi lahko posodobili javni promet; tih, sodoben, ekoloski... Malo sanjam o Ljubljani 2050...
anon-489463 sporočil: 2
[#2796150] 27.09.19 10:52
Odgovori   +    1
čas vnosa: 27.09.19 10:49
Jao, akumulator še vedno kapacitete le 1,5 l goriva (15 kWh). Če upoštevamo slab izkoristek motorja z not. izgorevanjem, pa slabe 4 l. Brez veze zavajajo z dosegom.
Pa tista o zvoku motorja iz zvočnikov :)
Žal še lep čas ne bo uporabnega el. avta.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2796157] 27.09.19 11:06
Odgovori   +    1
Še vedno so boljše Japonske izvedbe hibridov s samo eno manjšo dodatno baterijo, nemške variante so samo na silo zaradi zakonskega načina izračuna obračunavanja onesnaževanja. Kar naj ostanejo ali na polni elektriki, jih bo še prej ponovno potisnilo v kot, ali na bencinu ali MHEV, bodo na dolgi rok lažje dihali. Pa vemo, da se Merklova s tem noče strinjati, ona je od električnega lobija.
anon-351779 sporočil: 5.775
[#2796238] 27.09.19 18:16 · odgovor na: (#2796206)
Odgovori   +    4
EU se skuša odlepiti od Arabcev, uspešno pa se je odlepila od pameti.
Sem zadnjič skočil malo na nemške strani, pa ni nobene spremembe: še z večjo vnemo rijejo v nesrečo.
FIN-466864 sporočil: 3.316
[#2796298] 28.09.19 09:07 · odgovor na: anon-351779 (#2796238)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 28.09.19 00:39
[PyotrNovak]
EU se skuša odlepiti od Arabcev, uspešno pa se je odlepila od pameti.
Sem zadnjič skočil malo na nemške strani, pa ni nobene spremembe: še z večjo vnemo rijejo v nesrečo.
Kam bojo pa pol američani izvažal nakrejan plin in nafto to tud nakrekano...
Pomoje to nau uredu

Lp
anon-351779 sporočil: 5.775
[#2796342] 28.09.19 15:33 · odgovor na: FIN-466864 (#2796298)
Odgovori   +    0
Ti nisi čisto na tekočem s stanjem energetike v DE?
Pa kateri je najčistejši klasičen energetik?
Pa Nordstream?
Pa cena US LNG proti Ruskemu po plinovodu?

Odgovor na zadnje vprašanje:
Poland will be buying American LNG gas for the next 20 years ...
rmx.news › content › poland-will-be-buying-american-lng-gas-next-2...
P oland will be buying American LNG gas for the next 20 years ... underlines that the LNG gas from America is 20 percent cheaper than gas from the East.
sonce1313 sporočil: 376
[#2796857] 01.10.19 18:27
Odgovori   +    0
Vi kar pridno kuriti fosilce naprej, čim več, za goriva, gretje, pa dragi štrom plačevat...
moon sporočil: 1.623
[#2807308] 12.12.19 16:46 · odgovor na: (#2796088)
Odgovori   +    1
[alek14]
Nenavadno se mi zdi, da nihče ne opazi - ali pa so se pustili netegnit avto lobiju - da BEV izpuščajo v zrak (pri trenutni strukturi proizv. elektrike v EU, še zlasti pa v SLO) precej več CO2, kot njihovi bratranci z batki.

Računica je prepreosta. Če imate v omrežju 50% brezogljične (hidro in JE) in 50% na premog in plin proizvedene elektrike (t.i., grid mix), je potem avto polnjen 50% brezogljično, prav? Narobe. Avto je polnjen 100% na ogljični vir. Avto je velik DODATEN porabnik. Brezogljični viri že imajo odjemalce, ki so bili tu pred BEV avtom. Če za BEV avto ni bil dadan nov brezogličen vir elektrike, ki dela ponoči (kaj pa je to?), je avto polnjen na edini vir ki se mu lahko poveča moč on demand - to je fosilni vir.
Vršni fosilni vir ima 900gCO2/kWh. BEV pokuri v zelo ugodnem povprečju 0,25 kWh/km => 225 gCO2/km (diesel tam okoli 130 gCO2/km).
Elektrifikacija že mogoče vpliva na NOx, toda pri CO2 bo sledilo neprijetno presenečenje, ko se bo naredilo letno bilanco porabljanih fosilnih goriv na nacionalni ravni. Ta CO2, ki sem ga naračunal je dejansko izpuščen v zrak in ni samo računska telovadba.
Ma ne vem, no...
A tebe jako sekira CO2 al kaj?
Men dol visi za njega... (rastlina pac ne!)
BEV so pac boljsi, bolj potegnejo/EUR , filas doma.. ali v hotelu..
Jst tega sveta na bom resil, ti tudi ne... torej uzivaj.. pritisni pedal za plin..

Strani: 1