Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kaj se dogaja z Adrio: V četrtek stečaj? Kaj dela tržna inšpekcija, kaj policija in kdaj pridejo drugi prevozniki
sporočil: 13.647
[NemirniTujec]Dopust vs. biznis.
Vidim da je folk tle nasploh ful ponosen da veliko frci po zraku, meni gre pa na kurac - ne toliko letala kot letalisca - in sem predzadnjic sel v marseille z vlakom iz londona :-) Ful zadovoljen, posebej ko v centru Marseilla lepo odpesacis s postaje, nobenih shuttlov in taksijev, svoboda in sonce in srnice...
O tem se večino casa pogovarjamo pa nam ne gre, ker večina leti le za dopust in projecira to izkušnjo na ostalo.
sporočil: 7.095
Zelo preprosto. Vozni red UK železnic je narejen na osnovi gostote,
kdaj in kje je največ ljudi, ki uporabljajo to vrsto prevoza, zato
vlaki okoli in v velikih mestih vozijo zelo pogosto, tudi na samo
nekaj minut na isti relaciji na drugi strani je pa nemalo
podeželskih krajov kjer vlak pelje samo enkrat na dan v eno smer,
zjutraj proti večjemu mestu in zvečer nazaj na podeželje, samo
toliko da je zadovoljeno zakonski obeznosti o nudenju javnega
prevoza.
Te lekcije v Slovenije v javnem potniškem pormetu še nismo vzeli, d abi se pri načrtovanju prevozov upoštevala gostota uporabnikov. Če bi jo upoštrevali bi bilo precej amnj stroškov s strani države za subvencije prevoznikom, prevozniki pa bi bili ob doberšen del posla, ki je danes v mnogih primerih samo fiktiven da so izpoljeni pogoji za pridobitev subvencije za opravljeno delo.
Te lekcije v Slovenije v javnem potniškem pormetu še nismo vzeli, d abi se pri načrtovanju prevozov upoštevala gostota uporabnikov. Če bi jo upoštrevali bi bilo precej amnj stroškov s strani države za subvencije prevoznikom, prevozniki pa bi bili ob doberšen del posla, ki je danes v mnogih primerih samo fiktiven da so izpoljeni pogoji za pridobitev subvencije za opravljeno delo.
sporočil: 10.849
OK..
Ampak povej mi, kako je lahko... po času PO prodaji tem famoznim nemcem... Adria nabila svoje kratkoročne poslovne obveznosti iz 30 na 60 milijonov €?
Ampak povej mi, kako je lahko... po času PO prodaji tem famoznim nemcem... Adria nabila svoje kratkoročne poslovne obveznosti iz 30 na 60 milijonov €?
sporočil: 10.849
Vem da gre....
Ne gre pa ravno skupaj s protestantsko delovno etiko in principom švabske gospodinje :D
Ne gre pa ravno skupaj s protestantsko delovno etiko in principom švabske gospodinje :D
sporočil: 13.647
[Endimion]München je katoliški :)
Vem da gre....
Ne gre pa ravno skupaj s protestantsko delovno etiko in principom švabske gospodinje :D
sporočil: 13.528
[Endimion]Adrija je bila prodana finančnemu skladu, ki je v tej transakciji gledal predvsem svoj profit. S prodajo flote (sell & lease back) so povrnili svoj vložek, potem ko so doumeli da je AA v irreparable stanju.
OK..
Ampak povej mi, kako je lahko... po času PO prodaji tem famoznim nemcem... Adria nabila svoje kratkoročne poslovne obveznosti iz 30 na 60 milijonov €?
sporočil: 13.647
[vickibedi]Mah, to so ob prodaji vedeli kupci in prodajalci.
> [Endimion]
> OK..
>
> Ampak povej mi, kako je lahko... po času PO prodaji tem famoznim nemcem... Adria nabila svoje kratkoročne poslovne obveznosti iz 30 na 60 milijonov €?
Adrija je bila prodana finančnemu skladu, ki je v tej transakciji gledal predvsem svoj profit. S prodajo flote (sell & lease back) so povrnili svoj vložek, potem ko so doumeli da je AA v irreparable stanju.
sporočil: 48.253
[vickibedi]Sell & Lease back je bil izveden pred prodajo 4K, ce se ne motim.
> [Endimion]
> OK..
>
> Ampak povej mi, kako je lahko... po času PO prodaji tem famoznim nemcem... Adria nabila svoje kratkoročne poslovne obveznosti iz 30 na 60 milijonov €?
Adrija je bila prodana finančnemu skladu, ki je v tej transakciji gledal predvsem svoj profit. S prodajo flote (sell & lease back) so povrnili svoj vložek, potem ko so doumeli da je AA v irreparable stanju.
sporočil: 7.327
Poštena cena izgubaša limitira proti 0 EUR, odvisno od tega, kakšna
likvidna sredstva ima na voljo.
sporočil: 48.253
[abohte]Bedaki. Zakaj ne prijavijo zensk ko pridejo na naslednji pregled?!
Tu pa je nastala težava, saj so v Domžalah omejili število dnevnih prijav na 200 ter poskrbeli za veliko nezadovoljstva in ogromno gnečo na hodnikih.
sporočil: 7.327
[inflacija123]Ja, smo videli na primeru žilnih opornic in tožbi UKCL (= bivšega direktorja semenkota) proti dr. Mrevljetu, kako ne-trg zagotavlja določene stvari. Za določene posvečene, seveda.
Določenih stvari trg ne zmore zagotavljat. Nekaterih tudi ni dobro, da zagotavlja, kot je recimo zdravstvo.
sporočil: 7.327
[inflacija123]Šur, vidi se takrat, ko to razkrije Bojan Požar. In še takrat običajno nikomu ništa.
V državnih podjetjih se take stvari vsaj vidijo.
Ni več svetih krav, ko ljudje končno spet razmišljajo, spet se oglaša pamet. Konec neke nove vere, sem zelo vesel.Če je tole, kar ti pišeš, pamet, potem upam, da bo kmalu večerni dnevnik v celoti nadomestil show Kardashianov.
sporočil: 7.327
Le da je postaja 20 minut peš od centra Zagorja, zato do postaje
potrebuješ ali lokalni bus ali avto, tako da tako udobno pa spet
ni...
sporočil: 14.456
[abohte]Za omenjeno relacijo ne vem, ampak poglej, kakšna banalnost se ti lahko zgodi na primerljivi progi Škofljica-Ljubljana, ko greš v službo v popoldansko izmeno ali, če malo zadramatiziram, na faks delat izpit v zadnjem možnem roku.
Zakaj pa naj bi bile SŽ na relaciji LJ-Domžale nezanesljive? To pa prvič slišim...
www.rtvslo.si/crna-k...jak/500398
In koliko je takšnih prehodov čez puste tire samo na ljubljanski periferiji?
sporočil: 6.899
[abohte]Pas mater! Tole pa skor ne verjamem da je mozno? Si ziher da si niso malo izmislili in napihnili? A v zd domzale nimajo telefona, dostopa do poste, ali celo, danasnebokap, emaila? Poslali bi lahko 11.000 pisem "spostovana guspa X, zarad odpovedi in zaposlitve novega ginekologa se morte osebno zglasit, ker vas je velik prosimo poklicte zd na stevilko Xxxx da vam damo prost termin. Se opravicujemo ker zabijamo vas cas, in vas vabimo, da svoje mnenje o takih pravilih ZZZS kar najbolj javno izrazite."
Danes bi pa najraje nekoga po senci nažgal - za zgled:
siol.net/novice/slov...ogu-508128
"Zadnji primer prihaja iz Zdravstvenega doma Domžale, kjer sta jih v zadnjega pol leta zapustili dve ginekologinji. Zaradi tega je okrog 11 tisoč pacientk ostalo brez ginekologa. V domžalskem zdravstvenem domu so sicer zamenjavi že našli, težava pa je nastala, ker Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) ne prenese samodejno pacientk predhodnice na njeno naslednico. To pomeni, da mora vseh 11 tisoč pacientk osebno obiskati zdravstveni dom in se na novo prijaviti h ginekologu. Tako velevajo pravila ZZZS.
Tu pa je nastala težava, saj so v Domžalah omejili število dnevnih prijav na 200 ter poskrbeli za veliko nezadovoljstva in ogromno gnečo na hodnikih.
Bralka se je tako v domžalskem zdravstvenem domu oglasila že trikrat, vendar do zdaj še ni bila med najhitrejšimi 200. Dvakrat je za to vzela tudi dopust. Ob tretjem obisku so vpis začeli ob 13. uri. Bralka je pred ordinacijo prišla ob 14. uri, čakalnica pa je bila prazna, saj so druge pacientke čakale že od 11.30, tako da je ob 13. uri že zmanjkalo vseh 200 listkov, ki določijo vrstni red za vpis pacientk."
Zakaj goveda ki to organizirajo, niso na sodiscu zaradi povzrocanja splosne nevarnosti, in zakaj ze privat drzavljani ne pobesnijo zaradi tako zanicevalnega odnosa do njih? Zato, ker je za hlapce to dovolj dobro, bolj jih skrbi ce sta adria in nlb "nasa". Slovenec v sloveniji preprosti ni spostovanja vreden clovek, zato se z njim ravna kot s hlapcem. Ko je sam na polozaju, da lahko igra nekaksnega malega gospodarja - denimo nek kurcev receptor v zd domzale - to tudi takoj pocne.
Zato vidis mene brexit ne skrbi - ker clovesko dostojanstvo tukaj nekaj pomeni, in ko se zgodi tak samopasni salabajzerizem (in seveda se zgodi!), se folk raztogoti in nekdo mora letet in se nekaj mora spremenit. Nase domzalske bralke pa vdane v podalpski raj na zemlji hodijo igrat loterijo v ZD Domzale. V Sloveniji se namrec zelo dobro zivi, ce nimas potrebe po ginekologu v domzalah. Ali urologu v Izoli. Ali ce nasploh nimas potrebe, da bi bil spostovan zgolj zato, ker si clovek. Ampak kdo to rabi... rabimo Adrio. Rabimo nacionalnega prevoznika, ne pa neko kurcevo dostojanstvo, z dostojanstvom ni se nihce poletel, z Adrio pa so mnogi.
sporočil: 6.899
Zdaj sem celo prebral linkan clanek in pacientkam dejansko so
poslali posto! Ni jim pa padlo na pamet, da bi predlagali klic in
dodelitev termina. Pridite lepo sem, in upajte da vas zadene masina
z listkom od 0 do 200 :-)
Teater absurda.
Teater absurda.
sporočil: 14.456
[dz1975]Ne bom se spuščal v analizo subvencij, dokapitalizacij itn., ampak samo navedel statistiko potnikov v letu 2017.
(SŽ in avtobusarijo dobije od države v pol leta več kot je Adria dobila v 20ih letih).
V cestnem javnem linijskem prevozu (ta zajema medkrajevni in mednarodni prevoz) je bilo v 2017 prepeljanih 31,9 milijona potnikov, kar je za 5 % več kot v 2016.Luft:ajzenpon = 1:11, luft:bus = 1:27, luft:mestni bus = 1:52
V mestnem javnem linijskem prevozu je bilo prepeljanih 61,8 milijona potnikov ali za 19 % več kot v prejšnjem letu.
V železniškem prevozu je bilo v 2017 prepeljanih 13,4 milijona potnikov ali za 4 % manj kot v 2016.
Največji slovenski letalski prevoznik je v 2017 prepeljal 1,2 milijona potnikov ali 17 % manj kot v prejšnjem letu. (vseh luftpasažirjev z vsemi luftgezelšafti je bilo pa okrog 2 milijona)
www.stat.si/StatWeb/...Index/7718
Takšna so razmerja med vozit se vsak dan v službo/šolo in vsake toliko frčat v inozemstvo na sestanek, sejem, izlet.
sporočil: 14.456
[rename]Kako postati milijonar? Začneš kot milijarder in se lotiš luftgezelšafta. :-)
Kako?
Z lahkoto :-)))))
sporočil: 14.456
Javna storitev! Služimo narodu! Kje si zdaj, gospa tovarišica
Bernarda Lorenz Rakovec Jeklin, da bi vsem tem Domžalčankam
razložila, kako drobne formalnosti tovariško elegantno urediti mimo
vrste, s prehitevanjem po levi?!
sporočil: 6.899
[abohte]Se strinjam. Tudi 10% padec bdp se bo prezivelo, lekcija pa je itak potrebna. Problem je, da je center odneslo, in zaradi first past the post vecina politikov samo se kuri skrajneze - one ki bi gladko ignorirali referendum, kot tiste ki bi izganjali ljudi in gradili zidove. Zato je treba zadevo cimprej zakljuciti, po moznosti z nekim dealom, da se politiziranje lahko vrne v normalne okvirje. Upam da francozi zavrnejo podaljske in bo parlament prisiljen podpreti deal, ali pa revokat a50 in se soocit z volilci.
> [NemirniTujec]
> Zato vidis mene brexit ne skrbi - ker clovesko dostojanstvo tukaj nekaj pomeni, in ko se zgodi tak samopasni salabajzerizem (in seveda se zgodi!), se folk raztogoti in nekdo mora letet in se nekaj mora spremenit.
Zato ti jaz pravim, da brexit mora biti. Ker temelj angleške družbe je spoštovanje dostojanstva ljudstva (in njegove volje), ne pa neko paktiranje z Nemčijo ali Francijo o tem, kako ravne naj bodo banane (ja, bc123a, vem, da je to mit), kako glasni so lahko sesalci in kakšne žarnice lahko svetijo piščancem na farmah.
Če bodo angleži zgodovinsko gledano potegnili napačno potezo, jo pač bodo, čez nekaj desetletij bodo že osvojili lekcijo in videli, da sami ne morejo. Dvomim pa, da jih bo ta odločitev potisnila v 3. svet. 3% padec BDP jim ne bo sesul države.