Strani: 1 2 3 4

Miricamb sporočil: 129
[#2795573] 24.09.19 18:20 · odgovor na: (#2795499)
Odgovori   +    0
In čez nekaj let se bodo novinarji in komentatorji, ki so se zavzemali za prodajo slovenskih bank ,sprenevedali in spraševali kdo je kriv, da je Slovenija ena redkih evropskih držav (poleg recimo Hrvaške), ki nima banke v svoji lasti in so njeni prebivalci in gospodarstvo na milost in nemilost prepuščeni dobri volji tujih bančnikov, ki bodo v prihajajoči krizi poskrbeli predvsem za svoje domače komitente.
sopranos sporočil: 11.415
[#2795576] 24.09.19 18:34 · odgovor na: Miricamb (#2795573)
Odgovori   +    7
[Miricamb]
In čez nekaj let se bodo novinarji in komentatorji, ki so se zavzemali za prodajo slovenskih bank ,sprenevedali in spraševali kdo je kriv, da je Slovenija ena redkih evropskih držav (poleg recimo Hrvaške), ki nima banke v svoji lasti in so njeni prebivalci in gospodarstvo na milost in nemilost prepuščeni dobri volji tujih bančnikov, ki bodo v prihajajoči krizi poskrbeli predvsem za svoje domače komitente.
Ja, NLB, NKBM itd. so res pomagale ljudem in podjetjem v krizi. :)

Če se malo vrnem na tisto zgodbo, o programerju, ki mesečno pokasira 3.000 EUR neto, nekaj preko zaposlitve pri delodajalcu, večino pa preko normiranega s.p. Če me spomin ne vara, danes, ko imamo dobro stanje v državi, solidno gospodarsko rast itd. mu večina slovenskih bank ni bila v stanju ponuditi kredita za 75.000 EUR. In če mu sedaj ni bila v stanju pomagati, kako mu bo v morebitni krizi?
Endimion sporočil: 10.849
[#2795580] 24.09.19 19:04 · odgovor na: sopranos (#2795576)
Odgovori   +    1
Katera večina slovenskih bank? Katera večina pa je slovenska?
spiderman sporočil: 1.741
[#2795583] 24.09.19 19:26 · odgovor na: blink (#2795544)
Odgovori   +    10
[blink]
Kako da je nimajo radi, če je pa včeraj pisalo tole na rtvslo.si

"Adrio lahko teptajo, ji kljuvajo oči, lomijo kosti ..." A zanjo še vedno bije 558 src zaposlenih.
558 src že lahko bije, ampak 558 denarnic pa "ne mrda".
:-)
sopranos sporočil: 11.415
[#2795584] 24.09.19 19:30 · odgovor na: Endimion (#2795580)
Odgovori   +    5
[Endimion]
Katera večina slovenskih bank? Katera večina pa je slovenska?
Da se popravim: Večina do včeraj slovenskih bank.

A boš morda rekel, da so se z lastništvom takoj spremenili pogoji za podeljevanje kreditov?

Jaz v te zgodbe o tem, kako domačini dobivajo boljše pogoje preprosto ne kupim.
anon-524063 sporočil: 18
[#2795585] 24.09.19 19:40 · odgovor na: sopranos (#2795553)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 24.09.19 17:03
[sopranos]
Kot se jaz spomnim, Adria že pred prodajo Nemcem ni imela v lasti letal. Tako, da ta del ne drži.

Ta članek na 24ur jaz bolj vidim v funkciji tega, da se vso krivdo zvrne na Nemce. Čeprav so oni samo dokončali kar je odlično začela in večji del izpeljala domača politika.

In ne pravim, da Nemci niso krivi ker somain tudi ne prvim, da se niso omastili, ker so se.
Italjan. Za boga ljuboga, dejanski lastnik 4k invest je italjan z rezidentsvom v Monacu.
bc123a sporočil: 48.253
[#2795594] 24.09.19 20:27 · odgovor na: Endimion (#2795549)
Odgovori   +    1
[Endimion]
Če navedbe 24ur vsaj v polovici držijo.... je bil tole rop. Ampak dejansko so adrio pojebali.
Glede na to da so bili to grdi tujci je celo upanje, da bo kmalu izdan EAW za njimi in da bodo dejansko celo postavljeni pred sodisce. Se dobro, da niso "nasi".
bc123a sporočil: 48.253
[#2795596] 24.09.19 20:28 · odgovor na: pobalin (#2795552)
Odgovori   +    1
[pobalin]
Pred kakšnim letom ali dvema sem na nekem nadstrešku mestnega prometa videl reklamo (zdi se mi, da Vzajemne) za zavarovanje za preskakovanje vrst za specialista. Ker sem počasne pameti, je pravi pomen tega prišel v mojo zavest šele z zamudo. Kaj bi dal, da bi takrat tisti plakat fotografiral, in se še dolga leta naslajal nad javnim razkazovanjem svinjske ironije paradržavne paravzajemne paraustanove in parazdravstva za uboge slovenceljske pare!
Namesto da bi vzel zavarovanje?
bc123a sporočil: 48.253
[#2795597] 24.09.19 20:31 · odgovor na: tstih (#2795559)
Odgovori   +    4
[tstih]
> [inflacija123]
> Počasi bomo le prišli do zaključka, da je državna lastnina bolj transparentna, kljub krajam, bolj na nivoju...itd. Država služi ljudem, ne pa špekulantom in ekonomskim kobilicam. Država naj končno začne spet prevzemat ekonomsko pobudo. Adrijo pustit lastnikom, naj reč crkne. Država mora ustanovit novo firmo in zaposlit ljudi ter začet z delom na novo. Vsaka šola nekaj stane.

Drzava je v desetletju pred prodajo v stirih dokapitalizacijah v Adrio vlozila 85 milijonov na zelo transparenten nacin. Razlika med sedanjim in prejsnjim lastnikom (in resnicni problem Adrie!) je, da sedanji lastnih dela z zasebnim, prejsnji pa je delal z javnim denarjem.
Tale dela z zasebnim denarjem veliko upnikov po sirom evrope, dvomim da jo bodo ti strici odnesli brez brazgotin, ce zgodba navedena v 24ur, drzi. Ker taksne rabote so kaznive po velikem delu evrope (pri nas so kaznive samo za neposvecene, drzi).

Aja, baje je eden vecjih upnikov agencija za letalstvo, slovenska, drzavna. To je treba tudi dodati.
bc123a sporočil: 48.253
[#2795598] 24.09.19 20:34 · odgovor na: Endimion (#2795561)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: bc123a 24.09.2019 20:34
[Endimion]
Adria ni bila nikol perla. Ampak tole s premikanjem blagovne znamke pa pripojitvijo in odpojitvijo pa plačevanjem najema letal vnaprej....
Sell and lease back za avione ni sporen, da se razumemo. Operacija z blagovno znamko je, zelo.

Preferiranje upnikov pa in selektivno placevanje, da lahko letis, agenciji za letalstvo pa lazes, da si solventen, je pa ze vrh balkana. So pa prebrisani, EU je dovolj velika, in ocitno ne obstaja nek evropski register bonitete (imam prav?) v katerem bi recimo se poolale vse relativno posamicno majhne terjatve skozi celo EU do podjetja... in bodo upniki po moje neprijetno preseneceni, kako globok krater bo ostal za Adrio.
bc123a sporočil: 48.253
[#2795599] 24.09.19 20:35 · odgovor na: pobalin (#2795562)
Odgovori   +    2
[pobalin]
> [sopranos]
> Če pa drži to, kar piše na 24ur, da so se prihodki stekali na račune drugih firm, potem se lahko samo spet vprašamo kaj delajo FURS, policija, tožilstvo itd.

In ključni zaposleni. Morajo biti res slepi in gluhi in tumasti prodajniki, tržniki, računovodje... da mesece in leta ne ugotovijo, da denar za prodane storitve ne prihaja na račun firme.
Mislim da so ravno na te kljucne polozaje imenovali svoje ljudi. Kar je sicer razumljivo, ko firmo prevzames, je pa tudi lep nacin da skrijes mutne posle.
pobalin sporočil: 14.456
[#2795616] 24.09.19 22:59 · odgovor na: bc123a (#2795596)
Odgovori   +    0
[bc123a]
Namesto da bi vzel zavarovanje?
Misliš specialni specialistični aneks k dodatnemu zavarovanju na prostovoljno dopolnilno zavarovanje na obvezno zdravstveno zavarovanje, ki krije storitve javne službe in popoldanskega dodatka k javni službi?

Zakaj že je to pri nas možno, dovoljeno in socialno, ni pa možno, dovoljeno in socialno, da bi šel na Triglav, Savo ali Generali in rekel, koliko stane komplet zdravstveno zavarovanje zame in familijo.

Si prebral kolumno Ihana na linku, ki ga je dal Abohte?
pobalin sporočil: 14.456
[#2795617] 24.09.19 23:06 · odgovor na: bc123a (#2795599)
Odgovori   +    2
Mogoče niti ni bilo treba veliko rošad, ker je bil personal na konspirativnost in ignoranco že natreniran v dolgih letih tajniškega tufkovanja in gregorjevanju (bil je cel seznam takih socialnih podpirancev), pa 122 jurjih lizinga za služben avto in restavracijsko opremo v enem letu (?!) predstavništva v Zürichu.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2795642] 25.09.19 07:44 · odgovor na: anon-329788 (#2795501)
Odgovori   +    1
maš prav. pred leti so Angloti prodal/privatiziral železnice. v rekordenm času so ugotovili, al jih zaprej al pa nacionalizirajo, če nočjo met havarij zaradi nevzdrževanja infrastrukture.
anon-329788 sporočil: 2.321
[#2795675] 25.09.19 09:55 · odgovor na: sopranos (#2795512)
Odgovori   +    0
O, ja, še kako marksističen diskurz je potreben pri teh vprašanjih. Dumping je namreč tudi nasilno zbijanje cene dela, ne le tiskanje denarja in subvecioniranje.
bc123a sporočil: 48.253
[#2795684] 25.09.19 10:57 · odgovor na: (#2795678)
Odgovori   +    2
[abohte]
Da ne govorimo o tem, da se je število potnikov po privatizaciji konkretno povečalo.
Pa da ne govorimo o tem, da je servis se vedno 10x boljsi kot na nasih drzavnih. Gre samo za to da ima normalno razvita drzava v kateri rekordno stevilo ljudi commuta pac visje standarde kot slovenija, kjer se s SZ vozijo samo penzionisti in klosarji.
bc123a sporočil: 48.253
[#2795690] 25.09.19 11:18 · odgovor na: (#2795686)
Odgovori   +    2
[abohte]
> [bc123a]
> > [abohte]
> > Da ne govorimo o tem, da se je število potnikov po privatizaciji konkretno povečalo.
>
> Pa da ne govorimo o tem, da je servis se vedno 10x boljsi kot na nasih drzavnih. Gre samo za to da ima normalno razvita drzava v kateri rekordno stevilo ljudi commuta pac visje standarde kot slovenija, kjer se s SZ vozijo samo penzionisti in klosarji.

V UK se je commutalo tudi pred privatizacijo, rezultati so bili slabši.
V SLO pa tudi ni tako hudo, kot praviš.
Z vlaki v sloveniji se ne vozijo niti studenti vec. Se slabse je kot takrat, ko sem jaz studiral, takrat so vlaki bili bolj polni, in zamude so bile redkejse, in tudi casi prevozov po voznem redu so bili krajsi.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2795707] 25.09.19 12:17 · odgovor na: (#2795678)
Odgovori   +    0
kaj pa podatki pred letom 2003? se pravi takoj/v prvih letih po privatizaciji?
bc123a sporočil: 48.253
[#2795720] 25.09.19 12:41 · odgovor na: (#2795697)
Odgovori   +    1
[abohte]
Študentje imajo Prevozi.org, ki so stroškovno prijaznejši.

Mnogo zaposlenih, ki npr. dnevno migrira v LJ, se vozi z vlakom, še posebej na relacijah iz Zasavja, Borovnice, Domžal.
Če si npr. iz Zasavja ali Borovnice in delaš v centru LJ, je vlak top rešitev (slabe cestne povezave, ni težav s parkingom).
To so prevozi v rangu tramvaja ali pa malo daljse podzemske. Navsezadnje SZ pokrivajo celotno drzavo. In razen Borovnice, Kamnika, Domzal in Kranja je vse beda. Saj no, beda je tudi za linijo Domzale-LJ, ker so po zanesljivosti nekako na nivoju Adrie.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2795723] 25.09.19 12:48 · odgovor na: (#2795714)
Odgovori   +    0
iščem revizijo UK NAO na to temo. žal je sam v paprini obliki. bi vidu, da zadeva ni bila tako nereprezentativna. sicer pa oba veva, kaj je statistika ;)
philips sporočil: 6.715
[#2795735] 25.09.19 13:36 · odgovor na: (#2795730)
Odgovori   +    1
[abohte]
Pa pustiva statistiko. Od privatizacije je minilo, koliko časa? Se ti ne zdi, da bi se sedaj že pokazali neugodni učinki te? Britanske železnice pa veljajo za najbolj varne v Evropi, med ostalimi v EU pa je večina železnic državnih. Statistika gor ali pa dol, zame na to tudi nekaj kaže.
Zanimvo pa da večino linij upravljajo evropske državne železnižke firme: Arriva, Trenitalia, Abellio... In v državni lasti so proge (tiri), signalizacija in večje postaje... Hitro so ugotovili da to ne sme biti v privat lasti, ker ni bilo vzdrževanja in so bile nesreče
bc123a sporočil: 48.253
[#2795742] 25.09.19 14:17 · odgovor na: (#2795731)
Odgovori   +    1
[abohte]
Morda. Kakšne izkušnje imaš pa ti v UK z železnicami v ruralnih delih? Si se z njimi kaj fijakal po North East England ali pa v Walesu?

Zakaj pa naj bi bile SŽ na relaciji LJ-Domžale nezanesljive? To pa prvič slišim...
Zate je povezava Maribor-Murska Sobota, ali Ljubljana-Koper ruralna? Dejstvo je, da se z njimi vozijo samo tisti, ki res ne morejo drugace. Poskusi kdaj za 1. razred ICS kupiti karto na relaciji LJ-MB, I dare you. Dejansko jih tako redko prodajo da jih na salterjih ne znajo prodati. Ti povem iz prve roke.

In nekdaj sem se vozil z zeleznico ogromno, sedaj poredko, tako da situacijo poznam. Veliko veliko slabse je kot 1992.
1357 sporočil: 7.095
[#2795743] 25.09.19 14:20 · odgovor na: (#2795731)
Odgovori   +    0
Železnica v UK funkcionira samo med velikimi mesti in okoli njih, vse ostalo je pa za naše standarde katastrofa ker so vozni redi narejeni prvenstveno na osnovi ekonomike in šele nato na osnovi dejanskih potreb podeželjskega prebivalstva.
1357 sporočil: 7.095
[#2795746] 25.09.19 14:29 · odgovor na: Endimion (#2795494)
Odgovori   +    5
Tvoj tekst bi nadgradil samo z naslednjim pozvom: " Vsi, ki jamrate nad usodo Adrie, fizične in pravne osebe, imate sedaj idealno priložnost za posel svojega življenja, da postanete lastnik(solastnik)/delničar tega podjetja, ki ga tako goreče zagovrajate da je nujno imet takšno podjetje kot 24 urno dežurstvo poklicnih gasilcev ali osebja v urgentnih centrih. Gospe in gospodje, napočil je idealni trenutek da za malo denarja pridete do lastniških deležev v vam tako ljubem podjetju zato primite se za svoje denarnice ( ali tipkovnice elektronskih bank)in prevzemite podjetje v svojo last in ga upravljajte kakor vam volja."
dz1975 sporočil: 2.264
[#2795833] 25.09.19 19:46 · odgovor na: 1357 (#2795743)
Odgovori   +    1
[1357]
Železnica v UK funkcionira samo med velikimi mesti in okoli njih, vse ostalo je pa za naše standarde katastrofa ker so vozni redi narejeni prvenstveno na osnovi ekonomike in šele nato na osnovi dejanskih potreb podeželjskega prebivalstva.
Lahko podrobno razložiš? Ker napisano nekako ne gre skupaj...ekonomsko je voziti samo takrat, ko imaš potnike (se pravi zadovoljiš njihove potrebe).
Sicer pa ne vem kaj drugrga je lahko osnova za vozni red kot ekonomski izračun - če seveda preoznikov ne pitaš z denarjem, kot v Sloveniji (SŽ in avtobusarijo dobije od države v pol leta več kot je Adria dobila v 20ih letih).
anon-514918 sporočil: 2.327
[#2795838] 25.09.19 19:58
Odgovori   +    3
Ne vem, kaj se toliko razbujajo. Saj je povedal spredaj in zadaj subvencionirani kao doktor ekonomije Maks Tajnikar, da Adria ne obstaja zaradi tega da dela dobiček, ampak zato, da zastonj prevaža Kučanovo bando. In razumljvo, da enkrat računi pridejo v odplačilo.

Uriah Heep.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2795879] 25.09.19 23:27
Odgovori   +    0
Condor več ne ponuja letov v Ljubljano. Me zanima kam me bojo dostavili, upam da vsaj v Zagreb. ;)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2795885] 25.09.19 23:58 · odgovor na: dz1975 (#2795879)
Odgovori   +    3
[dz1975]
Condor več ne ponuja letov v Ljubljano. Me zanima kam me bojo dostavili, upam da vsaj v Zagreb. ;)
Jaz sem v marseille nasel najboljso linijo z lufthanso - za zgolj kakih 30% drazje kot ryanair, pa ob normalnih urah in z blizjih letalisc.

Zdaj v ljubljano pa grem z easyjetom, bolj ziher kot vse te storije z adrijo.

Vidim da je folk tle nasploh ful ponosen da veliko frci po zraku, meni gre pa na kurac - ne toliko letala kot letalisca - in sem predzadnjic sel v marseille z vlakom iz londona :-) Ful zadovoljen, posebej ko v centru Marseilla lepo odpesacis s postaje, nobenih shuttlov in taksijev, svoboda in sonce in srnice...
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2795886] 26.09.19 00:06 · odgovor na: dz1975 (#2795833)
Odgovori   +    4
[dz1975]
> [1357]
> Železnica v UK funkcionira samo med velikimi mesti in okoli njih, vse ostalo je pa za naše standarde katastrofa ker so vozni redi narejeni prvenstveno na osnovi ekonomike in šele nato na osnovi dejanskih potreb podeželjskega prebivalstva.

Lahko podrobno razložiš? Ker napisano nekako ne gre skupaj...ekonomsko je voziti samo takrat, ko imaš potnike (se pravi zadovoljiš njihove potrebe).
Sicer pa ne vem kaj drugrga je lahko osnova za vozni red kot ekonomski izračun - če seveda preoznikov ne pitaš z denarjem, kot v Sloveniji (SŽ in avtobusarijo dobije od države v pol leta več kot je Adria dobila v 20ih letih).
Clovek si zmisljuje na polno. Zeleznica v uk deluje tako dobro kot cevapi in burek v ljubljani. Ker je veliko povprasevanja, je obilo ponudbe, cene vseh razredov, vlaki vseh razredov. Ob istem casu imas med vecjimi mesti vozovnice od 7-8 funtov v eno smer, pa do 70-80 in vec, ce si tako fin gospod.

Lokalno pa si pac vezan na lokalnega ponudnika. Okrog birminghama je kakih 5 ali sest zelezniskih vpadnih poti, dobro leto dni sem zivel na vasi 40km ven, lepa zelena vukojebina s 1500 prebivalci, vlak enkrat na uro direkt v center (na trasi worcester - birmingham), enosmerna 8 funtov, mesecna vozovnica pa 100 -do 120.

------

Ni pa za to nobenih zvelicavnih zaslug - ko imas 400 prebivalcev na km2, pac ni tezko imet dovolj potnikov. Bog nas varuj corbyna.
macon sporočil: 12.861
[#2795887] 26.09.19 00:17 · odgovor na: bc123a (#2795690)
Odgovori   +    2
[bc123a]
> [abohte]
> > [bc123a]
> > > [abohte]
> > > Da ne govorimo o tem, da se je število potnikov po privatizaciji konkretno povečalo.
> >
> > Pa da ne govorimo o tem, da je servis se vedno 10x boljsi kot na nasih drzavnih. Gre samo za to da ima normalno razvita drzava v kateri rekordno stevilo ljudi commuta pac visje standarde kot slovenija, kjer se s SZ vozijo samo penzionisti in klosarji.
>
> V UK se je commutalo tudi pred privatizacijo, rezultati so bili slabši.
> V SLO pa tudi ni tako hudo, kot praviš.

Z vlaki v sloveniji se ne vozijo niti studenti vec. Se slabse je kot takrat, ko sem jaz studiral, takrat so vlaki bili bolj polni, in zamude so bile redkejse, in tudi casi prevozov po voznem redu so bili krajsi.
Ja, zamude so kakih dvakrat na teden, vendar se vozi kar nekaj zaposlenih in študentov/srednješolcev. Jaz recimo na vlaku pretežno berem in mi je ta čas prav dobro izkoriščen.

Strani: 1 2 3 4