Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kaj se dogaja z Adrio: V četrtek stečaj? Kaj dela tržna inšpekcija, kaj policija in kdaj pridejo drugi prevozniki
sporočil: 2.321
Ne strinjam se, da so ustvarjali izgubo, ustvarjali so določeno
delo, ki je v nekem času bilo premalo vrednoteno. Sploh Američani
in Kitajci so znani po tem, da tiskajo denar, ga dajejo v razne
Uberje, najbrž tudi nizko cenovne prevoznike in z dumpingom
uničujejo konkurenco. Zakaj imajo potem njihove valute takšno
vrednost, zaradi ekonomske realnosti ali zaradi moči, s katero
rožljajo in ohranjajo vrednost? Slika je vedno malo večja, kot bi
jo radi videli doktorji gospodinjske ekonomike. Dejansko je Adria
najbrž žrtev imperialne politike, ne pa ekonomske realnosti.
sporočil: 11.415
[inflacija123]Mislim, a sedaj bova imela pa marksističen diskurz? Ja, opravljali so delo. Glede na cene, ki so jih ponujali na trgu, je lepo že Gustl pojasnil, da Adria ni v ničemer izstopala kar se višine cen tiče v tisto sfero previsokih cen. Kar se nizkih cen tiče, ja je bilo kar nekaj družb, ki so imeli nižje cene. To pa pomeni samo to, da Adria kljub doseganju solidnih cen ni bila ustrezno organizirana, ni bila dovolj stroškovno učinkovita. Vprašanje je torej kakšne so imeli izdatke, ali so res naredili vse, da bi dobili čim več prihodkov, kako je bilo organizirano delo itd.
Ne strinjam se, da so ustvarjali izgubo, ustvarjali so določeno delo, ki je v nekem času bilo premalo vrednoteno. Sploh Američani in Kitajci so znani po tem, da tiskajo denar, ga dajejo v razne Uberje, najbrž tudi nizko cenovne prevoznike in z dumpingom uničujejo konkurenco. Zakaj imajo potem njihove valute takšno vrednost, zaradi ekonomske realnosti ali zaradi moči, s katero rožljajo in ohranjajo vrednost? Slika je vedno malo večja, kot bi jo radi videli doktorji gospodinjske ekonomike. Dejansko je Adria najbrž žrtev imperialne politike, ne pa ekonomske realnosti.
Polgej v ZDA imajo samo 3 velike letalske družbe. Ker se je panoga konsolidirala. V EU bi vsaka država imela svojega nacionalnega prevoznika. Držav je pa že skoraj 30. Ne more to iti. Preprosta matematika. In potem je tako, da začnejo počasi najšibkejši členi odpadati. Razni Tufki so se ukvarjali z avti, pa z tem kje bo kakšno babo podrl, pa kako si bo plačal obleko. Pa zaposlili so sestrične, tete, prijatelje itd. Malo so jih še pri letališču in pri taksah lupili. In tako so se pizdarije nabirale in nabirale. In več kot je balasta, dražje je reševanje. In če imajo celo Nemci, Britanci, Francozi in Italijani težave, potem veš, da se ne bodo kar milijoni metali v to, da se eno Adrio reši.
Svetu vlada denar. In če naši politiki, mediji, delavci tulijo, da so podjetniki, podjetja zlobna, da jih je treba obvačiti vedno bolj. Če ni pravne varnosti, če ni pogojev, da se bo kapital tukaj plemenitil, zakaj za vraga bi kdo sem vlagal? Cel svet ve, da so v Švici, na Nizozemskem, v Luksemburgu, na Irskem itd. pro biznis. In potem gre denar tja. Za Slovenijo pa vsak hoče dodatno premijo. Za tveganje. Za to, da se pobija z raznimi Semoliči, Šarci, Jankovići itd.
sporočil: 30.415
[inflacija123]Nuklearka v Krškem je tudi državna lastnina, hrvaška in slovenska. Kaj bi se zgodilo, če bi slovenska in hrvaška politika po vsakih volitvah (naših in hrvaških) zamenjala na NEK vse kar se da zamenjati? Če bi vprašal navadne ljudi na cesti bi rekli, samo tega ne, zadeva je preresna, lahko bi vse šlo v franže...Seveda, politika ne more lomastiti po NEK, ker tega ne dovolijo Američani niti EU, saj vedo, če bi lahko bi Šarec hišnika Kralja imenoval za direktorja NEK...Torej, z zamenjavami bi se podjetju nedvoumno delala škoda. Enako se z zamenjavami ali izsiljenimi odstopi dela škoda Telekomu, Darsu, Petrolu, Triglavu in vsem drugim državnim podjetjem. Upam, da bo kmalu nastopil čas ko slovenska politika ne bo imela nobenega podjetja v državni lasti, ki bi ga lahko plenila.
Saj mora lomastit, zato mu je zaupana oblast! Jebeš ti politiko, ki lomasti in svetohlini, kako to ni prav. Državna lastnina je dobra in oblast mora funkcionirat kot oblast. Ker mu je to jasno, ne bo muha enodnevnica ali pa večni predsednik neke stranke. Oddelal bo svoja dva mandata, potem pa bo treba gate zamenjat, ker se bodo umazale.
sporočil: 10.837
tako nekako.
Tu je šlo za outsource stečaja. Zgubljati se v tem, kaj bi bilo, če bi bilo, in čebi pravi čas bilo... malo pozno je za to.
v očeh "pouprezhnega slouenza, ki se je teshku brati ino pisati nauzhil" Pa je tale neuspešna privatizacijska zgodba z Adrio, (IN Splošna plovba bo zelo kmalu na tapeti, le očitno ne bo tako), pa gre za eklatanten primer, da nobena privatizacija tujcem ni gareant, da bo nekaj laufalo bolje. oziroma da sploh bo laufalo. Poskusi sprivatizirati karkoli sedaj... malce težje boš to prodal plebsu.
Je pa res, da mene osebno ta dva primera veselita. Razbijata po malem mit o varčnih moralnih etičnih in ordnung und disziplin severnjakih. Kot da nam oni Šved in pohotni Finec iz DUTB nista bila zadosti...
Obstaja razlika med domačimi lopovi in tujimi lopovi. Domače imaš lahko vsaj v teoriji nekako na broju. Tujih lopovov pa niti v teoriji ne.
Tu je šlo za outsource stečaja. Zgubljati se v tem, kaj bi bilo, če bi bilo, in čebi pravi čas bilo... malo pozno je za to.
v očeh "pouprezhnega slouenza, ki se je teshku brati ino pisati nauzhil" Pa je tale neuspešna privatizacijska zgodba z Adrio, (IN Splošna plovba bo zelo kmalu na tapeti, le očitno ne bo tako), pa gre za eklatanten primer, da nobena privatizacija tujcem ni gareant, da bo nekaj laufalo bolje. oziroma da sploh bo laufalo. Poskusi sprivatizirati karkoli sedaj... malce težje boš to prodal plebsu.
Je pa res, da mene osebno ta dva primera veselita. Razbijata po malem mit o varčnih moralnih etičnih in ordnung und disziplin severnjakih. Kot da nam oni Šved in pohotni Finec iz DUTB nista bila zadosti...
Obstaja razlika med domačimi lopovi in tujimi lopovi. Domače imaš lahko vsaj v teoriji nekako na broju. Tujih lopovov pa niti v teoriji ne.
sporočil: 3.523
[sopranos]Lahko da pa 558 zaposlenih denar na mizo in kupijo AA. Ne vem v čem je problem? Glede na to kako so navezani na firmo in koliko jim ta pomeni, je to odlična rešitev.
> [inflacija123]
> Ne, pač nisem vernik nobene ideologije. Če vidiš, da je nekaj slabo ali pa vidiš, da neke reči ne delujejo, kot obljublja vera, je treba po pameti. Podobno kot komunizem, se je tudi neoliberalizem izpel.
Ja, res je treba po pameti. Ampak problem pri tvoji agrumentaciji je, da manjka pameti. :)
Vem, da boš hud zaradi zgornje trditve, pa vseeno. Adria je imela pred toliko in toliko leti v lasti letala. A je stalno ustvarjala izgubo. Država je vanjo zmetala več kot 80 milijonov EUR. A tudi to ni bilo dovolj. Zato so začeli prodajati letala, eno za drugim. Ko jim je zmanjkalo premoženja za prodajo in je bilo že kar nekaj izgube, se je država odločila, da bo podjetje prodala. A ker kupca ni bilo, so podjetje prodali za simbolično ceno 100.000 EUR in mislim, da s 3 milijoni EUR dokapitalizacije. Torej, država je temu nemškemu skladu plačala 2,9 milijona EUR, da je prevzel Adrio in njene težave.
Zakaj k temu ni pristopil noben resen kupec iz panoge? Zato ker dobro vedo, da je to težek posel, da je Slovenija majhna in da bi morali v firmo vložiti več 10 milijonov EUR. In so ocenili, da je tveganje preveliko in da je možno, da jim kljub več 10 milijonov EUR vložka, Adrie ne bi uspelo narediti dobičkonosne.
Zakaj so potem šli v to zgodbo Nemci in ta sklad? Zato ker so ocenili, da lahko z raznimi manevri zavlečejo stečaj Adrie za nekaj časa, vmes pa počrpajo ven več denarja, kot so ga vanjo vložili. Mislim, da so vložili vsega skupaj 4 milijone EUR. Ven pa so pobrali recimo nekje do 10 milijonov EUR - preko plač, službenih vozil, svetovalnih pogodb, stroškov reprezentance itd.
Ali je to kar so Nemci naredili svinjarija in morda kriminal. Ja in po vsej verjetnosti ja. Ali bi se Adria izvlekla, če jo ne bi prodali Nemcem in bi ostala v državni lasti? NE!!. Adria je lahko navzven delovala kot resna letalska družba samo zato, ker se je vanjo v preteklosti zmetalo na desetine milijonov EUR. Kdaj se je vse skupaj končalo? Ko država zaradi pravil EU ni smela več dokapitalizirati Adrie. Kdaj se je največ pokradlo ven iz Adrie? Takrat ko so jo vodili kadri ala Tufek, Tajnikar itd. Takrat so v roko nekaj let porabili več 10 milijonov EUR. A je pri teh zadevah vedno tako, da nas zgodovina ne zanima. Drek ali uspeh vedno pokasira tisti zadnji. Nemci so to pač vzeli v zakup in nekaj fantov je zaslužilo nekaj milijonov EUR. Ni slabo za nekaj let dela.
sporočil: 14.456
[inflacija123]Bi ti privoščil, da se ti (brez vseh posledic!) zgodi to, kar se je meni. Začutil sem simptome, ki so dovolj zaskrbeli tudi mojega osebnega zdravnika, da mi je dal napotnico za specialista pod nujno/hitro. Ko sem dobil povratno informacijo o čakalni dobi v sektorju "javne storitve", sem se prepustil neoliberalnemu trgu in šel k privatniku, ki je itak dvoživka. Na srečo ni bilo nič takega, a se je izkazalo, da ne bi bilo ravno koristno za moje zdravje, če bi čakal pol leta na "javno storitev". Tako gre to pri nas, starejših navihanih občanih.
Določenih stvari trg ne zmore zagotavljat. Nekaterih tudi ni dobro, da zagotavlja, kot je recimo zdravstvo.
sporočil: 14.456
[abohte]Mes je odjecljal, da je skrbna strokovna analiza pokazala, da je bil ta denar odlično naložen v silno plodovito promocijo, ki je povzročila strmo povečanje števila potnikov, prihodkov od vozovnic (zlasti za 1. razred), zasedenosti in predvsem točnosti vlakov. Preverjena uporabniška izkušnja +23,99%, evidentirani prihodki +18,99%... :-P
In potem dobi Werner od SŽ 80.000€ in glavni sindikalist istega podjetja govori, kako bo nekoga sfukal.
sporočil: 14.456
[inflacija123]Razen, če bo volivcem več kot evidentno, da ima oblastnik po treh mandatih še vedno snežno bele gate, kot npr. Jankovićpaša.
Oddelal bo svoja dva mandata, potem pa bo treba gate zamenjat, ker se bodo umazale.
sporočil: 934
Zadnja sprememba: anon-518732 24.09.2019 15:56
[gogi1]To je na kratko, da sam odločaš kaj boš z večino svojega denarja, ne da ti ga država pobere in ga potem deli naokrog, kolikor ga pač ne porabi za lasten obstoj in širitev.
> [inflacija123]
> Določenih stvari trg ne zmore zagotavljat. Nekaterih tudi ni dobro, da zagotavlja, kot je recimo zdravstvo. Človeštvo je dovolj bogato, da se trg na nekaterih področjih ukine in določi kot javna storitev. Neoliberalizem je pokazal svoje velike slabosti, kot nekoč komunizem. Monopoly in igranje je za otroke in trg je neka igrača, kjer fantje in dekleta radi tekmujejo. Nič hudega, če plačujejo davke. Ne sme se pa resnih stvari prepustiti igranju in tekmovalnosti in konec! Enako ej z orožjem in vojnami. Lahko si naredite zabaviščne parke in se tam igrate, za resne ljudi pa to ni.
Kaj je to neoliberalizem?
Kot je razvidno iz definicije torej nekaj česar pri nas nikoli ni bilo in tudi nikoli ne bo.
sporočil: 3.523
[kren]Vsak da 40000 eur, pa imajo zbranih 22 mio. Pa minimalne plače si izplačujejo za začetek.
> [blink]
> Lahko da pa 558 zaposlenih denar na mizo in kupijo AA. Ne vem v čem je problem? Glede na to kako so navezani na firmo in koliko jim ta pomeni, je to odlična rešitev.
Kupili bi jo verjetno še lahko (recimo za sto jurjev), ampak ne bi mogli vanjo zmetat na desetine milijonov.
sporočil: 5.775
Zadnja sprememba: anon-351779 24.09.2019 16:11
Ne bodo pristali na minimalcu, bodo pa skupno pristali na cesti.
Kar je dobrih bodo brez težav dobili delo, ostali pa se bodo čelno
srečali s trgom.Tako kot nekoč večina slovenije....
Jaz se pri 65 odpravim po industrijski coni v tujni, pa ne pridem do konca prve ulice brez par dobrih ponudb za službo.
Pa naši RAJI je neskončno lahko vladati. KOLIKOKRAT smo takole dnevno brali "napore" za sanacijo, futrali lopove, santorje in ostalo golazen desetletja dolgo, da je na koncu vse šlo u kurac? Pol foruma pa še zmeraj oboleva ko gre firma v stečaj. To je v tuijini popolnoma normalna stvar, pri nas pa drama daljša od vseh ruskih klasikov skupaj...
sporočil: 11.415
hahaha
Toliko pa tudi nimajo radi Adrie, da bi svoj denar vlagali vanjo.
Njih boli k*** za Adrio. Šele sedaj, ko ne bo več plač, jih je naekrat začelo skrbeti.
No, saj piloti bodo že dobili službe drugje. Ampak kakšni za nižje plače, drugi pa za bolj neugodne pogoje dela.
Toliko pa tudi nimajo radi Adrie, da bi svoj denar vlagali vanjo.
Njih boli k*** za Adrio. Šele sedaj, ko ne bo več plač, jih je naekrat začelo skrbeti.
No, saj piloti bodo že dobili službe drugje. Ampak kakšni za nižje plače, drugi pa za bolj neugodne pogoje dela.
sporočil: 14.456
[abohte]Kemis ni (več). Uživaj vsebine davčno/prispevčno financiranih medijev. :-)
Lafarge je bil zasebni, Kemis tudi. Te dva ne obratujeta, sta zaprta.
www.rtvslo.si/okolje...uje/499230
V CE so bili občinarji glasni, da so ekoteroristi tisti, ki opozarjajo na onesnaževanje Cinkarne. Ko je postal obet, da bo država Cinkarno prodala tujcu, realen, so bila opozorila kar naenkrat kredibilna.In dokler je CC "naša", je vse v redu, ko/če pa jo bo paradržava prodala, se bo nenadoma razvedelo, da je titanov dioksid v nekaterih primerih majčkeno sporen, da so ga v Fraciji prepovedali uporabljati v prehrani, da so se razni aktivisti že zapičili vanj itn. Poglej na wikipediji geslo titanov dioksid, ki je v 50 jezikih, ampak ne v slovenščini. Tam ga najdeš pod geslom rutil, ker je naravnega izvora. Pa bi človek pričakoval, da bo tako uspešno podjetje strateškega nacionalnega pomena poskrbelo za opis svojega paradnega produkta...
sporočil: 14.456
[sopranos]Pa kar nekaj Adrijih klientov, ki so imeli močno nižje cene tudi. Gregorjevi družinski popusti pa to.
Kar se nizkih cen tiče, ja je bilo kar nekaj družb, ki so imeli nižje cene.
sporočil: 3.523
[sopranos]Kako da je nimajo radi, če je pa včeraj pisalo tole na rtvslo.si
hahaha
Toliko pa tudi nimajo radi Adrie, da bi svoj denar vlagali vanjo.
Njih boli k*** za Adrio. Šele sedaj, ko ne bo več plač, jih je naekrat začelo skrbeti.
No, saj piloti bodo že dobili službe drugje. Ampak kakšni za nižje plače, drugi pa za bolj neugodne pogoje dela.
"Adrio lahko teptajo, ji kljuvajo oči, lomijo kosti ..." A zanjo še vedno bije 558 src zaposlenih.
sporočil: 4.775
Zadnja sprememba: anon-184333 24.09.2019 16:42
Poljskim odbojkarjem je predsednik dal na razpolago vladno letalo,
da lahko pridejo k nam gostiteljem na polfinale, ker jim je Adria
odpovedala let. Kaj bi našim odbojkarjem v primeru zmage za finale
namenil naš predsednik, ki s tribun kot utrgan najraje maha za
svojo čast in slavo z zastavo se še ne ve.
sporočil: 10.837
Če navedbe 24ur vsaj v polovici držijo.... je bil tole rop. Ampak
dejansko so adrio pojebali.
sporočil: 14.456
Pred kakšnim letom ali dvema sem na nekem nadstrešku mestnega
prometa videl reklamo (zdi se mi, da Vzajemne) za zavarovanje za
preskakovanje vrst za specialista. Ker sem počasne pameti, je pravi
pomen tega prišel v mojo zavest šele z zamudo. Kaj bi dal, da bi
takrat tisti plakat fotografiral, in se še dolga leta naslajal nad
javnim razkazovanjem svinjske ironije paradržavne paravzajemne
paraustanove in parazdravstva za uboge slovenceljske pare!
sporočil: 11.415
Zadnja sprememba: sopranos 24.09.2019 17:03
Kot se jaz spomnim, Adria že pred prodajo Nemcem ni imela v lasti
letal. Tako, da ta del ne drži.Ta članek na 24ur jaz bolj vidim v funkciji tega, da se vso krivdo zvrne na Nemce. Čeprav so oni samo dokončali kar je odlično začela in večji del izpeljala domača politika.
In ne pravim, da Nemci niso krivi ker so in tudi ne prvim, da se niso omastili, ker so se.
Propad Adrie je zgodba dolga vsaj 20+ let. Težko je propasti z danes na jutri. Ponavadi je počasno propadanje, za fasado. Šele ko fasada poči, sledi hitri konec. Sedaj je fasada počila, ampak zadaj je bilo gnilo že vrsto let. Hočem torej povedati samo to, da Nemci niti približno niso izključni krivci.
Če pa drži to, kar piše na 24ur, da so se prihodki stekali na račune drugih firm, potem se lahko samo spet vprašamo kaj delajo FURS, policija, tožilstvo itd. A so morda Nemcem dali podobno bianco menico kot so jo dobili Jankovići, samo da ni država kriva za stečaj Adrie.
sporočil: 4.602
Zadnja sprememba: dronyx 24.09.2019 17:32
Letov v Tirano in Prištino res ne potrebujemo. Potrebni so vsak dan
leti v hube kot so Munchen, Zurich in Frankfurt, to pa bo že nekdo
pokril.
sporočil: 14.456
[owhe]Ga ni, je ni? Je pa res, da v članku nista omenila kšeftov 4k s Kolektorjem. Intervjuje se dela na prijateljsko/poznavalsko sugestijo, po dogovoru/naročilu in včasih tudi proti plačilu.
> [pobalin]
> Tri leta in pol je tega, ko sem na Petrin "riserč" fantomskega kupca Adrie po LinkedInu tukaj napisal, da ena sled vodi do Petriča in Kolektorja.
> forum.finance.si/?m=...785&single
Vsekakor zanimivo, da ga ni novinarja v Sloveniji, ki bi zbrskal kaj o dejanskem lastniku, morda opravil kak intervju...
www.delo.si/gospodar...mores.html
Kdor ne bere odgovorov na svoje komentarje, naj bere Pavliho. :-P
forum.finance.si/?m=...307&single
sporočil: 5.199
[inflacija123]Drzava je v desetletju pred prodajo v stirih dokapitalizacijah v Adrio vlozila 85 milijonov na zelo transparenten nacin. Razlika med sedanjim in prejsnjim lastnikom (in resnicni problem Adrie!) je, da sedanji lastnih dela z zasebnim, prejsnji pa je delal z javnim denarjem.
Počasi bomo le prišli do zaključka, da je državna lastnina bolj transparentna, kljub krajam, bolj na nivoju...itd. Država služi ljudem, ne pa špekulantom in ekonomskim kobilicam. Država naj končno začne spet prevzemat ekonomsko pobudo. Adrijo pustit lastnikom, naj reč crkne. Država mora ustanovit novo firmo in zaposlit ljudi ter začet z delom na novo. Vsaka šola nekaj stane.
sporočil: 5.199
[sopranos]85 milijonov dokapitalizacij v 10 letih pred prodajo.
Ta članek na 24ur jaz bolj vidim v funkciji tega, da se vso krivdo zvrne na Nemce. Čeprav so oni samo dokončali kar je odlično začela in večji del izpeljala domača politika.
Če pa drži to, kar piše na 24ur, da so se prihodki stekali na račune drugih firm, potem se lahko samo spet vprašamo kaj delajo FURS, policija, tožilstvo itd. A so morda Nemcem dali podobno bianco menico kot so jo dobili Jankovići, samo da ni država kriva za stečaj Adrie.10 ur pred stecajem nenadna policijska akcija, to je "Balkan as usual".
T.
sporočil: 10.837
Narobe.
Ta zdajšnji dela ravno tako s tujim denarjem. Namreč denarjem upnikov.
Adria ni bila nikol perla. Ampak tole s premikanjem blagovne znamke pa pripojitvijo in odpojitvijo pa plačevanjem najema letal vnaprej....
Ne vem no...
Ta zdajšnji dela ravno tako s tujim denarjem. Namreč denarjem upnikov.
Adria ni bila nikol perla. Ampak tole s premikanjem blagovne znamke pa pripojitvijo in odpojitvijo pa plačevanjem najema letal vnaprej....
Ne vem no...
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 24.09.2019 17:39
[sopranos]In ključni zaposleni. Morajo biti res slepi in gluhi in tumasti prodajniki, tržniki, računovodje... da mesece in leta ne ugotovijo, da denar za prodane storitve ne prihaja na račun firme. Ali pa rojeni za totalne hlapce vsakemu pezdetu, ki ga prinese na stolček šefa in gospodarja. Ali pa dobro plačani, da so taki.
Če pa drži to, kar piše na 24ur, da so se prihodki stekali na račune drugih firm, potem se lahko samo spet vprašamo kaj delajo FURS, policija, tožilstvo itd.
Sicer je pa 24ur tista džirnalistična hiša, ki je razkrila obvezno tehtanje odstriženih las v nekem frizeraju in, ki je dobila posnetek mutivodnega pogovora hrvaškega prostega odzadnega strelca z "anonimnim tujim poslovnežem", ki se očitno ukvarja s tako čistimi posli, da svoje telefonske pogovore snema in jih potem selektivno distribuira medijskim hišam.
sporočil: 11.415
[pobalin]To, da so Slovenci hlapci, ki se prodajo vsakemu pezdetu je povsem realna razlaga. :)
> [sopranos]
> Če pa drži to, kar piše na 24ur, da so se prihodki stekali na račune drugih firm, potem se lahko samo spet vprašamo kaj delajo FURS, policija, tožilstvo itd.
In ključni zaposleni. Morajo biti res slepi in gluhi in tumasti prodajniki, tržniki, računovodje... da mesece in leta ne ugotovijo, da denar za prodane storitve ne prihaja na račun firme. Ali pa rojeni za totalne hlapce vsakemu pezdetu, ki ga prinese na stolček šefa in gospodarja. Ali pa dobro plačani, da so taki.
Sicer je pa 24ur tista džirnalistična hiša, ki je razkrila obvezno tehtanje odstriženih las v nekem frizeraju in, ki je dobila posnetek mutivodnega pogovora hrvaškega prostega odzadnega strelca z "anonimnim tujim poslovnežem", ki se očitno ukvarja s tako čistimi posli, da svoje telefonske pogovore snema in jih potem selektivno distribuira medijskim hišam.Ja, jaz 24ur ne verjamem nič. Gre za skrajno pokvarjeno združbo, kjer šteje samo denar. In nikjer ni več denarja kot pri oblasti.
sporočil: 11.415
[tstih]+ odprodaja vseh letal, tako da so zmetali skozi okno krepko čez 100 milijonov EUR. Pa kot vem tudi ob prodaji Adria ni bila prosta bremen. Tako, da treba še to prišteti. Verjetno pridemo blizu 150 milijonov če vse to upoštevamo.
> [sopranos]
> Ta članek na 24ur jaz bolj vidim v funkciji tega, da se vso krivdo zvrne na Nemce. Čeprav so oni samo dokončali kar je odlično začela in večji del izpeljala domača politika.
85 milijonov dokapitalizacij v 10 letih pred prodajo.
> Če pa drži to, kar piše na 24ur, da so se prihodki stekali na račune drugih firm, potem se lahko samo spet vprašamo kaj delajo FURS, policija, tožilstvo itd. A so morda Nemcem dali podobno bianco menico kot so jo dobili Jankovići, samo da ni država kriva za stečaj Adrie.Ja, glede tega se strinjam. Čas zato, da se naredi preiskava je bil že pred leti. Ampak takrat ni bilo interesa. To imaš prav, da so balkanske fore, če se bo sedaj pogrebnika preganjalo, tistih, ki so prej zastrupljali pokojnika pa ne.
10 ur pred stecajem nenadna policijska akcija, to je "Balkan as usual".
T.
Gre pa to, da bi se lotili Nemcev odlično v to premiso, da so tujci same barabe in da se državnega premoženja ne sme prodajati.
sporočil: 4.602
Pokril bo, če se mu bo to splačalo. Beri: če bodo leti dovolj zasedeni in profitabilni.Seveda. Samo večje letalske družbe gledajo širšo sliko. To so ponavadi povezovalni leti, nakar potem ljudje letijo na končne destinacije po svetu. Torej tudi če povezovalni leti ne delajo nekega profita se jim to lahko še vedno splača. Adrija je pač samo mali letalski GoOpti.